S70 R
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
S70 R
Zdravím volvaře,
lama dotaz - je nájezd 250.000 km u tohoto vozítka nějaký zásadní problém ??? Nepodá mě motor po pár stovkách km ruku ??? Jinak vozidlo má servisku a jasnou minulost.
lama dotaz - je nájezd 250.000 km u tohoto vozítka nějaký zásadní problém ??? Nepodá mě motor po pár stovkách km ruku ??? Jinak vozidlo má servisku a jasnou minulost.
_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
S70 R
tahle? https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6236270
nebo tahle? http://volvo.sbazar.cz/volvo-s70-r-pard ... 22912.html
ta druha byla na prodej takhle pred rokem v adusum, pak ji nekdo koupil a po par mesicich opet nabizi - to se mi moc nelibi. ta prvni nema origo R disky.
kazdopadne 250000 km neni moc, pokud motor dostaval pravidelni a kvalitnou udrzbu. Je to nahonenej endžin - vic jak 100 koni na litr, takze pokud s nim nekdo prasil, nelil poradnej olej atd, muze se to na nem znacne odrazit. Ja treba musel delat ojnicni loziska za 12000,-
jinak si treba zkontrolovat ty klasicke veci jako tlakovani hadic, spravna prace turba atd atd - jak u kazdeho starsiho vozu.
nebo tahle? http://volvo.sbazar.cz/volvo-s70-r-pard ... 22912.html
ta druha byla na prodej takhle pred rokem v adusum, pak ji nekdo koupil a po par mesicich opet nabizi - to se mi moc nelibi. ta prvni nema origo R disky.
kazdopadne 250000 km neni moc, pokud motor dostaval pravidelni a kvalitnou udrzbu. Je to nahonenej endžin - vic jak 100 koni na litr, takze pokud s nim nekdo prasil, nelil poradnej olej atd, muze se to na nem znacne odrazit. Ja treba musel delat ojnicni loziska za 12000,-
jinak si treba zkontrolovat ty klasicke veci jako tlakovani hadic, spravna prace turba atd atd - jak u kazdeho starsiho vozu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
S70 R
Ta tmavě modrá....vím o tom autě docela dost. Mám o ní kladné info z ADUSUMU + současný majitel je blázen do starších turbo aut. Do ADUSUMu si jel pro Saaba a když tam narazil na S70 R tak ji vzal taky, proto se za ten rok skoro nezměnil nájezd km.
Tím autem jsem jel a příjemně mě to překvapilo, sedlám teďka 405 T16 a to volvo se s tím může směle měřit + navíc ta výbavička a vůbec všechny ty serepetičky okolo mě zaujali, takže asi není co řešit.
Auto je servisované pouze ve volvu, tak snad to tam nezanedbali, případně po T16ce nemůže být horší auto na servis
Tím autem jsem jel a příjemně mě to překvapilo, sedlám teďka 405 T16 a to volvo se s tím může směle měřit + navíc ta výbavička a vůbec všechny ty serepetičky okolo mě zaujali, takže asi není co řešit.
Auto je servisované pouze ve volvu, tak snad to tam nezanedbali, případně po T16ce nemůže být horší auto na servis

_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
S70 R
dali - jen obecné info: 405 T16 4x4, 4 válec, 2.0 16V, turbo - VAT25, výkon 152 kw, krouťák 320 Nm, váha cca 1380 kg, zrychlení 7.2 a to z důvodu elektronického omezení tlaku při 1 rychlostním stupni - tlačí pouze 0,3 BAR (jinak 1,3) aby se to neroztrhalo kdyby to někdo voroštoval zfleku na suchym povrchu.
Auto je sice vzácný jak sníh na sahaře, ale vzhledem k ultra omezené sérii (kvůli závodní 405 T16) je plno věcí prostě nesehnatelných (turbo, speedsensor, ovládání spojky atd. atd.) je toho moře, já např. jen za teplej housing VAT25, kterej hroozně rád praská, neboť má vnitřní vodní chlazení, vysolil teď tolik, že bych za to měl komplet turbo do T5ky......Prostě nastal čas předat servisní štafetu dál a udělat radost touhle raritkou někomu dalšímu
Ale když T16ka jede jak má, tak překvapíš, zaskočíš a naštveš nehorázný množství závodníků co nemůžou překousnout, že je pojela stará "vobyčejná" 405ka

Auto je sice vzácný jak sníh na sahaře, ale vzhledem k ultra omezené sérii (kvůli závodní 405 T16) je plno věcí prostě nesehnatelných (turbo, speedsensor, ovládání spojky atd. atd.) je toho moře, já např. jen za teplej housing VAT25, kterej hroozně rád praská, neboť má vnitřní vodní chlazení, vysolil teď tolik, že bych za to měl komplet turbo do T5ky......Prostě nastal čas předat servisní štafetu dál a udělat radost touhle raritkou někomu dalšímu

Ale když T16ka jede jak má, tak překvapíš, zaskočíš a naštveš nehorázný množství závodníků co nemůžou překousnout, že je pojela stará "vobyčejná" 405ka


_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
S70 R
moj detsky sen. hned po lancii delta integraleBohouš píše:dali - jen obecné info: 405 T16 4x4, 4 válec, 2.0 16V, turbo - VAT25, výkon 152 kw, krouťák 320 Nm, váha cca 1380 kg, zrychlení 7.2 a to z důvodu elektronického omezení tlaku při 1 rychlostním stupni - tlačí pouze 0,3 BAR (jinak 1,3) aby se to neroztrhalo kdyby to někdo voroštoval zfleku na suchym povrchu.
Auto je sice vzácný jak sníh na sahaře, ale vzhledem k ultra omezené sérii (kvůli závodní 405 T16) je plno věcí prostě nesehnatelných (turbo, speedsensor, ovládání spojky atd. atd.) je toho moře, já např. jen za teplej housing VAT25, kterej hroozně rád praská, neboť má vnitřní vodní chlazení, vysolil teď tolik, že bych za to měl komplet turbo do T5ky......Prostě nastal čas předat servisní štafetu dál a udělat radost touhle raritkou někomu dalšímu![]()
Ale když T16ka jede jak má, tak překvapíš, zaskočíš a naštveš nehorázný množství závodníků co nemůžou překousnout, že je pojela stará "vobyčejná" 405ka![]()
_________________
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
S70 R
Myslím že zábavy tohodle druhu si s Volvem taky užiješ dosytosti :mrgreen:Bohouš píše:Ale když T16ka jede jak má, tak překvapíš, zaskočíš a naštveš nehorázný množství závodníků co nemůžou překousnout, že je pojela stará "vobyčejná" 405ka![]()
Jinak T16 fakt zajímavý auto

-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č. Lípa
S70 R
Hlavnš těch servisů řekl bych:) ale je to kus od kusu, já teď jsem v servisu víc jak doma :?dali píše:Myslím že zábavy tohodle druhu si s Volvem taky užiješ dosytosti :mrgreen:Bohouš píše:Ale když T16ka jede jak má, tak překvapíš, zaskočíš a naštveš nehorázný množství závodníků co nemůžou překousnout, že je pojela stará "vobyčejná" 405ka![]()
Jinak T16 fakt zajímavý auto
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
S70 R
Od pár lidí jsem slyšel radu, že pokud se vyhneš AWD a (nebo) automatu, vyhneš se i dosti potenciálním problémům. Nebo sypeš do něčeho jinýho?petr S60 píše: Hlavnš těch servisů řekl bych:) ale je to kus od kusu, já teď jsem v servisu víc jak doma :?
-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č. Lípa
S70 R
Nechci odrazovat zájemce o volvo :mrgreen: - 120Tkč za tenhle rok, v pátek jedu zas :?dali píše:Od pár lidí jsem slyšel radu, že pokud se vyhneš AWD a (nebo) automatu, vyhneš se i dosti potenciálním problémům. Nebo sypeš do něčeho jinýho?petr S60 píše: Hlavnš těch servisů řekl bych:) ale je to kus od kusu, já teď jsem v servisu víc jak doma :?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 2017
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4T
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
S70 R
no ale kdyz odpocitas 20 za changer...petr S60 píše:Nechci odrazovat zájemce o volvo :mrgreen: - 120Tkč za tenhle rok, v pátek jedu zas :?dali píše: Od pár lidí jsem slyšel radu, že pokud se vyhneš AWD a (nebo) automatu, vyhneš se i dosti potenciálním problémům. Nebo sypeš do něčeho jinýho?

ale ne vazne... je to celkem dost... krom toho awd ti odeslo jeste neco zasadniho nebo jsi jen pomenil vsechen spotrebni material?
tuk tuk... mne stalo auto za poslednich 11 mesicu cca 60 - included jsou ale nove zimaky, ipody, rozvody, oleje a jiny spotrebak... nic zasadni...
-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č. Lípa
S70 R
no ale kdyz odpocitas 20 za changer...koch píše: Nechci odrazovat zájemce o volvo :mrgreen: - 120Tkč za tenhle rok, v pátek jedu zas :?

ale ne vazne... je to celkem dost... krom toho awd ti odeslo jeste neco zasadniho nebo jsi jen pomenil vsechen spotrebni material?
tuk tuk... mne stalo auto za poslednich 11 mesicu cca 60 - included jsou ale nove zimaky, ipody, rozvody, oleje a jiny spotrebak... nic zasadni...[/quote]
changer nepočítám do oprav bejku:) a v tomhle topiku nechci svoje zkušenosti s S60 radši rozvádět :pij:
aktuálně jedu na výmenu ložisek v předních nábojích - po 165tkm???????????????? - nechápu ale hučí to jak vejr v nádrži :? + reklamovat půl roku starej vejfuk - původní mimochodem proděravěl po třech letech provozu - nerezovej za třipětky.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
S70 R
Péťo mam to násobit kolik bys měl za co mých dvojek?
Nemyslím to tak, přeju ti aby to už nabralo konce 


_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č. Lípa
S70 R
no panáčku rychlej konec to nabere až do toho kopnu a koupím oktávku. Tohle je fakt drahý svezení, když to srovnám se spotřebou benzínu, ročně projedu (ať to přeženu) ca 60tis za benzín a 120tis proservisuju a to znamená že pokaždý když natankuju za 2000,-, musím do servisu za 4000,-. Takže jakoby každý tankování se servisem vyjde na 6000,- a to je sakra drahá sranda. Obávám se že tohle je i pro zarytýho volvistu trochu moc. Už chápu slova technika když jsem před lety oslintával S60 a on se usmál a pravil: buďte rád že máte S40, ty jsou bezporuchový. Matně začínám tušit o čem mluvil.Ondra. píše:Péťo mam to násobit kolik bys měl za co mých dvojek?Nemyslím to tak, přeju ti aby to už nabralo konce
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
S70 R
no já taky nekoukám ve svý kariéře dál než k 850
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 142
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Volvo V50 Caravan 2.0 (107kW) B 4204 S3
- Bydliště: okr. Frýdek-Místek
S70 R
A měl určitě pravdu ten technikpetr S60 píše:technika když jsem před lety oslintával S60 a on se usmál a pravil: buďte rád že máte S40, ty jsou bezporuchový. Matně začínám tušit o čem mluvil.

_________________
Současné vozítko - Volvo V50 2.0 Caravan, 2.0 107kW B 4204 S3, r.v. 2006 Tmavě modrá metalíza
Současné vozítko - Volvo V50 2.0 Caravan, 2.0 107kW B 4204 S3, r.v. 2006 Tmavě modrá metalíza
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
S70 R
jenže tyhle fakty se stejně provalí až za pár let
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
S70 R
jestli si myslis ze to z oktavou budes mit jinypetr S60 píše:no panáčku rychlej konec to nabere až do toho kopnu a koupím oktávku. Tohle je fakt drahý svezení, když to srovnám se spotřebou benzínu, ročně projedu (ať to přeženu) ca 60tis za benzín a 120tis proservisuju a to znamená že pokaždý když natankuju za 2000,-, musím do servisu za 4000,-. Takže jakoby každý tankování se servisem vyjde na 6000,- a to je sakra drahá sranda. Obávám se že tohle je i pro zarytýho volvistu trochu moc. Už chápu slova technika když jsem před lety oslintával S60 a on se usmál a pravil: buďte rád že máte S40, ty jsou bezporuchový. Matně začínám tušit o čem mluvil.Ondra. píše:Péťo mam to násobit kolik bys měl za co mých dvojek?Nemyslím to tak, přeju ti aby to už nabralo konce


_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č. Lípa
S70 R
to byl takovej džouk s tou voch.cávkou, teď už je na autě vyměněný všechno kromě motoru a řidiče, obojí snad jěště něco najede:)Kein píše:jestli si myslis ze to z oktavou budes mit jinypetr S60 píše:
no panáčku rychlej konec to nabere až do toho kopnu a koupím oktávku. Tohle je fakt drahý svezení, když to srovnám se spotřebou benzínu, ročně projedu (ať to přeženu) ca 60tis za benzín a 120tis proservisuju a to znamená že pokaždý když natankuju za 2000,-, musím do servisu za 4000,-. Takže jakoby každý tankování se servisem vyjde na 6000,- a to je sakra drahá sranda. Obávám se že tohle je i pro zarytýho volvistu trochu moc. Už chápu slova technika když jsem před lety oslintával S60 a on se usmál a pravil: buďte rád že máte S40, ty jsou bezporuchový. Matně začínám tušit o čem mluvil.pouze se na ne vyrabi vice neorigo dilu tudiz levnejsich...jinak co v aute neni nemuze se pokazit..to mel asi na mysli ten technik
ale večer jsem měl takovou depku:)))))
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4101
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
S70 R
MNo jen jestli to nebude tim řidičem právěpetr S60 píše: to byl takovej džouk s tou voch.cávkou, teď už je na autě vyměněný všechno kromě motoru a řidiče, obojí snad jěště něco najede:)
ale večer jsem měl takovou depku:)))))


_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
S70 R
Není to sice auto na denní ježdění, ale jeho stealth-factor je kolikrát k nezaplacení. Rko vypadá drze už na první pohled, ale do téhle 405 by to opravdu nikdo neřekl.Bohouš píše:dali - jen obecné info: 405 T16 4x4, 4 válec, 2.0 16V, turbo - VAT25, výkon 152 kw, krouťák 320 Nm, váha cca 1380 kg, zrychlení 7.2 a to z důvodu elektronického omezení tlaku při 1 rychlostním stupni - tlačí pouze 0,3 BAR (jinak 1,3) aby se to neroztrhalo kdyby to někdo voroštoval zfleku na suchym povrchu.
Auto je sice vzácný jak sníh na sahaře, ale vzhledem k ultra omezené sérii (kvůli závodní 405 T16) je plno věcí prostě nesehnatelných (turbo, speedsensor, ovládání spojky atd. atd.) je toho moře, já např. jen za teplej housing VAT25, kterej hroozně rád praská, neboť má vnitřní vodní chlazení, vysolil teď tolik, že bych za to měl komplet turbo do T5ky......Prostě nastal čas předat servisní štafetu dál a udělat radost touhle raritkou někomu dalšímu![]()
Ale když T16ka jede jak má, tak překvapíš, zaskočíš a naštveš nehorázný množství závodníků co nemůžou překousnout, že je pojela stará "vobyčejná" 405ka![]()

Mým snem je 205 T16, ale ty jsou cenou bohužel úplně někde jinde, tak možná jednou, kdo ví ...

_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
S70 R
element5 - nemíříš vůbec nízko.....205 T16 je sakra jinde než 405 T16 a je to víceméně unreal dream, to už bych se spíše vydal cestou koupit 405 T16 a swapnout ten motor do 205 GTI + body kit od Dimmy. V tom budeš tak za 200 papouchů, což taky není málo, ale proti X desítkám tisíc EURo za 205 T16 je to sranda



_________________
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
Volvo S70 R, r.v.1997
Fiat Bravo T-Jet, r.v. 2009
-
Offline
- Příspěvky: 920
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
S70 R
Ale musel myslet rok výroby 2000 a výš....Robertissimo píše:A měl určitě pravdu ten technikpetr S60 píše:technika když jsem před lety oslintával S60 a on se usmál a pravil: buďte rád že máte S40, ty jsou bezporuchový. Matně začínám tušit o čem mluvil.
petr S60: Tohle je fakt k pláči, vůbec se Ti nedivim, žes měl depku...

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky