dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#132 dali V70 2,5D, 850R
Protože se mi doma nahromadilo celkem dost klumpů a většina jsou věci, který se někomu můžou hodit až když se rozbijou tak si je s dovolením dám sem
850T5/R /M4.x x70(s mechanickou škrtící klapkou)
5 kusů ojnic na B5234Tx 2000Kč za všechny nebo 500Kč za kus
z motoru c70 s automatem nájezd cca 170tkm (prodávám, protože jsem dával kovaný) budou se vám hodit pokud to s tím hrabáním v plnícím tlaku přeženete
M4.x výfukové svody 1000Kč?
Na všechny turbo 5válce s mechanickou škrtící klapkou. Rádi praskaj. Opět z C70 automatu. Mají jednu prasklinku v přepážce uvnitř, která ale ničemu nevadí, normálně bývaj prasklý durch, že unikaj splodiny pod kapotu.
850T5/R /M4.x x70(s mechanickou škrtící klapkou)
5 kusů ojnic na B5234Tx 2000Kč za všechny nebo 500Kč za kus
z motoru c70 s automatem nájezd cca 170tkm (prodávám, protože jsem dával kovaný) budou se vám hodit pokud to s tím hrabáním v plnícím tlaku přeženete
M4.x výfukové svody 1000Kč?
Na všechny turbo 5válce s mechanickou škrtící klapkou. Rádi praskaj. Opět z C70 automatu. Mají jednu prasklinku v přepážce uvnitř, která ale ničemu nevadí, normálně bývaj prasklý durch, že unikaj splodiny pod kapotu.
Naposledy upravil(a) dali dne 04 říj 2013 16:52, celkem upraveno 6 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#133 dali V70 2,5D, 850R
V70I 1999-2000 (CAN-bus bagy + whips)
1 kompletní a 1 nekompletní ta samá sada sedaček černá "polo(švindl)kůže" vinyl + černá jemná kostka airbagy OK, whips OK, možný poškození skladováním (pokud bude zájemce, zjistím). Síťky v opěradlech. Jedna sada předních sedaček má vyhřívání. Přednost má prodej kompletního interiéru, případně všeho najednou. Cena dohodou, představu mám, ale záleží taky na tom v jakým stavu to najdu.
1 kompletní a 1 nekompletní ta samá sada sedaček černá "polo(švindl)kůže" vinyl + černá jemná kostka airbagy OK, whips OK, možný poškození skladováním (pokud bude zájemce, zjistím). Síťky v opěradlech. Jedna sada předních sedaček má vyhřívání. Přednost má prodej kompletního interiéru, případně všeho najednou. Cena dohodou, představu mám, ale záleží taky na tom v jakým stavu to najdu.
Naposledy upravil(a) dali dne 19 bře 2012 02:08, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#134 dali V70 2,5D, 850R
Nějaký novinky pod kapotou....
Rozpěrná tyč...
To nejdůležitější ale na fotce vidět neni, je to v krabici za nalévacím hrdlem ostřikovače, ale je to sakra znát část toho je taky v kufru ale zatím v provizorní beta verzi... PS: aspoň ta krabice je origo Volvo
Kdyby si někdo myslel, že jsem umyl motor, tak ho zklamu...ikdyž teď už si to ale pomalu i zaslouží
Nová dvouokroužková měrka, přechod na Mobil1 5W50Rozpěrná tyč...
To nejdůležitější ale na fotce vidět neni, je to v krabici za nalévacím hrdlem ostřikovače, ale je to sakra znát část toho je taky v kufru ale zatím v provizorní beta verzi... PS: aspoň ta krabice je origo Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#135 dali V70 2,5D, 850R
Aquamist? Kde jsi kupoval?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#136 dali V70 2,5D, 850R
hezky! Co hovoris na tycku ?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#137 dali V70 2,5D, 850R
vodíkovej generátor bojí se tý spotřebytomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#138 dali V70 2,5D, 850R
Je to AEM, sekvenční, údajně nejvychytanější co se dá sehnat, ovládá se to tlakovým signálem ze sání.tomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?
Koupeno na eBayi:
http://www.ebay.de/itm/AEM-WASSER-METHANOL-EINSPRITZUNG-KIT-KEIN-TANK-30-3002-/300492396682?pt=DE_Autoteile&hash=item45f6be188a
Díky Je to znát, auto se dost zklidnilo hlavně ve střídajících se zatáčkách.berzerker píše:hezky! Co hovoris na tycku ?
Pšššt. Eště si mě najde ten lobotom z ministerstva dopravy a dá mi na to vodoměryoby píše:vodíkovej generátor bojí se tý spotřebytomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#139 dali V70 2,5D, 850R
Tady nezůstal kámen na kameni! Budu muset přijet se na tohleto podívat zblízka, nabrat inspiraci a směr.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#140 dali V70 2,5D, 850R
Hmm, hezky, takze z kabiny jen zapnes, a aktivace probiha od urcityho tlaku vejs? Da se hodnota toho aktivacni tlaku nejak nastavit? A co napln, jeste vidis dobre?dali píše:Je to AEM, sekvenční, údajně nejvychytanější co se dá sehnat, ovládá se to tlakovým signálem ze sání.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#141 dali V70 2,5D, 850R
k comu je to dobre?
chladi to vzduch na vystupe z IC a tak dostanes do skrtiacej klapky viac??
narast vykonu je znatelny?
chladi to vzduch na vystupe z IC a tak dostanes do skrtiacej klapky viac??
narast vykonu je znatelny?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#142 dali V70 2,5D, 850R
Nastavuje se Start PSI a Full PSI, jsou k tomu 3 velikosti trysek a pak taky můžeš laborovat s poměrem vody a metanolu....tomasss píše:Hmm, hezky, takze z kabiny jen zapnes, a aktivace probiha od urcityho tlaku vejs? Da se hodnota toho aktivacni tlaku nejak nastavit? A co napln, jeste vidis dobre?
Provizorní umístění controlleru dokud to ladím: Bez toho abys měl v autě AFR budík to asi nemá cenu pořizovat, leda že ti někdo s naprosto stejnou konfigurací auta poradí jeho nastavení....
Než jsem si vyved odvětrání do kapsy za kolem a měl dírku do interiéru, byl jsem z toho kapku zfetovanej
Chladí to vzduch a ten metanol díky jeho oktanovýmu číslu 112 potlačuje klepání, a celkem slušně snižuje AFR, díky tomu můžeš jet na větší předstih a tlačit vyšší tlak bezpečně....MarekV píše:k comu je to dobre?
chladi to vzduch na vystupe z IC a tak dostanes do skrtiacej klapky viac??
narast vykonu je znatelny?
Primárně ti to výkon nezvýší, ale dovolí to dostat z daný konfigurace lepší hodnoty... prostě tam kde by ti ECU hrabala do předstihu a zasahovala kvůli prevenci detonací jedeš bez zaváhání plynule dál....a bezpečně pro motor....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#143 dali V70 2,5D, 850R
to je dobra vychytavka
aj citis, ze to auto jede lepsie v zatazi?
aj citis, ze to auto jede lepsie v zatazi?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#144 dali V70 2,5D, 850R
Nu, a až to doladíš, tak ti zůstane vedle řadičky už jen čudlík "TurboBoost" a bavoráky a audiny budeš na dálnici předjíždět... horem
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#145 dali V70 2,5D, 850R
Na poladeni jednotky na brzde bych doporucil UNICHIP, v CR je zastupuje v Praze firma http://www.uni-tec.cz Myslim, ze vi, co delaji, videl jsem od nich upraveny Focus RS a Imprezu STI...
PS : jen se nelekni, ze jsou to puvodem Rusove:)
PS : jen se nelekni, ze jsou to puvodem Rusove:)
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#146 dali V70 2,5D, 850R
Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#147 dali V70 2,5D, 850R
Je to cítit, bez toho je jasně znát jak tomu jednotka auta krotí vášně. Koupil jsem už přemapovanou řídící jednotku, která počítá právě s dodatečným vstřikování metanolu...MarekV píše:to je dobra vychytavka
aj citis, ze to auto jede lepsie v zatazi?
Jelikož jsem dlouho nemoh sehnat nikoho v rozumný vzdálenosti kdo by mi auto odladil tak jak chci já, nakonec jsem koupil ECU už s udělaným softwarem z UK... a přizpůsobil konfiguraci hardwaru tomu na co je mapa napsaná. Jako problém ladění Volva na brzdě prostřednictvím někoho, kdo to auto vidí poprvý mi připadá hlavně doba/kilometry potřebný na adaptaci řídící jednotky. Systémem pokus->adaptace->brzda... omyl-> znovu to může trvat pěkně dlouho a stát nehorázný peníze.Ray Doyle píše:Na poladeni jednotky na brzde bych doporucil UNICHIP, v CR je zastupuje v Praze firma http://www.uni-tec.cz Myslim, ze vi, co delaji, videl jsem od nich upraveny Focus RS a Imprezu STI...
PS : jen se nelekni, ze jsou to puvodem Rusove:)
Jemný doladění někým už vymyšlený mapy by asi časem bylo fajn....
Určitě ne, do Prahy se moc často nedostanu... Třeba to bylo nějaký pravý R co mělo jako kamufláž vejfuk z ropákamajtinek píše:Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#148 dali V70 2,5D, 850R
kde su kupoval ECU?
#149 dali V70 2,5D, 850R
A mas nejakou predstavu, kolik mas ted s ECU poniku a ukroutnych newtonu a metru?
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 100
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
#150 dali V70 2,5D, 850R
Možná jsem to mohl být já. Ale "Rko" také nemám. Jen hodně moc vzdáleně podobné, asi díky kolům.majtinek píše:Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#151 dali V70 2,5D, 850R
Prodával jí na anglickým fóru tamní guru, kterej se na těch mapách podílí. Vpodstatě by ale stačil jen eprom, ale zase když byla celá ECU v ceně (je to úplně obyčejná ME4.3 jednotka z 850, to podstatný je v tom švábovi, kterej je navíc v patici, takže by ho stačilo přecvaknout do mojí, kde mám taky naletovanou patici), tak proč jí nevzít....MarekV píše:kde su kupoval ECU?
V ideálním případě max 350koní/500+Nm reálný je mezi 320-340. Když budu hodně při zemi, tak 300 by tam mělo být s přehledem... Což teda nezní nijak závratně ale zas je pravděpodobnější že to tam je, než když někdo tvrdí že udělá 330koní jenom řídící jednotkou a komplet výfukem to vše na malinkatým 16T turbuRay Doyle píše:A mas nejakou predstavu, kolik mas ted s ECU poniku a ukroutnych newtonu a metru?
Tohle ale neni finální konfigurace Jsou tam rezervy, ještě tam hardwarově pár věcí do toho na co je mapa napsaná chybí. Na brzdu to půjde až to bude komplet.
Na to ale budu potřebovat ještě nějaký trysky na spodekKuko28 píše:Nu, a až to doladíš, tak ti zůstane vedle řadičky už jen čudlík "TurboBoost" a bavoráky a audiny budeš na dálnici předjíždět... horem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#152 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Můj novej přírůstek:
V70T5 191kW rok 2005 Summum, manuál M66. Aktuálně najeto 264000km. Individuální dovoz Německo, než jsem jí koupil, bydlela 15km od Nürburgringu Výbava: xenony (německý Summum je v základu nemělo), čalounění černá celokůže (pro změnu český Summum bylo v polokůži), nad rámec obvyklý Summum výbavy má Premium Sound s HU850 a 11 reprákama, originál RTI navigaci, telefon, spaceball + hliníkový obložení, parkovací senzory a origo tažný. Do úplně plný výbavy chybí asi jen elektrická sedačka spolujezdce, šíbr a Four-C.
Neni to úplná leštěnka, po 260tkm se na ní nějaká kosmetika najde. Tím černým komaxem ty kola a vůbec celý auto dost získaly: Na závěr mezigenerační srovnání: Oproti dvěma supersportům v pozadí je to celkem offroad, což se ale na zimu hodí.
Rovnou začnu s evidencí oprav a údržby pro vlastní potřebu:
14.11.2013
Váha vzduchu originál Bosch 0280218089 3500Kč
Vzduchový filtr MANN 550Kč
17.11. 264200km
Převodový olej Volvo 2litry 1020Kč
Olejový filtr Volvo 350Kč
Olej Mobil 1 5W50 7litrů (včetně zásoby na případné dolévání) 1770Kč
Přípravky BG109, BG44K 806Kč
4.12. 265200km
Nové originál Volvo svíčky 30751806 1350Kč
Těsnění pod škrtící klapku 120Kč
Silikonová redukce 54/51mm (první za turbem) 560Kč
V70T5 191kW rok 2005 Summum, manuál M66. Aktuálně najeto 264000km. Individuální dovoz Německo, než jsem jí koupil, bydlela 15km od Nürburgringu Výbava: xenony (německý Summum je v základu nemělo), čalounění černá celokůže (pro změnu český Summum bylo v polokůži), nad rámec obvyklý Summum výbavy má Premium Sound s HU850 a 11 reprákama, originál RTI navigaci, telefon, spaceball + hliníkový obložení, parkovací senzory a origo tažný. Do úplně plný výbavy chybí asi jen elektrická sedačka spolujezdce, šíbr a Four-C.
Neni to úplná leštěnka, po 260tkm se na ní nějaká kosmetika najde. Tím černým komaxem ty kola a vůbec celý auto dost získaly: Na závěr mezigenerační srovnání: Oproti dvěma supersportům v pozadí je to celkem offroad, což se ale na zimu hodí.
Rovnou začnu s evidencí oprav a údržby pro vlastní potřebu:
14.11.2013
Váha vzduchu originál Bosch 0280218089 3500Kč
Vzduchový filtr MANN 550Kč
17.11. 264200km
Převodový olej Volvo 2litry 1020Kč
Olejový filtr Volvo 350Kč
Olej Mobil 1 5W50 7litrů (včetně zásoby na případné dolévání) 1770Kč
Přípravky BG109, BG44K 806Kč
4.12. 265200km
Nové originál Volvo svíčky 30751806 1350Kč
Těsnění pod škrtící klapku 120Kč
Silikonová redukce 54/51mm (první za turbem) 560Kč
Naposledy upravil(a) dali dne 04 pro 2013 21:53, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#153 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
teda, koukám, že u vás už chodil ježíšek
gratuluce, jako bych něco podobného už někde viděl... jasně, dnes před barákem když jsem dělal zimní údržbu samozřejmě bez T5
ty kola se mi osobně nelíbí, já těm černým kolům nikdy na chuť nepříšel. a myslím, že to bude taky hodně provokovat supersportovní Oktávky TDI. Ale na rozdíl od mého 1.8t jim to ty můžeš nandat s prstem v nose
gratuluce, jako bych něco podobného už někde viděl... jasně, dnes před barákem když jsem dělal zimní údržbu samozřejmě bez T5
ty kola se mi osobně nelíbí, já těm černým kolům nikdy na chuť nepříšel. a myslím, že to bude taky hodně provokovat supersportovní Oktávky TDI. Ale na rozdíl od mého 1.8t jim to ty můžeš nandat s prstem v nose
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13060
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#154 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jsem si u první fotky říkal, že ty plecháče jsou nějak divně tvarovaný. Ale autí pěkný.dali píše:Tím černým komaxem ty kola a vůbec celý auto dost získaly
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#155 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Díky.
I když mám na tmavší kola úchylku, tak dávat kola do černý by mě osobně nenapadlo. Ideální ke stříbrný V70 bych viděl Thory ve verzi Black Chrome, ty jsou tak akorát tmavý. Černá už je trochu moc tmavá, ale už jsem to tak koupil a zase je to něco jinýho. A naživo to asi vypadá i líp jak na fotkách.
I když mám na tmavší kola úchylku, tak dávat kola do černý by mě osobně nenapadlo. Ideální ke stříbrný V70 bych viděl Thory ve verzi Black Chrome, ty jsou tak akorát tmavý. Černá už je trochu moc tmavá, ale už jsem to tak koupil a zase je to něco jinýho. A naživo to asi vypadá i líp jak na fotkách.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#156 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Tak to je hozená rukavička k tomu abych začal porcovat V70/2
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek