Moje "nova" 3ka v dieselu

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1622
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Sarkasmic »

o jednom vim,ale je tady u me-pozustatek R5 co sem dotahl na díly... Kolik bys za něj dal?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

TESA
Offline
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od TESA »

Tak jsem auto dotahl...
Kupodivu po nazhaveni nastastartovalo, avsak motor jde ztuha, nechce se mu do otacek, a je hlucnej... a zda se mi ze spaluje olej - do vody netlakuje. = v haji spodek.. hura =(

To sarkasmic : Je na nem vstrik. cerpadlo ? a je funkcni ? pokud ano... tak je to super.. cenu nevim :) jak si ho cennis ?
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od maxwell »

Sarkasmic píše:neříkám že 200E není lepší,ale nikdy sem s tím neměl tu čest....
No oproti B200K silně znatelnej rozdíl v síle. Víc žere. Důvod, v podstatě žere stejně, jenom člověk tak nějak zprasatí. :mrgreen: To ta síla a druhá věc. Karbec víc tlačil v nízkých otáčkách proto jsem klidně jezdil tady jeden kopec na 5tku a v pohodě. Ečko má výrazně větší nárůst síly ale až asi po 2400 ot/min. To karbec zabíral víc dole ale výš už neměl takový nasazení jak Ečko. Auto jede svižněji, ale ve vyšších točkách, tlačí rovnoměrně stejně až do 5500 otáček. Výš už nelezu to by motoru asi nedělalo dobře. já právě na pětku a 2400 ot. mám rychlost asi těch 80kmh. Což jsou ideální točky mezi spotřebu a rychlostí, a pokud je předemnou kopec tak to musím rozjet trochu víc. pak už to do toho kopce na pětku i zrychluje.

Vůbec divná je převodovka. klidně by člověk mohl mít jen 1,3,5.
1 jede asi jen do 30, ale zato trojku vytočíš snad až do 130kmh. Pětka je spíš dálniční takže z ní vytáhneš aspoň 200. Dvojka je v podstatě k ničemu 30-50kmh, no a čtverka je na předjetí pomalejších aut, a nebo ji využiješ ve městě, za čtyry a 50 kmh. Vlastně 4ku bych tam kliďně nechal. Ale i tak nevím proč, to budí dojem že musíš staršně často řadit než jedeš 90kmh.
Ten pocit jsem u karbecu neměl, ale taky se to tak rychle nerozjelo.

Co se spotřeby týká.
Delší trať jsem se sříkačkou jel na benzín,po dálnici jen jednou, a dostal jsem se na :

x
x
x
x
x
Smazano - není již aktuální

A taky je nutno dodat že bych potřeboval novou váhu vzduchu, čepičky na vstřikách, a výfuk mi tehdy taky trochu podfukoval, takže asi po komplet seřízení by to mohlo jezdit i za míň.
Naposledy upravil(a) maxwell dne 19 led 2009 00:31, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1622
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Sarkasmic »

Aha,takže ty mluviš o svém motoru,kterej ma na bloku E a zbytek F... Tak to už chápu... V tom případě opět tvrdím že nejlepší je GLT s B200F. Bo jsi se usvedcil v tom ze mas mech strikacku?????????????
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

TESA
Offline
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od TESA »

Nejak me s tou spotrebou stvete... tak budto neumim jezdit na spotrebu, a nebo kecate :D
Blbou 1.4 v 3ce jedu rozvoz novin se spotrebou 9 ... :-(

To Sarkasmic: Tak spoleham na Tebe, dneska jsem skouknul motor, a je v haji jeden valec, fouka to z odvzdusneni klikovky, a jede to na 3 ....
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1622
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Sarkasmic »

jo,s jednačtyrkou se dostaneš pod 9 jen na dlouhejch tratich,je to na to auto relativně slabej motor......... :(
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od maxwell »

LE-Jetrinik + Bosch váha vzduchu. B200E Red Block. To je elektrická ne mechanická, nebo se mýlím?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1622
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Sarkasmic »

Ano správně,nemílíš! Ale jestliže jsi vyloučil onu mechanickou stíkačku,tak to znamená že je motor FFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od maxwell »

No ale všude píší že E je Elektrická stříkačka. :shock: Alespoň - Autodata a Vivid. Tak to snad sedí ne. kdybych měl mechaniku tak mám F. Ty máš v Fku co ? Váhu vzduchu, řídící jednotku atd?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Drtic »

maxwell píše:No ale všude píší že E je Elektrická stříkačka. :shock: Alespoň - Autodata a Vivid. Tak to snad sedí ne. kdybych měl mechaniku tak mám F. Ty máš v Fku co ? Váhu vzduchu, řídící jednotku atd?
E znaci hlavne kompresi, ale jinak jsem ho nevidel jinak, nez s mechanickym K-Jetronic...
Do F motoru se uz davalo sekvencni elektronicke vstrikovani... ;-)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Drtic »

Ha, tak podle tabulky tady na strankach VK maji oba motory kompresi stejnou, a sice 10:1... Podle jine tabulky, kterou ted nemuzu najit se komprese obou motoru lisi...tak nevim, ktera info je spravna. Tipoval bych ale spis tabulku zdejsi
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1195
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od VanThomas »

jsem línej to opisovat. takže foto z greenbooku :)
PB220444.JPG
je to ale jen do MY87
k písmenkum píšou:
K- vergaser
A- vergaser
E- multipoint einspritzung
F- multipoint einspritzung (LU-Jetronic), durch Lambda-Sonde uberwacht und mit Katalisator ausgerustet
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od maxwell »

Co tedy dělá rozdíl mezi mechanickou a elektrickou stříkačkou?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1622
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Sarkasmic »

řekl bych hlavně váha vzduchu a katalyzátor to je asi jeden z hlavnich rozdílů...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1195
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od VanThomas »

pokud si pamatuju (a je to stejný jako na 2x 7x) tak K-jet (u trojky označení motoru E nebo EA) je čistě mechanický kontinuální vstřikování.
LU (LE) jetronic je elektronicky řízený sekvenční vstřikování s lambdou a katem
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Drtic »

A taky je rozdil, ze mechanicka strikacka je velice naladova na spotrebu :evil: Ted jsem do ni napriklad namichal do pul nadrze Naturalu 95 Zbytek cca 15 l Specialu 91, co se mi valel v kanystru v garazi a ten benzin doslova proteka motorem :twisted:
Mimochodem ty oktany v tabulce vyse jsou zajimave...Takze spravne bych mel tankovat Natural 91, pac 92 se u nas nedela?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

vit.soucek

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od vit.soucek »

Spíš jsem slyšel, že se má tankovat vyšší oktanové číslo než nižší.

Třeba já měl favorita 136-karbec kterej měl jezdit na BA96, kterej u nás neni. zkusil sem nejdřív dát do nádrže 95ku a celou ji vyjet. Potom jsem zkusi to samý s 98kou a ujel sem víc. (520km/600km jižní spojka v časných ranních a pozdních večerních hodinách)Stejně sem sice tankoval natural 98 (ve vedlejší vesnici maji natural 95 celou dobu pod třicet a 98 je až na černym mostě a za 33 i víc)

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1195
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od VanThomas »

pokud neupravíš předstih, je zvýšení o.č. nanic. Navíc riskuješ, že bude něco dohořívat i při výfukovém zdvihu (čím vyšší o.č. tím hoří benzín pomaleji) zacož ti jednou můžou sedla výfukových ventilů přijít rozbít čelist :)
Elektronicky řízené motory se většinou umí adaptovat na změnu o.č. - hlavně směrem dolů (čidlo klepání) méně často i směrem nahoru
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od maxwell »

no jo ale ta zmena oktanů by musela být z normálních benzínů až tak na leteckej benzín. V rámci oktanového čísla klidně jze operovat v rozsahu +-5 oktanů, aniž by to mělo vliv živitnost motoru. Přičemž -5 bych rozhodně nedoporučoval. Každopádně pokud máš 91 a budš jezdit na 95, tak se vůbec nic nestane. 98 a 102, taky ne. Jediná věc bude že motor bude klidnější, sníží se spotřeba v důsledku navýšení výkonu. Ale samozřejmě jen minimálně, téměř neznatelně. Jen na delších trasách to půjde poznat. Motor se bude víc zahřívat, ale také jen minimálně, zož třeba v zimě je výhoda a taky si myslím že třeba u třístovky neexistuje problém s chlazením. Alespoň ne u dvoulitru.

To mi připomíná že jsem chtěl dát karton před chladič aby se mi to víc zahřívalo. Teď jak jsou mrazy nebo nízký teploty tak to auto má problém se pořádně zahřát. Ona asi vrtule na motoru nebude celkem allright, točí pořád. Asi by to chtělo prohlídnout, ale nechce se mi s tím teď drbat. A nebo se do toho pustím, uvidíme.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od maxwell »

Tak abych to uvedl na pravou míru. LE Jetronik, značí ... Luftmengen messer - Europa. Jedná se o Sekvenční, čistě ELEKTRICKÉ vstřikování které používá ECU. Po pravdě jsem nenašel mimo 2 typů karbeců (Zenith-Stromberg a Solex-Cisac) jiný systém u 3stovek. Je to totiž jediný vstřikovací systém který volvo na třístovkách používalo. A správně jak jsem psal na motorech B200 - E,EE,EA,EO,ES,F
Takže do teho nic mechanickýho nepleťte.


Rozdíly jsou
B200 E - EE - ES - KS měli kompresní poměr 10:1 - Ečka do 87 roku po 87´už také 9,2:1
B200 K - KO - EO - EA - F --- 9.2:1 ( u toho K je to složitější tam bylo taky cosi 10:1)
Rozdíl mezi E a F je jen ve vrtání a výšce pístu.

Novější EO měli ERG řízeny bezkrokově. Byl tam místo klasického podtlak ventilu jakýsi cokolivátor a B19 mělo Vacuum Booster.

B19A mělo klasické zapalování
B19E mělo zapalování na principu Hallova efektu.


Takže shrnuto a podtrženo vše sedí a mám 116 HP.

Co se oktanového čísla týká, čím větší kompr. poměr tím větší oktanové číslo. Tak je i podle té tabulky co tu je vyfocena. Já mám brat 98, bral jsem 91, a teď dávám 95. Stejně jen na start zbytek jedu na plyn.

Spotřeba teď po výměně Zplynovače a seštelování systému:

minimum co jsem zajel 100km mimo dálnici kombinace venkov/obce s rychlostma 85kmh/50kmh - lehká noha

7.2l benzín
8.2l LPG

Město:
8,5-10l benzínu podle toho jestli člověk stojí na křižovatkách
10-11l LPG

Dálnici jen typuji: - 130kmh

8,5l Benzínu
9,5l LPG
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

TESA
Offline
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od TESA »

Tak po delsi odmlce hlasim, ze jsem sehnal 1.9 D z 19ky rencka, takze pokud se nestane nic nepredvidatelneho, tak ji tam o vikendu transplantuju.
1.6ku jsem nesehnal, a s 1.9 se to bude mozna min trapit..
Jen doufam ze ten motor vydrzi vic, nez zase jen 6000km :D
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1622
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od Sarkasmic »

a proc mi neberes telefony? Mam tady pro tebe konecne tu 5ku s motorem... :(
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

TESA
Offline
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od TESA »

ja jsem ztratil telefon =( tak mam novej, ale s nim vzali vnivec i vsechna cisla - navic me nekdo otravoval kvuli nejakymu inzeratu, tak jsem prestal brat vsechna neznama (nezazalohovana cisla..)

posli mi plis PM svoje cislo...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od maxwell »

Tak jak to dopadlo s tou výměnou?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

TESA
Offline
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

Moje "nova" 3ka v dieselu

Příspěvek od TESA »

Nakonec tam padla 1.9d z 19ky. Protoze jsme se se sarkasmicem bohuzel nejak nedohonili, respektive smazal se mi ze seznamu.

Jedina nevyhoda tohodle motoru je, ze ma mensi maximalni otacky, takze 3ka nema takovou maximalku. Mozna by to vyresil rychlejsi zadek, ale nevim jestli 2litry mely rychlejsi prevodovku, nebo diferak, a nebo to bylo stejny.
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Zpět na „300 / 400“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé