262 C

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1514
Registrován: 28 lis 2003 20:49
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

262 C

Příspěvek od LUBOŠ »

Mám dotaz:
1/jaké motory se montovaly do 262. Byly to pouze 3L nebo i 2.1,
popřípadě 2.3.
2/ převodovky byly pouze automaty nebo i manuál
3/ motory byly osazeny i karburátory nebo pouze se vstřikováním
4/ do jaké míry jsou ceny na mobile.de nebo jinde pravdivé se skutečností
( myslím, zda jste někdo v Německu nebo ve Švédsku neviděli auto na
prodej v dobrém stavu okolo 100 000,- Kč

Děkuji za informace
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 135
Registrován: 11 říj 2003 20:52
Bydliště: Praha

Re: 262 C

Příspěvek od tomáš »

LUBOŠ píše:Mám dotaz:
1/jaké motory se montovaly do 262. Byly to pouze 3L nebo i 2.1,
popřípadě 2.3.
2/ převodovky byly pouze automaty nebo i manuál
3/ motory byly osazeny i karburátory nebo pouze se vstřikováním
4/ do jaké míry jsou ceny na mobile.de nebo jinde pravdivé se skutečností
( myslím, zda jste někdo v Německu nebo ve Švédsku neviděli auto na
prodej v dobrém stavu okolo 100 000,- Kč

Děkuji za informace
262 C
Motory: nejdřív 2,7 V6 později 2,8 V6 pouze
Převodovka: pouze automat
Vstřiky: do roku 1981 manuální vstřik pak elektrika
bod 4: NENENENENENENE buď koupíš OK stav za cca 8 - 10 T€ nebo vraždu jako já za pár pětek, ale pak to musíš opravit sám.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1514
Registrován: 28 lis 2003 20:49
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

Re: 262 C

Příspěvek od LUBOŠ »

Děkuji za informace, zatím zjišťuji možnosti.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2656
Registrován: 11 říj 2004 09:50
Bydliště: Nižbor

Re: 262 C

Příspěvek od jojo »

Ceny na webovejch strankach jsou povetsinou dost presvihnuty. Ted (rijen 05) jednam s jednim manikem ve Svycarsku o prodeji 262C do 100k. Nejvetsi problem vidim v prihlaseni.
Naposledy upravil(a) jojo dne 24 říj 2005 13:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 08 pro 2003 21:49
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

Příspěvek od DejFe »

Presne tak omezena serie tudiz exoticke vozidlo a mas z toho veterana ;)
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 135
Registrován: 11 říj 2003 20:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

Akorát musíš zachovat všechny věci originál a ne jako já, že tam mám motor a převodovku ze 760ky, pak už to není veterán.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2656
Registrován: 11 říj 2004 09:50
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od jojo »

Takze vy se domnivate, gentlemani, ze jest-li to vse v podstate puvodni, zadnej bastl, tak by melo bejt mozny to prihlasit jako veterana i kdyz to nikdy cesky papiry nemelo?
_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5610
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

to ano.
ad tomas - myslis, ze niekto z veteranskej komisie bude schopny rozoznat V6 zo 760 od V6 z 262 + prevodovka?? :?: :idea:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5116
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II

Příspěvek od Ondra. »

wickey píše:to ano.
ad tomas - myslis, ze niekto z veteranskej komisie bude schopny rozoznat V6 zo 760 od V6 z 262 + prevodovka?? :?: :idea:
Dle čísla motoru? :?:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5610
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Ondra_V40 píše:Dle čísla motoru? :?:
To sa odstrani - myslim, ze zakamuflovat by to fakt problem nebol.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5116
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II

Příspěvek od Ondra. »

wickey píše:
Ondra_V40 píše:Dle čísla motoru? :?:
To sa odstrani - myslim, ze zakamuflovat by to fakt problem nebol.
Už mlčim :oops: :-D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

jva1
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 06 lis 2003 00:41
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od jva1 »

Ondra_V40 píše:
wickey píše:
To sa odstrani - myslim, ze zakamuflovat by to fakt problem nebol.
Už mlčim :oops: :-D
:p :roll: no tak budu rejpat zase ja..
to myslis jako vybrousit originalni cislo motoru a vyrazit jiny odpovidajici??? :oops: to je docela drsnej zasah. a do toho bych se osobne nepoustel, protoze to je hodne za hranici zakona. ne pouze pravidel pro prihlasovani veteranu.. policie pak muze prohlasit, ze ten motor pochazi z kradenyho auta a ze je to pokus o pozmeneni identifikace vozidla.. na to je snad pak i paragraf, ne?
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 135
Registrován: 11 říj 2003 20:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

wickey píše:to ano.
ad tomas - myslis, ze niekto z veteranskej komisie bude schopny rozoznat V6 zo 760 od V6 z 262 + prevodovka?? :?: :idea:
Právě tohle hodlám přes zimu zjistit 8)
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5610
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

jva1 píše: :p :roll: no tak budu rejpat zase ja..
to myslis jako vybrousit originalni cislo motoru a vyrazit jiny odpovidajici??? :oops: to je docela drsnej zasah. a do toho bych se osobne nepoustel, protoze to je hodne za hranici zakona. ne pouze pravidel pro prihlasovani veteranu.. policie pak muze prohlasit, ze ten motor pochazi z kradenyho auta a ze je to pokus o pozmeneni identifikace vozidla.. na to je snad pak i paragraf, ne?
Ale no jo, samozrejme, ze u noveho auta by som to nerobil, ale pri veteranoch... Vacsina veteranov ma za sebou stejne milion uprav, takze napr taka vymena bloku aj s cislom motoru je myslim celkom v norme (v tom starom bola totiz dira jak petikoruna a proste to neslo jinak spravit :lol: )
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 135
Registrován: 11 říj 2003 20:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

jojo píše:Takze vy se domnivate, gentlemani, ze jest-li to vse v podstate puvodni, zadnej bastl, tak by melo bejt mozny to prihlasit jako veterana i kdyz to nikdy cesky papiry nemelo?
Přesně tak to je, ale bavíme se o veteránskejch papírech tj. zelená značka (V xxxx), ale většina omezení, který byly pro normální provoz jsou zrušený, takže i na těhle značkách můžeš normálně jezdit.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 08 pro 2003 21:49
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

Příspěvek od DejFe »

jojo píše:Takze vy se domnivate, gentlemani, ze jest-li to vse v podstate puvodni, zadnej bastl, tak by melo bejt mozny to prihlasit jako veterana i kdyz to nikdy cesky papiry nemelo?
Nedomnivame , sme si tim 100% jisti , se zaptej standy ;)
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

jva1
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 06 lis 2003 00:41
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od jva1 »

wickey píše:Ale no jo, samozrejme, ze u noveho auta by som to nerobil, ale pri veteranoch... Vacsina veteranov ma za sebou stejne milion uprav, takze napr taka vymena bloku aj s cislom motoru je myslim celkom v norme (v tom starom bola totiz dira jak petikoruna a proste to neslo jinak spravit :lol: )
tak jo. tak jen do toho, drzim vam panove palce. pokud to vyjde, bude to fajn, kdyz bude na nasich silnicich o jednu 262 vic :-D
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
This topic is 14 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „200“