včera jsem přivezl konečně od Sarkasmice 340-ku pro svoji paní. Cesta proběhla v pořádku, až před barákem VanThomas jako řidič předjížděl karavan a v půlce cesty mu to chcíplo. Zjistili jsme, že lanko plynu bylo prodřené a sešroubované, přičemž šroubení povolilo. Lanko jsme opět provizorně opravili, akorát motor od té chvíle nedrží volnoběžné otáčky a po zahřátí motoru, vypnutí sytiče a uvolnění plynového pedálu okamžitě chcípne.

Dneska jsem kolem toho odpoledne trochu šaškoval a zjistil jsem že na karbecu jsou dva šrouby, každý na jedné straně a jeden nahoře a druhý dole. Podle mýho je ten dole na volnoběžný otáčky a ten nahoře na směs, ale ať jsem kroutil jak to šlo, motor nereagoval (zahřátý nedržel bez sytiče volnoběh - já vím zní to blbě, ale tenhle sytič má před zavřením ještě nějaký skok, na který to ty otáčky drží). Krom toho jsem musel velmi zabrat, abych je povolil.
Otázky :
1) Jak se seřizuje karburátor na V340, 14 4E ?
2) Seřizuje se u toho předstih, a jak ?
3) Závity u šroubů na karbecu budou asi v tahu, kde se dá sehnat karbec (jaké má označení).
Díky za odpovědi a poznatky.
Medvěd