S80 jak se dostat k vetraku topeni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2923
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
S80 jak se dostat k vetraku topeni
No jistě jak by to asi jinak dělali. Myslím, že nic speciálního nevymýšleli oproti ostatním modelům.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 jak se dostat k vetraku topeni
no je jasne že se ta turbína musí dostat ven ze vnitř . po vyndaní kaslíku je nato dobře vidět . ale jak bez vyndaní palubky to odmontujou od hlavního topení to nevym jak by udělali teda ?jarek.krizan píše:No jistě jak by to asi jinak dělali. Myslím, že nic speciálního nevymýšleli oproti ostatním modelům.

_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
S80 jak se dostat k vetraku topeni
Máš tu fotku zezdola?TOMÁŠ S80 píše:no je jasne že se ta turbína musí dostat ven ze vnitř . po vyndaní kaslíku je nato dobře vidět . ale jak bez vyndaní palubky to odmontujou od hlavního topení to nevym jak by udělali teda ?jarek.krizan píše:No jistě jak by to asi jinak dělali. Myslím, že nic speciálního nevymýšleli oproti ostatním modelům.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 jak se dostat k vetraku topeni
promin Honzo ja byl u S80 na dílně . ja se nato vubec nedostalHonza píše:Máš tu fotku zezdola?TOMÁŠ S80 píše:
no je jasne že se ta turbína musí dostat ven ze vnitř . po vyndaní kaslíku je nato dobře vidět . ale jak bez vyndaní palubky to odmontujou od hlavního topení to nevym jak by udělali teda ?


_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2923
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
S80 jak se dostat k vetraku topeni
Tome asi si to nepochopil. Celé těleso se nevytahuje, jen motor s plastovým držákem.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 jak se dostat k vetraku topeni
jasně jasně tetka sem to vyfotil a mam nato jinej nazor vydrž fotky dam hnedka . ze spoda ten ventilator de fakt vymontovat a spravit je to tak . ja se omlouvamjarek.krizan píše:Tome asi si to nepochopil. Celé těleso se nevytahuje, jen motor s plastovým držákem.

_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 jak se dostat k vetraku topeni
tak tady mám fotky toho vzduchovího turba ze všech stran . ze spoda de opravdu rozebrat . takže at si někdo s nakym tajmstvím opravy trhne nohou tady to mate :tlesk:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
S80 jak se dostat k vetraku topeni
No vida a pak že nejni ďura zespoda. Díky.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 165
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
S80 jak se dostat k vetraku topeni
Jako fšechno podstatný, žepetr S60 píše: každopádně se to pochopitelně dělá spodem že

_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 jak se dostat k vetraku topeni
no vidíš je tam větrak a topení na prodej kdo chce na S80 vše fungovalo bylo to na autěěě :mrgreen:Honza píše:No vida a pak že nejni ďura zespoda. Díky.
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
S80 jak se dostat k vetraku topeni
Třeba se medlis ozve, Každopádně to co ti zbylo a je funkční a co neopotřebuješ by jsi měl sepsat a nabídnout v bazaru k prodeji.TOMÁŠ S80 píše:no vidíš je tam větrak a topení na prodej kdo chce na S80 vše fungovalo bylo to na autěěě :mrgreen:Honza píše:No vida a pak že nejni ďura zespoda. Díky.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 jak se dostat k vetraku topeni
to je pravda je škoda to všechno vyhodit . jen když si vemu že mam skoro celej zadek na S80. a celou zadní napravu . ale kdo by takove věci chtěl ? ale to topení je funkční i ten větrak .a te nstřed topení je univerzal . tam se potom jen napojí ten velkej bílej plast stou turbínou . tak jestli medlis bude mít zajem tak mu to za nakou drobnou kačku necham . potřebuju peníze na přihlašení :mrgreen:Honza píše:Třeba se medlis ozve, Každopádně to co ti zbylo a je funkční a co neopotřebuješ by jsi měl sepsat a nabídnout v bazaru k prodeji.TOMÁŠ S80 píše:
no vidíš je tam větrak a topení na prodej kdo chce na S80 vše fungovalo bylo to na autěěě :mrgreen:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
S80 jak se dostat k vetraku topeni
diky Tomasovi za spoustu obrazku, Loskutovi za detailni schema jak to rozebrat a vsem ostatnim za cenne rady
Momentalne je venku deset stupnu pod nulou, takze si rozborku asi necham na nejaky priznivejsi vikend. Studijniho materialu mam ted uz snad dost, az provedu akci tak se tady urcite pochlubim s vysledkem.

_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 jak se dostat k vetraku topeni
ano pochlub, aj mne pri -15 zacina popiskavat...este ze tych -15 mame "iba" pol roku ze? 

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
S80 jak se dostat k vetraku topeni
Ahojte takze hlasim ze se nam venku udelalo pekne a ja se pustil do opravy. Pokud by nekdo potreboval maturovat s timto ventilatorem na S80 jako ja, prikladam zevrubny postup jak na to:
1) odstaranit plast u noho spolujezdce (2 srouby) vyndava se tahem z vnejsi strany, ne abyste to paci od panelu saltrpaky jako ja, to jde mnohem hur a muzu byt rad ze mi tam zustaly vsechny plastove packy
2) odmontovat schranku u spolujezdce (tusimze 10 sroubu). Pist ktery schranku drzi, neni potreba odsroubovavat, jeho horni cast je jenom nacvaknuta, staci jemne zatahnout a odcvaknout.
3) turbina zenouci vzduch do kabiny je nyni uz videt a drzi na peti sroubech. Zacnete odpojenim dvou hadicek, ktere slouzi pravdepodobne k odvodu kondenzatu (vody) z klimy. Sroubovani vyzaduje velkou trpelivost, zvlast u poslednich dvou sroubu vzadu. Ja mel na to klic s kloubem, musel jsem odhrnout koberec a i tak to slo pekne blbe. Mozna nekdo poradi inteligentnejsi zpusob, ja jsem na nej neprisel. Po povoleni muze turbina ven, vytahujte ji opatrne, vsechno je tu hrzne na tesno.
4) zpetnou montaz uz jiste zvladne zpetnym postupem kazdy.
Vsechny popisovane srouby jsou Torx 20
Jak dopadla moje oprava se muzete docist tady viewtopic.php?f=54&t=9089
1) odstaranit plast u noho spolujezdce (2 srouby) vyndava se tahem z vnejsi strany, ne abyste to paci od panelu saltrpaky jako ja, to jde mnohem hur a muzu byt rad ze mi tam zustaly vsechny plastove packy
2) odmontovat schranku u spolujezdce (tusimze 10 sroubu). Pist ktery schranku drzi, neni potreba odsroubovavat, jeho horni cast je jenom nacvaknuta, staci jemne zatahnout a odcvaknout.
3) turbina zenouci vzduch do kabiny je nyni uz videt a drzi na peti sroubech. Zacnete odpojenim dvou hadicek, ktere slouzi pravdepodobne k odvodu kondenzatu (vody) z klimy. Sroubovani vyzaduje velkou trpelivost, zvlast u poslednich dvou sroubu vzadu. Ja mel na to klic s kloubem, musel jsem odhrnout koberec a i tak to slo pekne blbe. Mozna nekdo poradi inteligentnejsi zpusob, ja jsem na nej neprisel. Po povoleni muze turbina ven, vytahujte ji opatrne, vsechno je tu hrzne na tesno.
4) zpetnou montaz uz jiste zvladne zpetnym postupem kazdy.
Vsechny popisovane srouby jsou Torx 20
Jak dopadla moje oprava se muzete docist tady viewtopic.php?f=54&t=9089
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Žilina, SK
S80 jak se dostat k vetraku topeni
no super, tak mne to niekedy robi tiez... hlavne na 1. a 2. stupni ventilatora, ale v zatackach... popiskuje... praveze cim je teplejsie, alebo sa viac kuri, tym viac to robi... takze ma to asi caka tiez :? super, dik za inspiraciu a namety
teraz viem,ze ked sa tam kamarat mechanik nevedel dostat, tak bol iba prilis lenivy... 


_________________
Teraz: Volvo S80 2.4i 125kW '99 tmavomodrá met., Volvo S40 1.8i 90kW '00 modrá met.
Bolo: Volvo S80 T6 '99 béžová met., Volvo S80 2.4i 125kW '02 striebor. met.
Teraz: Volvo S80 2.4i 125kW '99 tmavomodrá met., Volvo S40 1.8i 90kW '00 modrá met.
Bolo: Volvo S80 T6 '99 béžová met., Volvo S80 2.4i 125kW '02 striebor. met.