motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#26 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#27 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
hayney píše:to: mitabajs
já vim, že T5 je uplně jinde.o tom vůbec. asi se snažim z někoho dostat vyjádření, že je to uplně na hovno takovej slabej motor, ale pořád doufám, že švédští konstruktéři neudělali chybu a ten motor tam dali z nějakýho důvodu...
btw...koukám že seš z Mostu...docela toužim po svezení ve volvu s pořádnym motorem...
hm, ted jsem prijel z TP ...
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
#28 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
kdyz uz koukat na spotrebu a resit tim padem bi-fuel, tak bych mozna radeji DÝZL.....
D5 umi i za 6 - 6,5L nafty.... asi bych tu amosferu vubec neresil. jestli ze ji nalozis = zadna hitparada
D5 umi i za 6 - 6,5L nafty.... asi bych tu amosferu vubec neresil. jestli ze ji nalozis = zadna hitparada
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 117
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Velké Přílepy
- Kontaktovat uživatele:
#29 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
Když si člověk koupí stíhačku tak chce mít dost koní pod prd.. Ať už je chce na cokoli.Kein píše:Já mám průměrnou 10,8-11,2L podle toho jak kdy jezdím, ale sem tam to proženu takže by šlo ještě za míň, jenže pak bych nechápal proč by si člověk kupoval T5, když by jezdil jak s hnojem. Hodně dělá trasa (já jezdím často po městě)a pak taky svíčky, vzduch.filtr a těsnost sání, pneu...pokud jedu vysloveně na spotřebu, tak to rozjedu na 80km/h hodím tam pětku a nohu si opřu o plynový pedál, jedu sice jako fábie v klobouku, ale palubák ukazuje 3,5L/100 aktuálku, točí to asi 1600otV70 Tdi píše:pořád koukám za kolik tu všichni jezdíte 10/20V s T5kama kolem 10 a míň
Když jsem měl 40 2litr autom. 12 l a vejš 850 20V pod 13 nikdy-fakt to nechápu, jsem asi tele, fakt nechápu
P.S.: A jak je to u 2.5 TDi ??? Je to taky líný ??? Kw mají stejně ale asi krou'ťák už ne ???
Mám auto na každodení používání, musím makat vydělávat, dost kilometrů nalítám ,,zadarmo,,
tak zatím nemůžu benzín i když bych moc moc chtěl, Sibr mě nechal svézt a já jsem z toho vyplesklej dodnes-šláp jsem tomu na krk a behem chvilky jsem tam měl 200 koukám do zrcátek kde je brácha s mojí a on nikde, ale 11-12l průměr je pro mě hrůza :ryma:
Kolega má 2l V40 a když na konci měsíce uděláme součet tak já mám náklady na phm při stejném nájezdu průměrně o 2000kč menší..
Co se týče mého motoru jede to pěkně, ale nedá se to s benzínem srovnat.
Já zvolil 2,5 tdi 4 vesničani plnej kufr zavazadel 160-170 na tacho spotřeba 7,8 co víc si přát, tohle v benzínu jsem jezdil za 12l
doufám, že tu někoho nenase..
Čus Marek :pij:
chtěl jsem ti odpovědět :pij:
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#30 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
mitabajs píše:kdyz uz koukat na spotrebu a resit tim padem bi-fuel, tak bych mozna radeji DÝZL.....
D5 umi i za 6 - 6,5L nafty.... asi bych tu amosferu vubec neresil. jestli ze ji nalozis = zadna hitparada
jj. D5 je taky v hledáčku. uvidíme.....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#31 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
V70 Tdi píše: Když si člověk koupí stíhačku tak chce mít dost koní pod prd.. Ať už je chce na cokoli.
Mám auto na každodení používání, musím makat vydělávat, dost kilometrů nalítám ,,zadarmo,,
tak zatím nemůžu benzín i když bych moc moc chtěl, Sibr mě nechal svézt a já jsem z toho vyplesklej dodnes-šláp jsem tomu na krk a behem chvilky jsem tam měl 200 koukám do zrcátek kde je brácha s mojí a on nikde, ale 11-12l průměr je pro mě hrůza :ryma:
Kolega má 2l V40 a když na konci měsíce uděláme součet tak já mám náklady na phm při stejném nájezdu průměrně o 2000kč menší..
Co se týče mého motoru jede to pěkně, ale nedá se to s benzínem srovnat.
Já zvolil 2,5 tdi 4 vesničani plnej kufr zavazadel 160-170 na tacho spotřeba 7,8 co víc si přát, tohle v benzínu jsem jezdil za 12l
doufám, že tu někoho nenase..
Čus Marek :pij:
chtěl jsem ti odpovědět :pij:
Tak o spotřebě dízlů se tu stebou nikdo hádat nebude, je jasné, že dízly žerou míň, já mám výhodu v tom, že měsíčně moc nenajedu, každý den 2x10km, takže mě měsíčně stouply náklady za benzím (minule auto byla filcka 1.3MPi) o 500kč a to za Volvika dám velice rád (komfort, pocit z jízdy apod za to stojí), kdybych jezdil častěji tak bych asi taky uvažoval o něčem jiném, přece jen 2000kč už je docela dost, ale jelikož najedu za měsíc něco o kolo 500-600km tak jsem vklidu Chtěl jsem jen ukázat, že i s přeplňovaným benzínem se dá jezdit okolo 9-10L. Já jezdím dost blbou trasu je krátká a je tam obrovský táhlý kopec se zatáčkama, navíc tomu někdy dám plný knedlík, ale jsem toho názoru, že i živější řidič se kolem těch 9-10L pohybovat může pokud nebydlí ve městě nebo v horách.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 117
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Velké Přílepy
- Kontaktovat uživatele:
#32 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
no jasný, nedohadujem se, je to jen konzultace
mě to jde do tisíců km měsíčně..
Taky bych neřešil pár stovek km měsíčně, to by t5 nebo erko stálo před barákem už dávno
Bejt to před 2 lety měl bych auta 2 a nic bych neřešil, loni jsem začal od O tak musím být hodnej, ale i tak jsem přemýšlel, že si koupím Pekelníkovu S90 no jo, jsem magor a jiné to už nebude :ryby:
Předchozí auto jsem měl Seata ibizu 1,9 sdi a náklady co mám volvo jsou jednou tak velké, ale to je daň za to super pohodlí a nevyměním za nic
mě to jde do tisíců km měsíčně..
Taky bych neřešil pár stovek km měsíčně, to by t5 nebo erko stálo před barákem už dávno
Bejt to před 2 lety měl bych auta 2 a nic bych neřešil, loni jsem začal od O tak musím být hodnej, ale i tak jsem přemýšlel, že si koupím Pekelníkovu S90 no jo, jsem magor a jiné to už nebude :ryby:
Předchozí auto jsem měl Seata ibizu 1,9 sdi a náklady co mám volvo jsou jednou tak velké, ale to je daň za to super pohodlí a nevyměním za nic
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#33 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
2,4T/2,5T by mohlo bejt auto pro tebe. Myslím že asi jeden z nejuniverzálnějších motorů v nabídce, kde je dobře vyvážená hospodárnost a dostatečnej výkon... Když se koukneš na křivky výkonu a krouťáku, dá se tomu věřit že s tímhle autem je možný bez problému jezdit za o něco větší spotřebu než s dýzlem a pořád ti zbejvá velká rezerva pod pedálem ...na hraní Zeptej se na to třeba Kocha.hayney píše:dočetl jsem se tady, že i s T5 se dá jezdit za solidní spotřebu, tak jsem trochu nakousnutej, i když nejsem žádnej závodník, mám rád, když se auto umí rozjet
Přesně můj názor! Akorát se to čerstvýmu majiteli XC60D5 nelíbilo, když jsem napsal, že ten motor je na takový auto skoro málo.Kein píše:Co je podle vás "plazit se?" Pro mě se plazí to co nedá oktu II f chrochtu, všechno nad už jede.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#34 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
ja mam pres dva roky 2.4 103kW predelanej na LPG a zatim naprosta spokojenosthayney píše:no super. konečně někdo...a jak bys hodnotil výkonové vlastnosti. mám na mysli běžný provoz, když třeba jedeš sám a potom když auto naložíš a jedeš ve 4 někam? dá se s tim ještě předjíždět?
