Je to tak 50/50 uhádnul jsi že jsou pod deklem, sice zepředu ale to je detail. A ten rozumnej přístup je u třech, čtvrtá tak nějak ještě jde a na jednu (na 1 nebo 2 válec) potřebuješ desetkrát zalomenej klíč a ruce do vánočky. Sám jsem to nedělal ale machanik mě posílá na ony místa jen co se o svíčkách zmíním.royal píše: Predpokladam ze svicky jsou "rozumne pristupny" zezhora motoru pod tim papundeklovym krytem,
V70 TDI zhaveni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
V70 TDI zhaveni
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
V70 TDI zhaveni
Já to dělal, po domácku, stačí 2 na sebe navařené trubkové 10 ( M6 tedy ), nějakej nástavec na to a jedeš. Ten první válec zleva je na přesdržku, vadí tam nádobka, ale dá se to. Dělal jsem to poprvé v životě, postup selským rozumem a za 2 hodiny nebylo co dělat i s opravením jedné "fajfky" která se rozpadla. Neboj se toho. ( ještě potřebuješ TORX na ten plastový kryt motoru )
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 612
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
V70 TDI zhaveni
Ja mám tak, ako VOZO a tiež som hľadal kontrolku žhavenia, nakoľko je stále
-10°C až -15°C, ale palubák dal hlášku o nafte, po zhasnutí info som počkal cca 3sec a auto chytilo na prvý šup, tak som sa nad tým nezamýšľal, až kým som nečítal tento topic
Už sme s VOZO-m dvaja... :pij:
-10°C až -15°C, ale palubák dal hlášku o nafte, po zhasnutí info som počkal cca 3sec a auto chytilo na prvý šup, tak som sa nad tým nezamýšľal, až kým som nečítal tento topic

Už sme s VOZO-m dvaja... :pij:
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
V70 TDI zhaveni
Vozo ví jak to je. Kontrolku nemá, jenom se to píše jako hláška na palubáčku. Ty to tak máš taky? Nějak se s váma roztrhnul pytel.Boss píše:Ja mám tak, ako VOZO a tiež som hľadal kontrolku žhavenia, nakoľko je stále
-10°C až -15°C, ale palubák dal hlášku o nafte, po zhasnutí info som počkal cca 3sec a auto chytilo na prvý šup, tak som sa nad tým nezamýšľal, až kým som nečítal tento topic![]()
Už sme s VOZO-m dvaja... :pij:
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzen/Vejprnice
- Vůz: 1997 V70 TDI
V70 TDI zhaveni
Dik za info, vrhnu se do toho co nejdriv

TORXu mam zasobu, celej SAAB byl vpodstate sesroubovanej dohromady TorxamaDural8 píše: ještě potřebuješ TORX na ten plastový kryt motoru

_________________
Black V70 TDI (D5252T) '97
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 DoKa '99
Bylo: Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
Black V70 TDI (D5252T) '97
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 DoKa '99
Bylo: Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
V70 TDI zhaveni
Toš hop do toho a půl je hotovo. Ještě to nech chvíli vychladnout, nebudou Ti mrznout ruce v týhle kose ale zase haby ses nespálil. ( pokud nemáš garáž? )
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzen/Vejprnice
- Vůz: 1997 V70 TDI
V70 TDI zhaveni
Garaz nemam ale operativne jsem ji domluvil. Takze do garaze prijedu uz s ohratym motorem, ale odpor v svickach zmerim tak jako tak (a v teple) 
Dik za rady

Dik za rady
_________________
Black V70 TDI (D5252T) '97
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 DoKa '99
Bylo: Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
Black V70 TDI (D5252T) '97
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 DoKa '99
Bylo: Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
V70 TDI zhaveni
Na odpor dlabej. Jestli Ti to škrdlá po startu tak rovnou všechny žhavíky vyměň. Změř jenom jestli tam je napětí na tom přívodnim kabelu ( dedukce, zda není KO relé žhavení ) a pokud je, tak to udělej všechno a hned bez měření odporu. Uvidíš, že to dělá zázraky.royal píše:Garaz nemam ale operativne jsem ji domluvil. Takze do garaze prijedu uz s ohratym motorem, ale odpor v svickach zmerim tak jako tak (a v teple)
Dik za rady
Svíce v ceně 800,- za všechny - investice která se vyplatí, věř mi. ( BOSCH ).
Předpokládám teda, že třeba na podzim nebo ještě lépe v létě, když to nežhaví tak to startovalo v pohodě ( pokud ne, tak nechat seřídit čerpadlo - to taky kecá do startování a žhavičky ho neovlivněji ).
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
V70 TDI zhaveni
O tom si nechám vyprávětDural8 píše: Svíce v ceně 800,- za všechny - investice která se vyplatí, věř mi. ( BOSCH ).
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
V70 TDI zhaveni
Oh pardón, ja se spléct. 1100,- jestli chceš, v to Pondělí je můžeš mít tady v Praze 

_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
V70 TDI zhaveni
Dík mám noví v autě. ale stejně je to nějak málo.Dural8 píše:Oh pardón, ja se spléct. 1100,- jestli chceš, v to Pondělí je můžeš mít tady v Praze
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
V70 TDI zhaveni
Akurátně
220,- za kus. No kdybys někdy sháněl tak si vzpomeň, není problém.

_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzen/Vejprnice
- Vůz: 1997 V70 TDI
V70 TDI zhaveni
Nakonec jsem se do garaze nedostal, ale oteplilo se a tak jsem zmeril na parkovisti
.
Pristup je tam opravdu silenej, sotva jsem byl schopnej sundat "fajfku" na pravy 3 svicky.
Elektrika tam jde, 2 svicky OK, treti mela odpor vic nez 120 ohm.....
Ty dalsi 2 jsem nemel sanci zmerit, natoz se k nim dostat - je to pravdu nepristupny.
Zatim holt nebudu resit a necham to na servis, oteplilo se takze startuju vpohode. Pokud znova prituhne tak budu vyndavat baterku a brat ji do tepla, at vydrzi startovani na 3x.
Jinak ani v nejvetsim mraze jsem neprodukoval ani cernej ani hustej bilej dym jako ten chlapek s dodavkou odvedle
- jenom slabouckej bilej kour co se do 4 metru rozptylil - takze zadny zamlzovani celyho parkoviste....
Kazdopadne diky za rady, ale opravdu to necham delat nekoho jinyho at si na tom lame prsty

Pristup je tam opravdu silenej, sotva jsem byl schopnej sundat "fajfku" na pravy 3 svicky.
Elektrika tam jde, 2 svicky OK, treti mela odpor vic nez 120 ohm.....
Ty dalsi 2 jsem nemel sanci zmerit, natoz se k nim dostat - je to pravdu nepristupny.
Zatim holt nebudu resit a necham to na servis, oteplilo se takze startuju vpohode. Pokud znova prituhne tak budu vyndavat baterku a brat ji do tepla, at vydrzi startovani na 3x.
Jinak ani v nejvetsim mraze jsem neprodukoval ani cernej ani hustej bilej dym jako ten chlapek s dodavkou odvedle

Kazdopadne diky za rady, ale opravdu to necham delat nekoho jinyho at si na tom lame prsty

_________________
Black V70 TDI (D5252T) '97
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 DoKa '99
Bylo: Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
Black V70 TDI (D5252T) '97
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 DoKa '99
Bylo: Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
-
Offline
- Příspěvky: 1501
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
V70 TDI zhaveni
Ještě bych potřeboval vědět jak vypadá fungující žhavič.U starýho D24T byla fungující špička zahnědlá.Když jsem měnil tady,tak byly úplně černý od sazí,a to i ty který když jsem zkoušel venku tak ještě žhavily.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 313
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: HK
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
V70 TDI zhaveni
:poc: Reaguji na Vaše dvoustránkové vysvětlování jestli Volvo V70, generace II, r.2000 s motorem 2,5TDi má žhavící kontrolku, nebo ne...klasická kontrolka žhavení, tak jak ji známe u nafťáků tam není, protože inženýři ve Volvu si usmyslili, že je to informace, která se hodí do popisů různých událostí na display PC vlevo na palubní desce, proto se po otočení klíčku do polohy, kdy naskočí veškeré kontrolky zobrazí ono : diesel vorheizen , prakticky předžhavení, vzhledem k venkovním teplotám a čekáme na vypnutí kontrolek, kdy svítí jen čerpadlo a olej...následně startujeme. Sám mám tento typ Volva a se žhavením nebyl problém a nikde jinde se žádná kontrolka v tomto typu vozu nezobrazuje... :idea: 

_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
V70 TDI zhaveni
Myslím žes došel k mejlce. Trochu to poupravím : klasická kontrolka, jak známe z nafťáků tam U NĚKTERÝCH typů není. ( nevim kdy jo a kdy ne, možná r.v.? Kam se dodáválo auto? Fakt nevim ). Každopádně vim, že Honzův příspěvěk na první straně Napsal: 30 Pro 2008, 12:15 ukazuje na palubku II. generace a klasická kontrolka tam jesydney29 píše::poc: Reaguji na Vaše dvoustránkové vysvětlování jestli Volvo V70, generace II, r.2000 s motorem 2,5TDi má žhavící kontrolku, nebo ne...klasická kontrolka žhavení, tak jak ji známe u nafťáků tam není, protože inženýři ve Volvu si usmyslili, že je to informace, která se hodí do popisů různých událostí na display PC vlevo na palubní desce, proto se po otočení klíčku do polohy, kdy naskočí veškeré kontrolky zobrazí ono : diesel vorheizen , prakticky předžhavení, vzhledem k venkovním teplotám a čekáme na vypnutí kontrolek, kdy svítí jen čerpadlo a olej...následně startujeme. Sám mám tento typ Volva a se žhavením nebyl problém a nikde jinde se žádná kontrolka v tomto typu vozu nezobrazuje... :idea:

_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 313
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: HK
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
V70 TDI zhaveni
...je to víceméně reakce na příspěvek ze dne 6.1.2009 21:09 od vozo...Tak si myslím, že je to OK... 

_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
V70 TDI zhaveni
doplním otazník na levé straně přístrojovky:Bobes píše:tak jsem nafotil kontrolky na palubce V70 TDI rv:2000/5 (první generace)
levá strana:
zleva zhora: -?, kontrolka ostřikovačů, nádrž, mlhovky, dálky;
zleva zdola: -?, kontrolka světel, -?, žhavení, SRS;
jedna ztěch vlevo, tuším že ta horní je cruise control (tempomat)
[img]http://vohryzek.ic.cz/fotky/volvo/leftside.jpg[/img]
pravá strana:
zleva zhora: baterie, olej, -nevím?, parkovací brzda, -?;
zleva zdola: -?, zhora kritická teplota chladicí kapaliny, DSTC (protiprokluz aktivní), -?, service;
[img]http://vohryzek.ic.cz/fotky/volvo/rightside.jpg[/img]
pro pobavení: glycerine na dveře, takhle mi to nadepsali v lékárně
[img]http://vohryzek.ic.cz/fotky/volvo/glycerin.jpg[/img]
zleva zdola: kontrolka na otevření pátých dveří, kontrolka světel, ........
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
V70 TDI zhaveni
Podle mě kontrolku žhavení nemaj pouze V70 II 2,5D dodávaný do Itálie a od Itálie na jih. Stejnětak tyto auta nemívaj příhřev motoru naftovým topením a vyhřívaný sedačky. Buďme ale rádi že tam to žhavení vůbec dali. Například italská verze starýho fordu transit nemá ani jednu žhavící svíčku (některý verze maj jednu v sání), a když to někdo doveze třeba do čech jsou s tím dost problémy.
-
Offline
- Příspěvky: 313
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: HK
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
V70 TDI zhaveni
To je otázka, jestli nedávali kontrolku žhavení jenom do Volv V70 řady II, které Švédi dováželi na jižní trh (Itálie apod.) Mám tam i výhřevy sedaček, žhavení bez problémů, bez klasické kontrolky i při zmrzlých nohavicích -20 stupních...
Takže otázka do pranice :tlesk:

_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
V70 TDI zhaveni
Rozlousknout to může někdo, kdo má V70II 2,5D prokazatelně koupenou novou v Německu. D5 myslím, že maj kontrolku žhavení všechny.
-
Offline
- Příspěvky: 413
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno/Dolní Kounice
- Vůz: XC90 V8
V70 TDI zhaveni
Moc moc prosím o pomoc! Kamarád má sice audi 100/A6, ale má tam 2.5TDI a potřeboval by hrozně nutně nějaký schéma ohledně žhavení. Proč? Je to komplikované a asi to nedokážu vysvětlit, ale motor, který tam je, je poskládán asi ze čtyř a ikdyž má vyměněný žhaviče a všechno okolo, tak to hrozně dlouho točí než to chytne a díky dlouhým startům už má vymlácenou druhou baterku (jezdí krátké trasy hlavně po městě a neustále zastavuje a znovu startuje). Mechoš mu poradil, že mu tam implantuje čudlík, díky kterému bude moci žhavit delší dobu. Proto to šéma. Máte to někdo? Prosím prosím smutně koukám




_________________
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
V70 TDI zhaveni
Asi to nebude ve žhavení.mates píše:Moc moc prosím o pomoc! Kamarád má sice audi 100/A6, ale má tam 2.5TDI a potřeboval by hrozně nutně nějaký schéma ohledně žhavení. Proč? Je to komplikované a asi to nedokážu vysvětlit, ale motor, který tam je, je poskládán asi ze čtyř a ikdyž má vyměněný žhaviče a všechno okolo, tak to hrozně dlouho točí než to chytne a díky dlouhým startům už má vymlácenou druhou baterku (jezdí krátké trasy hlavně po městě a neustále zastavuje a znovu startuje). Mechoš mu poradil, že mu tam implantuje čudlík, díky kterému bude moci žhavit delší dobu. Proto to šéma. Máte to někdo? Prosím prosím smutně koukám![]()
![]()
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 413
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno/Dolní Kounice
- Vůz: XC90 V8
V70 TDI zhaveni
No, to si taky myslím, ale to šémátko by prý pomohlo toho šotka najít. Fakt nikdo netušíte?
_________________
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
V70 TDI zhaveni
A teplej motor? Tady bych to tipnul na naftu.mates píše:No, to si taky myslím, ale to šémátko by prý pomohlo toho šotka najít. Fakt nikdo netušíte?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé