V SR je pravidlo 15 tis km, v D 20 až 30tis km. Vpodstate je servisný interval viazaný na výmenu oleja a to by malo byť pri plnej syntetike ( aj polosynt. ) 15tis km alebo každé 2 roky, ak za ten čas nenajazdíš toľko km. Ja nie som zástanca dlhších intervalov ( sú oleje s predĺženým intervalom výmeny do 30 tis ), pretože optimum pre motor je 15tis, potom je olej spálený.harlequin88 píše:malinko od temy... ale ako su nastavovane servisne intervaly.?.. kedze mam 119 tis a nejake drobne... a vypisalo dnes... a auto bolo v servise na full pri 100 000tis...
Stretol som sa aj s tým, že v D bol 15tis km interval a myslím si, že je to pre motor ideálne.
Popri tom sa mení to, čo treba - filtre, náplne, brzdová kvapalina ( každé dva roky ), a pod...
Ale filtre sú podľa motorizácie a všetko by malo byť v užívateľskom manuáli alebo na požiadanie v autorizovanom servise.
Čo sa týka servisov, tak v autorizovanom si dám meniť iba rozvody, materiál si zháňam sám a pokiaľ nie je nič vážne, na čo treba diagnostiku a origo servis, tak do Volva nepáchnem

Ale priebežne od nich ťahám rozumy

Čo sa týka sťažnosti na zastúpeni Volva v SR, tak by to asi skončilo tak, že švédi by sa vyjadrili o možnosti doporučenia zlepšenia, ale páky na to nemajú, pretože každý servis je iná súkromná firma a importér na nich tiež nemá nejaký bič
