MOTOR: Hydroštely
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
MOTOR: Hydroštely
Nazdar chlapi, menil už niekto na motoroch B4164S, B4184S, B4204S hydraulické zdvihátka ventilov ??? Ak áno, ozvite sa, ale len odborné príspevky. Dík....
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
MOTOR: Hydroštely
copak bys rad věděl???
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
MOTOR: Hydroštely
To marra: zaujíma ma hlavne, či medzi hlavou a vikom ventilov, ktré je zároveň súčasťou uložení vačkoviek je nejaké tesnenie (okrem štyrich tesnení pre otvory na sviečky) a či sa musia použiť len originálne zdvihátka vzhľadom na ich cenu (na trhu sú aj lacnejšie ako originály). Ostatné by som vedel (prípravky na aretáciu a pod.). No a ešte či ma tam nečaká nejaký skrytý zárdheľ alebo finta.... (robil som to na Toyote Avensis, Mazde 626, Kia sephia - tam bolo uloženie vačkoviek nezávislé na víku ventilov), no a tu je to všetko á lá Renault. Zatiaľ dík za odpovede.........Igor
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé