262 C
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1361
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
262 C
Mám dotaz:
1/jaké motory se montovaly do 262. Byly to pouze 3L nebo i 2.1,
popřípadě 2.3.
2/ převodovky byly pouze automaty nebo i manuál
3/ motory byly osazeny i karburátory nebo pouze se vstřikováním
4/ do jaké míry jsou ceny na mobile.de nebo jinde pravdivé se skutečností
( myslím, zda jste někdo v Německu nebo ve Švédsku neviděli auto na
prodej v dobrém stavu okolo 100 000,- Kč
Děkuji za informace
1/jaké motory se montovaly do 262. Byly to pouze 3L nebo i 2.1,
popřípadě 2.3.
2/ převodovky byly pouze automaty nebo i manuál
3/ motory byly osazeny i karburátory nebo pouze se vstřikováním
4/ do jaké míry jsou ceny na mobile.de nebo jinde pravdivé se skutečností
( myslím, zda jste někdo v Německu nebo ve Švédsku neviděli auto na
prodej v dobrém stavu okolo 100 000,- Kč
Děkuji za informace
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
262 C
262 CLUBOŠ píše:Mám dotaz:
1/jaké motory se montovaly do 262. Byly to pouze 3L nebo i 2.1,
popřípadě 2.3.
2/ převodovky byly pouze automaty nebo i manuál
3/ motory byly osazeny i karburátory nebo pouze se vstřikováním
4/ do jaké míry jsou ceny na mobile.de nebo jinde pravdivé se skutečností
( myslím, zda jste někdo v Německu nebo ve Švédsku neviděli auto na
prodej v dobrém stavu okolo 100 000,- Kč
Děkuji za informace
Motory: nejdřív 2,7 V6 později 2,8 V6 pouze
Převodovka: pouze automat
Vstřiky: do roku 1981 manuální vstřik pak elektrika
bod 4: NENENENENENENE buď koupíš OK stav za cca 8 - 10 T€ nebo vraždu jako já za pár pětek, ale pak to musíš opravit sám.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2288
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nižbor
262 C
Ceny na webovejch strankach jsou povetsinou dost presvihnuty. Ted (rijen 05) jednam s jednim manikem ve Svycarsku o prodeji 262C do 100k. Nejvetsi problem vidim v prihlaseni.
Naposledy upravil(a) jojo dne 24 říj 2005 13:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Akorát musíš zachovat všechny věci originál a ne jako já, že tam mám motor a převodovku ze 760ky, pak už to není veterán.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2288
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nižbor
Takze vy se domnivate, gentlemani, ze jest-li to vse v podstate puvodni, zadnej bastl, tak by melo bejt mozny to prihlasit jako veterana i kdyz to nikdy cesky papiry nemelo?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 4522
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
to ano.
ad tomas - myslis, ze niekto z veteranskej komisie bude schopny rozoznat V6 zo 760 od V6 z 262 + prevodovka?? :?: :idea:
ad tomas - myslis, ze niekto z veteranskej komisie bude schopny rozoznat V6 zo 760 od V6 z 262 + prevodovka?? :?: :idea:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Dle čísla motoru? :?:wickey píše:to ano.
ad tomas - myslis, ze niekto z veteranskej komisie bude schopny rozoznat V6 zo 760 od V6 z 262 + prevodovka?? :?: :idea:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 4522
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
To sa odstrani - myslim, ze zakamuflovat by to fakt problem nebol.Ondra_V40 píše:Dle čísla motoru? :?:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Už mlčimwickey píše:To sa odstrani - myslim, ze zakamuflovat by to fakt problem nebol.Ondra_V40 píše:Dle čísla motoru? :?:


_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dobříš
:pOndra_V40 píše:Už mlčimwickey píše:
To sa odstrani - myslim, ze zakamuflovat by to fakt problem nebol.![]()

to myslis jako vybrousit originalni cislo motoru a vyrazit jiny odpovidajici???

_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Právě tohle hodlám přes zimu zjistitwickey píše:to ano.
ad tomas - myslis, ze niekto z veteranskej komisie bude schopny rozoznat V6 zo 760 od V6 z 262 + prevodovka?? :?: :idea:

_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvky: 4522
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Ale no jo, samozrejme, ze u noveho auta by som to nerobil, ale pri veteranoch... Vacsina veteranov ma za sebou stejne milion uprav, takze napr taka vymena bloku aj s cislom motoru je myslim celkom v norme (v tom starom bola totiz dira jak petikoruna a proste to neslo jinak spravitjva1 píše: :pno tak budu rejpat zase ja..
to myslis jako vybrousit originalni cislo motoru a vyrazit jiny odpovidajici???to je docela drsnej zasah. a do toho bych se osobne nepoustel, protoze to je hodne za hranici zakona. ne pouze pravidel pro prihlasovani veteranu.. policie pak muze prohlasit, ze ten motor pochazi z kradenyho auta a ze je to pokus o pozmeneni identifikace vozidla.. na to je snad pak i paragraf, ne?

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Přesně tak to je, ale bavíme se o veteránskejch papírech tj. zelená značka (V xxxx), ale většina omezení, který byly pro normální provoz jsou zrušený, takže i na těhle značkách můžeš normálně jezdit.jojo píše:Takze vy se domnivate, gentlemani, ze jest-li to vse v podstate puvodni, zadnej bastl, tak by melo bejt mozny to prihlasit jako veterana i kdyz to nikdy cesky papiry nemelo?
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
Nedomnivame , sme si tim 100% jisti , se zaptej standyjojo píše:Takze vy se domnivate, gentlemani, ze jest-li to vse v podstate puvodni, zadnej bastl, tak by melo bejt mozny to prihlasit jako veterana i kdyz to nikdy cesky papiry nemelo?

_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dobříš
tak jo. tak jen do toho, drzim vam panove palce. pokud to vyjde, bude to fajn, kdyz bude na nasich silnicich o jednu 262 vicwickey píše:Ale no jo, samozrejme, ze u noveho auta by som to nerobil, ale pri veteranoch... Vacsina veteranov ma za sebou stejne milion uprav, takze napr taka vymena bloku aj s cislom motoru je myslim celkom v norme (v tom starom bola totiz dira jak petikoruna a proste to neslo jinak spravit)

_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km