doporučuju mrknout na konec, kde porovnávaj Vectru OPC

Prečo :?:eLzyx píše:těžko s nima můžou jezdit, když je většina z nich ve šrotu
protože jich většinu polišmeni roztřískali.hroch32 píše:Prečo :?:
No to mě po... To jako, že s nima bourali? Proč jim takový auta teda kupujemeLzyx píše:protože jich většinu polišmeni roztřískali.
Nehledě na to, že ježdění s policejní károu je úplně něco jiného než běžný styl ježdění - pravděpodobnost karambolu je vysoká.Kein píše:domýšlet si nelze nic...je jasné že za 5 roků nějký zruší, pokud ho používají, to je jen dobře, než aby smrděli někde v garáži...
jj. už to taky vidim. zase nejsem první drbna. xakrujou81 píše:jj, já to taky četl, o pár příspěvků nahoru to píše eLzyx
Jedno Mondeo s B-čkovou značkou jsem včera viděl u té samé policejní stanice.herma píše:tento na videu je v Brně, dálniční policie chrlice. Mám ho 200m od baráku
JJ, suhlas. Niektory z papalasov na policii asi moc pozera kobru 11. Len skoda ze je z tych nahanaciek viac skody ako uzitku. Skor by mali pozerat zabery z "nahanaciek" v USA - jednak to ty polisi s autom fakt vedia a jednak neriskuju verejne ohrozenie a cakaju na vhodnu prilezitost na zasah. No ale na druhej strane, ked hnusny kapitalisti mozu chodit na luxusnych farach 200 preco by sa aj chlapci od policie nepovozili... Predsa len je to ina liga ako odbavovat sa na dedovi s embeckou a tyzden proslou autolekarnickou... Jo, to musi byt pocit... Priam bozskymartinopel píše:Neustále si kladu otázku zda z toho nebude více škody než užitku.
Modelová situace: Vyježděný řidič (třebas s Porsche)jede pohodových 160 a najednou na něj začne tlačit Prasat.Porsche akceleruje na 200 a prasat se drží a zapíná maják.Řidič Porsche ví,že se stal průser a rozhodne se ujet.V běžném provozu se snažit využít max 280 je více méně trestný čin,nebylo by jednodušší sledovat auto vrtulníkem a počkat si na první sjezd,nebo prostě až mu dojde benzín???
Nevím kolik z Vás jak rychle,je hezké že poliši absolvují nějaký kurz na autodromu,ale reálný provoz,a nepředvídané situace naučit nejdou. :?
úplně nejjednodušší by bylo ho sledovat satelitem, ale je to všechno o peňezích. Policejní vrtulník nebude sledovat běžnou honičku.martinopel píše:Neustále si kladu otázku zda z toho nebude více škody než užitku.
Modelová situace: Vyježděný řidič (třebas s Porsche)jede pohodových 160 a najednou na něj začne tlačit Prasat.Porsche akceleruje na 200 a prasat se drží a zapíná maják.Řidič Porsche ví,že se stal průser a rozhodne se ujet.V běžném provozu se snažit využít max 280 je více méně trestný čin,nebylo by jednodušší sledovat auto vrtulníkem a počkat si na první sjezd,nebo prostě až mu dojde benzín???
Nevím kolik z Vás jak rychle,je hezké že poliši absolvují nějaký kurz na autodromu,ale reálný provoz,a nepředvídané situace naučit nejdou. :?
loni unas mneli akci kdy mneli k dyspozici vrtulnik akce se konala v lete sobota nedelemartinopel píše:Neustále si kladu otázku zda z toho nebude více škody než užitku.
Modelová situace: Vyježděný řidič (třebas s Porsche)jede pohodových 160 a najednou na něj začne tlačit Prasat.Porsche akceleruje na 200 a prasat se drží a zapíná maják.Řidič Porsche ví,že se stal průser a rozhodne se ujet.V běžném provozu se snažit využít max 280 je více méně trestný čin,nebylo by jednodušší sledovat auto vrtulníkem a počkat si na první sjezd,nebo prostě až mu dojde benzín???
Nevím kolik z Vás jak rychle,je hezké že poliši absolvují nějaký kurz na autodromu,ale reálný provoz,a nepředvídané situace naučit nejdou. :?
Náklady na palivo jsou někde okol 50% z celkových nákladů. Jako u auta.scoff píše:opravdu nevim kolik zere vrtulnik ale aby sezral palivo za 200tis za dva dny
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé