


holt ja jsem momentalne na tovarenskem stavu s mirnima upgradama a full hodnotach coz byla u mne top priorita, tesim se z muzealniho stavu nalesteneho srdce a kocham se nad suchou dlazkou..



vodíkovej generátortomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?
Je to AEM, sekvenční, údajně nejvychytanější co se dá sehnat, ovládá se to tlakovým signálem ze sání.tomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?
Díkyberzerker píše:hezky! Co hovoris na tycku ?
Pšššt. Eště si mě najde ten lobotom z ministerstva dopravy a dá mi na to vodoměryoby píše:vodíkovej generátortomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?bojí se tý spotřeby
Hmm, hezky, takze z kabiny jen zapnes, a aktivace probiha od urcityho tlaku vejs? Da se hodnota toho aktivacni tlaku nejak nastavit? A co napln, jeste vidis dobre?dali píše:Je to AEM, sekvenční, údajně nejvychytanější co se dá sehnat, ovládá se to tlakovým signálem ze sání.
Nastavuje se Start PSI a Full PSI, jsou k tomu 3 velikosti trysek a pak taky můžeš laborovat s poměrem vody a metanolu....tomasss píše:Hmm, hezky, takze z kabiny jen zapnes, a aktivace probiha od urcityho tlaku vejs? Da se hodnota toho aktivacni tlaku nejak nastavit? A co napln, jeste vidis dobre?
Chladí to vzduch a ten metanol díky jeho oktanovýmu číslu 112 potlačuje klepání, a celkem slušně snižuje AFR, díky tomu můžeš jet na větší předstih a tlačit vyšší tlak bezpečně....MarekV píše:k comu je to dobre?
chladi to vzduch na vystupe z IC a tak dostanes do skrtiacej klapky viac??
narast vykonu je znatelny?
Je to cítit, bez toho je jasně znát jak tomu jednotka auta krotí vášně. Koupil jsem už přemapovanou řídící jednotku, která počítá právě s dodatečným vstřikování metanolu...MarekV píše:to je dobra vychytavka
aj citis, ze to auto jede lepsie v zatazi?
Jelikož jsem dlouho nemoh sehnat nikoho v rozumný vzdálenosti kdo by mi auto odladil tak jak chci já, nakonec jsem koupil ECU už s udělaným softwarem z UK... a přizpůsobil konfiguraci hardwaru tomu na co je mapa napsaná. Jako problém ladění Volva na brzdě prostřednictvím někoho, kdo to auto vidí poprvý mi připadá hlavně doba/kilometry potřebný na adaptaci řídící jednotky. Systémem pokus->adaptace->brzda... omyl-> znovu to může trvat pěkně dlouho a stát nehorázný peníze.Ray Doyle píše:Na poladeni jednotky na brzde bych doporucil UNICHIP, v CR je zastupuje v Praze firma http://www.uni-tec.cz Myslim, ze vi, co delaji, videl jsem od nich upraveny Focus RS a Imprezu STI...
PS : jen se nelekni, ze jsou to puvodem Rusove:)
Určitě ne, do Prahy se moc často nedostanu... Třeba to bylo nějaký pravý R co mělo jako kamufláž vejfuk z ropákamajtinek píše:Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
Možná jsem to mohl být já. Ale "Rko" také nemám. Jen hodně moc vzdáleně podobné, asi díky kolům.majtinek píše:Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]