Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
No padla řeč o faceliftových lampách, potom o xenonech, no nakonec od každého trochu. Sice trvalo celý den dát pravou lampu do provozuschopnýho stavu ale už vše svítí. Brzo možná budou následovat jiný výbojky a diody do parkovaček...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Pokud jde o výměnu samotnou tak nic. Ve Volvu to vymysleli tak chytře, že mají ke světlům jeden kabelový svazek, kde pro xenony je pouze redukce. Takže výměna za xenony je otázkou hodinky i s kávou. Pak je ještě potřeba vyřešit problém s chybovou hláškou palubního PC (xenony maj menší odběr -> hlásí vadnou žárovku). Je tady tak trochu prasácký NÁVOD nebo to určitě umí řešit kluci z https://www.d5t5.com. Teď už jen pro klid chlupatejm vyměnim panel pro ovládání světel kde bude jen kolečko na ovládání jasu podsvícení... Ještě prohodim ovládání sklonu světel právě za podsvícení, které nepoužívám a mám stejně pořád na max.
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Chyba s prasklou žárovkou odstraněna, provrtání přepínače vážně funguje Jinak jsem bohužel naletěl a koupil padělek výbojek. Dnes jsem si půjčil origo OSRAM a rozdíl neuvěřitelnej... Na vyžádání fotka celku, i když ne v nejlepší kvalitě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Pěkný, sice neerková verze xenonů s černým pozadím se mi na černým autě líbí víc, ale zase pravý erkový světla jentak někdo nemá, takže druhý stejný auto asi nepotkáš.
Bohužel nemám pořádnej foťák, ale pro představu.. Ten rozdíl vidět je Ve skutečnosti oboje svítí ještě líp, na obrázku nahoře zhruba stejně jako klasika H7 s vroubkovaným sklem...
Kopie Philips vs. originál Osram CB
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) metju dne 10 bře 2014 20:40, celkem upraveno 1 x.
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Tak po třech týdnech opět v provozu. A pokud po mě bude auto následující dva roky něco chtít krom oleje a benzínu, asi nebudeme kamarádi
Celkem se na autě dělalo:
- nový motor ze Švýcarska, najeto 30,000 km
- mezichladič do88 včetně trubek
- hadice do88 od filtrboxu do turba
- hadice do88 na vedení vody
- nové podtlakové hadice
- 3" downpipe
- olejový výměník z D5
- tepelný izolátor sání Snabb
- poudra řazení Snabb
- nové silentbloky motoru, vrchní uložení Powerflex
- nové rozvody, vodní pumpa, drážkový řemen
- nová spojková lamela, přítlačák, ložisko
- nový klima kondenzátor
- nový motorový, převodový olej, brzdová kapalina i servo
- nový palivový, vzduchový, kabinový a olejový filtr
- nová všechna těsnění a gufera
- nové svíčky
- nové homokinetické klouby
+ spousta drobností jako žárovky, hadice na chlazení turba, osvětlení SPZ atd.
No a přítelkyně se diví proč nemám peníze na dovolenou
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl