Tu gumu nekoupíš. To je problém, ale dá se to stočit ze silonu. To je totiž ta situace, kdy ti nebudou nic spravovat ale jednoduše chtějí vyměnit celý řízení. Z celého řízení mají víc peněz než jen z udělání vložky na soustruhu. Pokud chceš origo, tak jedině celý. Což je na pováženou, protože dáš několik tisíc kč za celý díl řízení a přitom by mohli stačit maximálně dva (možná že jen jeden) Kroužky stočený na soustruhu, který ti šikovný mechanik udělá jak nic
Jinak se k tomu dostaneš i sám.
Odděláš tu harmoniku - krycí gumu axiálního čepu. Pod tím je ten čep a kontra matka.
No a pak se musí ta vnitřní guma dostat ven. Jakým způsoben tam je chicená na s80 opravdu nevím, ale na trojce měla takový výstupek který držel tu gumu v trubce pomocí tohoho výstupku a v trubce zase byl vyfrézovaný čtvereček do kterého to zapadlo. Stačilo tedy tu gumu zatlačit dovnitř a otočit volantem tak aby to vytlačilo tu gumu ven. Pak se udělal ten ktoužek ze silonu a dalo se to dovnitř. Problém je se zabezpečením toho kroužku. Mně tam zůstal na volno, protože se neměl kam pohnout, ale nevím jak je to konstrukčně řešený u 80tky.
Není to asi zobrazení toho řízení co má osmdesátka ale jde vidět tu gumu která je vevnitř. Tady je navíc i těsnící, já myslím že osmdesátka to má jinak, tam plní funkci pouze středící. No a pokud vymlácená tak celá ta řídící tyč prostě poskakuje v té vůli a projevuje se to i na volantu. Skoro jako když je ten axiální čep háji.
Volvo S80 VIBRACE
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Volvo S80 VIBRACE
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
Volvo S80 VIBRACE
Díky moc všem za zprávy, byl jsem v servisu u Marry, testovali jsme auto dlouze, cítil též vibrace, dali jsme tedy následně jiná kola 17/225/50 tuším, zimáky a bylo to poté podstatně lepší. Vůle tam ale stále byla a tedy už jen asi v tom samotném řízení, kterému stáčí fakt málo, asi jen nabrat na kolo kamínek a začně se to třást. Bohužel jak u Marry tak v dalším servisu mi sdělili, že u 80 tky nejde nic na řízení vyměnit a nikoho kdo by tam nalisoval a ještě vyrobil ze silikonu kroužky neznám. V servisu mám připravené jiné řízení, ne nové, mám tedy obavy, aby nebylo též v háji. Pokud tu však někdo je, kdo je schopen do toho řízení jiné kroužky dostat, budu velmi rád.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 869
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Volvo S80 VIBRACE
čumim
kdo byl u mě??? kuva že jsem si nevšim, nikdo u mě nebyl a pokud ano byl v T6R to je dost podstatnej rozdil.

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
Volvo S80 VIBRACE
jo sorry byl jsem v T6R
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Volvo S80 VIBRACE
Možno o tom nevieš ... možno si bol nalitý...marra píše:čumimkdo byl u mě??? kuva že jsem si nevšim, nikdo u mě nebyl a pokud ano byl v T6R to je dost podstatnej rozdil.



_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 869
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Volvo S80 VIBRACE
to viš chlastam den co den jinak bych nepřežilBaDDog píše:Možno o tom nevieš ... možno si bol nalitý...![]()
![]()
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Volvo S80 VIBRACE
Som to myslel zo srandy..marra píše:to viš chlastam den co den jinak bych nepřežil


_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
Volvo S80 VIBRACE
Ahoj, vibrace sice nepocituji ale mám asi podobný problém, když jsem měl auto na zvédáku a zkoušel jsem vůle na kole (PP) tak mi kolo chodilo cca 1 cm (vůle v čepu řízení). Ten jsem koupil (lemforder) vyměnil nahodil kolo a vůle pořád,sice už znatelně menší ale teď to chodí v té manžetě. Znovu jsem to nerozebíral. Co tedy dál ? Koupit táhlo nebo ještě něco víc když už to budu znovu rozebírat ?
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
Volvo S80 VIBRACE
Ahoj, nechci zakladat nove tema tak o radu pisu sem mam totiz problem stim rizenim si myslim.
Popisu problemy koupil jsem xc90 2.4 147kw automat rok 09/2011 a kdyz jedu okolo 60kmh lehce se cele auto vybruje citim to hlavne ve volantu pote se auto uklidni a chveje se opet a vice cca od 120-160 kmh pote uz je auto zas jak beranek a neklepese. Kola byla vcera vyvazena ale nezkouseli se vymenit zadni za predni to zkusím v tydnu. A myslim si ze je to v hrebenu rizeni pac kdyz si zaaretuju volant v nejake poloze tak snim mohu furt hybat cca o 1-2cm nahoru a dolu coz neni moc prijemny a take se mi nevraci volant kdyz treba vyparkovavam dam volant doleva a rozjeduse nevracisemi zpet ani nema snahu a to ani doprava pri jizde se vraci jak ma.
Predem dekuji za radu cim to muze byt. A jestli tyto veci spolu souviseji.
Popisu problemy koupil jsem xc90 2.4 147kw automat rok 09/2011 a kdyz jedu okolo 60kmh lehce se cele auto vybruje citim to hlavne ve volantu pote se auto uklidni a chveje se opet a vice cca od 120-160 kmh pote uz je auto zas jak beranek a neklepese. Kola byla vcera vyvazena ale nezkouseli se vymenit zadni za predni to zkusím v tydnu. A myslim si ze je to v hrebenu rizeni pac kdyz si zaaretuju volant v nejake poloze tak snim mohu furt hybat cca o 1-2cm nahoru a dolu coz neni moc prijemny a take se mi nevraci volant kdyz treba vyparkovavam dam volant doleva a rozjeduse nevracisemi zpet ani nema snahu a to ani doprava pri jizde se vraci jak ma.
Predem dekuji za radu cim to muze byt. A jestli tyto veci spolu souviseji.
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
Volvo S80 VIBRACE
Nakonec to bylo tim natacenik klapek vyreni, jak je vsani. Ty klapky se vycistily, a ten el. Segment vymenil stal 2000,- Kčottons píše:a.jani píše: Tak jak to nakonec dopadlo????
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé