Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
rano nez polezes do auta si vytahni merku a uvidis.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
tomu se modifikátory viskozity v olejích právě snaží zabránit. Ideálně by se viskozita s teplotou neměla měnit vůbec, tomu se lze samozřejmě jen blížit... 5W50 znamená, že se jedná o vícerozsahový olej (splňuje podmínky zimní třídy 5W a letní 50) použitelný zhruba od -30 do +50 °C. Dá se taky říct, že čím vyšší číslo, tím je olej víc viskozní - takže tvoje 5W50 by za provozu měla být hustější než třeba obyč M7AD 15W40 (což je dobře, proto ho tam leješKein píše:mám tam mobil 1 5W50 :!: ale když je teplý tak je méně hustší tak bych to viděl teda já

A vůbec, vykašli se na "bych to viděl teda já" a něco si o tom přečti... http://www.oleje.cz by mohl být dobrý začátek
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Dneska jsem si koupil olej do serva - ve Svencaru mi poradili ATF 220 - to je ten, který tam teď mám, tož zajdu do tej naší domácí mototechny, tady u nás v Hlučíně, říkám paní za pultem "Chci olej do posilovače řízení ATF 220" paní mi dává 1L nějakej noname srajdy za 140kč (asi Paramo) zaplatím, odcházím. Přijdu domů, že si tam ten olej i rovnou doliju a zaráží mě nápis na flašce "Automatic transmission oil" - WTF ?? Tož jelikož jsem chytré dítě moderní doby, dám do googlu název "ATF 220" - a je to olej do převodovek, toš asi se to tam opravdu lije, jenže na flašce není nikde ani zmínka o ATF 220 je nějaké žblebty Dexron III. Mám to tam nalejt ? 

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Jj, dexron III se dava do automatu i do serv :prace: sam ho mam v oboum.Kein píše:Dneska jsem si koupil olej do serva - ve Svencaru mi poradili ATF 220 - to je ten, který tam teď mám, tož zajdu do tej naší domácí mototechny, tady u nás v Hlučíně, říkám paní za pultem "Chci olej do posilovače řízení ATF 220" paní mi dává 1L nějakej noname srajdy za 140kč (asi Paramo) zaplatím, odcházím. Přijdu domů, že si tam ten olej i rovnou doliju a zaráží mě nápis na flašce "Automatic transmission oil" - WTF ?? Tož jelikož jsem chytré dítě moderní doby, dám do googlu název "ATF 220" - a je to olej do převodovek, toš asi se to tam opravdu lije, jenže na flašce není nikde ani zmínka o ATF 220 je nějaké žblebty Dexron III. Mám to tam nalejt ?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
tak sem si dneska dolíval olej do posilovače a jelikož jsem nečekal, že ten olej tak rychle teče a ta nádobka se tak rychle plní, tak jsem to přelil a slušná dávka oilu mi vytekla na altík, tak to mám teď celé takové promazané, může to něčemu vadit ? zatím teda nepozoruju nějaký errory 

Naposledy upravil(a) Kein dne 04 úno 2009 16:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
máš v autě hasičák??Kein píše:tak sem si dneska dolíval olej do posilovače a jelikož jsem nečekal, že ten olej tak rychle teče a ta nádobka se tak rychle plní, tak jsem to přelil a slušná dávka oilu mi vytekla na altík, tak to mám teď celé takové promazané, může to něčemu vadit ? zatím teda nepozoruju nějaký errory, ale radši se zeptám

Altík je snad zaizolovanej, aby tam nelítalo svinstvo do elektriky, nee ??
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
no já nevím právě proto se ptám 

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Pokud se to nedostane na uhlíky, tak to teplem zase odkape. Pokud se to dostane na uhlíky, tak se časem zalepí a přestane to dobíjet na 100%.
Svérázné řešení: polít benzínem, nastartovat, hasit, a vím kdo dělá super GO motorů

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Tak aspoň zjistíme kolik altík vydrží, zatím je potvora oukej 

Naposledy upravil(a) Kein dne 04 úno 2009 16:16, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
jestli chceš mít 100% jistotu, tak vymontovat altík, důkladně vymýt tech. benzínem, nebo čističem na brzdy, vyfoukat vzduchem, v teple nechat důkladně vyschnout a namontovat zpět
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Když mě se nechce
Musí to něco vydržet, dyť to má nalítáno skoro 2x kolem koule a ztím to auto drží víc než felícíe po 120 tis km
jediná investice byla zatím gumová hadička leč drahá, ale za to si můžu sám příště to jistí Horbnach 



Naposledy upravil(a) Kein dne 04 úno 2009 16:48, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Je kondenzace u měrky oleje normal ? Víčko klír, voda klír 

Naposledy upravil(a) Kein dne 04 úno 2009 16:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Kondenzace vodních par u měrky je normální, pokud jezdíš jen krátké trasy ( do 30 km )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
a ta barva té kondenzace je také normální ?je to takové šedo-bežové...
Naposledy upravil(a) Kein dne 04 úno 2009 16:19, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
To je vodní emulze s olejem. Dřív na starších šádovkách to znal každý. Tam za to mohl i méně kvalitní olej.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
oukej 

Naposledy upravil(a) Kein dne 04 úno 2009 16:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Dneska mě přepadli bažanti!! Bylo jich patnáct (počítal sem to) a motali se mi všude kolem auta až mě donutili zastavit, troubení dělali, že neslyší, k tomu všemu přihlíželi, z poza keře, tři srnky !! Svině!! Po 8 minutách jsem se odhodlal popoject a ty svině začali vdákat či co, příště to proletím f kilu !!
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw




_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Ty na tebe určitě poslal tvůj bratr!Kein píše:Dneska mě přepadli bažanti!!


-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
drewid je zavřenej kajsik ve skladu a má dost práce s tamní (budějovickou) faunou 

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Tak hlavně aby od tý fauny nechytil nějakou flóruKein píše:drewid je zavřenej kajsik ve skladu a má dost práce s tamní (budějovickou) faunou


-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
Tak sem dneska přezul na letní, vím je ještě brzo, ale už mě ty gumy děsně štvaly, dnes poprvé sem si v autě užil plný rejd bez drhnutí, skvělý pocit
, auto se mi snížilo o 2cm a kola vypadají o moc lépe a v neposlední řadě, nemají 2mm vzorek jako ty doposud, ale 6mm, jestli napadne zítra sníh tak si zabruslím
Jinak u uživatele Hobi mám zamluvené dlouho oplakávané mřížky k mlhovkám, takže snad budou i ty, pak už mě na autě budou smolit jen ty stříbrné lišty, a ty snad v létě vyřeším. [img]http://img182.imageshack.us/img182/5669/popcornsme4.gif[/img]


Jinak u uživatele Hobi mám zamluvené dlouho oplakávané mřížky k mlhovkám, takže snad budou i ty, pak už mě na autě budou smolit jen ty stříbrné lišty, a ty snad v létě vyřeším. [img]http://img182.imageshack.us/img182/5669/popcornsme4.gif[/img]
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
V sobotu mi v 50tce na sjezdu z dálnice ulítl na zledovatělé silnici zadek. V tuto chvíli je 0°C na venkovním teploměru. Přeju ti, aby si na svou netrpělivost nedoplatil.Kein píše:Tak sem dneska přezul na letní, vím je ještě brzo, ale už mě ty gumy děsně štvaly, dnes poprvé sem si v autě užil plný rejd bez drhnutí, skvělý pocit, auto se mi snížilo o 2cm a kola vypadají o moc lépe a v neposlední řadě, nemají 2mm vzorek jako ty doposud, ale 6mm, jestli napadne zítra sníh tak si zabruslím
![]()
Jinak u uživatele Hobi mám zamluvené dlouho oplakávané mřížky k mlhovkám, takže snad budou i ty, pak už mě na autě budou smolit jen ty stříbrné lišty, a ty snad v létě vyřeším. [img]http://img182.imageshack.us/img182/5669/popcornsme4.gif[/img]
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
U nás jsou cesty suché, ovšem jsem zvědavý na zítra, každopádně stejně jezdím jen popojíždky po městech tak snad nebude tak zle, jestli to rozstřelím tak dám vědět 

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 17 roků
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
Kein - Volvo 850, T5, 2.0, 155kw
sak pred dvoma dnami tu bola super biela zimadoktor píše:V sobotu mi v 50tce na sjezdu z dálnice ulítl na zledovatělé silnici zadek. V tuto chvíli je 0°C na venkovním teploměru. Přeju ti, aby si na svou netrpělivost nedoplatil.Kein píše:Tak sem dneska přezul na letní, vím je ještě brzo, ale už mě ty gumy děsně štvaly, dnes poprvé sem si v autě užil plný rejd bez drhnutí, skvělý pocit, auto se mi snížilo o 2cm a kola vypadají o moc lépe a v neposlední řadě, nemají 2mm vzorek jako ty doposud, ale 6mm, jestli napadne zítra sníh tak si zabruslím
![]()
Jinak u uživatele Hobi mám zamluvené dlouho oplakávané mřížky k mlhovkám, takže snad budou i ty, pak už mě na autě budou smolit jen ty stříbrné lišty, a ty snad v létě vyřeším. [img]http://img182.imageshack.us/img182/5669/popcornsme4.gif[/img]

a februar moze este vselico nachystat :!:
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)

bolo: 460 GLE 1990
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: labanos