Opravy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Opravy
Prosím všechny, kteří něco opravovali, vylepšovali, nebo předělávali na 3xx/4xx, aby sem napsali závadu, jak ji zjistili, postup opravy a pokud možno orientační cenu. Pište všechno, od plechařiny, přes lakování, tmelení, kytování, narovnávání, elektriku, výměnu čehokoliv, odstraňování všelijakejch vrzání, úniků kapalin, prostě VŠECHNO, i to, co se nepovedlo, nebo nakonec skončilo v servisu...
Pošlete mi to buď soukromou zprávou (volba s nápisem PM pod podpisem), nebo to šoupněte sem.
Uzávěrka bude konec června, pak uvidim co se mi sešlo a zda z toho půjde něco vytvořit.
Tak mě nešetřete a perte sem co se vejde:-)
Díky
Pošlete mi to buď soukromou zprávou (volba s nápisem PM pod podpisem), nebo to šoupněte sem.
Uzávěrka bude konec června, pak uvidim co se mi sešlo a zda z toho půjde něco vytvořit.
Tak mě nešetřete a perte sem co se vejde:-)
Díky
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 535
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
Zhaseni svetel.
Zlobili me svetla. Pri vlhku se mrchy zhaseli. Resp. prepinali na parkovacky. Delalo to samozrejme rele. A jak jsem zjistil neni to bezne rele, ktere je kdekoliv k dostani. Tak jsem ho rozebral a zjistil, ze je lehce vypaleny kontakt tudiz pri nejakym otresu to proste vyplo. Lehce jsem kontakt prihnul a uz zase funguje. Jen nevim jak to dlouho vydrzi.Rele je v pojistkovy skrince pod kapotou v rohu u spolujezdce. Teda u myho auta. 340 1,6 D
Naposledy upravil(a) Jirrka dne 14 čer 2005 07:53, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Zhaseni svetel.
Jen prosim napiš kde je to relé umístěný, jak se k němu dostat a jak vypadá, aby se dalo najítJirrka píše:Zlobili me svetla. Pri vlhku se mrchy zhaseli. Resp. prepinali na parkovacky. Delalo to samozrejme rele. A jak jsem zjistil neni to bezne rele, ktere je kdekoliv k dostani. Tak jsem ho rozebral a zjistil, ze je lehce vypaleny kontakt tudiz pri nejakym otresu to proste vyplo. Lehce jsem kontakt prihnul a uz zase funguje. Jen nevim jak to dlouho vydrzi. 340 1,6 D
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Výměna silentbloků přeních ramen - cena 500-700 kč - originál díl
Výměna plynového cena 1400,- - originál díl
Výměna předních "kostí" stabilizátoru 450,-/ks Auto štangl
Sada sportovních pružin -40mm 5500,- - Benet tuning (Mladá Boleslav)
Plynové vzpěry pátých dveří 400,- Auto štangl / ACI
Výměna lemů zadních blatníků 460,- ACI
Výměna rozvodů kladky+řemeny cca 3000,- Auto štangl
Přední brzdové destičky DELPHI 600,- Auto štangl
Zadní brzdové destičky ATE 900,- Auto štangl
Zadní díl výfuku 3500,- 4500,- Auto štangl
Zadní brzdová hadička 300,- Auto štangl
Spodní čepy ramen 590,- Auto Kelly
Čepy řízení 350,- Auto Kelly
Axiální táhlo řízení 790,- Auto Kelly
Čelní sklo zelené, modrý pruh 5831,- Origo Autosklo
Přední kotouče 900,-sada Auto Kelly
Zadní kotouče 1400,-sada Auto kelly
Elektrická anténa HIRSCHMANN - 1500,- Místní zdroj
Přední tlumiče MONROE 3100,-/ks Auto Kelly
Zadní tlumiče Monroe 1610,-/ks Auto Kelly
Doufám že to jsou všechny věci, které jsem na autě za poslední rok dělal, jsou to pouze ceny dílů vč. DPH Mohu dodat popřípadě i jiné ceny od dodavatelů. Myslí si že k tomu není co dodat a proč se dané díly poškodily. Jejich montáž není nijak problematická..
Výměna plynového cena 1400,- - originál díl
Výměna předních "kostí" stabilizátoru 450,-/ks Auto štangl
Sada sportovních pružin -40mm 5500,- - Benet tuning (Mladá Boleslav)
Plynové vzpěry pátých dveří 400,- Auto štangl / ACI
Výměna lemů zadních blatníků 460,- ACI
Výměna rozvodů kladky+řemeny cca 3000,- Auto štangl
Přední brzdové destičky DELPHI 600,- Auto štangl
Zadní brzdové destičky ATE 900,- Auto štangl
Zadní díl výfuku 3500,- 4500,- Auto štangl
Zadní brzdová hadička 300,- Auto štangl
Spodní čepy ramen 590,- Auto Kelly
Čepy řízení 350,- Auto Kelly
Axiální táhlo řízení 790,- Auto Kelly
Čelní sklo zelené, modrý pruh 5831,- Origo Autosklo
Přední kotouče 900,-sada Auto Kelly
Zadní kotouče 1400,-sada Auto kelly
Elektrická anténa HIRSCHMANN - 1500,- Místní zdroj
Přední tlumiče MONROE 3100,-/ks Auto Kelly
Zadní tlumiče Monroe 1610,-/ks Auto Kelly
Doufám že to jsou všechny věci, které jsem na autě za poslední rok dělal, jsou to pouze ceny dílů vč. DPH Mohu dodat popřípadě i jiné ceny od dodavatelů. Myslí si že k tomu není co dodat a proč se dané díly poškodily. Jejich montáž není nijak problematická..
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
S těma kilometramam to neni vůbec špatnej nápad. Jen prosim vás pište i příznaky, proč jste to měnili!!! Zda auto skřípalo, nejelo, táhlo do strany, nebo se to klepalo a napsat i jak se poznal blbej díl, zda byl ohnutej, volnej, nebo se někde po cestě ztratil. Pište to jako byste to psali pro mě - pro blbečka....
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Sorry vím, vím, ale mám teď takovej probém víš přítelkyně mě kopla do trenek a moje myšlenky jsou úplně někde jinde. Takže s tím bojuju. Už jsem na to myslel před týdnem a pořád na to nemůžu najít tu správnou náladu. Budu se snažit to co nejdřív dát do kupy, protože si připadám pak jako lajdák a to bych nerad....Dej mi ještě nějakej čásek, chtěl bych aby tam bylo skutečně všechno a na to fakt potřebuju bejt v klidu. Díky moc napravím to.....Zeb píše:Nějak se to tu nehejbe.....
PS:Neboj věšet se nebudu

_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvky: 247
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
No dovol, já a čtyřkař?Ondra Hrubý píše:No jestli to spíš nebude tím, že jediní aktivní čtyřkaři jsou tady Ghirgi, Zeb a Jarda, to se potom špatně shánějí informace :?


-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
-
Offline
- Příspěvky: 535
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
muj prehled
Volvo 340, 1.6 DL
Koupeno únor 2002 - cca 200.000 - bez zaruky.
Výměna napínacích kladek a rozvoďáku - kladky - 600,- a 800,-
rozvoďák - 900,-
mikro remen - 300,-
klínak - 200,-
červenec 2002 - výměna dvou uhlíků - 80,-Kč (kamarad zbrousil fackovsky a naletoval)
říjen 2002 - pakny - zadní brzdy a prasátko levé kolo cca. 1100,-
srpen 2003 - rejdový cep pravý - 350,-
červen 2004 - výfuk komplet - 6800,-
srpen 2004 - cívka na startéru - 900,-
září 2004 - destičky - přední brzdy - 650,-
- zadní tlumiče - 2400,-
listopad 2004 - zimní pneu nové - 5200,-
duben 2005 - letní pneu nové - 5600,-
srpen 2005 - rejdový čep levý - 350,-
prosinec 2005 - pakny + levé prasátko - 1100,-
přístí týden - kulové čepy - 1700,-
- těsnění pod vanou - 300,-
2000,- za nhr. díly z rozebraného vozu - použity pravé zadní dveře, klicka, mam hodne slusny blatníky, spatnou kapotu, 3x jkz takz dvere apar drobnosti.
Auto koupeno za 33.000,- Kc (30000 + stary ALU s pneu)
Investováno - cca 32 000,- Kč + nejaká práce, moje nebo levná. + pravidelne filtry a olej.
Najeto cca 260 000 km. (Bez zaruky)
Koupeno únor 2002 - cca 200.000 - bez zaruky.
Výměna napínacích kladek a rozvoďáku - kladky - 600,- a 800,-
rozvoďák - 900,-
mikro remen - 300,-
klínak - 200,-
červenec 2002 - výměna dvou uhlíků - 80,-Kč (kamarad zbrousil fackovsky a naletoval)
říjen 2002 - pakny - zadní brzdy a prasátko levé kolo cca. 1100,-
srpen 2003 - rejdový cep pravý - 350,-
červen 2004 - výfuk komplet - 6800,-
srpen 2004 - cívka na startéru - 900,-
září 2004 - destičky - přední brzdy - 650,-
- zadní tlumiče - 2400,-
listopad 2004 - zimní pneu nové - 5200,-
duben 2005 - letní pneu nové - 5600,-
srpen 2005 - rejdový čep levý - 350,-
prosinec 2005 - pakny + levé prasátko - 1100,-
přístí týden - kulové čepy - 1700,-
- těsnění pod vanou - 300,-
2000,- za nhr. díly z rozebraného vozu - použity pravé zadní dveře, klicka, mam hodne slusny blatníky, spatnou kapotu, 3x jkz takz dvere apar drobnosti.
Auto koupeno za 33.000,- Kc (30000 + stary ALU s pneu)
Investováno - cca 32 000,- Kč + nejaká práce, moje nebo levná. + pravidelne filtry a olej.
Najeto cca 260 000 km. (Bez zaruky)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 2308
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Opravy
Padalo mi nahlavu veko od kufru. vymenil som piesty na dverach (280SK/ks), dal som tam tlmice na favorit. zrejme by to chcelo nejake s vacsou silou, ale dvere drzia.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 56
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Krupka
Opravy
viewtopic.php?f=50&t=10009
a vsem kdo ma 4xx a vydava vam auto propodivny zvuk od zadu z kufru jakoby neco on neco mlatilo zkontrolujde uchyceni vystuhy, dost casto se to na 460 vidi utrzena matka na vystuze a pak to mlati o karoseriji
a vsem kdo ma 4xx a vydava vam auto propodivny zvuk od zadu z kufru jakoby neco on neco mlatilo zkontrolujde uchyceni vystuhy, dost casto se to na 460 vidi utrzena matka na vystuze a pak to mlati o karoseriji
_________________
460 TD, modra nemetal 94
460 TD, modra nemetal 94
-
Offline
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Opravy
Uhliky do starteru na 480T staly 360kč starter je Valeo... Hrozna prace hur ten starter už nemohl bejt uloženej.. :prace:
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 138
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: zvolen
Opravy
Nazdar pani ked sa jedna o opravy minule som kapol na problem zo zadnymi strmenmi a rucnou brzdou. Prisiel som na zavadu ked som menil zadne kotuce a platnicky . Nejake skusenosti s vymenou mam predtym na pasate B5 boly taktiez vzadu kotuce pri vymene treba stlacit valcek ale nie na vsetkych strmenoch sa stlacaju na Pasate sa napr.zakrucal mal drazky na valceku .Prejdem k samotnemu problemu moje faro na valceku nemalo drazky tym padom som sa snazil valcek zasunut vsetko prebiehalo v pohode . Po vymene kotucov a platniciek som isiel z garaze domov zastanem pred domom iba ked vydim zo zadneho kolesa dym uz som vedel ze nieco nieje v poriadku . Hned na druhy den som isiel z kamosom automechanikom . Asi hodinu sme rozmyslali preco valcek ostava vysunuty az sme sa rozhodly vybrat a rozobrat. aspon moje zadne strmene maju z jednej strany imbusovu srobu ked ju vikrutite vo vnutry je dalsi imbusak tym sa da stelovat rucna brzda alebo stelovat vysunutie valceka a vtom bol ten problem majitel predomnou ho asi tak vykrutil ze ten stelovaci srob vybehol z valceka a ostal zaseknuty v jednej polohe . Samozrejme pred tym som na to neprisiel lebo kotuce ako aj platnicky boli pouzivane bola tam dostatocna vola aby to nebrzdilo v takom rozsahu aby to bolo zrejme pocas jazdy. Takze sme vybrali valcek a nasrobovali ten srob do valceka poskladali a zalozily vsetko v poho . Akurat vcera som prisiel nato ze tymi srobmi sa da stelovat rucna brzda.Dufam ze ak budete mat podobny problem aspon trochu vam tento popis pomoze.
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
Opravy
Dík za radu. Jinak když jsem se po dlouhé době zase podíval na tento topik, tak jsem si uvědomil, že 460-ku máme už 3 a 1/2 roku. Za tu dobu se na ní naučily jezdit obě dcery, jezdí často, ale krátké trasy (tím hůř). Kromě výměny žárovek se na ní konečně podespal čas a bylo nutno vyměnit termostat. Je to záležitost až trapně lehká, nestojí snad ani za popis. Domeček z pravé strany motoru od převodovky na 3 šrouby. termostat se prodává s gumovým těsněním, nic se neodvzdušňuje. Pouze odšroubovat, vyjmout, očistit, vložit novej a přišroubovat. Pro jistotu máznout šrouby grafitkou, aby šly příště povolit. Toť vše. Takže za 3 a 1/2 pouze víčko rozdělovače, termostat, 2xH4, 1x brzdová žárovka a nové obutí. Jo a taky zařvaly oba nárazníky, po zimě je vyměním. Holt couvat se v autoškole nějak neučilyi
. Asi je to fakt dobrý auto. Jo a těší mě, že se ten variomatik nese*e, jak mi bylo předpovídáno v r. 2004
Tak ještě pár let si ho necháme 



-
Offline
- Příspěvky: 56
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Krupka
Opravy
Dalsi mensi zavada na 460 1.8
Priznaky:
po zahrati nedrzela volnobeh, ztracela vykon, cukala, smrad od benzinu, nekdy sla na 3 valce
Kontrola:
svicky, kabely, palec rozdelovace, pri tom diagnostika neukazala zadnou zavadu
Oprava:
vymena teplotniho cidla vody - bezezmen
vymena lambda sondy - bezezmen
vymena katalizatoru za starsi z jiny 460 - bezezmen
Nakonec se prislo na to ze na hadicce od MAP senzoru je nejaky ventilek a ten byl ucpany.
vymena hadicky a porucha je odstranena
Priznaky:
po zahrati nedrzela volnobeh, ztracela vykon, cukala, smrad od benzinu, nekdy sla na 3 valce
Kontrola:
svicky, kabely, palec rozdelovace, pri tom diagnostika neukazala zadnou zavadu
Oprava:
vymena teplotniho cidla vody - bezezmen
vymena lambda sondy - bezezmen
vymena katalizatoru za starsi z jiny 460 - bezezmen
Nakonec se prislo na to ze na hadicce od MAP senzoru je nejaky ventilek a ten byl ucpany.
vymena hadicky a porucha je odstranena
_________________
460 TD, modra nemetal 94
460 TD, modra nemetal 94
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
Opravy
No tak máme konečně závadičku která stojí za řeč.
Přetrhnul se rozvodovej řemen. Moje blbost, asi byl původní, chystal jsem se k výměně už dlouho a i jsem ho měl dost dlouho koupenej
Ale sr*l jsem na to, protože byl doma náhradní motor. Takže jsem nyní odborník
na rozvody u 460 a navíc pokud by někdo potřeboval poradit s výměnou motoru či demontáží pohonné jednotky tak má možnost přes SZ. No aspoň jsem si osahal všechna čidla a podobně.



-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Opravy
blbost, ale nepříjemná. Blátem a bordelem se ucpala odtoková hadička na kondenzovanou vodu, co vzniká ventilaci vlivem klimatizace a několikrát se mi utopil ventilátor, voda natekla skrz těsnení i do palubky a interiéru. Než jsem pochopil, že to nebude pouze deštěm... Ten vývod jsem hodnou chvíli hledal, takže: je umístěn na svislé motorové stěně cca v místě volantu a cca ve výšce nápravy. Je opatřen malým cca 5cm gumovým kolínkem, které kouká dolů. Kolínko vyndat, propráchnout a hotovo.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: 940 B200FT 1998
Opravy
Na 360 1.6 diesel, za rok a 20 000 km - odesel regulator napeti v alternatoru, obcas pribrzdovaly brzdy - nekdy se nevracel uplne pedal brzdy, pomohlo ho vzdycky prizvednout nohou. Menil jsem lozisko v kole - hucelo. Pak praskla hlava, par tisic kilometru auto jeste najelo, nez se zmenilo na parni stroj a dojezdilo.
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998