Motorová záhada

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#26 Motorová záhada

Příspěvek od Sarkasmic »

Pánové,mě se na mé trojce stalo totéž-nevim co kdy v motoru bylo. Pak se daval do druhyho auta-takze castecne generálka-rozvody,vyčistění vany a olej čerpadla. Go hlavy-motor vevnitř jakžtak čistej,žadný svinstva-kromě lehce zanesených kanálků vody páč ten motor asi destilku viděl naposled asi tak...? Motor šel do auta,nalil se polosynt sunoco 10W40. Komprese v normě na motor se 120 000. Seřízenej a jezdil super tak 800km. Pak auto asi 14dní stálo. Po nastartování nechtěl držet volnoběh bez trošku povytaženýho sytiče. Lazení nijak nepomáhalo-daly se teplejší svíce a zase ok. Najeto asi tak 500 až 700km. Auto na týden odstaveno. Pak s ním začala jezdit manželka a stěžovala si na totéž-na volnoběh svítí kontrolka oleje ale je ho na rysce těsně pod max. Vyměněno za hustší olej- dalších 500km klid a ted totéž-bez povytaženého sytiče neudrží volnoběh a v nízkých ot. cuká... Komprese neměřena-po zdejší záhadě zkusím. Takže?
Jedná se o motor B14 2E. Měl sem ho ve čtyřech trojkách-všechny měly najety přes 200t. a žádný nebylo takle bídný.... (podotýkám že na původním motru praskl blok a že B14 považuju za docela povedenej motor renaultu co toho dokáže najezdit dost...)

Edit-hlava se dělala proto že byla voda v oleji,ale tlaky to nemělo zlý-až na čtvrtej válec,kterej se po opravě vrátil na stejnou hodnotu ke zbývajicím třem.....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 73
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Kunčičky u Bašky

#27 Motorová záhada

Příspěvek od RomanN »

Co takhle termostat a teplota motoru?

Když jsem v roce 1996 koupil svoji dvojku a začal jsem s ní jezdit, neukazoval mi teploměr. Při hledání různých příčin jsem zjistil, že zůstal otevřený termostat, tím pádem se motor zahřál jen lehce a ručička teploměru se ani nepohla.
Po výměně termostatu ručička začala ukazovat za 10 minut dvanáct.
Nevím, jak dlouho předchozí majitelé takhle jezdili a hlavně jakým způsobem, ale pravděpodobně výsledkem toho bylo vydření válců natolik (6 až 6,5atm.), že byl nutný druhý výbrus motoru. Podotýkám, že motor jezdil na olej Sunoco.
Takže to nemusí být olejem, ale klidně jen blbým termostatem.
_________________
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#28 Motorová záhada

Příspěvek od maxwell »

A co tak jako poslední možnost zkus dekarbonizovat destilkou?

http://www.autohificlub.cz/forum/13/199 ... i%20motoru

Já to zkoušel a od té doby jde motor jak drak. Původně jsem ho chtěl měnit za jinej, ale po té dekarbonizaci to úplně ožilo. Už jsem najel asi 10000km??? motor šlape, a olej byl taky čistej, Neměnil jsem ho. Jen místo vody určitě destilku.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#29 Motorová záhada

Příspěvek od Kein »

tak ta dekarbonizace mě zajímá má stím víc lidí skušenosti ???
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 837
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bělov

#30 Motorová záhada

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

maxwell píše:A co tak jako poslední možnost zkus dekarbonizovat destilkou?

http://www.autohificlub.cz/forum/13/199 ... i%20motoru

Já to zkoušel a od té doby jde motor jak drak. Původně jsem ho chtěl měnit za jinej, ale po té dekarbonizaci to úplně ožilo. Už jsem najel asi 10000km??? motor šlape, a olej byl taky čistej, Neměnil jsem ho. Jen místo vody určitě destilku.
Chci se zeptat, v jakém stavu byl ten Tvůj motor před tou dekarbonizací a jakou měl kompresi? Ten můj je úplně tupý a má kompresi na všech čtyřech válcích kolem 6,5.
Přemýšlím, jestli by to vůbec pomohlo, když už budou asi všechny válce vydřené... ? Kdo všechno má s tímto tady na fóru zkušenosti?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#31 Motorová záhada

Příspěvek od filippek »

Já osobně bych se toho bál. Něco jsem o tom četl na BMW fóru, kde jsou zastánci i odpůrci a jsou tam i tací co to zkusili, ale prakticky nikdo bez důkazu, že to má smysl. Lejt do motoru tolik vody mě přijde hazard, už jen proto, že si myslím, že dojde k prudkému ochlazení stěny válce... Taky netuším jestli má pára takovou schopnost rozpustit karbon.. Určitě by někdo mohl na starém rozebraném motoru zkusit, parní čističe se běžně prodávaj. A jako poslední obava mě napadá, že jestli se karbon nerozpustí ale třeba uvolní v podobě zrníček, šupinek...jestli v tom motoru nebude fungovat jakožto takový smirek a trošku to tam nevybrousí.
Někde jsem kdysi četl test, kde nafotili starý motor a pak na něj vyjezdili asi 4-5 nádrží Shell Vpover Racing a po opětovném rozebrání zase nafotili a opravdu byl motor výrazně čistší. Takže jezdit na vysoce oktanový benzin mě přijde logičtější a bezpečnější, než nějaký pokusy s vodou.
Já jezdím jedině na 98 oktanovej a zhruba každou druhou nádrž beru Vpover racing (který by měl být 100 oktanovej), nebo Vervu (tuším že taky 98 okt.) a od koupě auta se motor opravdu zklidnil a má sametovější chod. A jestli na 100km projedu o dvacet kaček víc tím, že koupím dražší benzín, to opravdu řešit nemusím.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#32 Motorová záhada

Příspěvek od Sarkasmic »

já sem tu dekarb zkousel na jedny vychlastany B14-do lepsiho motoru sem se neodvazil. Po aplikaci byla krasne cista hlava,ale klesly tlaky šlo s.át těsnění pod hlavou během nějakejch 2000km. Otázka je jestli to nebylo už pred tim načatý... Ale rozhod sem se že karbon se dělá v každým motoru,tak proč mě by to mělo s.at a pokoušet štěstí....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#33 Motorová záhada

Příspěvek od maxwell »

Jak jsem psal, mně to pomohlo. motor jde lépe a lehčeji, Ani jsem potom neměnil olej, a najel už 10000km a nic. zrychlení asi za 8.6s na 100kmh - možná by to šlo i líp B200E. předtím to byla mrcha lenivá a teď je to mnohem lepší. Nikde nic neklepe, vše jede jak má.

Ochlazení válce je hovadina na Ntou. Jednak se to dělá na dobře zahřátým motoře, a pak při 3000 ot. Při několika set stupních při explozi směsi, ten motor o ničem skoro ani neví. Myslím že většina lidí už slyšela o vstřikování vody u sportovních vozů. Zvyšuje to výkon. Klidňe se optejte našich kolegů ze SAABu.

http://www.techblog.cz/technologie/vstr ... otoru.html
Naposledy upravil(a) maxwell dne 12 úno 2009 18:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#34 Motorová záhada

Příspěvek od Sarkasmic »

že jde lépe to bych bral,ale lehčeji? A navíc jestli si potom nemenil olej tak jsi kultur barbar.... A jak si meril to zrychlení?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#35 Motorová záhada

Příspěvek od Kein »

no povídejte chlapci, zajíma mě to velice. pokud stím má někdo zkušenosti ať to sem napíše
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#36 Motorová záhada

Příspěvek od maxwell »

Lehčeji myslím jako pružněji. Na zrychlení je to teď super. Jde to líp do toček. Já jsem tedy poznal asi tak + 15 až 20 % zlepšení. Olej jsem něměnil protože není třeba je 0 šance že by se voda dostala do motoru.Stejně z ní je hned pára. Olej ji nepustí kolem kroužků. Již jsem olej měnil, ale tehdy jsem na něj najel aspoň 4000 km. Ještě tehdy na srazu jsem tam ten olej měl. Každopádně jsem kontroloval jestli nemám pod víčkem emulzi a nic.
Nemohu si to vynachválit, mně to pomohlo. Pokud to považujete za blbost, tak pro mně za mě. Nemá smysl to psát pořád dokola a někoho přesvědčovat. Myslím ale že pokud by potřeboval měnit motor, nebo bude, tak nemá stejně co ztratit. ;-)

Jinak zrychlovačku měřil kolega a to asi třikrát - Stopkama - kvalitníma. Akurát si nejsem jist 100% rovinou na testované vozovce. Najít 100% rovinu je tady snad nemožný. No ale podle mne tam žádná odchylka skoro nebude.

Jo a na LPG to bylo tuším 9.8 sekundy.

Jo a pokud to bude někdo zkoušet, kupte si tu butilu na rozprašování aby se nejdřív napumpovala a potom stříkala. Já jsem měl obyč mačkací a myslel jsem že mi upadnou prsty. :mrgreen:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#37 Motorová záhada

Příspěvek od maxwell »

Konečně jsem to vlákno našel :

viewtopic.php?f=22&t=8854&p=92490&hilit=karbon#p92490

Dělal jsem to v srpnu 2007 takže asi před rokem a půl.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#38 Motorová záhada

Příspěvek od filippek »

maxwell píše:Ochlazení válce je hovadina na Ntou. Jednak se to dělá na dobře zahřátým motoře, a pak při 3000 ot. Při několika set stupních při explozi směsi, ten motor o ničem skoro ani neví. Myslím že většina lidí už slyšela o vstřikování vody u sportovních vozů. Zvyšuje to výkon. Klidňe se optejte našich kolegů ze SAABu.

http://www.techblog.cz/technologie/vstr ... otoru.html
To jo, ale tady se tuším mluví o nšjakých dvou litrech vody až se z toho motor kucká, takže srovnávání se zvyšováním výkonu u sporťáků je trošk mimo. A právě protože je motor dost ohřátý a rve se tam takové množství vody mě to ochlazení nnapadlo. Ale jen mě to napadlo selským rozumem, takže netvrdím, že se nepletu, jen nnázor. Každopádně lejte si do motoru co chcete, já to zkoušet nebudu a radši zůstanu u toho lepšího benzínu.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kostelec

#39 Motorová záhada

Příspěvek od deanoli »

filippek píše:Já osobně bych se toho bál. Něco jsem o tom četl na BMW fóru, kde jsou zastánci i odpůrci a jsou tam i tací co to zkusili, ale prakticky nikdo bez důkazu, že to má smysl. Lejt do motoru tolik vody mě přijde hazard, už jen proto, že si myslím, že dojde k prudkému ochlazení stěny válce... Taky netuším jestli má pára takovou schopnost rozpustit karbon.. Určitě by někdo mohl na starém rozebraném motoru zkusit, parní čističe se běžně prodávaj. A jako poslední obava mě napadá, že jestli se karbon nerozpustí ale třeba uvolní v podobě zrníček, šupinek...jestli v tom motoru nebude fungovat jakožto takový smirek a trošku to tam nevybrousí.
Někde jsem kdysi četl test, kde nafotili starý motor a pak na něj vyjezdili asi 4-5 nádrží Shell Vpover Racing a po opětovném rozebrání zase nafotili a opravdu byl motor výrazně čistší. Takže jezdit na vysoce oktanový benzin mě přijde logičtější a bezpečnější, než nějaký pokusy s vodou.
Já jezdím jedině na 98 oktanovej a zhruba každou druhou nádrž beru Vpover racing (který by měl být 100 oktanovej), nebo Vervu (tuším že taky 98 okt.) a od koupě auta se motor opravdu zklidnil a má sametovější chod. A jestli na 100km projedu o dvacet kaček víc tím, že koupím dražší benzín, to opravdu řešit nemusím.
není to oktanama ale detergenty v aditivu.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#40 Motorová záhada

Příspěvek od filippek »

Nemáte někdo doma parní čistič, takovou tu kachnu, nebo jak se to jmenuje? Docela by mě zajímalo jestli pára má tu sílu ten karbon rozpustit.. :mrgreen:
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#41 Motorová záhada

Příspěvek od maxwell »

Já myslím že určitě ale problém bude že v tom motoru je ještě trochu jinej tlak. :D

A jinak dokázat to aby to kuckalo je fakt téměř nemožný, a když to udělá zase chvíly necháš motor proběhnout a pokračuješ.

U Dieselů pozor, je tam riziko že vám začnou navíc z výfuku padat brikety. :lol:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 889
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#42 Motorová záhada

Příspěvek od pepa.paur »

standa píše: Jo a - nic netlakuje nikam, dlaň přiložená na nalívací otvor oleje není odtlačována spalinami (po přidání plynu je vcucnuta dovnitř), zvuk motoru - šepot květin a bublající potůček...
Podle mě bude problém v rozhozeném časování rozvodu, protože když ten
tlak nikam neuniká, tak prostě ani nevznikne. Pokud se při kompresi pozdě
uzavře sací ventil, tak prostě všechny válce natlačí míň a všechny stejně.
Nastavení rozvodů zkontroluješ bez rozebírání motoru a sundavání hlavy,
myslím si, že to za to stojí.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#43 Motorová záhada

Příspěvek od standa »

josef.paur píše:
Podle mě bude problém v rozhozeném časování rozvodu...
To jsem zkontroloval ještě před kontrolou průchodnosti výfuku, navíc jsem zkušebně nalil do válce olej a komprese se zvedla (což je doufám důkaz toho, že ve ventilech problém nebude).

Prostě jsem zkontroloval všechno, navíc dvakrát, a nezjistil jsem jinou anomálii než nízkou kompresi... :unknown:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

GDPR_user

#44 Motorová záhada

Příspěvek od GDPR_user »

standa píše:
josef.paur píše:
Podle mě bude problém v rozhozeném časování rozvodu...
To jsem zkontroloval ještě před kontrolou průchodnosti výfuku, navíc jsem zkušebně nalil do válce olej a komprese se zvedla (což je doufám důkaz toho, že ve ventilech problém nebude).

Prostě jsem zkontroloval všechno, navíc dvakrát, a nezjistil jsem jinou anomálii než nízkou kompresi... :unknown:
Napadlo mne zkus nalít do válců petrolej a nechat působit.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 837
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bělov

#45 Motorová záhada

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

v létě se na tom měřila komprese a byla mezi 9-10, tož nevím, jestli je to dost nebo málo..
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

GDPR_user

#46 Motorová záhada

Příspěvek od GDPR_user »

Napadá mne jestli se nepřipekly pístní kroužky.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“