motor slape bezproblemu a spotreba idealni
je pravda ze je to slapsi motor takze pokud budes nalozenej tak to musis dost drzet v otackach pokud chces rychle predjizdet
jinak rozdil mezi 2.4 103kW a 125kW by me taky zajimal uz jednou jsem to resil
tady viewtopic.php?f=4&t=10914&hilit=
jinak mel jsem moznost porovnat starou 440Turbo a XC70 D5 a to jsou jine akcelerace i pri nalozeni
turbo dela proste svoje
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#35 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
Jj, to je pravda. Rozdíl v HW byl jen u 850 a V70I (10V vs. 20V), V70II by to měly být stejné motory s jiným SW. Navíc v první generaci je větší rozdíl v krouťáku - 206 x 220, oboje při 3300ot., v nové je to jenom 220 x 225, navíc silnější motor má těch 225 až v 4500ot. - křivka průběku krouťáku je prakticky dvouvrcholová, cca 220/3300 a 225/4500. Takže je skutečně možné, že rozdíl bude až ve vyšších otáčkách.Jean píše:V 850 se jedná o jiné motory. Ve V70 II jde o motor nové generace. Hardwarově totožný s výkonější variantou a jen upraveným programem jednotky. Výkonový rozdíl je citelný až ve vysokých otáčkách a dá se na silnější variantu přečipovat.
PS: nemáte někdo grafy průběhu krouťáku u 850 2.5 (ať už 10V nebo 20V)?
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
#36 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
Mám 850 106 kW. A zkušenost?
1. Chtěl bych silnější motor. Ale kdo to nikdy neřekl?! :?:
2. Téměř neustále jezdím nad povolenou maximálkou.
3. Když chci udělat něco, na co nemám motor, naseru se, ale pak vychladnu a uvědomím si, že to byla jen machrovina. Ne potřeba.
Mezi námi, bojím se, jak bych jezdil s T5.
Dvojku na mě!
1. Chtěl bych silnější motor. Ale kdo to nikdy neřekl?! :?:
2. Téměř neustále jezdím nad povolenou maximálkou.
3. Když chci udělat něco, na co nemám motor, naseru se, ale pak vychladnu a uvědomím si, že to byla jen machrovina. Ne potřeba.
Mezi námi, bojím se, jak bych jezdil s T5.
Dvojku na mě!
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II D5252T 00´
#37 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
No jo no 103kW nebo 125kW... a co mam rikat ja s 93kW he??? ale neni to tak zly... nad 3.000 ot/min to docela frci
_________________
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#38 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
Ovšem pozor. Menhir má právě 10V variantu, která má být od té 20V výrazně odlišná. U V70II jsou oba 2.4l (původně označované jako 2.5l) fyzicky stejné - 20V, jen mají jiný software. Chtělo by to někoho, kdo může porovnávat V70II s oběma variantami motoru. A to, obávám se, bude ten hlavní problém :-/
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#39 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
2.4T jede a nezere...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#40 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
Co jsem vygooglil:
850
20V (GLT)
Max. output: 172.3 PS (170 bph) (126.7 kW) @ 6000 rpm
Max. torque: 220 Nm (162.2 lbft) (22.4 kgm) @ 3300 rpm
0-60mph: 8.9 s
0-100km/h: 9.2 s
Kilometre: 32 s
Top speed: 216
10V (GLE)
Max. output: 144.9 PS (143 bph) (106.6 kW) @ 6000 rpm
Max. torque: 176 Nm (129.8 lbft) (17.9 kgm) @ 3800 rpm
0-100km/h: 10.5 s
Kilometre: 35.4 s
Top speed: 203
Asi ti to moc nepomůže, ale ať sem hledal sebevíc, tak o V70 II jsem toho moc nenašel, ale rozdíl by tam mohl být podobný...
EDIT: tak přece něco:
V70 2.4 10V
Max. output: 139.9 PS (138 bph) (102.9 kW) @ 4500 rpm
Max. torque: 220 Nm (162.2 lbft) (22.4 kgm) @ 3300 rpm
0-60mph: 9.9 s
0-100km/h: 10.5 s
Top speed: 204
850
20V (GLT)
Max. output: 172.3 PS (170 bph) (126.7 kW) @ 6000 rpm
Max. torque: 220 Nm (162.2 lbft) (22.4 kgm) @ 3300 rpm
0-60mph: 8.9 s
0-100km/h: 9.2 s
Kilometre: 32 s
Top speed: 216
10V (GLE)
Max. output: 144.9 PS (143 bph) (106.6 kW) @ 6000 rpm
Max. torque: 176 Nm (129.8 lbft) (17.9 kgm) @ 3800 rpm
0-100km/h: 10.5 s
Kilometre: 35.4 s
Top speed: 203
Asi ti to moc nepomůže, ale ať sem hledal sebevíc, tak o V70 II jsem toho moc nenašel, ale rozdíl by tam mohl být podobný...
EDIT: tak přece něco:
V70 2.4 10V
Max. output: 139.9 PS (138 bph) (102.9 kW) @ 4500 rpm
Max. torque: 220 Nm (162.2 lbft) (22.4 kgm) @ 3300 rpm
0-60mph: 9.9 s
0-100km/h: 10.5 s
Top speed: 204
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#41 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
Nepatří tohle spíš do sekce oprav? Buď bydlíš na kopci, nebo to máš rozbitýkoch píše:2.4T jede a nezere...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#42 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
Dovolil jsem si udělat drobné úpravy v Keinově výčtu. Zeleně ty, které mám z oficiálních dokumentů, oranžově neofiko - tož tam může mít docela dobře pravdu Kein
850
20V (GLT)
Max. output: 170 PS (170 bph) (125 kW) @ 6200 rpm
Max. torque: 220 Nm (162.2 lbft) (22.4 kgm) @ 3300 rpm
0-60mph: 8.9 s
0-100km/h: 9.2 s
Kilometre: 32 s
Top speed: 210
10V (GLE)
Max. output: 144.9 PS (143 bph) (106.6 kW) @ 6000 rpm
Max. torque: 176 Nm (129.8 lbft) (17.9 kgm) @ 3800 rpm
0-100km/h: 10.5 s
Kilometre: 35.4 s
Top speed: 203
– specifikace se v průběhu let mírně měnily, já mám v návodu slabší variantu =>
Výkon: 140KS (103kW) při 5400ot/s
Točivý moment: 206Nm při 3600ot/s
V70 II
2.4 20V 103kW
Max. output: 140 PS (103 kW) @ 4500 rpm
Max. torque: 220 Nm @ 3750 rpm
0-62mph: 10.5 s
Top speed: 204
2.4 20V 125kW
Max. output: 170 PS (125 kW) @ 6000 rpm
Max. torque: 225 Nm @ 4500 rpm
0-62mph: 9 s
Top speed: 220
850
20V (GLT)
Max. output: 170 PS (170 bph) (125 kW) @ 6200 rpm
Max. torque: 220 Nm (162.2 lbft) (22.4 kgm) @ 3300 rpm
0-60mph: 8.9 s
0-100km/h: 9.2 s
Kilometre: 32 s
Top speed: 210
10V (GLE)
Max. output: 144.9 PS (143 bph) (106.6 kW) @ 6000 rpm
Max. torque: 176 Nm (129.8 lbft) (17.9 kgm) @ 3800 rpm
0-100km/h: 10.5 s
Kilometre: 35.4 s
Top speed: 203
– specifikace se v průběhu let mírně měnily, já mám v návodu slabší variantu =>
Výkon: 140KS (103kW) při 5400ot/s
Točivý moment: 206Nm při 3600ot/s
V70 II
2.4 20V 103kW
Max. output: 140 PS (103 kW) @ 4500 rpm
Max. torque: 220 Nm @ 3750 rpm
0-62mph: 10.5 s
Top speed: 204
2.4 20V 125kW
Max. output: 170 PS (125 kW) @ 6000 rpm
Max. torque: 225 Nm @ 4500 rpm
0-62mph: 9 s
Top speed: 220
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#43 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
jestliže jsou tyto dva motory stejné a 103kw a 125 kw a liší se pouze softwarově, napadá mě otázka, proč švédští inženýři zvolili pro bi-fuel ten slabší? zná někdo odpověď?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#44 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
tady máš jeden bi-fuel za dobrou cenu... https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6892347
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II D5252T 00´
#45 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
Je nadherna, ale chtel bych videt tech 6,6l/100km s automatem... :?:Harry píše:tady máš jeden bi-fuel za dobrou cenu... https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6892347
_________________
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#46 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
koch napsal : 2.4T jede a nezere...
no musim to nechat spravit tak at to ten benzin vyrabidali píše: Nepatří tohle spíš do sekce oprav? Buď bydlíš na kopci, nebo to máš rozbitý
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#47 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
to auto znám. vypadá solidně. a s tou spotřebou bych to viděl spíš na 6,6 kg/100km třeba kluci něvědí....pravděpodobně to byl taxík, ve švédsku jsou hodně tyhle bílý. ale třeba ne.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#48 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
ja si myslim ze vse vychazi ze 125kW verzehayney píše:jestliže jsou tyto dva motory stejné a 103kw a 125 kw a liší se pouze softwarově, napadá mě otázka, proč švédští inženýři zvolili pro bi-fuel ten slabší? zná někdo odpověď?
a aby to zralo mene paliva tak to softwarove zkrouhly
jinak tady jsou grafy:
- Přílohy
-
- 103kW vs 125kW
- s60-103vs125.JPG (104.37 KiB) Zobrazeno 775 x
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#49 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
tady je jeste LPG a CNG
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 295
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
#50 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW
neviem ako atmosfery, ale ked turbo, tak rovno T5. Na normalne jazdenie staci aj atmosfericky motor. Mam nizkotlake turbo, nie ze by to nestacilo na svizne predbiehanie ale ked uz mat v aute turbo (vec co sa moze pokazit a stoji dost), tak nech to stoji za to. Spotreba je +- rovnaka, hodne zalezi na trase (ak neratam stupen ochabnutia pravej nohy vodica)dali píše: 2,4T/2,5T by mohlo bejt auto pro tebe. Myslím že asi jeden z nejuniverzálnějších motorů v nabídce, kde je dobře vyvážená hospodárnost a dostatečnej výkon... Když se koukneš na křivky výkonu a krouťáku, dá se tomu věřit že s tímhle autem je možný bez problému jezdit za o něco větší spotřebu než s dýzlem a pořád ti zbejvá velká rezerva pod pedálem ...na hraní Zeptej se na to třeba Kocha.
Takze si treba povedat ci chcem turbo alebo nie. Ak nie, neviem celkom odpovedat, v atmosfere som nesedel, kazdopadne 2500 ccm, nie dvojliter, podla cisel sa mi zda byt slabe.
Ak chcem turbo, potom nie nizkotlake, ale rovno T5 alebo R. Garantujem ti ze zo zaciatku budes mat respekt aj pred 2,4T, ale po case by si si pod kapotou prial koni viac. Vykon je silne navykovy... Veeelmi... Mne uz akceleracia nizkotlakeho turba nepride nijak oslniva - normalne svizne rodinne zvezenie. (Akurat zacinam mat iny problem - v ostatnych autach furt riesim ci nie je zatiahnuta rucka a preco to docerta vobec nejede )
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek