Šlo by to poslat přes Luboše??selap píše:Když je chceš,máš je mít.Budeš mít cestu přes Brno v dohledné době?
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
- Autor
- Zpráva
#51 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#52 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Jasně,v podstatě kdokoli kdo je schopen je přetransportovat,je to jen o domluvě.
Pokud vše půjde podle plánu,tak by zítra mohly být sundaný.
Pokud vše půjde podle plánu,tak by zítra mohly být sundaný.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
#53 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Super poprosím Lubošeselap píše:Jasně,v podstatě kdokoli kdo je schopen je přetransportovat,je to jen o domluvě.
Pokud vše půjde podle plánu,tak by zítra mohly být sundaný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#54 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Po minuly zime, kdy me sousedi kazdy rano museli vytlacovat od chaty na Sumave (vzorek cca 7mm) taky dost uvazuju o necem hrubsiho kalibru na zadni napravu. Hledal jsem jestli nekterej vyrobce nabizi podobnou technologii jako ma Vranik GD (kousky kaminku v gume) a nic ani vzdalene podobnyho jsem nenasel...do protektoru se mi moc nechce, radsi bych koupil novou, ale musela by neco takovyho mit... Nevi nekdo o necem? Nasazovat kazdy rano retezy fakt nemusim.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 208
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#55 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
S protektory zkušenot sice nemám, ale taky jsem si trochu naběhl. Loni jsem obul Bridgestone RFT, protože jsem netušil co to znamená. Jsou to samonosné pneu, takže prakticky nezničitelné. Dá se jet i s proraženou pneumatikou bez vzduchu. Daní za to je ale mnohem větší váha pneumatiky a pocitově mi to přijde jako jízda po holých discích. Protože jsem je ale loni nesjel, tak jsou na autě letos zase. Doufám, že letos v zimě je dorazím a příští rok půjdu do nějakých sametově měkkých peřinek.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
#56 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Ještě agresivnější vzorek má HPL4 je to vlastně kopie Hakkappelitytomasss píše:Po minuly zime, kdy me sousedi kazdy rano museli vytlacovat od chaty na Sumave (vzorek cca 7mm) taky dost uvazuju o necem hrubsiho kalibru na zadni napravu. Hledal jsem jestli nekterej vyrobce nabizi podobnou technologii jako ma Vranik GD (kousky kaminku v gume) a nic ani vzdalene podobnyho jsem nenasel...do protektoru se mi moc nechce, radsi bych koupil novou, ale musela by neco takovyho mit... Nevi nekdo o necem? Nasazovat kazdy rano retezy fakt nemusim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#57 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Jj to jsou ty co mam vyhlidnuty. Oni uz davaj ty kaminky do dvou druhu. Zajimalo by me porovnani hlucnosti techhle dvou...martinopel píše:Ještě agresivnější vzorek má HPL4 je to vlastně kopie Hakkappelity
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
#58 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Protože mi nedorazily vraníky a pravděpodobně už ani nedotazej, tak musím najít jinou vhodou alternativu. Po schlédnutí mnoha a mnoha pneumatik jsem čím dál tím více rozpolcen a bezradný a proto se obracím tu na forum, zda-li je tu není nějaký znalec a tímto ho žádám o radu. Jde o to, jak co nejvhodněji obout sedmu, čili zadohrabku, s kterou se budu celou zimu probíjet nepropluhovanýma zavátýma málo používanýma cestama Lužických hor. Jde tedy o co nejbrutálnější vzorek. Dále si pohrávám s myšlenkou rozdílného obutí přední řiditelné nápravy a zadní poháněné nápravy. Po schlédnutí mnoha obrázků zimních pneumatik se nemohu ubránit pocitu, že spoustu zimáků je konstruováno pro vozidla s přední poháněnou nápravou a pro zadohrabku jsou jaksi nevhodné. Jde hlavně o to že sedma má v extrémních případech tendenci přední nápravu jakoby hrnout vpřed bez reakce na natočení kol za což částečně může i samosvor. Domnívám se tedy, že na předek je vhodná úzká guma s převažujícím podélným drážkováním. Naopak na zadní nápravu se mi zdá úzká guma nevhodná, neboť až budu hrabat (a hrabat na 100% budu) tak v měkkém neuježděném sněhu pudu velice rychle dolů, vyhrabu si díru a sednu si prdelí do sněhu a je konec a lopata a hever a nadávání a mrznutí... Domnívám se tedy, že na zadek je vhodnější širší guma s drážkováním víceméně napříč, ať dokáže co nejvíc přenést co nejvíce výkonu na podklad. Zhodnoťte tedy mé úvahy zda-li jsou správné a doporučte tu nejvhodnější pneumatiku... díky!
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#59 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
...jakto???zoid píše:Protože mi nedorazily vraníky a pravděpodobně už ani nedotazej
Nez jsem zacal uvazovat nad Vranikama, byl jsem rozhodnut pro Vredestein Snowtrac 3. Nova guma od Vredsteinu, na snehu porazila vsechny.zoid píše:Jde tedy o co nejbrutálnější vzorek
http://www.auto.cz/adac-test-zimnich-pneumatik-2008-2-dil-rozmer-195-65-r15-t-3441
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
#60 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Tak ta vypadá velice schopně, ale dle drážkování bych řek, že bude fungovat jen vzadu. Na předku bych si ale tipnul, že mě odnese někam kam nepotřebuju... ba dokonce bych řek že při plným rejdu budou mít ty drážky nežádoucí efekt Ale zhruba se dá říct že jsem našel gumu na zadek... dík!tomasss píše:...jakto???zoid píše:Protože mi nedorazily vraníky a pravděpodobně už ani nedotazejNez jsem zacal uvazovat nad Vranikama, byl jsem rozhodnut pro Vredestein Snowtrac 3. Nova guma od Vredsteinu, na snehu porazila vsechny.zoid píše:Jde tedy o co nejbrutálnější vzorek
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#61 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Kdyby jsi nejezdil kolem Vraníka po nocích, ale ve dne, tak už jsi je mohl mít.
Co jsem měl možnost vyzkoušet, tak nejlepší kombinace na zadohrab mi připadalo Sava S2 předek a Hakkapelita 4 zadek.
Co se kamínků v dezénu týká, tak z neověřené zprávy vím, že vraník používá drť z nedaleké obalovny. Ovšem na mokrém asfaltu máte pocit, že jedete na člunu a jen přibližně korigujete směr. Máme je na firemním Berlingu a nic katastrofálnějšího tam myslím ještě nebylo.
Co jsem měl možnost vyzkoušet, tak nejlepší kombinace na zadohrab mi připadalo Sava S2 předek a Hakkapelita 4 zadek.
Co se kamínků v dezénu týká, tak z neověřené zprávy vím, že vraník používá drť z nedaleké obalovny. Ovšem na mokrém asfaltu máte pocit, že jedete na člunu a jen přibližně korigujete směr. Máme je na firemním Berlingu a nic katastrofálnějšího tam myslím ještě nebylo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#62 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
UG7 nebo 8 195/65R15 na obou nápravách,případně bych pořád sháněl HPL4zoid píše:Protože mi nedorazily vraníky a pravděpodobně už ani nedotazej, tak musím najít jinou vhodou alternativu. Po schlédnutí mnoha a mnoha pneumatik jsem čím dál tím více rozpolcen a bezradný a proto se obracím tu na forum, zda-li je tu není nějaký znalec a tímto ho žádám o radu. Jde o to, jak co nejvhodněji obout sedmu, čili zadohrabku, s kterou se budu celou zimu probíjet nepropluhovanýma zavátýma málo používanýma cestama Lužických hor. Jde tedy o co nejbrutálnější vzorek. Dále si pohrávám s myšlenkou rozdílného obutí přední řiditelné nápravy a zadní poháněné nápravy. Po schlédnutí mnoha obrázků zimních pneumatik se nemohu ubránit pocitu, že spoustu zimáků je konstruováno pro vozidla s přední poháněnou nápravou a pro zadohrabku jsou jaksi nevhodné. Jde hlavně o to že sedma má v extrémních případech tendenci přední nápravu jakoby hrnout vpřed bez reakce na natočení kol za což částečně může i samosvor. Domnívám se tedy, že na předek je vhodná úzká guma s převažujícím podélným drážkováním. Naopak na zadní nápravu se mi zdá úzká guma nevhodná, neboť až budu hrabat (a hrabat na 100% budu) tak v měkkém neuježděném sněhu pudu velice rychle dolů, vyhrabu si díru a sednu si prdelí do sněhu a je konec a lopata a hever a nadávání a mrznutí... Domnívám se tedy, že na zadek je vhodnější širší guma s drážkováním víceméně napříč, ať dokáže co nejvíc přenést co nejvíce výkonu na podklad. Zhodnoťte tedy mé úvahy zda-li jsou správné a doporučte tu nejvhodnější pneumatiku... díky!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#63 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Budu házet to co funguje na snehu-nikoliv na ostatních površích na 940 se samosvorem-Bridgestone LM25,Lassa snoways era,Matador MP 59-tyhle gumy činí ze zadohrabu traktor-osobne sem je zkoušel. Bridgestony za 2 roky tvrdy jak šutr,Matadory dou rychle do kytek a Lassa teprve druhopu sezonu,ale drzí... Co ta guma dovede mohou prednest ucastnici macosskeho klouzaní,když dušan zapad...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#64 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
ja mam Michelin Alpin PA2 a som spokojny, vysiel som s nimi aj extrem kopec Poľana v zime, ale UG7 su vyborne brasko ich ma
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#65 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
hele je to OT , navíc asi lehce kontroverzní, takže mi to pak klidně vymažte...
píše zde spoustu lidí co podle mě autům poměrně rozumí...navíc se jedná o volvo jakožto ikonu bezpečnosti, nějak nerozumím tomu jak si můžete dát na auto protektory??? jestli jsem to pochopil správně
píše zde spoustu lidí co podle mě autům poměrně rozumí...navíc se jedná o volvo jakožto ikonu bezpečnosti, nějak nerozumím tomu jak si můžete dát na auto protektory??? jestli jsem to pochopil správně
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#66 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
osobne sa riadim alebo beriem do uvahy osobne skusenosti. Ak niekto jazdi prevazne len po horach minimalnou rychlostou celu zimu tak kvalitne protektory musia vyhoviet. A ak ma napr. Martin skusenost ze HPL4 Vraniky su ok pri jeho jazdach po okoli N. Jicina, tak mu nemam dovod neverit
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#67 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Uz se to tusim parkrat resilo a vetsinou to majitele protekrotu obhajovali tim, ze na snehu jsou vraniky nejlepsi. Ja sam to vidim tak, ze zima neni jen o snehu. Kdyby byla, tak maji vyrobci pneu lehkou praci, proste by udelali pneu s traktorovym vzorkem podobne jako vranik. Ani tady na severu Moravy neni zima tak drsna, aby byly silnice konstatne pokryty snehem, spis naopak, castejsi situace je podle me rozsolena kase nebo mokra silnice, tudiz zimni pneu musi byt hodne univerzalni. Pokud tedy jsou tedy protektory tak dobre na snehu, neni asi zadny prekvapeni, ze na mokre silnici to neni zadnej zazrak, jak uz tady parkrat zaznelo. Proste je to neco za neco, jako vzdy. Sam bych si je na auto take nedal.Lukaso píše:hele je to OT , navíc asi lehce kontroverzní, takže mi to pak klidně vymažte...
píše zde spoustu lidí co podle mě autům poměrně rozumí...navíc se jedná o volvo jakožto ikonu bezpečnosti, nějak nerozumím tomu jak si můžete dát na auto protektory??? jestli jsem to pochopil správně
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#68 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
na zimne radovanky s ladou nivou jedine vranik!
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#69 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
je to strašně jednoduché,když v Praze napadne 4cm sněhu je to kalamita,zatím co u nás je třeba jezdit i v 10cm břečky,nebo půl metru čerstvého sněhu.Lukaso píše:hele je to OT , navíc asi lehce kontroverzní, takže mi to pak klidně vymažte...
píše zde spoustu lidí co podle mě autům poměrně rozumí...navíc se jedná o volvo jakožto ikonu bezpečnosti, nějak nerozumím tomu jak si můžete dát na auto protektory??? jestli jsem to pochopil správně
No a v břečce potřebuješ podobný vzorek jaké mají F1 na vodu,aby ti vyhazovaly bordel,ideální je k tomu lamelování a z toho vyplývá HPL4 pro chudé nebo UG7,Hakapellita pro ty bohatší.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#70 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Se někdy v zimě zajeď podivat do Prahy, možná se budeš divit co tu je někdy sněhu. Např. minulá a pokud mě paměť neklame a tak i předminulá zima byla poměrně krušná i v Prazemartinopel píše: je to strašně jednoduché,když v Praze napadne 4cm sněhu je to kalamita,zatím co u nás je třeba jezdit i v 10cm břečky,nebo půl metru čerstvého sněhu.
.
Naposledy upravil(a) Ing.Magor dne 21 lis 2010 11:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#71 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Ja jezdil Vraniky GD celou minulou zimu a ze bych byl na mokru jako clun se mi nezdalo. Jak uz jsem tu nekolikrat napsal, na snih a led nema konkurenci a vyjedu to, co novej mercedes s elektronickejma protiprokluzama a buhvicim jeste nevyjede.
Jo, jsou hlucnejsi a jo, jsou to protektory takze nemam odvahu jet s nima na dalnici vic nez 130, ale to me v zime netrapi...
Kdyby delal kdokoliv jinej novy a klidne drahy gumy s takovymhle vzorkem - klidne si je koupim. Na leto mam asi tak 3x drazsi, nekupuju si je kvuli usetreni ale kvuli tomu, ze krom hlubokyho snehu me v zime nikdo nemusel tlacit. Toz tak
Jo, jsou hlucnejsi a jo, jsou to protektory takze nemam odvahu jet s nima na dalnici vic nez 130, ale to me v zime netrapi...
Kdyby delal kdokoliv jinej novy a klidne drahy gumy s takovymhle vzorkem - klidne si je koupim. Na leto mam asi tak 3x drazsi, nekupuju si je kvuli usetreni ale kvuli tomu, ze krom hlubokyho snehu me v zime nikdo nemusel tlacit. Toz tak
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#72 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
tak se někdy přijeď podívat v zimě (pořádné) do Prahy - ani bych se nedivil, kdyby jsi změnil názormartinopel píše:je to strašně jednoduché,když v Praze napadne 4cm sněhu je to kalamita...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#73 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Bylo to řečeno s mírnou nadsázkou,nicméně žádná zima ve městě se nedá srovnávat se zimou na horách.Ve městěch je kalamita jen dočasně,než projedou sypači apod,ale pokud bydlíš pod horama,je mnohdy člověk odkázán opravdu jen na kvalitní gumy.Lachtan píše:tak se někdy přijeď podívat v zimě (pořádné) do Prahy - ani bych se nedivil, kdyby jsi změnil názormartinopel píše:je to strašně jednoduché,když v Praze napadne 4cm sněhu je to kalamita...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#74 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
To má Martin pravdu, navíc se začíná hodně šetřit i na údržbě silnic. Takže kromě hlavních tahů se prakticky nic neudržuje. A člověk si připadá jak na severu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#75 Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Jak jsem psal ja a jak to i velmi dobre napsal Drtic - ukaz mi NOVOU pneumatiku bez hrebiku ktera bude na uklouzanym snehu a ledu poskytoval lepsi grip nez vraniky s kaminkama. Beru ji hned.Lukaso píše:nějak nerozumím tomu jak si můžete dát na auto protektory???
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek