metju - XC940 B200FT, XC70 D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 957
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
metju - V70 T5, 940 B200FT
Aha, tak to potom ok, páč já mám na sedmě jen 600/1400 kilo tak proto.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 906
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
metju - V70 T5, 940 B200FT
metju píše: Na kouli to má 1800. Jinak samozřejmě jsem vše dodržel a hmotnost soupravy nepřesáhla 3,5 tuny I policejní hlídka si mě překontrolovala a pustila mě dál...
Chceš říct, že tě policajti nechaji tahnout plato, který má v dokladech více než 1800kg maximální hmotnost?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1462
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
metju - V70 T5, 940 B200FT
Zafungoval můj neodolatelný šarm...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 1818
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
metju - V70 T5, 940 B200FT
Muj šarm taky zafungoval a ten dáreček na tom platu už jezdí ,ale bude na tom ještě hodně prácemetju píše:Zafungoval můj neodolatelný šarm...
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4788
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
metju - V70 T5, 940 B200FT
Petře povídej přeháněj kdlidně do SZ, víš že se mě to auto taky týká
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1818
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
metju - V70 T5, 940 B200FT
Zatím SZ až to bude trochu v cajku tak to sem zase někam mrsknu i s tím co se vše dělaloOndra. píše:Petře povídej přeháněj kdlidně do SZ, víš že se mě to auto taky týká
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
metju - V70 T5, 940 B200FT
Má to 155 koní. Co mám tak zkušenost, tak 1000 km s V70I T5 na hengru není problém. Akorát hmotnostně to už na 1800 kg asi úplně nevychází, V70I je těžká obluda Ale třeba s 945 naloženou na hengru za 945 si mě v Rakousku odchytili a zvážili a vyšlo to. Asi jsem se dobře modlilmetju píše:Tohle už jsem trochu přepísk, 136 koní se pořádně zapotilo...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
metju - V70 T5, 940 B200FT
Italská turbínová 945 má na kouli 1800 kg, ale dokud okamžitá hmotnost přívěsu nepřesáhne tuto hmotnost, tak přívěs může mít celkovou klidně 3500 kg (pokud máš řidičák B+E). Trochu se změnily přepisy a porovnává se okamžitá hmotnost přívěsu s celkovou hmotností auta, která nesmí být nižší. Celková přívěsu už nikoho nezajímá.vityjan píše:Chceš říct, že tě policajti nechaji tahnout plato, který má v dokladech více než 1800kg maximální hmotnost?
Hmotnost na kouli ale byla vždy relevantní jen k okamžité hmotnosti přívěsu, na tom se roky nic nezměnilo.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 1462
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
metju - V70 T5, 940 B200FT
Spíš mělo by mít mám odbrzděných téměř rovných 100kW. viz. podpis...HonzaA píše:Má to 155 koní...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
metju - V70 T5, 940 B200FT
Aha. Tak to je smutné
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 1462
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
metju - V70 T5, 940 B200FT
Tak dneska máme výročí. Je to přesně rok co mám devítku doma. A jelikož jsou tady v poslední době v oblibě statistiky, jednu tu mám.
Za těch 365 dní jsme spolu ujeli 29 673 kilometrů s průměrnou spotřebou 12,11 l/100km. Devítka za to chtěla přesně 2 804 litrů plynu a 680 litrů benzínu, za což jsem musel dát celkem 58 845 korun. A jelikož je to holka hodná, servis me na ní stál jen 8 301 korun. No vzhledem k tomu že si tu a tam chci udělat radost, dalších 9 304 kaček jsem vyhodil za "zbytečnosti" jako jsou folie na okna, koženej interier, nějakej ten plastík apod. Poslední náklady jsou ty nejpovinnější jako ručení a známka, řikaj jí dálniční no po poli se dá jezdit stejně komfortně. To vyšlo na 11 010. Spousta drobností v tom neni jako třeba mytí nebo věčně mizící víčka od LPG. No jako dáreček jsem holce objednal nový výfuk tak doufám že bude vděčná a bude makat další rok bez problémů...
Viva la Devítka !
Za těch 365 dní jsme spolu ujeli 29 673 kilometrů s průměrnou spotřebou 12,11 l/100km. Devítka za to chtěla přesně 2 804 litrů plynu a 680 litrů benzínu, za což jsem musel dát celkem 58 845 korun. A jelikož je to holka hodná, servis me na ní stál jen 8 301 korun. No vzhledem k tomu že si tu a tam chci udělat radost, dalších 9 304 kaček jsem vyhodil za "zbytečnosti" jako jsou folie na okna, koženej interier, nějakej ten plastík apod. Poslední náklady jsou ty nejpovinnější jako ručení a známka, řikaj jí dálniční no po poli se dá jezdit stejně komfortně. To vyšlo na 11 010. Spousta drobností v tom neni jako třeba mytí nebo věčně mizící víčka od LPG. No jako dáreček jsem holce objednal nový výfuk tak doufám že bude vděčná a bude makat další rok bez problémů...
Viva la Devítka !
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 3005
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
metju - V70 T5, 940 B200FT
Nezapomel si na neco?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1462
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
metju - V70 T5, 940 B200FT
Zapomněl. Martin je hroznej borec, férovej hodnej a krásnej chlap, díky kterýmu se ze mě stal krabicář...
Je to takhle v pořádku ?
Je to takhle v pořádku ?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 3005
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
metju - V70 T5, 940 B200FT
Dyt uz sme se udobrovali vcera vecermetju píše:Zapomněl. Martin je hroznej borec, férovej hodnej a krásnej chlap, díky kterýmu se ze mě stal krabicář...
Je to takhle v pořádku ?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13463
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
metju - V70 T5, 940 B200FT
Co s těma víčkama děláš? Já mám po 7-mi letech pořád původní.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1462
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
metju - V70 T5, 940 B200FT
Už 2x mi ho někdo vzal a 3x jsem ho nechal po tankování na střeše a odjel... posledně jsem raději koupil rovnou 4 a dal do kastlíku do zásoby
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
metju - V70 T5, 940 B200FT
Příště si namísto víčka kup špunt do umyvadla, dává se k tomu i řetízek Optimální řešení pro takovéto beznadějné případy a bude to vypadat neodolatelně punkově
EDIT: No tak s takovým úchylným umístěním hrdla plnění by ten řetízek vypadal teda fakt cool
EDIT: No tak s takovým úchylným umístěním hrdla plnění by ten řetízek vypadal teda fakt cool
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 1462
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
metju - V70 T5, 940 B200FT
Moje T5 bude výhledově na prodej, ještě ji musím dát do pucu aby mě hanba nefackovala že prodávám něco co neni 100% a sesmolit nějakej inzerát kde bychom mohli řešit problémy typu "škoda že to není automat, nafta, sedan, zadokolka apod... " Takže kdyby někdo pokukoval po svižnym kombíku je tu možnost
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 1310
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
metju - V70 T5, 940 B200FT
metju píše:Moje T5 bude výhledově na prodej, ještě ji musím dát do pucu aby mě hanba nefackovala že prodávám něco co neni 100% a sesmolit nějakej inzerát kde bychom mohli řešit problémy typu "škoda že to není automat, nafta, sedan, zadokolka apod... " Takže kdyby někdo pokukoval po svižnym kombíku je tu možnost
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1818
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
metju - V70 T5, 940 B200FT
To je ,ale škoda prodávatmetju píše:Moje T5 bude výhledově na prodej, ještě ji musím dát do pucu aby mě hanba nefackovala že prodávám něco co neni 100% a sesmolit nějakej inzerát kde bychom mohli řešit problémy typu "škoda že to není automat, nafta, sedan, zadokolka apod... " Takže kdyby někdo pokukoval po svižnym kombíku je tu možnost
Budeš litovat .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 1462
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
metju - V70 T5, 940 B200FT
Tak jen drobný upgrade skoro po roce. T5 už mi bohužel neříká pane, nicméně devítku furt mám takže je kde vymýšlet ptákoviny V listopadu proběhl experiment a celé auto se nazvedalo o 3,5" aby se do podběhů nacpaly celoroční 235/75 R15. Rovnou nové pružiny, nové tlumiče, uložení a chladič vody, ten původní tekl. Jelikož výměna chladiče nestačila řada přišla na vodou chlazené turbo, do hledáčku mi padla fungl nová 16t od místního borce. Stará 15g byla před smrtí, no voda tekla i s novym fénem. Cca. litr za týden. "Naštěstí" na srazu v Kletečné jsem závadu objevil, jelikož se projevila konečně naplno a koberce v interiéru se nasákly vodou a vzduch provoněl fridex. Je fajn vědět co s autem konečně je, ale na výměnu jsem se vyloženě netěšil. Ale po asi 10 hodinách se konečně ze mě stal chlap a radiátor topení jsem úspěšně vyměnil. Když už auto odpočívalo na dílně, vyměnily se svíčky, kabely, cívka a čidlo na klice. Huráá konečně startuju kdykoliv na první otočení. Pro dobrý pocit šel po 8tis nový olej s filtrem, rovnou i vzduchový a palivový... Doufám že teď bude na chvilku pokoj a devítka za měsíc ukáže v Rumunsku zač je toho RWD těm chudákům co si na svoje Jeepy musí montovat navijáky
S dovolením jedno foto ze srazu z Facebookových stránek VK V terénu je schopnější než by většina čekala Nejhorší na celé téhle akci bylo být neustále mastný a ulepený od všudepřítomné nemrzky Výhodou nazvedaného auta je základní servis bez jakékoliv potřeby heveru nebo nájezdu
S dovolením jedno foto ze srazu z Facebookových stránek VK V terénu je schopnější než by většina čekala Nejhorší na celé téhle akci bylo být neustále mastný a ulepený od všudepřítomné nemrzky Výhodou nazvedaného auta je základní servis bez jakékoliv potřeby heveru nebo nájezdu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 5394
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
metju - XC940 B200FT
To auto je naživo ještě větší bestie než na fotkách. Člověk se hned ohlídne a přemýšlí co to je za SUV .-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1818
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
metju - XC940 B200FT
Ten stroj je pecka a úprava jakou jsi udělal se mi moc líbí ,je to prostě unikát
a jak píše Warcz na živo bomba
a jak píše Warcz na živo bomba
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
metju - V70 T5, 940 B200FT
Nebylo by teda lepší vyndat i ty napitý koberce? Vždyť stejně samy nevyschnou, když jsou nasáklý nemrzkou...metju píše:
Nejhorší na celé téhle akci bylo být neustále mastný a ulepený od všudepřítomné nemrzky
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 5995
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
metju - XC940 B200FT
Metju a je to na těch kobercích opravdu fridex? Jestli jsou to zadní koberce, tak si možná děti při offroad jízdě nějaké to deci ucvrnkly
A souhlasím se všemi, moc pěkná úprava a na živo pěkná bestie. Mně se líbilo, jak okolo chodil Martin Mazari a kroutil hlavou, že toto ještě neviděl
A souhlasím se všemi, moc pěkná úprava a na živo pěkná bestie. Mně se líbilo, jak okolo chodil Martin Mazari a kroutil hlavou, že toto ještě neviděl
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé