doktor píše:Popravdě, vypadá katastrofálně, ale jestli je motor ok, tak to je dobrý začátek. Přeju hodně síly, pevné nervy a štědré sponzory
Myslím, že dobrý motor neznamená dobrý základ pro renovaci. Jelikož se jedná o 4válec, celkem běžně dostupný, tak ani jeho GO by nebyla problém. Ovšem u některých méně obvyklých a technicky náročných víceválců je stav motoru důležitý.
I o Porsche 911 se říká, že polovina ceny je za zadními sedadly.
Takže pány a dámové,dle štítku jsou udaje následující
Type:18345VD
Ch.Nr:889x
Colour:79-1
Upholst:307-265
Dle Tp,serv. knihy a další doložené literatury jsou data tato
Rok výroby 1961
Doručení vozu Volvo dealerovy do USA 1964
Far Chassis Type P1800S
Po celou dobu provozu bylo servisováno ve
"CASEY´S SERVISE CENTER 440 So.
BARNEY MOTOR SALES. INC. 833 So. SAN FERNANDO BLVD. BURBANK CALIFORNIA"
servisní prohlídka v 780 miles byla provedena dne 25.2.1964
Majitelem vozu v USA byl
Robert Kelly
3964 Sunswert Blvd.
Studis city
Calif.
(snad sem to přečet a naspal správně...)
K vozu jsou tyto dokumenty
Návod k obsluze
Servisní kniha
Záruční list na autobaterii platný do prosince 1979
Převozní listy
Udělení převozní číslo 280
A až budu mít dobrou nálad,tak vám sem pošlu i nějaké to foto...
_________________ 164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
al-pacino píše:Takže pány a dámové,dle štítku jsou udaje následující
Type:18345VD
Ch.Nr:889x
Colour:79-1
Upholst:307-265
Dle Tp,serv. knihy a další doložené literatury jsou data tato
Rok výroby 1961
Doručení vozu Volvo dealerovy do USA 1964
Far Chassis Type P1800S
Po celou dobu provozu bylo servisováno ve
"CASEY´S SERVISE CENTER 440 So.
BARNEY MOTOR SALES. INC. 833 So. SAN FERNANDO BLVD. BURBANK CALIFORNIA"
servisní prohlídka v 780 miles byla provedena dne 25.2.1964
Majitelem vozu v USA byl
Robert Kelly
3964 Sunswert Blvd.
Studis city
Calif.
(snad sem to přečet a naspal správně...)
K vozu jsou tyto dokumenty
Návod k obsluze
Servisní kniha
Záruční list na autobaterii platný do prosince 1979
Převozní listy
Udělení převozní číslo 280
A až budu mít dobrou nálad,tak vám sem pošlu i nějaké to foto...
Dík pačíno líp bych to nenapsal :mrgreen:
_________________ Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Myslím, že dobrý motor neznamená dobrý základ pro renovaci. Jelikož se jedná o 4válec, celkem běžně dostupný, tak ani jeho GO by nebyla problém. Ovšem u některých méně obvyklých a technicky náročných víceválců je stav motoru důležitý.
I o Porsche 911 se říká, že polovina ceny je za zadními sedadly.[/quote]
--------------------------------------------------------------------------------
Takže vlastně nemám nic neobvyklého..... :ryma:
že jsem si jí vůl kupoval :mrgreen:
_________________ Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
LukášM píše:Jelikož se jedná o 4válec, celkem běžně dostupný,
No tak tím bych si nebyl tak jist Protože tohle neni zrovna původní motor, možná tak blok ale i ten bude podle mě upraven od Ipd.
Takže bych v tom unikát viděl a jestli ty lemy nabastlili v Ipd tak bych je nechal a udělal z toho unikát(a narval tam balóny, nebo alespoň Polarisi :mrgreen: ) .
Proč nemít veterána v zavodní úpravě?
Jinak gratuluji k autí :tlesk:
Tak nějaká ta tématická informace,je venku přední a zadní okno,alt., karb.,výf. svody,chladič,dočasně kapota,přední a zadní sesle,ráno vyloupnu motor s převodovkou a potom se uvidí,v jakym stavu mě láďa najde a bude se pokračovat dál,zbývají teda už jenom drobnosti stylu lampy,nádrž-ta se musí nechat otryskat a zavařit,protože ve spoji protejká.,stropnice,odstrojit dveře,odpojit palivovou cestu z karoserie a hurá ke klempírovy.,..jenom jestly se sponzorovy podařilo sehnat vhodně umístěnej banokomat :prace:
Musíme koupit sadu těsnění na celej motor,odvízt věcy do galvalovny,hliníkový věcy motoru na chem. leštění,chromy do TK Moto,podivat se po vhodnym odstínu na blok motoru a hlavu,chybí nádobka ostřikovače,je prdlý čelní okno a absency jedný boční lišty pomíjim,protože se mi při pohledu na cenu protočily panenky.
Ještě upravim velikost fotek a budete se mít na co koukat...
_________________ 164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
t-mustang píše:Laďo, musím říct, že cesta nebude lehká, ale na konci bude hodně sladká.
Buď rád, že máš takové auto a ještě k tomu s papírama
Držím palec a nevšímej si těch řečiček tady kolem dokola okolo auta.
Kdyby jej měli doma , taky by z něj byly posraní.
asi tak,
je to první 1800 tady na foru pokud vím a zatim se tu dočkala označení vrak,
případně se handrkujete o písmenko v názvu..příjde vám to normální?
:mrgreen: Jé to je milé, tak to doufám že jedeš do Sušice
Jinak pokud potřebujete mohu zapůjčit Polarisi na zkoušku, co se týká těch lemů :mrgreen:
Jinak ten motor je prostě božskej
Půjdou to toho skořepiny a nebo se zrenovujou tyhle sedačky? :mrgreen: (z tohodle se půlka fóra pose_e)
vim o cca 7 P1800 vcetne tyhle, namatkou karam od Liberce s sedou na svedskych znackach, pak ten bastl z aukra, vyhorela z aukra, tahle, bila od brna, cervena co byla na DS, zlatak v Praze, zluta taky v praze, mozna bych si jeste na nejakou vzpomnel
Ondra. píše:vim o cca 7 P1800 vcetne tyhle, namatkou karam od Liberce s sedou na svedskych znackach, pak ten bastl z aukra, vyhorela z aukra, tahle, bila od brna, cervena co byla na DS, zlatak v Praze, zluta taky v praze, mozna bych si jeste na nejakou vzpomnel
Tak rozhoď sítě,bylo by faj najít stejný šílence
_________________ 164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
Ondra. píše:vim o cca 7 P1800 vcetne tyhle, namatkou karam od Liberce s sedou na svedskych znackach, pak ten bastl z aukra, vyhorela z aukra, tahle, bila od brna, cervena co byla na DS, zlatak v Praze, zluta taky v praze, mozna bych si jeste na nejakou vzpomnel
to jo, já myslel ( a napsal ) jediná 1800 NA FÓRU, ne v čr..