Reverse Intercooler Piping Kit
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo 850R,187kW,Rok 96/97,210 000 km
- Bydliště: BRNO
Reverse Intercooler Piping Kit
Cau vsichni.Chtel jsem se zeptat jestli mate nekdo na aute tohle.Jestli je k tomu potreba i jinej mezi chladic turba,jestli to ma smysl na serivovi chladic.Myslim ,ze to nebude problem ani udelat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO 850 R,250 k,r.v96.
VOLVO 850 R,250 k,r.v96.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Reverse Intercooler Piping Kit
tohle je ještě ten první system ja ho měl ale chladič nevydržel napor tlaku tak šel do hliníku, rychleji jsem sehnal celou sadu na novej model.
ale ano musiš dat jinej chladič.
ale ano musiš dat jinej chladič.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Reverse Intercooler Piping Kit
Pokud eRko nevyměním, tak jdu do upgradu intercooleru. Ale nevím zda mě na tento piping kit bude poté sedět FORGE BOV Kit
Na obrázku výše mě chybí to kolínka ve kterém mám odbočku pro BOV......


_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Reverse Intercooler Piping Kit
Co se mi na tom kitu (a vůbec otočení směru proudění origo mezichladiče) nelíbí jsou otočený průměry na vstupu a výstupu z IC (intercooler-mezichladič, ať to nemusím psát furt celý). Správně má mít vedení od turba k IC menší průměr, a od IC ke škrtící klapce větší průměr. Tomu odpovídají i průměry vstupu/výstupu IC... 50mm spodek(vstup) 60 vrchní díra (výstup). Když dáte RIP kit, máte 60 vstup, 50 výstup, což je naprd, když se to směrem ke klapce ještě zužuje (dělá to špunt). Ideální by bylo koupit ten celohliníkovej IC jak nabízí IPD a převařit trubky na vstupu a výstupu. S tím plasťákem nic neuděláte, leda ho zkusit otočit vzhůru nohama. Nebo se poohlídnout po nějakým účinnějším IC kterej se namontuje před ostatní chladiče, tady je postup instalace:
http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=5&t=11873
U V70 se za nárazník vměstná dokonce tohle: http://www.turbozentrum.de/Ladeluftkuehler-Voll-Alu-LLK-universal-LLK-520x197x90-,art-3858 mám to vyzkoušený, mám ho doma, jen musím někdy nechat natahat trubky. U 850 je na něj málo místa. Mimo jiné tohle provedení voštin má mnohem větší účinnost než to co je u origo IC.
U 850 momentálně taky laboruju jak to udělat s hadicema. Už jsem napůl rozhodnutej koupit Samco kit s vývodem na montáž BOV.
Neví někdo jakej tlak dokáže ustát origo mezichladič, než povolí pertlování?
http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=5&t=11873
U V70 se za nárazník vměstná dokonce tohle: http://www.turbozentrum.de/Ladeluftkuehler-Voll-Alu-LLK-universal-LLK-520x197x90-,art-3858 mám to vyzkoušený, mám ho doma, jen musím někdy nechat natahat trubky. U 850 je na něj málo místa. Mimo jiné tohle provedení voštin má mnohem větší účinnost než to co je u origo IC.
U 850 momentálně taky laboruju jak to udělat s hadicema. Už jsem napůl rozhodnutej koupit Samco kit s vývodem na montáž BOV.
Neví někdo jakej tlak dokáže ustát origo mezichladič, než povolí pertlování?
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Reverse Intercooler Piping Kit
Proč myslíš? Opravdu nevím jak zrovna tohle je řešený, ale čistě z logiky stavové rovnice plynů bych řekl, že horký vzduch za turbem má větší měrný objem a měl by mít větší trubku a po ochlazení se měrný objem zmenší a stačí menší trubka, při zachování stejné rychlosti proudění. Ale to je jen můj názor.dali píše: Správně má mít vedení od turba k IC menší průměr, a od IC ke škrtící klapce větší průměr.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Reverse Intercooler Piping Kit
Radil to jeden celkem renomovanej tuner jako jedno ze základních pravidel vedení stlačenýho vzduchu. Originál Volvo řešení mezichladiče s 50mm vstupem a 60mm výstupem mě utvrdilo že na tom asi něco bude.Ray Doyle píše:Proč myslíš? Opravdu nevím jak zrovna tohle je řešený, ale čistě z logiky stavové rovnice plynů bych řekl, že horký vzduch za turbem má větší měrný objem a měl by mít větší trubku a po ochlazení se měrný objem zmenší a stačí menší trubka, při zachování stejné rychlosti proudění. Ale to je jen můj názor.
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Reverse Intercooler Piping Kit
No hádat se určitě nebudu, v tomhle si moc v kramflecích jistej nejsem. Možný to je.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Reverse Intercooler Piping Kit
Já zase neznám argumenty proč tomu tak je, takže jsme na tom stejně. Trochu tomu nahrává to, že to tak dělá i výrobce.
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Reverse Intercooler Piping Kit
selsky rozum - neni lepsi mit toho stlaceneho studeneho vzduchu vic jak min? (sirsi hadice)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 1860
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Reverse Intercooler Piping Kit
jestli ono to nebude kvůli tomu aby vzduch z chladiče šel rychleji ven,než jde dovnitř a turbo nemuselo přetlačovat vznikajiící tlak v IC...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3