Opravy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3982
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Opravy
Nešlo otočit klíčkem v zapalování: fakt jsem myslel, že je to kaput. Poslední možnost WD40 - vystříkal jsem to, už to zase jde bez problémů...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 840
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
Opravy
Díky za tip, hned jsem to běžel pročistit - už dlouho jsem se divil, odkud se mi bere pri deštích ta voda u spolujezdce... Měl jsem úplně zacpané kolínko na odtok vody z prostoru vstupu vzduchu do ventilátoru (někdo tam mívá i pylový filtr).doktor píše:blbost, ale nepříjemná. Blátem a bordelem se ucpala odtoková hadička na kondenzovanou vodu, co vzniká ventilaci vlivem klimatizace a několikrát se mi utopil ventilátor, voda natekla skrz těsnení i do palubky a interiéru. Než jsem pochopil, že to nebude pouze deštěm... Ten vývod jsem hodnou chvíli hledal, takže: je umístěn na svislé motorové stěně cca v místě volantu a cca ve výšce nápravy. Je opatřen malým cca 5cm gumovým kolínkem, které kouká dolů. Kolínko vyndat, propráchnout a hotovo.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 442
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno/Dolní Kounice
- Vůz: XC90 V8
Opravy
Prosím prosím, nešly by fotečky toho kolínka (kde to je a tak..). Myslím, že mám ten stejný problém na našem Volvíkovi.
_________________
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
-
Offline
- Příspěvky: 2249
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Opravy
Zavada: jednotka sa radi cez Rkovu poistku.
Oprava: vymena puzdier na tiahle k prevodovke.
Oprava: vymena puzdier na tiahle k prevodovke.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom/Slovakia/EU
Opravy
Takze ludia moja skusenost s naftou...
Odkedy som to ato kupil,zles tartovalo tak na 2-3 valce v mrazoch. Bolo mu treba tuknut na plyn a uz to bolo OK. Skusal som zhavice,bez zmeny. Ono to totiz zle startovalo aj za tepleho motoru,kedy to len dost dymilo na volnobeh. Hlavne to nebolo tym,ze by nemal naftu,lebo to chytilo okamzite,ale nie 100%. Popri tom sa mi stavalo,ze mi kolisali otacky na volnobehu a tah za jazdy. Nakoniec to skoncilo vymenou celeho vstrekovacieho cerpadla,co odstranilo vsetky zavady a teraz to ide jak vino. Oprava ma vysla...jak to len vyratat...kupou celeho auta n ND za 500€.
Odkedy som to ato kupil,zles tartovalo tak na 2-3 valce v mrazoch. Bolo mu treba tuknut na plyn a uz to bolo OK. Skusal som zhavice,bez zmeny. Ono to totiz zle startovalo aj za tepleho motoru,kedy to len dost dymilo na volnobeh. Hlavne to nebolo tym,ze by nemal naftu,lebo to chytilo okamzite,ale nie 100%. Popri tom sa mi stavalo,ze mi kolisali otacky na volnobehu a tah za jazdy. Nakoniec to skoncilo vymenou celeho vstrekovacieho cerpadla,co odstranilo vsetky zavady a teraz to ide jak vino. Oprava ma vysla...jak to len vyratat...kupou celeho auta n ND za 500€.
_________________
Volvo 460 1.9TD 12/1994
Volvo 460 1.9TD 12/1994
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: 440 Turbo
- Bydliště: Bystřice
Opravy
Moje zkušenost s 440 turbo. Do toho auta se tři roky nedalo vůbec nic a nic se nerozbilo. Najeto 139 000km,předtím servisováno ve Volvu v německu.
_________________
440 turbo, Renault Clio 1.5dCi, Honda Civic RTSi, Subaru Impreza GT-WRX-Sti - od každého kousek pro zábavu
a tahá je Iveco Daily 35S15
440 turbo, Renault Clio 1.5dCi, Honda Civic RTSi, Subaru Impreza GT-WRX-Sti - od každého kousek pro zábavu
a tahá je Iveco Daily 35S15
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 840
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
Opravy
A nemluvis o FH 440? To je taky turbo, ne?intercool píše:Moje zkušenost s 440 turbo. Do toho auta se tři roky nedalo vůbec nic a nic se nerozbilo. Najeto 139 000km,předtím servisováno ve Volvu v německu.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: 440 Turbo
- Bydliště: Bystřice
Opravy
Ne ne, o tom malinkém.
Na FH jediná závada asi ve 440 000km přestal I-shift za studena vyhazovat zpátečku, tak v servisu seřídili spojku a maká dál... [img]http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000202C4.gif[/img]

Na FH jediná závada asi ve 440 000km přestal I-shift za studena vyhazovat zpátečku, tak v servisu seřídili spojku a maká dál... [img]http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000202C4.gif[/img]
_________________
440 turbo, Renault Clio 1.5dCi, Honda Civic RTSi, Subaru Impreza GT-WRX-Sti - od každého kousek pro zábavu
a tahá je Iveco Daily 35S15
440 turbo, Renault Clio 1.5dCi, Honda Civic RTSi, Subaru Impreza GT-WRX-Sti - od každého kousek pro zábavu
a tahá je Iveco Daily 35S15
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo V40 1.8 Modra met B4184S2 2004
- Bydliště: MUNCHEN - Germany
Opravy
Po vyfoceni sveho tacho pri 200000 km, tak si rikam jak dloho jeste tady mezi nama budes mazle. odstavil na dalnicnim parkovysti, zamknul, usel cca 10 kroku a nejak to luplo pod kapotou, otocim se a co nevydim, no preci paru. Praskla Hlavni hadice od chladice k motoru. Odtahovka cca 200 km nova hadice 1500 kc, napln, odt.......? 

_________________
VOLVO 440 GL 1.8I - B18U - 66 Kw. r.v 94 Bila
VOLVO 440 GL 1.8I - B18U - 66 Kw. r.v 94 Bila
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 13 roků
- Vůz: 480ES 1,7i (70kw) 88r.v.
- Bydliště: Praha/Karlovy Vary
Opravy
Volvo 480,auto startuje,ale hned umírá,i po stlačení plynu se udusí.Tak jsem začal,,kontrola palivové pumpy,odpojuji přívod,startuju,pumpa tlačí.Známej říká,ať mrknu na palivový filtr,vyndavam filtr,není ucpanej,ani ne nějak špinavej.Tak čistím volnoběžnej ventil a nic.Poslední co mě napadlo,odpojit celé sání a nastartovat,auto chytá a drží otáčky,pohoda.Koukam co tam teda po cestě je?A hle,váha vzduchu.
Mám to.Z toho plyne rada,než začnete sundavat přívody,filtry a necháte po sobě chcát benzin
a následný vracení.Stačí to jenom rozpojit
a pak jenom podle čísla shánět.Toť vše.Snad jsem to popsal srozumitelně.



_________________
Bylo:Volvo 480ES,1.7 černé(už v rozboru)
Nyní:Volvo 480 Turbo (88kw) r.v.90 šedá met.
Bylo:Volvo 480ES,1.7 černé(už v rozboru)
Nyní:Volvo 480 Turbo (88kw) r.v.90 šedá met.
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: 480 es 1.7 r.v. 1991
- Bydliště: Vysočina
Opravy
Zeb píše:Prosím všechny, kteří něco opravovali, vylepšovali, nebo předělávali na 3xx/4xx, aby sem napsali závadu, jak ji zjistili, postup opravy a pokud možno orientační cenu. Pište všechno, od plechařiny, přes lakování, tmelení, kytování, narovnávání, elektriku, výměnu čehokoliv, odstraňování všelijakejch vrzání, úniků kapalin, prostě VŠECHNO, i to, co se nepovedlo, nebo nakonec skončilo v servisu...
Pošlete mi to buď soukromou zprávou (volba s nápisem PM pod podpisem), nebo to šoupněte sem.
Uzávěrka bude konec června, pak uvidim co se mi sešlo a zda z toho půjde něco vytvořit.
Tak mě nešetřete a perte sem co se vejde:-)
Díky
Tak diky sikovnosti a momentalnimu stavu krize v penezence jsme se s pritelem rozhodli, ze volvikovi opravime lemy..
Celkova investice asi 500 kč..koupili jsme jen cernou barvu na rez...sadu na malovani, valecek, kyblicek...ted...
Obrousili sme lemy....zakytovaly...a den nechaly schnout, pak jsme to pretreli cernou barvou..valeckem a m yslim, ze to vypada
dobre...da se tim vyresit zakryti na asi rok...pak to vyliza...ale tak za ty prachy, se to da delat kazdy rok...
_________________
volvo 480 es 1.7, 80kw, r. 91 sedocerna
volvo 480 es 1.7, 80kw, r. 91 sedocerna
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13 roků
- Vůz: r5 gte b18ft, volvo 480t, r19 16V,
- Bydliště: Beroun
Opravy
neví náhodou někdo kde se nachází pressure sensor? potřebuju ho přeprogramovat koupil jsem deregulated ecu unit na b18ft tedy volvo 480t
_________________
R5 gte B18ft, Volvo 480t, r19 16V, octavia 1.8 20V, honda 600 cbr
R5 gte B18ft, Volvo 480t, r19 16V, octavia 1.8 20V, honda 600 cbr