S70 R

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Bohouš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

S70 R

Příspěvek od Bohouš »

Zdravím volvaře,
lama dotaz - je nájezd 250.000 km u tohoto vozítka nějaký zásadní problém ??? Nepodá mě motor po pár stovkách km ruku ??? Jinak vozidlo má servisku a jasnou minulost.
_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4371
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

S70 R

Příspěvek od wickey »

tahle? https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6236270
nebo tahle? http://volvo.sbazar.cz/volvo-s70-r-pard ... 22912.html

ta druha byla na prodej takhle pred rokem v adusum, pak ji nekdo koupil a po par mesicich opet nabizi - to se mi moc nelibi. ta prvni nema origo R disky.

kazdopadne 250000 km neni moc, pokud motor dostaval pravidelni a kvalitnou udrzbu. Je to nahonenej endžin - vic jak 100 koni na litr, takze pokud s nim nekdo prasil, nelil poradnej olej atd, muze se to na nem znacne odrazit. Ja treba musel delat ojnicni loziska za 12000,-
jinak si treba zkontrolovat ty klasicke veci jako tlakovani hadic, spravna prace turba atd atd - jak u kazdeho starsiho vozu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

Bohouš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

S70 R

Příspěvek od Bohouš »

Ta tmavě modrá....vím o tom autě docela dost. Mám o ní kladné info z ADUSUMU + současný majitel je blázen do starších turbo aut. Do ADUSUMu si jel pro Saaba a když tam narazil na S70 R tak ji vzal taky, proto se za ten rok skoro nezměnil nájezd km.
Tím autem jsem jel a příjemně mě to překvapilo, sedlám teďka 405 T16 a to volvo se s tím může směle měřit + navíc ta výbavička a vůbec všechny ty serepetičky okolo mě zaujali, takže asi není co řešit.
Auto je servisované pouze ve volvu, tak snad to tam nezanedbali, případně po T16ce nemůže být horší auto na servis 8)
_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4759
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

S70 R

Příspěvek od dali »

Bohouš píše:sedlám teďka 405 T16
OT moh bys pro zajímavost napsat k tomu autu nějaký údaje? Výkon, krouťák, hmotnost zrychlení?

Bohouš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

S70 R

Příspěvek od Bohouš »

dali - jen obecné info: 405 T16 4x4, 4 válec, 2.0 16V, turbo - VAT25, výkon 152 kw, krouťák 320 Nm, váha cca 1380 kg, zrychlení 7.2 a to z důvodu elektronického omezení tlaku při 1 rychlostním stupni - tlačí pouze 0,3 BAR (jinak 1,3) aby se to neroztrhalo kdyby to někdo voroštoval zfleku na suchym povrchu.

Auto je sice vzácný jak sníh na sahaře, ale vzhledem k ultra omezené sérii (kvůli závodní 405 T16) je plno věcí prostě nesehnatelných (turbo, speedsensor, ovládání spojky atd. atd.) je toho moře, já např. jen za teplej housing VAT25, kterej hroozně rád praská, neboť má vnitřní vodní chlazení, vysolil teď tolik, že bych za to měl komplet turbo do T5ky......Prostě nastal čas předat servisní štafetu dál a udělat radost touhle raritkou někomu dalšímu ;-)

Ale když T16ka jede jak má, tak překvapíš, zaskočíš a naštveš nehorázný množství závodníků co nemůžou překousnout, že je pojela stará "vobyčejná" 405ka :lol: :lol:
_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009

Bohouš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

S70 R

Příspěvek od Bohouš »

dali - foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009

johnyS60
Offline
Příspěvky: 65
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

S70 R

Příspěvek od johnyS60 »

Bohouš píše:dali - jen obecné info: 405 T16 4x4, 4 válec, 2.0 16V, turbo - VAT25, výkon 152 kw, krouťák 320 Nm, váha cca 1380 kg, zrychlení 7.2 a to z důvodu elektronického omezení tlaku při 1 rychlostním stupni - tlačí pouze 0,3 BAR (jinak 1,3) aby se to neroztrhalo kdyby to někdo voroštoval zfleku na suchym povrchu.

Auto je sice vzácný jak sníh na sahaře, ale vzhledem k ultra omezené sérii (kvůli závodní 405 T16) je plno věcí prostě nesehnatelných (turbo, speedsensor, ovládání spojky atd. atd.) je toho moře, já např. jen za teplej housing VAT25, kterej hroozně rád praská, neboť má vnitřní vodní chlazení, vysolil teď tolik, že bych za to měl komplet turbo do T5ky......Prostě nastal čas předat servisní štafetu dál a udělat radost touhle raritkou někomu dalšímu ;-)

Ale když T16ka jede jak má, tak překvapíš, zaskočíš a naštveš nehorázný množství závodníků co nemůžou překousnout, že je pojela stará "vobyčejná" 405ka :lol: :lol:
moj detsky sen. hned po lancii delta integrale
_________________
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4759
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

S70 R

Příspěvek od dali »

Bohouš píše:Ale když T16ka jede jak má, tak překvapíš, zaskočíš a naštveš nehorázný množství závodníků co nemůžou překousnout, že je pojela stará "vobyčejná" 405ka :lol: :lol:
Myslím že zábavy tohodle druhu si s Volvem taky užiješ dosytosti :mrgreen:
Jinak T16 fakt zajímavý auto :palec:

petr´S
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 536
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Č. Lípa

S70 R

Příspěvek od petr´S »

dali píše:
Bohouš píše:Ale když T16ka jede jak má, tak překvapíš, zaskočíš a naštveš nehorázný množství závodníků co nemůžou překousnout, že je pojela stará "vobyčejná" 405ka :lol: :lol:
Myslím že zábavy tohodle druhu si s Volvem taky užiješ dosytosti :mrgreen:
Jinak T16 fakt zajímavý auto :palec:
Hlavnš těch servisů řekl bych:) ale je to kus od kusu, já teď jsem v servisu víc jak doma :?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4759
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

S70 R

Příspěvek od dali »

petr S60 píše: Hlavnš těch servisů řekl bych:) ale je to kus od kusu, já teď jsem v servisu víc jak doma :?
Od pár lidí jsem slyšel radu, že pokud se vyhneš AWD a (nebo) automatu, vyhneš se i dosti potenciálním problémům. Nebo sypeš do něčeho jinýho?

petr´S
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 536
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Č. Lípa

S70 R

Příspěvek od petr´S »

dali píše:
petr S60 píše: Hlavnš těch servisů řekl bych:) ale je to kus od kusu, já teď jsem v servisu víc jak doma :?
Od pár lidí jsem slyšel radu, že pokud se vyhneš AWD a (nebo) automatu, vyhneš se i dosti potenciálním problémům. Nebo sypeš do něčeho jinýho?
Nechci odrazovat zájemce o volvo :mrgreen: - 120Tkč za tenhle rok, v pátek jedu zas :?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2017
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Volvo S60 2.4T
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)

S70 R

Příspěvek od koch »

petr S60 píše:
dali píše: Od pár lidí jsem slyšel radu, že pokud se vyhneš AWD a (nebo) automatu, vyhneš se i dosti potenciálním problémům. Nebo sypeš do něčeho jinýho?
Nechci odrazovat zájemce o volvo :mrgreen: - 120Tkč za tenhle rok, v pátek jedu zas :?
no ale kdyz odpocitas 20 za changer... :lol:
ale ne vazne... je to celkem dost... krom toho awd ti odeslo jeste neco zasadniho nebo jsi jen pomenil vsechen spotrebni material?
tuk tuk... mne stalo auto za poslednich 11 mesicu cca 60 - included jsou ale nove zimaky, ipody, rozvody, oleje a jiny spotrebak... nic zasadni...

petr´S
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 536
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Č. Lípa

S70 R

Příspěvek od petr´S »

koch píše: Nechci odrazovat zájemce o volvo :mrgreen: - 120Tkč za tenhle rok, v pátek jedu zas :?
no ale kdyz odpocitas 20 za changer... :lol:
ale ne vazne... je to celkem dost... krom toho awd ti odeslo jeste neco zasadniho nebo jsi jen pomenil vsechen spotrebni material?
tuk tuk... mne stalo auto za poslednich 11 mesicu cca 60 - included jsou ale nove zimaky, ipody, rozvody, oleje a jiny spotrebak... nic zasadni...[/quote]

changer nepočítám do oprav bejku:) a v tomhle topiku nechci svoje zkušenosti s S60 radši rozvádět :pij:
aktuálně jedu na výmenu ložisek v předních nábojích - po 165tkm???????????????? - nechápu ale hučí to jak vejr v nádrži :? + reklamovat půl roku starej vejfuk - původní mimochodem proděravěl po třech letech provozu - nerezovej za třipětky.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 5015
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

S70 R

Příspěvek od Ondra. »

Péťo mam to násobit kolik bys měl za co mých dvojek? :D Nemyslím to tak, přeju ti aby to už nabralo konce :palec:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

petr´S
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 536
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Č. Lípa

S70 R

Příspěvek od petr´S »

Ondra. píše:Péťo mam to násobit kolik bys měl za co mých dvojek? :D Nemyslím to tak, přeju ti aby to už nabralo konce :palec:
no panáčku rychlej konec to nabere až do toho kopnu a koupím oktávku. Tohle je fakt drahý svezení, když to srovnám se spotřebou benzínu, ročně projedu (ať to přeženu) ca 60tis za benzín a 120tis proservisuju a to znamená že pokaždý když natankuju za 2000,-, musím do servisu za 4000,-. Takže jakoby každý tankování se servisem vyjde na 6000,- a to je sakra drahá sranda. Obávám se že tohle je i pro zarytýho volvistu trochu moc. Už chápu slova technika když jsem před lety oslintával S60 a on se usmál a pravil: buďte rád že máte S40, ty jsou bezporuchový. Matně začínám tušit o čem mluvil.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 5015
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

S70 R

Příspěvek od Ondra. »

no já taky nekoukám ve svý kariéře dál než k 850
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Robertissimo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 142
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Volvo V50 Caravan 2.0 (107kW) B 4204 S3
Bydliště: okr. Frýdek-Místek

S70 R

Příspěvek od Robertissimo »

petr S60 píše:technika když jsem před lety oslintával S60 a on se usmál a pravil: buďte rád že máte S40, ty jsou bezporuchový. Matně začínám tušit o čem mluvil.
A měl určitě pravdu ten technik :)
_________________
Současné vozítko - Volvo V50 2.0 Caravan, 2.0 107kW B 4204 S3, r.v. 2006 Tmavě modrá metalíza

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 5015
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

S70 R

Příspěvek od Ondra. »

jenže tyhle fakty se stejně provalí až za pár let
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Kein
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2091
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

S70 R

Příspěvek od Kein »

petr S60 píše:
Ondra. píše:Péťo mam to násobit kolik bys měl za co mých dvojek? :D Nemyslím to tak, přeju ti aby to už nabralo konce :palec:
no panáčku rychlej konec to nabere až do toho kopnu a koupím oktávku. Tohle je fakt drahý svezení, když to srovnám se spotřebou benzínu, ročně projedu (ať to přeženu) ca 60tis za benzín a 120tis proservisuju a to znamená že pokaždý když natankuju za 2000,-, musím do servisu za 4000,-. Takže jakoby každý tankování se servisem vyjde na 6000,- a to je sakra drahá sranda. Obávám se že tohle je i pro zarytýho volvistu trochu moc. Už chápu slova technika když jsem před lety oslintával S60 a on se usmál a pravil: buďte rád že máte S40, ty jsou bezporuchový. Matně začínám tušit o čem mluvil.
jestli si myslis ze to z oktavou budes mit jiny :D pouze se na ne vyrabi vice neorigo dilu tudiz levnejsich...jinak co v aute neni nemuze se pokazit..to mel asi na mysli ten technik :)
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

petr´S
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 536
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Č. Lípa

S70 R

Příspěvek od petr´S »

Kein píše:
petr S60 píše:
no panáčku rychlej konec to nabere až do toho kopnu a koupím oktávku. Tohle je fakt drahý svezení, když to srovnám se spotřebou benzínu, ročně projedu (ať to přeženu) ca 60tis za benzín a 120tis proservisuju a to znamená že pokaždý když natankuju za 2000,-, musím do servisu za 4000,-. Takže jakoby každý tankování se servisem vyjde na 6000,- a to je sakra drahá sranda. Obávám se že tohle je i pro zarytýho volvistu trochu moc. Už chápu slova technika když jsem před lety oslintával S60 a on se usmál a pravil: buďte rád že máte S40, ty jsou bezporuchový. Matně začínám tušit o čem mluvil.
jestli si myslis ze to z oktavou budes mit jiny :D pouze se na ne vyrabi vice neorigo dilu tudiz levnejsich...jinak co v aute neni nemuze se pokazit..to mel asi na mysli ten technik :)
to byl takovej džouk s tou voch.cávkou, teď už je na autě vyměněný všechno kromě motoru a řidiče, obojí snad jěště něco najede:)
ale večer jsem měl takovou depku:)))))
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4101
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice

S70 R

Příspěvek od yoby »

petr S60 píše: to byl takovej džouk s tou voch.cávkou, teď už je na autě vyměněný všechno kromě motoru a řidiče, obojí snad jěště něco najede:)
ale večer jsem měl takovou depku:)))))
MNo jen jestli to nebude tim řidičem právě :lol: Asi vysíláš nějaký negativní vibrace :lol:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

element5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 356
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD

S70 R

Příspěvek od element5 »

Bohouš píše:dali - jen obecné info: 405 T16 4x4, 4 válec, 2.0 16V, turbo - VAT25, výkon 152 kw, krouťák 320 Nm, váha cca 1380 kg, zrychlení 7.2 a to z důvodu elektronického omezení tlaku při 1 rychlostním stupni - tlačí pouze 0,3 BAR (jinak 1,3) aby se to neroztrhalo kdyby to někdo voroštoval zfleku na suchym povrchu.

Auto je sice vzácný jak sníh na sahaře, ale vzhledem k ultra omezené sérii (kvůli závodní 405 T16) je plno věcí prostě nesehnatelných (turbo, speedsensor, ovládání spojky atd. atd.) je toho moře, já např. jen za teplej housing VAT25, kterej hroozně rád praská, neboť má vnitřní vodní chlazení, vysolil teď tolik, že bych za to měl komplet turbo do T5ky......Prostě nastal čas předat servisní štafetu dál a udělat radost touhle raritkou někomu dalšímu ;-)

Ale když T16ka jede jak má, tak překvapíš, zaskočíš a naštveš nehorázný množství závodníků co nemůžou překousnout, že je pojela stará "vobyčejná" 405ka :lol: :lol:
Není to sice auto na denní ježdění, ale jeho stealth-factor je kolikrát k nezaplacení. Rko vypadá drze už na první pohled, ale do téhle 405 by to opravdu nikdo neřekl. 8)
Mým snem je 205 T16, ale ty jsou cenou bohužel úplně někde jinde, tak možná jednou, kdo ví ... ;-)
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)

Bohouš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

S70 R

Příspěvek od Bohouš »

element5 - nemíříš vůbec nízko.....205 T16 je sakra jinde než 405 T16 a je to víceméně unreal dream, to už bych se spíše vydal cestou koupit 405 T16 a swapnout ten motor do 205 GTI + body kit od Dimmy. V tom budeš tak za 200 papouchů, což taky není málo, ale proti X desítkám tisíc EURo za 205 T16 je to sranda 8) 8)
_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 920
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

S70 R

Příspěvek od hroch32 »

Robertissimo píše:
petr S60 píše:technika když jsem před lety oslintával S60 a on se usmál a pravil: buďte rád že máte S40, ty jsou bezporuchový. Matně začínám tušit o čem mluvil.
A měl určitě pravdu ten technik :)
Ale musel myslet rok výroby 2000 a výš....

petr S60: Tohle je fakt k pláči, vůbec se Ti nedivim, žes měl depku... :cry: Držím palce, ať se to už konečně zlomí a Volví už bude jen bezproblémově sloužit.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“