262 bertone versus 780 bertone

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#26 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od pekelnik »

osobně jakožzo majitel 262C budu lobovat za 262C. Osobně se mi víc líbí. ale zkusím trochu objektivně.
262 má alespoň nekteré karosářské díly shodné s 2xx. Motor je tentýž, co v 260 PRV 2,7, později B28. Něco o tom, že to nejede bych dal stranou, protože jede lépe, než moje S90. Jediným "problémem" je je podle mně 3 stupňový automam BW55. Mljuju ho, ale je to tak do 120 km/h. Pak to má už dost vysoké ot. a žere i trávu kolem silnice. Jedná se ale o víkendový vůz pro pohodlnou jízdu a ne pro denní chvátání, takže to neřeším.
Objem výroby je přibližně stejný, ale 262C měla 3 modifikace za 5 let (1977-81), kdežto 780 byla (myslím) pořád stejná. 262C se dodávala s motory B27A, B27E a pro ameriku B27F (s katalyzátorem, lambdou, řídící jednotkou..., později B28.

780 (1986-1991) se dodávala s motory B200ET, D24TC, B280E, B280F, B204GT
tedy řekněme čtyřválec turbo z 740 a 760 (téměř nesehnatelný - ten Jeanův je téměř prodaný), šestiválec PRV z 760 - většinový případ, a diesel D24TIC. Jedná se o běžné motory ze 7xx. karoserie unikátní - vše pouze v originále a drahé jak čert. Navíc se ještě nějakou dobu nebude jednat o veterána, protože dosavadní dobu 25 let stáří vozu (letos 1984) chtějí prodloužit na 30 let. Takže koupit ano. s papítama a jezdit šetrně s tímto vzácným vozem.

O motorech PRV ví docela dost Sorel, který mi jej v 262C generálkoval. a jede skvěle.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#27 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od petr´S »

30let stáří vetránů se chystají zavést od roku 2011, na což výroba 780tky 1985 stačí, navíc se o zavedení zatím jen dohadují, takže bych na rok 2011 nesázel, rozhodně ale změna přijde v nedaleké budoucnosti....
taky se veteránisti dohadujou o znovuzavedení knihy jézd atd..ale to je hromada keců, co z toho projde je ve hvězdách...
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#28 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od eLzyx »

šmankote, to abych si honem rychle něco pořídil :shock:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od Sergej »

pekelnik píše: 780 (1986-1991) se dodávala s motory B200ET, D24TC, B280E, B280F, B204GT
tedy řekněme čtyřválec turbo z 740 a 760 (téměř nesehnatelný - ten Jeanův je téměř prodaný), šestiválec PRV z 760 - většinový případ, a diesel D24TIC. Jedná se o běžné motory ze 7xx.
Nevidim v tvojom vypise nikde B230FT/ET, daju sa zohnat najmä v USA, dve som svojho casu videl aj na Mobile.de. D24TIC sa dodaval v mierne tunenej verzii 90kW (niekde som nasiel udeje predavajuceho o 95kW)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#30 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od kV8ba »

Zdravim,
nevim jestli znáte tyhle stránky - http://www.volvobertone.com
jsou tam docela zajímavý informace!

D24TIC měl opravdu 95 kW, (alespoň to tam píšou :) ) 780 byla toho času nejsilnější sériově vyráběný auto s dieselovým motorem
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#31 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od dali »

kV8ba píše:D24TIC měl opravdu 95 kW, (alespoň to tam píšou :) ) 780 byla toho času nejsilnější sériově vyráběný auto s dieselovým motorem
Nejsilnější ne, ale nejrychlejší. MB Piáno 300 Turbodiesel měl větší výkon (tuším 106kW).

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#32 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od kV8ba »

dali píše:
kV8ba píše:D24TIC měl opravdu 95 kW, (alespoň to tam píšou :) ) 780 byla toho času nejsilnější sériově vyráběný auto s dieselovým motorem
Nejsilnější ne, ale nejrychlejší. MB Piáno 300 Turbodiesel měl větší výkon (tuším 106kW).
Aha, díky za opravu. Já věděl že něco nej... to je :D
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#33 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od tomasss »

doktor píše: Díky Tome, ten tvůj jsem viděl a líbil se mi. Takže to nebude tak zlé, jak mě dali strašil. Ta spotřeba je holt cena za unikát. Určitě bych tam však nerval plyn :roll: (nic ve zlým Tomáši :palec: )
Ono ani tak nejde o to jak se cloveku libi vzhledove (i kdyz to taky hraje roli), ale hlavne jak se libi zatahem a chovanim. Mel jsi rict, mohl jsem te svezt. Kdyz tam clovek naleje kvalitni vysokooktanovej benzin a pokud je motor a prevodovka ok, jezdi to jak drak, a s pohonem na zadni kola je to, jak rekl nekde travex, fabrika na usmevy :)
K tomu plynu, za prvy jsem auto s plynem uz koupil, za druhy auto nemam jen na vylety, ale i na kazdodenni jezdeni...takze asi tak ;-)
Jinak dnes jsem tankoval plnou, a vychazi mi spotreba na 13,5l plynu/100, coz je v prepoctu nejakych 7,3l/100 benzinu :palec:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“