Sergej píše:Cim su specialnejsie a kolko cm pridavaju

?
Ono je to spis naopak - specialni jsou ty originalni svody na verzi PRV vyrabeny pro Volvo. Ma takovy featury, jako napriklad ctvercovy prurez jednotlivych kanalu nebo pravouhle ohyby, coz ma na odpor kladeny odchazejicim plynum velmi zajimave ucinky

. Oficialni verze byla ta, ze svody jsou takhle upraveny, aby poskytovaly kultivovany chod, ale vsichni kdo se o to zajimaji hloubeji vedi ze slo hlavne o to neohrozit vykonovou pozici turboV4 te doby.
Upgrade svodu je u PRV jeden z nejjednodussich, nejlevnejsich a nejefektivnejsich zpusobu zvyseni vykonu (videl jsem grafy, dva roky to studuju po vsech certech..), a co se tyce cisel - u DeLoreanu (100kW/130PS) pridava vymena svodu za tyhle (btw jsou z Eagle Premier/Dodge Monaco) prumerne kolem 30 koni.
Jsem na to moc zvedavej...
