
Pekelnik 264TE + S80 + 264GLE + 265GL
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3410
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: kus vod Teplic
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Pekelnik 262C + 244GL + S80 + 264GLE
taky se připojuju s gratulací a přáním ať se malému daří 

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
Pekelnik 262C + 244GL + S80 + 264GLE
A je to v pytli, už nevyhrajeme soutěž o nejmladšího účastníka srazu
Hééézký, moc a moc gratulujeme! Ať jsou oba s mámou zdraví. A pozdravuj.


Hééézký, moc a moc gratulujeme! Ať jsou oba s mámou zdraví. A pozdravuj.
-
Offline
- Příspěvky: 986
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
Pekelnik 262C + 244GL + S80
hahaaaa. moj datum...congratulationspekelnik píše:nechtěl jsem zakládat nové vlákno a tak malého Pekelníčka umístím sem. Jmenuje se Filip a narodil se Michalce 11.10.2011
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + 244GL + S80 + 264GLE + 940 Polar + V70
Tak jsem Šakala nechal v létě vyleštit a dopřál mu "novou" kapotu. Foto na začátku vlákna a jedno taky tady
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2237
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Pekelnik 262C + 264GLE + 940 Polar + V70
Ty volve... ty mu dáš "novou" kapotu a nafotíš to zezadu... 

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + 264GLE + 940 Polar + V70
Aktuální fotka zepředu je samozřejmě v galerii na zacatku topiku
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2237
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Pekelnik 262C + 264GLE + 940 Polar + V70
Na ja, ale vidět není... 

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + 264GLE + 940 Polar + V70
Tak jsem si přivezl domů novou práci...
Jmenuje se "Vinylka" a dá to ještě práci, než se stane královnou Modřických silnic. Zrozena 1979 v Itálii u pana Bertoneho, pak jezdila v Belgii a v Nizozemí, pak stála nedaleko Prahy a teď stojí u nás na dvoře.
Jmenuje se "Vinylka" a dá to ještě práci, než se stane královnou Modřických silnic. Zrozena 1979 v Itálii u pana Bertoneho, pak jezdila v Belgii a v Nizozemí, pak stála nedaleko Prahy a teď stojí u nás na dvoře.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + 262C + 264GLE + C70 + V70
jinak od vánoc 2013 jezdím C70. Jméno nemá.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + 262C + C70 + S80 + 264
tak dlouho jsem sem nic nepsal. C70 prodána v srpnu 2015, již v lednu 2015 koupena S80 3,2 V6 2006
Pak oživuji 264 (1980) a již zmíněnou Vinylku - přejmenovanou na Zlatku, protože už nějakou zlatku spolkla.
Zlaťák 262c aktuálně na prodej
Pak oživuji 264 (1980) a již zmíněnou Vinylku - přejmenovanou na Zlatku, protože už nějakou zlatku spolkla.
Zlaťák 262c aktuálně na prodej
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + 262C + S80 + 264 + 265
no a od března jsem svou sbírku modelu 260 rozšířil o kombíka 265GL r.v. 79
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + 262C + S80 + 264 + 265
Po dlouhé době přidám nějaké novinky ze svého vozového parku
262C Zlaťák je dávno prodaný. Minulé léto jsem koupil kvůli motoru lehce ťuklou 264DL. Zjistil jsem, že po opravě a dodání dílů a seřízení je škoda jí ukrást motor, který bych potřeboval a tak jsem vyvinul nějaké finanční a časové úsilí a dal jí dohromady a je aktuálně na prodej. Koupil jsem vloni 245 na renovaci. Je to "bastl", ale kastle dobrá, tak se nechte překvapit, jak to se "žabkou" dopadne. K tomu jedna 245 na díly - aktuálně skelet do šrotu.
Naskytla se mi možnost získat legendární zelenou 244 co stávala léta letoucí u Formánka a bývala to snad nejkrásnější 244, co jsem kdy viděl. Bohužel "Bastl" (ale krásný) a bohužel bývala. Jako ozobaný vrak dala nějaké orgány, ale když jsem ji jako sup ozobával do morku kosti, smutně jsme zakápl slzu, jak mohl někdo tak krásné a udržované auto nechat takhle padnout. Momentálně případ pro Kovošrot na odvoz skeletu.
A posledním přírůstkem byla 262C, kterou sem koupil napůl s jedním nejmenovaným kamarádem - místním sběratelem a nadšeným renovátorem starých volvíček. Já ji koupil kvůli motoru a on má kastli, kterou bych asi směřoval do šrotu, ale jak ho znám, tak jednou se s ní třeba ještě setkáme. Jedná se o první 262c, která byla u nás k vidění. Nádherná, udržovaná...a první, co jsem před 19 lety viděl, když jsem si kupoval první Volvo 244 ve Cvikově. Bohužel i její osud byl velmi pohnutý, tak se dnes jedná v podstatě o vrak a jsem zvědav, jak s ní dotyčný majitel nakonec pohne, nebo jestli půjde na díly. I když Bertone díly byly z ní dávno odejmuty, je opravdu na zvážení, co a jak s vozem naložit. Tedy momentálně 10 aut na zahradě se doufám brzo zmenší na polovinu. Kombík dostane konečně svůj motor, Zlatka svoje řízení a klimu a zahrada bude zas zahradou a ne vrakovištěm.
262C Zlaťák je dávno prodaný. Minulé léto jsem koupil kvůli motoru lehce ťuklou 264DL. Zjistil jsem, že po opravě a dodání dílů a seřízení je škoda jí ukrást motor, který bych potřeboval a tak jsem vyvinul nějaké finanční a časové úsilí a dal jí dohromady a je aktuálně na prodej. Koupil jsem vloni 245 na renovaci. Je to "bastl", ale kastle dobrá, tak se nechte překvapit, jak to se "žabkou" dopadne. K tomu jedna 245 na díly - aktuálně skelet do šrotu.
Naskytla se mi možnost získat legendární zelenou 244 co stávala léta letoucí u Formánka a bývala to snad nejkrásnější 244, co jsem kdy viděl. Bohužel "Bastl" (ale krásný) a bohužel bývala. Jako ozobaný vrak dala nějaké orgány, ale když jsem ji jako sup ozobával do morku kosti, smutně jsme zakápl slzu, jak mohl někdo tak krásné a udržované auto nechat takhle padnout. Momentálně případ pro Kovošrot na odvoz skeletu.
A posledním přírůstkem byla 262C, kterou sem koupil napůl s jedním nejmenovaným kamarádem - místním sběratelem a nadšeným renovátorem starých volvíček. Já ji koupil kvůli motoru a on má kastli, kterou bych asi směřoval do šrotu, ale jak ho znám, tak jednou se s ní třeba ještě setkáme. Jedná se o první 262c, která byla u nás k vidění. Nádherná, udržovaná...a první, co jsem před 19 lety viděl, když jsem si kupoval první Volvo 244 ve Cvikově. Bohužel i její osud byl velmi pohnutý, tak se dnes jedná v podstatě o vrak a jsem zvědav, jak s ní dotyčný majitel nakonec pohne, nebo jestli půjde na díly. I když Bertone díly byly z ní dávno odejmuty, je opravdu na zvážení, co a jak s vozem naložit. Tedy momentálně 10 aut na zahradě se doufám brzo zmenší na polovinu. Kombík dostane konečně svůj motor, Zlatka svoje řízení a klimu a zahrada bude zas zahradou a ne vrakovištěm.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + 262C + S80 + 264 + 265
zahrádka
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Pekelnik 262C + S80 + 264 + 265
Dobra zahradka, co na to rikaji doma? 

_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + S80 + 264 + 265
žena mě miluje a bude ještě víc, až se to pročistí a dítě ještě mluvit neumí
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 2100
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Pekelnik 262C + S80 + 264 + 265
Spravny sedlak se hned pozna...
Ikdyz ma vsechny kone venku na mrazu.

Ikdyz ma vsechny kone venku na mrazu.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Pekelnik 262C + S80 + 264 + 265
Karle, to si máme začít fotit každý svoji zahrádku? Chtělo by to drona 

_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + S80 + 264 + 265
Tak nejak
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + S80 + 264 + 265
Prciny...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 262C + S80 + 264 + 265
S80 umrela na ventily, tak jsem koncem unora 2020 koupil v praze S80 prvni generace s motorem 2.4 v automatu. Zena ma tento motor v V70/1 a jsme s nim spokojeni, i kdyz o nejakeho extra zavodnika se nejedná.
264dl davbo prodané, ohnilá 262c u sběratele a skoro jsem dokoncil domaci renovaci Žabky 245, ktera je aktualne na prodej.
Tedy na prodej S80/II, 245, 262c
264dl davbo prodané, ohnilá 262c u sběratele a skoro jsem dokoncil domaci renovaci Žabky 245, ktera je aktualne na prodej.
Tedy na prodej S80/II, 245, 262c
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 264TE + S80 + 264GLE + 265GL
Aktualizováno v prvním příspěvku
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Pekelnik 264TE + S80 + 264GLE + 265GL
Viděl jsem na vlastní oči (264 TE) i jsem řídil a musím říci, pěkný povoz.



_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 591
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
Pekelnik 264TE + S80 + 264GLE + 265GL
Pekelníku, ty si démon! Erich Honecker tiše závidí 

_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 3855
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Pekelnik 264TE + S80 + 264GLE + 265GL
2 Kolemjdoucí: to je přesné, to s Erichem 

_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Pekelnik 264TE + S80 + 264GLE + 265GL
dnes jsem obdržel informaci, že můj vůz je jeden z 20 vládních. Sám Erich ale používal v té době prodloužený Citroen CX Pallas
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999