Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
vityjan píše:Rozdělovač? Ten dával 3M3 novej než to šlo k tobě, škoda peněz ne?
Hmmm to se to taky mohlo napsat do servisky... Ten růžovej notýsek s cenovkou 1,50Kč
Mattyfu píše:Kolik že máš na tý kouli? To už bylo krápítko nad ne? Každopádně fajn, že to auto u tebe žije.
Na kouli to má 1800. Jinak samozřejmě jsem vše dodržel a hmotnost soupravy nepřesáhla 3,5 tuny I policejní hlídka si mě překontrolovala a pustila mě dál...
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
metju píše:
Na kouli to má 1800. Jinak samozřejmě jsem vše dodržel a hmotnost soupravy nepřesáhla 3,5 tuny I policejní hlídka si mě překontrolovala a pustila mě dál...
Chceš říct, že tě policajti nechaji tahnout plato, který má v dokladech více než 1800kg maximální hmotnost?
metju píše:Tohle už jsem trochu přepísk, 136 koní se pořádně zapotilo...
Má to 155 koní. Co mám tak zkušenost, tak 1000 km s V70I T5 na hengru není problém. Akorát hmotnostně to už na 1800 kg asi úplně nevychází, V70I je těžká obluda Ale třeba s 945 naloženou na hengru za 945 si mě v Rakousku odchytili a zvážili a vyšlo to. Asi jsem se dobře modlil
_________________ 244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
vityjan píše:Chceš říct, že tě policajti nechaji tahnout plato, který má v dokladech více než 1800kg maximální hmotnost?
Italská turbínová 945 má na kouli 1800 kg, ale dokud okamžitá hmotnost přívěsu nepřesáhne tuto hmotnost, tak přívěs může mít celkovou klidně 3500 kg (pokud máš řidičák B+E). Trochu se změnily přepisy a porovnává se okamžitá hmotnost přívěsu s celkovou hmotností auta, která nesmí být nižší. Celková přívěsu už nikoho nezajímá.
Hmotnost na kouli ale byla vždy relevantní jen k okamžité hmotnosti přívěsu, na tom se roky nic nezměnilo.
_________________ 244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Tak dneska máme výročí. Je to přesně rok co mám devítku doma. A jelikož jsou tady v poslední době v oblibě statistiky, jednu tu mám.
Za těch 365 dní jsme spolu ujeli 29 673 kilometrů s průměrnou spotřebou 12,11 l/100km. Devítka za to chtěla přesně 2 804 litrů plynu a 680 litrů benzínu, za což jsem musel dát celkem 58 845 korun. A jelikož je to holka hodná, servis me na ní stál jen 8 301 korun. No vzhledem k tomu že si tu a tam chci udělat radost, dalších 9 304 kaček jsem vyhodil za "zbytečnosti" jako jsou folie na okna, koženej interier, nějakej ten plastík apod. Poslední náklady jsou ty nejpovinnější jako ručení a známka, řikaj jí dálniční no po poli se dá jezdit stejně komfortně. To vyšlo na 11 010. Spousta drobností v tom neni jako třeba mytí nebo věčně mizící víčka od LPG. No jako dáreček jsem holce objednal nový výfuk tak doufám že bude vděčná a bude makat další rok bez problémů...
Viva la Devítka !
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Příště si namísto víčka kup špunt do umyvadla, dává se k tomu i řetízek Optimální řešení pro takovéto beznadějné případy a bude to vypadat neodolatelně punkově
EDIT: No tak s takovým úchylným umístěním hrdla plnění by ten řetízek vypadal teda fakt cool
_________________ 244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Moje T5 bude výhledově na prodej, ještě ji musím dát do pucu aby mě hanba nefackovala že prodávám něco co neni 100% a sesmolit nějakej inzerát kde bychom mohli řešit problémy typu "škoda že to není automat, nafta, sedan, zadokolka apod... " Takže kdyby někdo pokukoval po svižnym kombíku je tu možnost
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
metju píše:Moje T5 bude výhledově na prodej, ještě ji musím dát do pucu aby mě hanba nefackovala že prodávám něco co neni 100% a sesmolit nějakej inzerát kde bychom mohli řešit problémy typu "škoda že to není automat, nafta, sedan, zadokolka apod... " Takže kdyby někdo pokukoval po svižnym kombíku je tu možnost
metju píše:Moje T5 bude výhledově na prodej, ještě ji musím dát do pucu aby mě hanba nefackovala že prodávám něco co neni 100% a sesmolit nějakej inzerát kde bychom mohli řešit problémy typu "škoda že to není automat, nafta, sedan, zadokolka apod... " Takže kdyby někdo pokukoval po svižnym kombíku je tu možnost
Tak jen drobný upgrade skoro po roce. T5 už mi bohužel neříká pane, nicméně devítku furt mám takže je kde vymýšlet ptákoviny V listopadu proběhl experiment a celé auto se nazvedalo o 3,5" aby se do podběhů nacpaly celoroční 235/75 R15. Rovnou nové pružiny, nové tlumiče, uložení a chladič vody, ten původní tekl. Jelikož výměna chladiče nestačila řada přišla na vodou chlazené turbo, do hledáčku mi padla fungl nová 16t od místního borce. Stará 15g byla před smrtí, no voda tekla i s novym fénem. Cca. litr za týden. "Naštěstí" na srazu v Kletečné jsem závadu objevil, jelikož se projevila konečně naplno a koberce v interiéru se nasákly vodou a vzduch provoněl fridex. Je fajn vědět co s autem konečně je, ale na výměnu jsem se vyloženě netěšil. Ale po asi 10 hodinách se konečně ze mě stal chlap a radiátor topení jsem úspěšně vyměnil. Když už auto odpočívalo na dílně, vyměnily se svíčky, kabely, cívka a čidlo na klice. Huráá konečně startuju kdykoliv na první otočení. Pro dobrý pocit šel po 8tis nový olej s filtrem, rovnou i vzduchový a palivový... Doufám že teď bude na chvilku pokoj a devítka za měsíc ukáže v Rumunsku zač je toho RWD těm chudákům co si na svoje Jeepy musí montovat navijáky
S dovolením jedno foto ze srazu z Facebookových stránek VK