Kde to splašim??
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
Kde to splašim??
Kontrolní otázka: kde seženu na 480 nový přední blatníky?? prolezl jsem mrak obchodů na internetu a nikde jsem je nenašel... díky za každou radu
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Kde to splašim??
a co novy v originale
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Kde to splašim??
alebo nejaky vrak.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 2183
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Kde to splašim??
Jediná možnost jak sehnat plechařinu, druhovýroba se nekoná :!:marra píše:a co novy v originale
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
Kde to splašim??
samozdřejmě že origo, nechcu aby to za chvilku znova zhnilo, takže kde a cena??
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 2183
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Kde to splašim??
No kde myslíš, že můžou mít blatníky na Volvo 480.. zkus se zeptat ve FiatuCouDy píše:samozdřejmě že origo, nechcu aby to za chvilku znova zhnilo, takže kde a cena??

Tady se poptej: sklad2@autokurtz.com
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
Kde to splašim??

_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 1245
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Kde to splašim??
Nj co se divíš, je to nový díl a u toho se nerozlišuje jestli je to nová XC60 a nebo stará 480, je to nově vyrobený je to origo a stojí to ranec.
Uvědom si že nová 480tka stála ve své době kolem 800k. Cože je vlastně víc než dnes stojí C30.
Taky měla "koule" a duši! I když měla srdce od Ren....
Zkus to opískovat a dát nějakému klempíři ne?
Uvědom si že nová 480tka stála ve své době kolem 800k. Cože je vlastně víc než dnes stojí C30.
Taky měla "koule" a duši! I když měla srdce od Ren....

Zkus to opískovat a dát nějakému klempíři ne?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 2183
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Kde to splašim??
Přesně Golf III byl za 380 tis a 480 byla za 880tis, mluvím o roku 1995Sibr píše:Nj co se divíš, je to nový díl a u toho se nerozlišuje jestli je to nová XC60 a nebo stará 480, je to nově vyrobený je to origo a stojí to ranec.
Uvědom si že nová 480tka stála ve své době kolem 800k. Cože je vlastně víc než dnes stojí C30.
Taky měla "koule" a duši! I když měla srdce od Ren....![]()
Zkus to opískovat a dát nějakému klempíři ne?

Mě ta cena přijde férová, pokud si uvědomíš, že je to auto přes 20 let staré a nabízí se i karosářské díly

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé