Chlapi, mám možnost sehnat za hodně dobré peníze V40 2.0T (118kW), ale prý jede jen na 3 válce. Tak se chci zeptat, jestli nevíte čím by to mohlo být... Vím, že je to dost blbá otázka, ale může to být nějaká drahá oprava, nebo jen třeba vadné cívky, nebo tak něco? :? Pokud by byla drahá, na kolik by to max. mohlo vyjít? Ptám se, jestli by se mi to i přes to vyplatilo koupit...
Díky
motor běží na 3 válce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
motor běží na 3 válce
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5745
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
motor běží na 3 válce
Takhle od boku ti nikdo neporadí, bafni za křídlo nějakého schopného mechanika a skoukni to auto s ním (a začal bych měřením kompresí...)
Oprava může být v rozsahu od 200,- až po 30.000,-kč - a fčíl buď můdry
Oprava může být v rozsahu od 200,- až po 30.000,-kč - a fčíl buď můdry

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
motor běží na 3 válce
Tel na mne je 775148152,tak pokud bys chtěl zavolej.pitris píše:Chlapi, mám možnost sehnat za hodně dobré peníze V40 2.0T (118kW), ale prý jede jen na 3 válce. Tak se chci zeptat, jestli nevíte čím by to mohlo být... Vím, že je to dost blbá otázka, ale může to být nějaká drahá oprava, nebo jen třeba vadné cívky, nebo tak něco? :? Pokud by byla drahá, na kolik by to max. mohlo vyjít? Ptám se, jestli by se mi to i přes to vyplatilo koupit...
Díky
-
Offline
- Příspěvky: 499
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
motor běží na 3 válce
Řekl bych, že prověření nebude tak jednoduché, když auto je fyzicky mimo ČR. 

_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -![Obrázek]()
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
motor běží na 3 válce
for Martin: díky moc, ale je pravda, že jak psal Libre auto není v ČR, ale v Německu.... to by byl asi celkem problém. Jedu tam v pondělí, mám tam prohlídku dvou V40 2.0T, tak snad nějakou dovezu... :mrgreen:
těším se jak malý Jarda
Takže tady to toho se mi moc nechce, ptal jsem se jen kvůli tomu, že to bylo za nějakých 1700Euro... Ale bylo by s tím asi moc vyřizování a servisů atd... a na to nemám bohužel až do února moc času...
těším se jak malý Jarda

Takže tady to toho se mi moc nechce, ptal jsem se jen kvůli tomu, že to bylo za nějakých 1700Euro... Ale bylo by s tím asi moc vyřizování a servisů atd... a na to nemám bohužel až do února moc času...
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
motor běží na 3 válce
Lehka OT: vcera jsem umyval motor a domu jsem take odjizdel na tri valce. Sundal jsem dekl motoru, mrknu na svicky a svickova sachta tretiho valce byla skoro cela plna vody. Tu jsem odsal, mrknul na svicky a vsechno v pohode. Tim jsem to jen chtel trochu odlehcit, ze to muze byt i uplna banalita-viz napr. voda ve svickove sachte, spatna svicka, kabel svicky nebo i civka...to jsou ty lepsi pripady. Vim, ze jsem neprinesl nic noveho, tak se nezlobte. Jsem tu novy a rad 

_________________
Volvo V70, 2,5FT Momentum, 170kW, r.v. 2009
Ex: Volvo V40, 1.8 16V, 85kW, r.v. 1997
Volvo V70, 2,5FT Momentum, 170kW, r.v. 2009
Ex: Volvo V40, 1.8 16V, 85kW, r.v. 1997
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé