Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zrovna

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#101 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od Sibr »

t-mustang píše:For Sibr: Omlouvám se ,
:shock: :D Prosim tě za co se omlouváš? Ty jsi mě prostě jenom rozsekal ;-) :mrgreen: Jestli jsem byl podrážděný tak jen z toho že teď jezdím s 40tkou :lol:
Prostě mě to dostalo... Jj P121 bude prostornější než Oktávka, ale také byl cenově určitě jinde a nejspíš i co se týká třídy. Když to vezmu na dnešní měřítka, tak Oktávka byla střední třída a Amozon asi vyšší střední.
Jinak ty pletená kola na P1800 se mi prostě zamlouvají 8)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#102 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od hroch32 »

Tak ta P1800ES je přesně to, co bych jednou chtěl, včetně té úchylně modré barvy. Slint slint......
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#103 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od BaDDog »

Tak z volva by to bola P1800S (to coupe..)

Dalej nie volvo: by to bol Peuget 205 GTI (bieli v povodnom stave)

A možno Mustang ako tu písal Tomáš... ako imege car... 8)
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#104 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od BaDDog »

Myslím že by sme ho ani nemusel restaurovat... :mrgreen:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#105 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od martines »

pekelnik píše:264 byly nejzajímavější 264 GLE
Čím nejzajímavější je GLE?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#106 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od wickey »

vybavou?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 471
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

#107 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od láďa »

jarek.krizan píše:
pekelnik píše: Většinou je to u veteránů ale o tom, že čím víc peněz máš, tím víc peněz utratíš. Neboj, nezbydou ti žádné. Pokud této vášni podlehneš, zjistíš, že vždy bude co zlepšovat.
JJ svatá pravda. Pozor pokud kdokoli této nemoci podlehne je vždy bez prostředků. Tato nemoc spotřebuje veškeré finanční prostředky a někdy i víc, než majitel má.
Já vím o E-typu za 230000kč. aje v hezkym stavu...sice před renovací , ale v hezkym stavu...kdybych nerval peníze do 1800tky tak jdu do něj...
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#108 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od jarek.krizan »

láďa píše:
Já vím o E-typu za 230000kč. aje v hezkym stavu...sice před renovací , ale v hezkym stavu...kdybych nerval peníze do 1800tky tak jdu do něj...
1. nebo 2. generace ? 6 válec nebo už 12 vál ? Taky je důležité výrobní číslo šasi. Některé se totiž za cenné jen vydávají. Není náhodou 2. generace, 12 vál., červený s vadou na elektrice v osvětlení ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#109 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od wickey »

12 valec byla az 3. gen.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#110 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od jarek.krizan »

wickey píše:12 valec byla az 3. gen.
Tak to ta cena zhruba odpovídá, za pěkné auto v pojízdném stavu na papírech. Nejvzácnější je 1. generace. Tu si nedávno pořídil známý částečně zrenovovanou za 600 000 kč. Na číslech a s výrobním číslem 6
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 471
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

#111 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od láďa »

jarek.krizan píše:
láďa píše:
Já vím o E-typu za 230000kč. aje v hezkym stavu...sice před renovací , ale v hezkym stavu...kdybych nerval peníze do 1800tky tak jdu do něj...
1. nebo 2. generace ? 6 válec nebo už 12 vál ? Taky je důležité výrobní číslo šasi. Některé se totiž za cenné jen vydávají. Není náhodou 2. generace, 12 vál., červený s vadou na elektrice v osvětlení ?

Jó kucí tak to nevím...pozjistím.Ale červená byla a je k tomu spoustu náhradních dílů...a co vím tak pojízdná je...
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#112 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od LukášM »

Takže si to trochu ohledně E-typu vyjasníme, ne nadarmo jsem po tomto autě dlouho toužil, abych pak zjistil, že to chce vážně peníze a to dost :wink:

Nejcenější je 1. generace s flatfloor - rovnou podlahou, motorem 3.8, také jsou ceněny roadstery 1. generaces motorem 4.2
Nejvhodnější a nejspolehlivější je druhá série, nejlevnější jsou vozy 2 + 2 s automatem, já konkrétně jsem hledal 2+2 s manuálem.
Kupodivu vhodnější motor je šestiválec, dvanáctiválec je takový těžkopádný, na druhou stranu je to technický skvost a zvuku se nic nevyrovná :good:
Největším problémem je pomocný trubkový přední rám letovaný bronzem, který trpí vnitřní korozí, zvenku neviditelnou. Při renovaci je doporučeno ho vyměnit za nový. Opravy jsou Jaguarem nedoporučovány. Př výkonech auta se ani nedivím. Drátěná kola trpí vnitřní korozí, zvenku to vidět zase není, ale opět velmi nákladná výměna.
Ceny dílů jsou opravdu vysoké, vždyť je to opravdu supersport, žádné Volvo 1800 :D Také tomu ale odpovídá cena, která se vyšplhá ze zmiňovaných 230 tis. před renovací, na milion po renovaci.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 471
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

#113 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od láďa »

LukášM píše:Takže si to trochu ohledně E-typu vyjasníme, ne nadarmo jsem po tomto autě dlouho toužil, abych pak zjistil, že to chce vážně peníze a to dost :wink:

Nejcenější je 1. generace s flatfloor - rovnou podlahou, motorem 3.8, také jsou ceněny roadstery 1. generaces motorem 4.2
Nejvhodnější a nejspolehlivější je druhá série, nejlevnější jsou vozy 2 + 2 s automatem, já konkrétně jsem hledal 2+2 s manuálem.
Kupodivu vhodnější motor je šestiválec, dvanáctiválec je takový těžkopádný, na druhou stranu je to technický skvost a zvuku se nic nevyrovná :good:
Největším problémem je pomocný trubkový přední rám letovaný bronzem, který trpí vnitřní korozí, zvenku neviditelnou. Při renovaci je doporučeno ho vyměnit za nový. Opravy jsou Jaguarem nedoporučovány. Př výkonech auta se ani nedivím. Drátěná kola trpí vnitřní korozí, zvenku to vidět zase není, ale opět velmi nákladná výměna.
Ceny dílů jsou opravdu vysoké, vždyť je to opravdu supersport, žádné Volvo 1800 :D Také tomu ale odpovídá cena, která se vyšplhá ze zmiňovaných 230 tis. před renovací, na milion po renovaci.
Tak je jasný, že to bude trochu drašší než 1800s, ale věřte tomu nebo ne když se bude dělat renovace 1800ctky opravdu podstivě tak se člověk s renovací dostane úplně v pohodě přez půl milionu, ale Jaguar je Jaguar mno :good:
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#114 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od wickey »

lukasi a series III jsi nechal kde? :wink:

no a taky jsem se uz o E-Type zajimal. pod milion korun je sehnat slusny E-Type temer nemozne.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#115 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od LukášM »

wickey píše:lukasi a series III jsi nechal kde? :wink:

no a taky jsem se uz o E-Type zajimal. pod milion korun je sehnat slusny E-Type temer nemozne.
Vždyť píšu...těžkopádný dvanáctiválec :D Ten jsem úplně vynechal, protože servisovat tu bestii je pro nás smrtelníky finančně nemožné :wink: Pravdou ovšem je, že mezi dvanáctiválci z té doby je to dnes relativně levné auto.

btw: jsem náhodou narazil na Toyotu 2000 GT v nějakém classic car centru, no a byla na prodej za 300 tis. €....bylo vyrobeno asi jen 3300 kusů, takže cena fakt zajímavá :)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#116 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od LukášM »

láďa píše: Tak je jasný, že to bude trochu drašší než 1800s, ale věřte tomu nebo ne když se bude dělat renovace 1800ctky opravdu podstivě tak se člověk s renovací dostane úplně v pohodě přez půl milionu, ale Jaguar je Jaguar mno :good:
To je jasné, že se renovace může prodražit, zvlášť, když si jí necháš "profi" udělat, pak máš renovaci neodpovídající kvality a nepředstavitelné ceny :D
Ale není problém utratit 200 tis za renovaci Octávie, kterou budeš mít problém prodat za 100 tis. Pravdou je, že díly na Volvo 1800 mi nepřišli moc drahé :wink:
Ještě k Jaguáru, výhodou je, že ten si svoji cenu drží stále, takže pokud by vyšel na milion, tu hodnotu má :good:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“