Volvo 240 r.v.09/93
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Volvo 240 r.v.09/93
Nevite nekdo jestli tyhle kary uz mely urcite evropskou homologaci, nutnou k tomu haby se to tu dalo legalne prihlasit? Je to z Nemecka. Diky
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 5129
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Volvo 240 r.v.09/93
Na 99,99 % na to mozes zabudnut. Europska homologizacia - auto musi mat "e" pri VIN kode a to maju auta az od roku 1998. (niektore uz aj 1996) ale napr. 960 r.v. 1997 to este nemala..jojo píše:Nevite nekdo jestli tyhle kary uz mely urcite evropskou homologaci, nutnou k tomu haby se to tu dalo legalne prihlasit? Je to z Nemecka. Diky
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
Volvo 240 r.v.09/93
Ale evropská homologace přeci není podmínka pro přihlášení auta...jenom pokud má EH tak může být starší i více než 8mi let. Ale pokud má emisní normu Euro 2, lze za nějaký poplatek auto bez problémů přihlásit. Kdysi jsem posílal Travexovi jak to někdo popisoval na fóru Fordů Scorpií a měl to okolo zmáknutý+spoustu odkazů a tam jsem se to dočetl a pochopil takhle:wickey píše:Na 99,99 % na to mozes zabudnut. Europska homologizacia - auto musi mat "e" pri VIN kode a to maju auta az od roku 1998. (niektore uz aj 1996) ale napr. 960 r.v. 1997 to este nemala..jojo píše:Nevite nekdo jestli tyhle kary uz mely urcite evropskou homologaci, nutnou k tomu haby se to tu dalo legalne prihlasit? Je to z Nemecka. Diky
Lze přihlásit cokoli. Absolutně legálně a v pohodě, ale...
...pokud má auto EH (*e*+vin) je to OK - ekvivalent převodu auta mimo okres. Pokud má Euro2, musí se někam dolítnout a tu něco vyřídít a už to něco stojí ale taky to nebylo tak moc. Nakonec to bylo auto třeba r.v. 1975 a taky přihlásit šlo. Vyšlo to něco okolo 50k kč...
jinak Ford fórum je http://www.fordscorpio.cz a odkat fórum...
-
Offline
- Příspěvky: 5129
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Nj, o tom som sa nezminoval. Ano, da sa prihlasit v podstate akekolvek stare auto, len musi splnit normy - emisie, hlucnost a podobne p**oviny.. A celkove naklady sa naozaj blizsia cca 50.000,- - co sa mozno oplati u Rolls-Roycea, ale dost pochybujem o rentabilnosti u 240



_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Svarovani v ochranne atmosfere jsem se chtel prave vyhnout. Na druhou stranu cifru v radech desetitisicu se mi vysolit taky nechce. Moje predstava, pfatrne nerealna, by byla zasolit za vystaveni TP nekde na Bohdalci nebo Kongresovce a odjet s novymi ceskymi doklady. Nevim kde, ale nejak jsem casem nabyl dojmu, ze u Volv od druhy pule r.92, to mozny je. Vyvedte mne z omylu panove...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1432
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Pokud má někdo za sebou takovéto přihlášení Volva legální cestou, tak sem s ním. Vidím, že řada z nás by to uvítala jako návod a toho kdo to úspěšně absolvoval, tak za poskytnuté informace jej budeme blahořečit, popřípadě odměníme



_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
To rozhodne! Je vubec nekdo takovej, kdo nemusel svindlovat, pri prihlasovani dovezenyho starsiho vozu?LUBOŠ píše:toho kdo to úspěšně absolvoval, tak za poskytnuté informace jej budeme blahořečit
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 5129
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
NIEjojo píše:To rozhodne! Je vubec nekdo takovej, kdo nemusel svindlovat, pri prihlasovani dovezenyho starsiho vozu?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 7054
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5217
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Jenom maličkost, domnívam se že 9/93 je jenom datum první registrace vozidla, když se 240 přestaly vyrábět 5/93
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1 /// V70 MY2002 D5244T man 120 kW- Drátěnka
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1 /// V70 MY2002 D5244T man 120 kW- Drátěnka
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 273
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 960, B6304, 1996
- Bydliště: Nižbor
tudle jsem se o tom něco dočetl, bohuželblack hawk píše:co se týče volva tak přihlásit se dnes už daj jen ty co maj ve vinu to e

http://www.usmd.cz/dovozy8_kriteria.php
snad to bude fungovat
_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvky: 60
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dobříš
Ještě mě napadá taková čistě teoretická možnost: dle poznámky 1 se doba registrace počítá od 1. registrace do odhlášení z registru. Není 100% vyloučený, že by se nedalo najít auto, který je už odhlášený delší dobu, takže bylo přihlášený po dobu méně než 8 let. To by mohla být i nějaká 240 ale musela by se na ní nechat udělat zkouška na EURO2. Ale myslím, že ta šance je dost malá. Možná nějaká bouračka nebo tak.veetec píše:tudle jsem se o tom něco dočetl, bohuželblack hawk píše:co se týče volva tak přihlásit se dnes už daj jen ty co maj ve vinu to e![]()
http://www.usmd.cz/dovozy8_kriteria.php
snad to bude fungovat
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km