Motor: Startovanie v zime
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: S40 - D4204T
- Bydliště: SVK - Prešov
Motor: Startovanie v zime
ahoj chlapci, chcel by som sa opytat ake mate skusenosti so startovanim v zime v mrazoch okolo -10 stupnov (v noci).
Mam S40 2.0D 100kW a ked mi auto stoji cez noc, tak rano (moze byt okolo -5) tak motor nenabehne na 4 "skrtnutia" ale chvilku toci... tak 2-3 sekundy. je to u takychto ehm "novych a modernych" aut normalne ? model. rok. 2005 a rv. 2004.
dakujem
Mam S40 2.0D 100kW a ked mi auto stoji cez noc, tak rano (moze byt okolo -5) tak motor nenabehne na 4 "skrtnutia" ale chvilku toci... tak 2-3 sekundy. je to u takychto ehm "novych a modernych" aut normalne ? model. rok. 2005 a rv. 2004.
dakujem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Motor: Startovanie v zime
nech si zkontrolovat žhavicí svičky
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Vůz: Mercedes C220CDI 2009
Motor: Startovanie v zime
Já jsem včera startoval při -13 a to jsem s tím asi týden nejel a nastartovalo to hned, akrát to chvilku bylo dost hlučné a trochu kolísaly otáčky. Takže by ti asi prospěla kontola těch žhavících svíček, jak psal kolega...
_________________
Nyní: Mercedes Benz C220CDI T 2009, Volkswagen Passat 2.0TDI 2019
Na prodej: Volkswagen Passat 2.0TDI 2009
V rodině: Volvo XC60 2009, Volvo V60CC 2016
Bylo: Volvo V50 2.0D 2004
Nyní: Mercedes Benz C220CDI T 2009, Volkswagen Passat 2.0TDI 2019
Na prodej: Volkswagen Passat 2.0TDI 2009
V rodině: Volvo XC60 2009, Volvo V60CC 2016
Bylo: Volvo V50 2.0D 2004
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: S40 - D4204T
- Bydliště: SVK - Prešov
Motor: Startovanie v zime
jo to je jasny ze to zezacatku bude drzet otacky malinko vyssi a pak to klesne a ztisi se... tak dik no zkusim...
_________________
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
-
Offline
- Příspěvky: 246
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
- Bydliště: Brno
Motor: Startovanie v zime
při -11 nadrc, ale musím to zaklepat, ve Volvu při zimní prohlídce mě upozornili na špatnou kapacitu baterky,takže uvidím co bude při větších mrazech. Taky radím kontrolu žhavičů
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: S40 - D4204T
- Bydliště: SVK - Prešov
Motor: Startovanie v zime
a co palivo... nafta... je fakt ze tam tuhle nadrz nemam SHELLackou ale tankovano na naky pupme pri tescu 

_________________
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Motor: Startovanie v zime
radim ti dobře netankuj u Tesca a podobny havěti :idea:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: S40 - D4204T
- Bydliště: SVK - Prešov
Motor: Startovanie v zime
ja nikdy netankuju tam jenom OMV nebo Shell ale tohle byl darek
tak sem to mel vylit ? muze to s tim mit souvis ? jo nebo ne ?

_________________
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Motor: Startovanie v zime
bohužel může to mit souvislost...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: S40 - D4204T
- Bydliště: SVK - Prešov
Motor: Startovanie v zime
takze prozatim nechat zhavice tak, spalit to svinstvo co tam je
a naplnit plnou na Shellke:-) a teprv pak se uvidi

_________________
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2923
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor: Startovanie v zime
To nebyl dárek, to se ti chtěl někdo pomstít. Nalij do nádrže přípravek pro čištění palivového systému a pohlcovač vlhkosti co se prodává na pumpách, než ti super darovaná nafta zničí vstřiky.harlequin88 píše:ja nikdy netankuju tam jenom OMV nebo Shell ale tohle byl darektak sem to mel vylit ? muze to s tim mit souvis ? jo nebo ne ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: S40 - D4204T
- Bydliště: SVK - Prešov
Motor: Startovanie v zime
A TO JE co ? nejaky obrazky... o tom sem neslysel... 

_________________
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2923
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor: Startovanie v zime
Obrázky čeho ? Ještě si neslyšel že commonraily jsou háklivé na kvalitu nafty ? A u Volva na to nejvíc trpí 1,6D a 2,0D ? I 2,5D může mít problém, když se to s nekvalitní naftou přežene, jak už si měli tu možnost někteří vyzkoušet.
Teď čekám jak sposta lidí napíše, že oni s tím problém nemají, jenže háček je v tom, že ti co nám pak plní servisy se neozvou.
Teď čekám jak sposta lidí napíše, že oni s tím problém nemají, jenže háček je v tom, že ti co nám pak plní servisy se neozvou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5767
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Motor: Startovanie v zime
S Benzinou a JETkou také chybu neuděláš, ale jinak má Marra naprostou pravdu. :?harlequin88 píše:ja nikdy netankuju tam jenom OMV nebo Shell ale tohle byl darektak sem to mel vylit ? muze to s tim mit souvis ? jo nebo ne ?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2923
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor: Startovanie v zime
Co se týká benzínek, tak pánové pozor na Shellku u Brna na dálnici ( od Prahy ), kde natankovalo během posledních pár týdnů několik lidí a setkalo se se stejným problémem. V benzínu byla voda a to hodně. Takže pokud auto chvíli odstavili, voda klesla na dno a po zapnutí klíčku si ji natáhlo čerpadlo do rampy. namočili se při zastartování svíčky a byl konec. Po nalití přípravku proti vodě do benínu, auta opět starovaly normálně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5767
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Motor: Startovanie v zime
U Brna (a v Brně) zásadně netankuju naprosto nikde a nikdy




_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5 147kW 2011
- Bydliště: Praha, Č.B.
Motor: Startovanie v zime
A co D5?jarek.krizan píše:...Ještě si neslyšel že commonraily jsou háklivé na kvalitu nafty ? A u Volva na to nejvíc trpí 1,6D a 2,0D ? I 2,5D může mít problém, když se to s nekvalitní naftou přežene, jak už si měli tu možnost někteří vyzkoušet...

BTW: Máte lepší zkušenosti třeba s naftou u OMV nebo Benziny, popř. jakou? (už to tu někde zaznělo, ale sem se to hodí

_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Motor: Startovanie v zime
D5 vede od Brna poměrně dalekolookass_V70 píše:
A co D5?![]()

-
Offline
- Příspěvky: 246
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
- Bydliště: Brno
Motor: Startovanie v zime
Tankuju u Benziny, Diesel Top Q ,prostě obyč ,zatím bezproblemů , otec hodně jezdí a bere jen Shell,OMW,Benzina, (má chrochtu od VW)
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Neratovice
Motor: Startovanie v zime
Zkraje roku jsem natankoval u Papoilu na Proseku pred Klicovem.Ujel jsem asi 200km,pak stalo auto pres noc a temer cely den a k veceru jsem nastartoval,ujel asi 5m,chciplo to a asi 10x vzdy okamzite po nastartovani chciplo.Pak teprve motor chytil a bezel jak ma!V nadrzi v tu chvili bylo plno minus cca 15l za tech 200km.Jedine co mne napadlo bylo to,ze v nafte byla voda a zrovna si ji to cuclo,protoze takovy problem se dosud nevyskytl.
To jarek.krizan:jak je to s tim pripravkem do nafty???Nekde jsem cetl,ze do techto modernich dieselu by se nemeli pridavat zadna aditiva.Jestli muzes uvest konkretni pripravek,s kterym mas zkusenosti a nebal by jsi se ho do toho nalit!
To jarek.krizan:jak je to s tim pripravkem do nafty???Nekde jsem cetl,ze do techto modernich dieselu by se nemeli pridavat zadna aditiva.Jestli muzes uvest konkretni pripravek,s kterym mas zkusenosti a nebal by jsi se ho do toho nalit!
_________________
Volvo V50 2,0D Momentum 2005.............stříbrnej mazlík s krémovým vnitřkem!
Volvo V50 2,0D Momentum 2005.............stříbrnej mazlík s krémovým vnitřkem!
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Motor: Startovanie v zime
To ma byt provokace nebo realita?Lachtan píše:U Brna (a v Brně) zásadně netankuju naprosto nikde a nikdy![]()
![]()


-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2923
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor: Startovanie v zime
Musel bych se podívat, jen si pamatuju, že to je od Wynsu a od STP a je tam uvedené, že to je pro commonrailygold1 píše:Zkraje roku jsem natankoval u Papoilu na Proseku pred Klicovem.Ujel jsem asi 200km,pak stalo auto pres noc a temer cely den a k veceru jsem nastartoval,ujel asi 5m,chciplo to a asi 10x vzdy okamzite po nastartovani chciplo.Pak teprve motor chytil a bezel jak ma!V nadrzi v tu chvili bylo plno minus cca 15l za tech 200km.Jedine co mne napadlo bylo to,ze v nafte byla voda a zrovna si ji to cuclo,protoze takovy problem se dosud nevyskytl.
To jarek.krizan:jak je to s tim pripravkem do nafty???Nekde jsem cetl,ze do techto modernich dieselu by se nemeli pridavat zadna aditiva.Jestli muzes uvest konkretni pripravek,s kterym mas zkusenosti a nebal by jsi se ho do toho nalit!
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2923
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor: Startovanie v zime
Ono je to s těma pumpama složitější. teoreticky berou základní paliva všichni od jednoho dodavatele a přesto je to jinak. Příklad, ve Zlíně jsou 2 pumpy OMV a na benzín od jedné jede auto normálně a od té druhé, jak když to někdo drží za nárazník, prostě přidáš plyn a nic, takže těžko soudit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Motor: Startovanie v zime
tady jde spíš vo tom kdo jim to vozí...
stačí když cisterna jeden den poveze ředidlo nebo jinou sračku, myčka mu mude draha nebo ji jen letmo proplachne a neštěsti je na světě...
stačí když cisterna jeden den poveze ředidlo nebo jinou sračku, myčka mu mude draha nebo ji jen letmo proplachne a neštěsti je na světě...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 246
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
- Bydliště: Brno
Motor: Startovanie v zime
zdovolením jsem se podíval a našel jsem od Wynnsu High Pressure 3 , od STP jsem cosi našel ale nikde se nezmiňovali o commonrailechMusel bych se podívat, jen si pamatuju, že to je od Wynsu a od STP a je tam uvedené, že to je pro commonraily
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.