Rasto píše:Ahojte, máte niekto skusenosť s výmenou oleja a filtrov v Oil-Partner v BA?
Bol som tam vlani v lete. Veľmi dobrý prístup k zákazníkovi a si fakticky pri aute, takže vidíš, čo robia.
Je ale otázne, čo z toho, čo je uvedené na papieri, aj skutočne urobia. Ja som si samozrejme najviac všímal výmenu oleja a servis klímy. V rámci plného servisu okrem iného "prečistili peľový filter", ktorý som o 3 mesiace neskôr menil a vyzeral ako keby nebol čistený aspoň 3 roky, takže za toto by som ruku do ohňa nedal. Ale ak plánuješ len výmenu oleja, tak určite môžem v pohode odporúčať.
No češíííí....kde jsou nějaké další refernece krom pražáků a hOlomócka...??
Za sebe tedy prikladam zkusenost s: Volvo Homolka UL - poprve jsem se tam zastavil a chtel jen odblokovat NT (pripichnout na diag. = 10 min.prace) klidne bych i pockal, ale servisni technik, ze se musim objednat a ze nejblizsi termin za mesic.. (No, ok..)
- podruhe dotaz na vymenu spojkove lamely a spoj.loziska. - odpoved 34 000.- vcetne akce (slevy) 5+.. (mno, je to jedna tretina ceny meho auta..) Takze jsem do toho nesel.. Nevim, jak jsou na tom se zkusenostma ostatni clenove.. Bratrankova rodina uz od nich ma 3-ti volvo (nove) a jsou spokojeny, ale jiny pristup maji asi lide, co tam utraceji mega za nove auta a jiny maji lide, co chteji "jen" obycejny, ale kvalitni servis... Volvo Charouz Karlovy Vary - sem jezdim, protoze to mam nejbliz. Sef servisu p.Mařík i kolega p.Vendl jsou velice ochotní a kdykoliv jsem neco potreboval, nebyl problem. Vzali mi auto na servisni prohlidku, i kdyz olej uz jsem mel vymeneny z duvodu ze mi ubehl drive cas, nez najete km.. Volvo Charouz Praha 9 - zde jsem absolvoval "Jarni prohlidku" inzerovanou Volvo Auto Czech za 300.- Vse pobehlo perfektne, dostal jsem protokol o vsech provedenych kontrolach s vysledkem, ze bude potreba za cca 10t km vymenit pred.brzd.desticky a ze je koroze na vyfuku. Jinak vse ostatni ok.. Byvalo by to vypadlao na jasnou volbu autorizaku.. Ale zhruba po mesici jsem se hrabosil na podvozku auta a zjistil, ze mam brutalne sjetou PP pneu z vnitrku. Tak jsem auto dal na geometrii do Fordu (oplne nejbliz co mam od baraku cca 10km) a sefik mi rika, ale tady male vyhřeznutej čep.. No proste nejakej umelec, kdyz menil tyhle dva cepy, tak ho poradne nezalisoval nebo co ja nevim. Ale proste me neskutecne udivuje, ze by si tohodle na Jarni prohlidce nevsimli..???!!! Kdyz montpakou kontrolujes z vnitřku vule na ramenou a cepech...??? Nebo ze by se takova zavada a nasledne sjeti pneu az na plátno stalo za mesic s najezdem max 1000km..?
Za nedlouho me ceka dalsi servisni prohlidka a tak koketuji s myslenkou nechat auto zkontrolovat v Nemecku.. Nemate nekdo zkusenosti se servisy kolem Chemnitz, Dresden a okoli hranic severnich cech??? Diky Janek
_________________ MB CLA coupe MY22; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Chcem dat do pozornosti, ze v Nitre spolocnost HMCars zacala predavať a servisovať auta značky VOLVO. Servis maju kvalitne zariadeny a z ich pristupom som bol nadmieru spokojný.
V predajni mozete zadarmo pouzivat siet WiFi a taktiez obcerstvenie v bare je zadarmo. Samozrejme mimo alkohol.
Ich sidlo je na Novozamockej ulici císlo 104.
Taktiez sa zaoberaju predajom nahradnych dielov. Ich ponuka je pestra. Celkovo predavaju 6 znaciek a servisuju asi vsetko a navic ma to vobec nevyslo draho.
reklama sem nepatří....
_________________ VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
pozna niekto kvalitny neautorizovany servis alebo nieco kde sa specializuju aj na volva v BA alebo blizsom okoli ? (z autorizakov jedine plkw , ale tie ceny su astronomicke)
blizi sa mi totiz prva vymena rozvodov a chcem to nechat spravit odbornikom a nie fusermi , no za cenu autorizaku by som menil snad aj dalsich 3x... z fora som sa docital len o marrovi ,no ten je len v prahe a to je uz pekna vzdialenost
Hajcus píše:No češíííí....kde jsou nějaké další refernece krom pražáků a hOlomócka...??
Za sebe tedy prikladam zkusenost s: Volvo Homolka UL - poprve jsem se tam zastavil a chtel jen odblokovat NT (pripichnout na diag. = 10 min.prace) klidne bych i pockal, ale servisni technik, ze se musim objednat a ze nejblizsi termin za mesic.. (No, ok..)
- podruhe dotaz na vymenu spojkove lamely a spoj.loziska. - odpoved 34 000.- vcetne akce (slevy) 5+.. (mno, je to jedna tretina ceny meho auta..) Takze jsem do toho nesel.. Nevim, jak jsou na tom se zkusenostma ostatni clenove.. Bratrankova rodina uz od nich ma 3-ti volvo (nove) a jsou spokojeny, ale jiny pristup maji asi lide, co tam utraceji mega za nove auta a jiny maji lide, co chteji "jen" obycejny, ale kvalitni servis...
Bohužel musím potvrdit, že Volvo Homolka tragedie. Jsou to měniči kteří ještě kolikrát ani nevědí proč věci mění. Mám pár historek nejen pro zasmání tak kdyby byl zájem
Jezdili jsme k nim se služebním V70 D5 snad od r. 2003, s přibývajícími kilometry a přibývající nutností sem tam něco opravit přibývala také nespokojenost s odvedenou prací a samozřejmě úměrně s tím i s cenou. Od r. 2010 už tam nejezdím.
Nedávno se od nich koupilo nové XC70 a před cca půl rokem (dva roky staré auto, těsně po záruce) první vážná závada ... no a už tam ani s ním nejezdíme.
Jezdíme k jednomu šikulovi u Teplic.
Já sice tvrdím, že všichni co se pohybují okolo aut musí být aspoň trochu gauneři, ale nesmí to z nich být cítit a nesmí vám auto namísto oprav viditelně poškozovat.
Připojím svoji zkušenost s autorizovanými servisy a jejich odrbávací politikou. Kvůli tužšímu řazení jsem se v Auto Hase Stodůlky ptal na výměnu oleje v převodovce. Poté, co si vyžádali VIN kód, zaslali kalkulaci, v níž uvedli, že bude třeba 3 l oleje a práce potrvá cca 3 hodiny. Oleje tam je 1,7 l a práce je na 15 minut i se zdvihnutím auta. Takže tím jsem si udělal definitivní obrázek o Auto Hase.
no já dnes vysolil za výměnu gufera co je na poloose do převodovky, přetěsnění jednoho vstřikovače a výměnu oleje v převodovce, jen za práci 2800,- je to adekvátní? mě se to tedy nezdá...hodinová sazba 350 Kč. Práce na 8 hodin?
hayney píše:no já dnes vysolil za výměnu gufera co je na poloose do převodovky, přetěsnění jednoho vstřikovače a výměnu oleje v převodovce, jen za práci 2800,- je to adekvátní? mě se to tedy nezdá...hodinová sazba 350 Kč. Práce na 8 hodin?
hayney píše:no já dnes vysolil za výměnu gufera co je na poloose do převodovky, přetěsnění jednoho vstřikovače a výměnu oleje v převodovce, jen za práci 2800,- je to adekvátní? mě se to tedy nezdá...hodinová sazba 350 Kč. Práce na 8 hodin?
jen doplňuji že montovali obě poloosy, pravou i levou. V příloze zasílám soupis.
Pěkná "faktura" Myslím že to je dost, 8 hodin, olej v převodovce jsem si nechal u D5 měnit, myslím že to byla hodinka práce, stejně jako gufero na klice, to se dělalo s rozvodama, tak nevím co tomu musí předcházet, aby šlo sundat a nandat. O vstřikovači nic nevím. Každopádně, máš tam Castrol
_________________ https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
Na to tady jsou jiní, to já netuším. Akorát se mi zdá že u mě byl použit Shell, ale už je to pár let zpátky, tak nevím jistě. Ale Castrol to asi nebyl.
_________________ https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
jou81 píše:Pěkná "faktura" Myslím že to je dost, 8 hodin, olej v převodovce jsem si nechal u D5 měnit, myslím že to byla hodinka práce, stejně jako gufero na klice, to se dělalo s rozvodama, tak nevím co tomu musí předcházet, aby šlo sundat a nandat. O vstřikovači nic nevím. Každopádně, máš tam Castrol
Měnili mu gufera na poloosách.Ale nechápu proč účtovali držák vstřikovače.
hayney píše:no já dnes vysolil za výměnu gufera co je na poloose do převodovky, přetěsnění jednoho vstřikovače a výměnu oleje v převodovce, jen za práci 2800,- je to adekvátní? mě se to tedy nezdá...hodinová sazba 350 Kč. Práce na 8 hodin?
Jak se přetěsňuje vstřikovač?
Vstrekovac mozu pretesnit jedine na matici ktora drzi spicku vstrekovaca.Pretesnuje sa teflonovov paskov! Dalej tepelny stit-medena podlozka pod vstrekom. Cez vrchnu cievku som nikomu este nevidel tiect i ked je tam len gumenny okruzok.Ak neboli vstreky na repase pochybujem ze by tieklo cez maticu!! Medene podlozky pod vstrekmy mozu netesnit! Stretavam sa s tym, ma to za nasledok -stratu vykonu a vyssiu spotrebu.Prejavi sa to zasratim celeho vstrekovaca od repkoveho oleja,ktory je pridavany do nafty. Drziak vstreku ti uctovali neopravnene!!! Ak ho zlomili tak je to problem servisaka ktory by ho mal uhradit!
Zdarec. Já bych se zeptal na zkušenosti u Volva v LBC... Nyní to tam vypadá jak kdyby spíše nebyli než byli. Na krámě pár kol a jedna husto-krutá S60 v automatu, dvěma komíny v zadu a prasklým čelním sklem.
Nechával jsem si tam udělat výměnu oleje, všech filtrů a překecli mě ještě na brzdovku. Asi to udělali (bohužel, na dílnu vidět není a asi by mě nepustili...). Když jsem se po dvou hodinách z tří avizovaných šel na něco zeptat, tak mě ten jeden přijímací technik řek ať se posadím a důležitě datloval do kompu. Pak se na mě podíval a že hotovo jen jedno kolo nešlo odvzdušnit (nešel povolit odvzdušňovací šroub). Místo aby se zeptal co chci. Já z toho paf. A dál nic. Já jsem se po chvilce trapného vyčkávání co z něj ještě vypadne nechápavě zeptal a co jako dál, jestli se bude měnit celý brzdič, nebo co. Panáček suše odvětil, že až tak zle nebude, že to prostříkli a že to pude, to se pustí.
Tak je to týden+ po servůsu a nevím jestli mám nahodit drsňáka a jet tam ať to teda dorazej, nebo s prosíkem, nebo co...
_________________ Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP