První den s 480 Turbo

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
vit.soucek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 197
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč

První den s 480 Turbo

Příspěvek od vit.soucek »

Tak je to tu!

První fotky mého "nového" auta!

Ráno
Obrázek

V poledne (po odstranění části "imobilizeru" která vedla k levému mrkátku a když to bylo všechno dole, tak sem vyndal co budu vyndavat stejně)
Obrázek

Zbůsob přidělání kulatých světel (to sem prostě musel blejsknout!)
Obrázek

Věci co zbyly.
Obrázek

Zatím sem se nedostal ke zkoušení starování, ale už sem odstranil polovičku toho "imobilizeru" základem bylo asi to, motor šel nastartovat jenom tehdy, pokud člověk svítil potkávacími světly. Během týdne se k tomu snad dostanu a dořešim to.
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

Stalin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 962
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

První den s 480 Turbo

Příspěvek od Stalin »

Tak gratulace k novymu autu! Doufam že z nej odstrojiš ty hruzy aby zase vypadalo normalně.. :lol:
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

vit.soucek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 197
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč

První den s 480 Turbo

Příspěvek od vit.soucek »

Už na tom pracuju :prace: :prace: :prace:

Musim ještě zrekonstruovat zapalování. předochozí majitel tam měl nějaký relátko, ke kerýmu vedly dráty od světel, z toho svazku co vede k lambdě, k cívce a nakonec dva na zem :!: Je to nějakej imobilizer, jako když se rozsvítí, tak teprv jde jiskra. ještě sem se nekoukal jak vypadaji pojistky a relátko k pumpě, ale snad během tejden si najdu chvilku.
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

Tom480
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 768
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha

První den s 480 Turbo

Příspěvek od Tom480 »

Co to předchozí majitel udělal s těmi přídavnými dálkovými světly??? To je jako další vstup pro chlazení? :shock:
A ta děravá kapota asi taky nebude zrovna šťastná...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

vit.soucek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 197
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč

První den s 480 Turbo

Příspěvek od vit.soucek »

Taky sem to nepochopil.

Každopádně tam místo toho příjdou normální dálkový.
Budu je ale řešit až to pujde nastartovat a pojede to.

Tu kapotu a nejspíš ten plast mezi světlama taky potom vyměnim. takhle to vypadá jako kdyby to bylo ve Vietnamu.
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

vit.soucek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 197
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč

První den s 480 Turbo

Příspěvek od vit.soucek »

Tak jsem nejspíš odhalil, proč to nestartuje.

Po prohlídce drátu a propískání vedení k relé palivové pumpy a cívky. jsem zjistil, že chyba bude nejspíš v jednotce, protože ani přímo na konektoru jednotky se nic nezměnilo a relé zůstalo vypnute po celou dobu startování. Na přímo se to rozjelo (pumpa byla slyšet) neměl sem asistenta, který by se kouknul jestli padá jiskra. tak může být chyba i jinde....

Nevíte někdo, jak se dá otestovat funkčnost jednotky nebo nějaká diagnostika?
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

Stalin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 962
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

První den s 480 Turbo

Příspěvek od Stalin »

Ten panel mezi světlama je laminatovej to v pohodě spraviš sam.. :prace:
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1243
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

První den s 480 Turbo

Příspěvek od Sibr »

Jo a doktor by měl mít kapotu ;-) Hlavně mu neříkejte že jsem ho prásknul :mrgreen:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

vit.soucek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 197
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč

První den s 480 Turbo

Příspěvek od vit.soucek »

Neboj já mu to neřeknu ;-)

Spíš mě ale trápí to, že sem to furt nenastartoval...něco je s jednotkou, protože dráty sou v pohodě...nevíte kdo by mi ji mohl otestovat?
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2181
Registrován: 17 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

První den s 480 Turbo

Příspěvek od LukášM »

Napiš mi jakou jednotku tam máš, popř. mi jí vyfoť a já se mrknu jestli jí náhodou nemám. Bylo by to ale až příští týden, jestli zrovna nepojedu na služebku.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

vit.soucek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 197
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč

První den s 480 Turbo

Příspěvek od vit.soucek »

Teď sem ve škole, tak ti to přesně neřeknu. vim že má oranžovou nálepku a číslo je nějak 0280000xxx ty tri poslední si nejsem jist asi sou 551.
Měl by to bejt Bosch LH Jetronic 2.2.
A taky by měly bejt stejný v 440/460/480 1.7 turbo. Alespoň to píšou na netu.

Ještě zjistim, jestli třeba neni problém v napájení jednotky. Neměl sem zatim moc času.

Každopádně děkuju! Určite se ozvu do konce týdne jak to bude

Čistě teoretická otázka: Pojede auto (i třeba pomalu a s šílenou spotřebou) když natvrdo pri strotování zapnu palivovou pumpu a cívku?
Podle toho co je na autě napácháno tak předchozí majitel asi jezdil.
Je to tak, že jednotka mi obstarává řízení vstřikování, lambdy, katalyzátoru a pod, ale v zásadě pokud zapnu pumpu tak to stříká pořád?

Díky

Vítek
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

vit.soucek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 197
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč

Dráty u jednotky

Příspěvek od vit.soucek »

Neví někdo zanlý,k čemu mají vézt dráty, který odpočujou těsně nad ECU jednotkou :?: jsou tam tři hnědý(z toho dva maji na sobě fastony a sou spojený a jeden takovej plastovej konektor s pinemu uvnitř) pak sou tam dva žlutý s různejma pruhama (tuším hnědá a červená) (maji taky ten plastovej konektor ale opačnej než ten hnědej) a pak někde pod přístrojovkou vede čistě modrej zakončenej tim plastovym konektorem.

Myslím, že tohle je důvod, proč ECU nefunguje jak má.

Večer postnu fotky, jak to vypadá.

Děkuji

Vítek
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

Zpět na „300 / 400“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé