480-Dotaz na cenu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
480-Dotaz na cenu
Dobrý den
Dostal jsem zajímavou nabídku na koupi 480 TURBO r.v. 89.
Jediným háčkem je, že nejde nastartovat. Já jakožto laik nepoznám, co přesně s motorem je. Karoserie není však nikde (ani zespoda, lemy a tak) rezavá.
Moje otázka tedy zní: KOlik je reálná cena hezoučké kastle bez motoru? (extrémem je, že motor budu muset vyměnit komplet)
Děkuji
Vít Souček
Dostal jsem zajímavou nabídku na koupi 480 TURBO r.v. 89.
Jediným háčkem je, že nejde nastartovat. Já jakožto laik nepoznám, co přesně s motorem je. Karoserie není však nikde (ani zespoda, lemy a tak) rezavá.
Moje otázka tedy zní: KOlik je reálná cena hezoučké kastle bez motoru? (extrémem je, že motor budu muset vyměnit komplet)
Děkuji
Vít Souček
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
480-Dotaz na cenu
To že nejde motor nastartovat ještě neznamená, že se musí celý vyměnitvit.soucek píše:Dobrý den
Dostal jsem zajímavou nabídku na koupi 480 TURBO r.v. 89.
Jediným háčkem je, že nejde nastartovat. Já jakožto laik nepoznám, co přesně s motorem je. Karoserie není však nikde (ani zespoda, lemy a tak) rezavá.
Moje otázka tedy zní: KOlik je reálná cena hezoučké kastle bez motoru? (extrémem je, že motor budu muset vyměnit komplet)
Děkuji
Vít Souček

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
480-Dotaz na cenu
Já to beru spíš jako extrém, protože je to v bazaru. Prodejce si sám nevěděl rady proč to nejde. Proto beru extrémní situaci, a to že kupuju kastli "bez motoru" Samozdřejmě pokud to bude něco v elektrice, imobilizer atd.. počítám, že koupím velmi výhodně. Pokud to bude na výměnu motoru (který ma podle tachometru 200tkm) tak nechci prodělat.
Každopádně děkuju!
Vít Souček
Každopádně děkuju!
Vít Souček
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
480-Dotaz na cenu
Snad to není tahle, ta by měla být tak za 3tis.vit.soucek píše:Já to beru spíš jako extrém, protože je to v bazaru. Prodejce si sám nevěděl rady proč to nejde. Proto beru extrémní situaci, a to že kupuju kastli "bez motoru" Samozdřejmě pokud to bude něco v elektrice, imobilizer atd.. počítám, že koupím velmi výhodně. Pokud to bude na výměnu motoru (který ma podle tachometru 200tkm) tak nechci prodělat.
Každopádně děkuju!
Vít Souček



Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
480-Dotaz na cenu
Ano to je ono...
Vypadá to jako nejhorší tuzing-car na světě, ale když se z toho sundaji ty sračky daji se tam origo dálkový a nová haubna(bez těch děr s tahovkou) tak to bude vypadat dokonce jako auto
Vypadá to jako nejhorší tuzing-car na světě, ale když se z toho sundaji ty sračky daji se tam origo dálkový a nová haubna(bez těch děr s tahovkou) tak to bude vypadat dokonce jako auto

-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
480-Dotaz na cenu
na to, že to neškytne, tak těch 25.000 tam napsal někdo na okno omylem, neeee ? :mrgreen:vit.soucek píše:Ano to je ono...
Vypadá to jako nejhorší tuzing-car na světě, ale když se z toho sundaji ty sračky daji se tam origo dálkový a nová haubna(bez těch děr s tahovkou) tak to bude vypadat dokonce jako auto
jsou tady velice schopni Volvisti, kteří by třeba i zašli s tebou se na to podívat a "pádnymi" argumenty přesvědčili prodejce, že auta má hodnotu nanejvýš třeba 10.000.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
480-Dotaz na cenu
Díky masivní licitaci je cena 5000,-. Jsme dohodnuti, že si to rozmyslím a dám mu vědět. A tak zjištuju, jestli to má smysl.
Podle mě je nesmysl kupovat za všechny peníze co mám našetřené auto "sqelé a bez investic" a pak se divit a šetřit na opravy. Radši koupim auto, které má přímo dané vady za nižší cenu a opravim je. Zjevně se mi pak nerozbije to co sem opravil.
Podle mě je nesmysl kupovat za všechny peníze co mám našetřené auto "sqelé a bez investic" a pak se divit a šetřit na opravy. Radši koupim auto, které má přímo dané vady za nižší cenu a opravim je. Zjevně se mi pak nerozbije to co sem opravil.
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
480-Dotaz na cenu
vit.soucek píše:Díky masivní licitaci je cena 5000,-. Jsme dohodnuti, že si to rozmyslím a dám mu vědět. A tak zjištuju, jestli to má smysl.
Podle mě je nesmysl kupovat za všechny peníze co mám našetřené auto "sqelé a bez investic" a pak se divit a šetřit na opravy. Radši koupim auto, které má přímo dané vady za nižší cenu a opravim je. Zjevně se mi pak nerozbije to co sem opravil.
to je tóóóóóprá senáá, panééé

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
480-Dotaz na cenu
Za ty love to jde,i když bych mu nabídl 3500Kč co když to vyjde.vit.soucek píše:Díky masivní licitaci je cena 5000,-. Jsme dohodnuti, že si to rozmyslím a dám mu vědět. A tak zjištuju, jestli to má smysl.
Podle mě je nesmysl kupovat za všechny peníze co mám našetřené auto "sqelé a bez investic" a pak se divit a šetřit na opravy. Radši koupim auto, které má přímo dané vady za nižší cenu a opravim je. Zjevně se mi pak nerozbije to co sem opravil.

-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
480-Dotaz na cenu
Zkusit můžu
Každopádně jsem procházel forum a na šel jsem jenom pár věcí na které 480ky trpěly:
1.Koroze (lemy,prahy atd) - to vypadá v pořádku
2.Turbo - nevím a zjistím to až při prvním nastartování (pokud bude)
3.Elektrika - té se bojím nejméně, protože jsem maturoval na Elektro-průmyslovce a celý život mam k tomuto oboru vztah
Víte někdo něco dalšího?

Každopádně jsem procházel forum a na šel jsem jenom pár věcí na které 480ky trpěly:
1.Koroze (lemy,prahy atd) - to vypadá v pořádku
2.Turbo - nevím a zjistím to až při prvním nastartování (pokud bude)
3.Elektrika - té se bojím nejméně, protože jsem maturoval na Elektro-průmyslovce a celý život mam k tomuto oboru vztah
Víte někdo něco dalšího?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
480-Dotaz na cenu
Už si se setkal s centrálním mozkem auta ? Je to celkem ďábelské zařízení, ale řešit se to dá.vit.soucek píše:Zkusit můžu![]()
Každopádně jsem procházel forum a na šel jsem jenom pár věcí na které 480ky trpěly:
1.Koroze (lemy,prahy atd) - to vypadá v pořádku
2.Turbo - nevím a zjistím to až při prvním nastartování (pokud bude)
3.Elektrika - té se bojím nejméně, protože jsem maturoval na Elektro-průmyslovce a celý život mam k tomuto oboru vztah
Víte někdo něco dalšího?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
480-Dotaz na cenu
Už jsem si stáhnul schemata. Je to složité, ale ne nepochopitelné 

-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
480-Dotaz na cenu
francuzska elektrika je strasna a dost tieto auta na to trpia. a dalsia pomerne casto vyskytujuca sa zavada je kolisanie otacok na volvobehu, ja som to doteraz nevyriesil.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
480-Dotaz na cenu
tohle auto, co je na tom obrázku stálo v Horkách v bazaru, byl jsem se na to podívat, je v tom nasrenejch hromada tuzing nesmyslů, nefunguje tomu tachometr, kastle vypadala docela dobře, ale když jsem to projížděl, tak mi to nepřipadalo jako 1.7turbo, to bylo něco nepopsatelného, tak mrtvej motor jsem ještě neviděl... 

_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
480-Dotaz na cenu
no on tam je nějakej "spotovní" filtr (asi z globusu) a má to naotčeno 200tkm takže pokud to někdo docela honil tak chápu, že to má už dost.. nejspíš to ale bude tim, že to má šptanou cívku nebo rovnou něco v CEM protože tomu nejde jiskra...pak by to doclea sedělo(jakože se to zhoršoval a zhoršovalo až to nejelo vůbec)...jestliže ta kastle se ti zdá taky v pohodě tak do toho asi pudu protože si myslim, že má ve skutečnosti vyšší cenu ne?
Tuzing nebudu komentovat.. to by bylo na román a byl by to jenom úvod
Tuzing nebudu komentovat.. to by bylo na román a byl by to jenom úvod

-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
480-Dotaz na cenu
jestli chceš motor 1.7turbo, tak tu jeden mám
má akorát fouklý těsnění pod hlavou asi...

_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
480-Dotaz na cenu
Elektroprůmyslovkavit.soucek píše:Zkusit můžu![]()
Každopádně jsem procházel forum a na šel jsem jenom pár věcí na které 480ky trpěly:
1.Koroze (lemy,prahy atd) - to vypadá v pořádku
2.Turbo - nevím a zjistím to až při prvním nastartování (pokud bude)
3.Elektrika - té se bojím nejméně, protože jsem maturoval na Elektro-průmyslovce a celý život mam k tomuto oboru vztah
Víte někdo něco dalšího?


_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
480-Dotaz na cenu
btw:CEM nemá s jiskrou nic společnéhovit.soucek píše:no on tam je nějakej "spotovní" filtr (asi z globusu) a má to naotčeno 200tkm takže pokud to někdo docela honil tak chápu, že to má už dost.. nejspíš to ale bude tim, že to má šptanou cívku nebo rovnou něco v CEM protože tomu nejde jiskra...pak by to doclea sedělo(jakože se to zhoršoval a zhoršovalo až to nejelo vůbec)...jestliže ta kastle se ti zdá taky v pohodě tak do toho asi pudu protože si myslim, že má ve skutečnosti vyšší cenu ne?
Tuzing nebudu komentovat.. to by bylo na román a byl by to jenom úvod

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
480-Dotaz na cenu
Pokud je to tak jak říkáš tak to potěš pámbůh.. Když k tomu připočtu neodborné zásahy do elektriky predchozího majitele (zdá se, že šťípací kleště, modrý drát, a relátka z favorita byla základním náčiním na opravu/úpravu elektiky), tak to mě čeká docela slušná spousta práce aby to jezdilo...Pokud jako diagnostiku bereš vyblikávání závad tak tu to co budu kupovat ještě nemá. A chápu-li to správně tak skratka CEM není hlavní jednotka, ale ten palubní počítač co pořád píše "check"
Jinak děkuju za osvětlení, a omlouvám se za trochu nadnesené posty o mých znalosech
Příští tejden už ho snad přitáhnu tak sem pak napíšu první dojmy.
Každopádně první co vidim bude rekonstrukce vedení v autě vůbec, protože třeba v motoru je pár drátů jenom tak uštípnuto aniž by byli nějak označený nebo zakončený
Jinak děkuju za osvětlení, a omlouvám se za trochu nadnesené posty o mých znalosech

Příští tejden už ho snad přitáhnu tak sem pak napíšu první dojmy.
Každopádně první co vidim bude rekonstrukce vedení v autě vůbec, protože třeba v motoru je pár drátů jenom tak uštípnuto aniž by byli nějak označený nebo zakončený

-
Offline
- Příspěvky: 1501
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
480-Dotaz na cenu
Nj mladej nezkušenej ale nadšenej,tak držím palec
Třeba se to za ty prachy ještě užije.

Třeba se to za ty prachy ještě užije.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
480-Dotaz na cenu
Bohužel jsem si myslel, že mě nic nemůže překvapit, pár drátů, relátka, nějaké obvody...nakonec to dopadlo tak, že jsem dělal několik kompletních svazků zcela nově, na CEM jsem vyměnil dvě relátka + pár drobností a pak už bylo vše tak jak má být. Vše mi ale trvalo zhruba 3 měsícevit.soucek píše:Pokud je to tak jak říkáš tak to potěš pámbůh.. Když k tomu připočtu neodborné zásahy do elektriky predchozího majitele (zdá se, že šťípací kleště, modrý drát, a relátka z favorita byla základním náčiním na opravu/úpravu elektiky), tak to mě čeká docela slušná spousta práce aby to jezdilo...Pokud jako diagnostiku bereš vyblikávání závad tak tu to co budu kupovat ještě nemá. A chápu-li to správně tak skratka CEM není hlavní jednotka, ale ten palubní počítač co pořád píše "check"
Jinak děkuju za osvětlení, a omlouvám se za trochu nadnesené posty o mých znalosech![]()
Příští tejden už ho snad přitáhnu tak sem pak napíšu první dojmy.
Každopádně první co vidim bude rekonstrukce vedení v autě vůbec, protože třeba v motoru je pár drátů jenom tak uštípnuto aniž by byli nějak označený nebo zakončený

CEM je umístěná pod palubovkou na levém boku, řídící jednotka na opačné straně

CEM a její funkce:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
480-Dotaz na cenu
Hmm to vypadá zajímavě....
Má to nějakej selftest? nebo detekci vlastních chyb??

Má to nějakej selftest? nebo detekci vlastních chyb??
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
480-Dotaz na cenu
Pokud je to CEM 5 DK 004 696-01 - důležité je 01 na konci tohoto čísla, tak ano, jsou ve vozech od VIN 510200.vit.soucek píše:Hmm to vypadá zajímavě....![]()
Má to nějakej selftest? nebo detekci vlastních chyb??
Activating the CEM-selftest
First remove the upper cover of the footwell on the left side of the car. Then remove the bonnet release lever and the cover behind it.
Connect the blue wire near the CEM with the brown wire (earth).
Engage either left or right turn signal.
Make sure all electrical components are turned off and that all doors, bonnet, etc. are properly closed.
Put the ignition key in position II. The testing procedure now begins.
A) The internal test
After activating the selftest function the microprocessor in the CEM will be tested for about 1 second. When an error is detected in the microprocessor a buzzer in the CEM will beep for about 5 seconds.
When no error is detected the procedure will continue with:
B) Automated testing of all outgoing signals
In this part of the test the microprocessor of the CEM will sent, in the following order, all outgoing signals one by one:
Testingorder Signal to Signalling for (sec.)
01 Seatbelt warning 4
02 Immobilizer 4
03 Interiour lights 4
04 Front wipers 4
05 Headlight washers 0.5
06 Long range lights 4
07 Horn 0.5
08 Direction indicators 4
09 Rear wiper 4
10 Rear demister 4
11 Airco 4
By following the test step by step you can in which controlled function an error could be found. This because the test will be terminated at that point and the buzzer will produce a 5 second beep.
REMARK :
The CEM only tests the outgoing signal.
When, for instance, during testing the rear-demister doesn't produce an error signal this doesn't mean that the rear demister is working properly. The wiring between CEM and rear window could be broken.
Most components can, however, be tested visually or audibly. The functioning of the rear-demister can be tested by using a small lamp.
When all the above functions have been tested all components are switched on simultaneously for 2 seconds. Afterwards the buzzer will produce a 0.1 second beep and the seatbelt warninglight will start flashing at a 3 Hz frequency.
Immediately after the automated testing the procedure will continue with testing all incoming signals to the CEM, after you put the turn indicator in neutral.
C) Test of incoming signals
If one of the below components is activated, the buzzer in the CEM will produce a 0.1 second beep. This will indicate that the CEM receives a signal from the activated component. This way you know that the circuit is in prefect order.
If the buzzer doesn't beep either the tested circuit or the CEM is malfunctioning. Always check the wiring first.
Incoming signals to the CEM that can be tested are :
- Set alarm, doorlock (lock either passenger- / driverside door).
- Reset alarm, doorlock (unlock either passenger- / driverside door).
- Turn indicator.
- Driver door opens (reed contact).
- Passenger door opens (reed contact).
- Switch opening trunk.
- Switch opening bonnet.
- Horn-switch.
- Switch rearwindow-washer.
- Switch rearwindow demister.
- Main beam switch.
- Switch for parkinglights (position 1 of lightknob).
- Switch for mainlights (position 2 of lightknob).
- Reverse switch.
- Switch frontwindow wiper/washer.
- Switch frontwindow wiper.
- Switch for intermittent frontwipers.
- 'in position' contact seatbelt.
- 'maximum acceleration' switch.
- signal charging battery (running engine).
- Airco activated signal (AC, ACMAX, B/L or demist).
- Hazardlights.
REMARK :
Any signal can either be tested individually and/or in random order.
Terminating the selftest
The selftest can be interrupted at any time by disconnecting the blue and brown wire.
Restarting the selftest
To restart the selftest turn the ignition key in position 0 and disconnect the blue and brown wire. Then follow the entire procedure from the start.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
480-Dotaz na cenu
Díky!
Určitě se na to kouknu až to budu mít doma

Určitě se na to kouknu až to budu mít doma
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
480-Dotaz na cenu
kdysi jsem vidět na nějakým servru i profil předchozího majitele
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé