Volvo S80 VIBRACE
- Autor
- Zpráva
#1 Volvo S80 VIBRACE
Ahoj, mám Volvo S80 a mám stále vibrace v řízení, vše je přitom vyměněné, jen ne motor, kasle, převodovka a diferenciál, je to nechutné, při brždění to nedělá, ale začíná to tak při 120 a auto se celé třese. Neporadí někdo? V servisu nevědí...... sám nechápu, nikdy jsem nic podobného u žádného auta nezažil. Bourané není.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Volvo S80 VIBRACE
a na co jezdiš???? benzin, nafta, plyn, bioethanol, CNG?? automat, manual?????
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#3 Volvo S80 VIBRACE
Benzín 95, manual.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 Volvo S80 VIBRACE
silentbloky, nevyvažena kola, oskakany pneumatiky,
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#5 Volvo S80 VIBRACE
3x nová kola zn pirelli, michelin, brigstone turanza, silenbloky včetně spojovaček, čepů horního uložení tlumičů včetně horních ložisek a orig tlumičů předek + zadek včetně nábojů kol předek + zadek + vyměněná přední ramena poloos, kotouče včetně destiček ( všechny díly originál volvo nové ).. benzín, manual, rv.2000... silnější motor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#6 Volvo S80 VIBRACE
Tak to už zbývá snad jen nestandardní rozměr kol nebo pneumatik, eventuálně nevhodné rozšiřovací podložky nebo snížený podvozek ... :?:
A co takhle kombinace všeho zmíněného :?:
A co takhle kombinace všeho zmíněného :?:
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 Volvo S80 VIBRACE
co takhle vůle vnitřnich kloubů poloos???? zkoušeli???
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#8 Volvo S80 VIBRACE
obě včetně kloubů jsou nové. vyměnili se disky včetně ztimní pneu a vibrace se snížila o 99%
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 Volvo S80 VIBRACE
nooo a toho jednoho procenta se zbaviš vypnutim motoru
těžko říct takhle přes net...
těžko říct takhle přes net...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#10 Volvo S80 VIBRACE
To je nápad. Díky.
#11 Volvo S80 VIBRACE
tak to vibruje pořád.. vzít a vyhodit krám jeden..
#12 Volvo S80 VIBRACE
Najde se tu někdo kdo tomu rozumí???
Podvozek nedrží na silnici tak by měl, auto lítá sem a tam, problém stále stejný, hučí stále na pravé straně..vibruje..
Podvozek nedrží na silnici tak by měl, auto lítá sem a tam, problém stále stejný, hučí stále na pravé straně..vibruje..
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#13 Volvo S80 VIBRACE
ložisko ???
no když to už i hučí...
no když to už i hučí...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#14 Volvo S80 VIBRACE
Kdyby sis doplnil bydliště, tak by tě už někdo nasměroval k člověku v tvém okolí který by ti mohl pomocta.jani píše:Najde se tu někdo kdo tomu rozumí???
Podvozek nedrží na silnici tak by měl, auto lítá sem a tam, problém stále stejný, hučí stále na pravé straně..vibruje..
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#15 Volvo S80 VIBRACE
Je to Praha, ale auto bylo v servisu přes 2 měsíce a nikdo neví.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#16 Volvo S80 VIBRACE
kola tam mas jake? original litaky? napadaji me chybejici vymezovaci krouzky u neorigo disku... to taky dokaze nadelat bordel...
#17 Volvo S80 VIBRACE
alu kola orig několikrát kombinovaný s jinýma kolama a dnes ( testováno ) na orig plech et49 zimní pneu, jinak letní..
Tak tedy, abych napsal vše chronologicky a pokud možno správně: Začalo to tak, na autě při jízdě před 2 měsící se ozýval občas zvuk, něco jako cvaknutí, tak v servisu to vyřešily tak, že dali nové spodní misky pod pružiny a kus gumy originál na náběh pružiny, v ten den jsem ještě měnil pneu na letní (nové Pirelli Dragon tuším 215/55 R16 W) a ješte téhož dne mechanil šteloval servořízení, stěžoval jsem si na to cvakání). Cvakání bylo ale jen v kloubku mezi volantem a řízením, po výměně již necvaká. A pak to začalo, nechal jsem vyměnit brzdy - zadní - přední + destičky pochopitelně, následně to vibrovalo nejen při brždění ale stále..... Vyměnili tedy zadní náboje kol.... nic stejné, tak i přední náboje....nic, tak zas kotouče v zádu, pak vpředu, tuším asi 4 X !!!...byly to nějaké sýry, tak dali Brembo, ale ani to v zádu nevydrželo, tak tedy originály do zadu + or. destičky a brždění bylo OK. Vibrace ale při jízdě nepřestaly. Koupil jsem tedy opět nové pneu Michelin 225/55 R16. Nepomohlo. Mezitím se měnila zkušební celá kola, někdy se to malinko zlepšilo, ale nevyřešilo. Pokračovalo se dále: Spojovačky, čepy + kuláky, silentbloky v ramenou, tyčky stabilizátoru, poloosy (vše nové!), nepomohlo. Nechal jsem poté auto na delší čas v servisu, neboť mě nebavilo to řešit denně. Když jsem přijel opět do servisu, sdělili mě, že raději vyměnily celá ramena, přitom ve starých byly nové siletbloky, ale změnu v jízdě jsem moc nepoznal.... vibrace stále. Na jejich doporučení jsem opět zakoupil nové pneu zn. Brigstone Turanza 215/55 R16.... nepomohlo, k tomu jsem zakoupil jěště asi 2 alu kola stejné jako máme na voze, prý byly lepší než ty naše... to nebyla zas tak velká investice v ten moment, neboť celkové náklady na tyto vibrace již překročily více jak 200 tis. Kč a nikam to nevede. Jen převažování kol min. 15 x a přezouvání něco stojí. Tlumiče jsou též nové (měnily se cca 4 x ) nyní v zádu Sahs plyn+kapaliny, vpředu sahs or. Volvo kapalina. Pochopitelně nové horní uložení tlumičů + i horní ložiska. Tedy snad jsem napsal vše co se měnilo. Při dnešní jízdě na zapůjčených kolech, plech zimní Michelin, skoro nové, převážené se auto chovalo lépe, při jízdě na Benšovsko po hrubé dálnici to celkem šlo, ale pak jsem ještě jel na Liberec a na novém sil ničním povrchu, pěkně hladkém to zase začalo....vibrace, tedy čím hladší silnice, tím horší. Auto se dle mého a zkušeností nemám málo chovalo zvláštně, nedrželo, plavalo a to dnes bylo opět po geo. Při přejíždění nerovností stále cítím obzvláště z pravé strany jako byl byl špatný tlumič, bouchneto tak divně jako kov na kov. Při cestě zpět do Prahy to bylo snad jěště horší, jako by se to zahřátím více uvolnilo. Tedy se ptám? je to: náboj v kole, poloosa? Ikdyž je vše nové? Auto v tuto chvíli pro mě nemá význam jako dopravní prostředek, neboť na dlouhé cesty to s ním není. Zakoupili jsme tedy raději náhradní auto a tam je vše ok.
Děkuji, za každý nápad, auto je to jinak pohodlné, má plnou výbavu včetně navi, jen se s ním nedá jezdit daleko.....
Tak tedy, abych napsal vše chronologicky a pokud možno správně: Začalo to tak, na autě při jízdě před 2 měsící se ozýval občas zvuk, něco jako cvaknutí, tak v servisu to vyřešily tak, že dali nové spodní misky pod pružiny a kus gumy originál na náběh pružiny, v ten den jsem ještě měnil pneu na letní (nové Pirelli Dragon tuším 215/55 R16 W) a ješte téhož dne mechanil šteloval servořízení, stěžoval jsem si na to cvakání). Cvakání bylo ale jen v kloubku mezi volantem a řízením, po výměně již necvaká. A pak to začalo, nechal jsem vyměnit brzdy - zadní - přední + destičky pochopitelně, následně to vibrovalo nejen při brždění ale stále..... Vyměnili tedy zadní náboje kol.... nic stejné, tak i přední náboje....nic, tak zas kotouče v zádu, pak vpředu, tuším asi 4 X !!!...byly to nějaké sýry, tak dali Brembo, ale ani to v zádu nevydrželo, tak tedy originály do zadu + or. destičky a brždění bylo OK. Vibrace ale při jízdě nepřestaly. Koupil jsem tedy opět nové pneu Michelin 225/55 R16. Nepomohlo. Mezitím se měnila zkušební celá kola, někdy se to malinko zlepšilo, ale nevyřešilo. Pokračovalo se dále: Spojovačky, čepy + kuláky, silentbloky v ramenou, tyčky stabilizátoru, poloosy (vše nové!), nepomohlo. Nechal jsem poté auto na delší čas v servisu, neboť mě nebavilo to řešit denně. Když jsem přijel opět do servisu, sdělili mě, že raději vyměnily celá ramena, přitom ve starých byly nové siletbloky, ale změnu v jízdě jsem moc nepoznal.... vibrace stále. Na jejich doporučení jsem opět zakoupil nové pneu zn. Brigstone Turanza 215/55 R16.... nepomohlo, k tomu jsem zakoupil jěště asi 2 alu kola stejné jako máme na voze, prý byly lepší než ty naše... to nebyla zas tak velká investice v ten moment, neboť celkové náklady na tyto vibrace již překročily více jak 200 tis. Kč a nikam to nevede. Jen převažování kol min. 15 x a přezouvání něco stojí. Tlumiče jsou též nové (měnily se cca 4 x ) nyní v zádu Sahs plyn+kapaliny, vpředu sahs or. Volvo kapalina. Pochopitelně nové horní uložení tlumičů + i horní ložiska. Tedy snad jsem napsal vše co se měnilo. Při dnešní jízdě na zapůjčených kolech, plech zimní Michelin, skoro nové, převážené se auto chovalo lépe, při jízdě na Benšovsko po hrubé dálnici to celkem šlo, ale pak jsem ještě jel na Liberec a na novém sil ničním povrchu, pěkně hladkém to zase začalo....vibrace, tedy čím hladší silnice, tím horší. Auto se dle mého a zkušeností nemám málo chovalo zvláštně, nedrželo, plavalo a to dnes bylo opět po geo. Při přejíždění nerovností stále cítím obzvláště z pravé strany jako byl byl špatný tlumič, bouchneto tak divně jako kov na kov. Při cestě zpět do Prahy to bylo snad jěště horší, jako by se to zahřátím více uvolnilo. Tedy se ptám? je to: náboj v kole, poloosa? Ikdyž je vše nové? Auto v tuto chvíli pro mě nemá význam jako dopravní prostředek, neboť na dlouhé cesty to s ním není. Zakoupili jsme tedy raději náhradní auto a tam je vše ok.
Děkuji, za každý nápad, auto je to jinak pohodlné, má plnou výbavu včetně navi, jen se s ním nedá jezdit daleko.....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 131
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
#18 Volvo S80 VIBRACE
A to, že není bourané a zkroucené máš stopro ?
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
#19 Volvo S80 VIBRACE
Nebourané, předtím nám to nedělalo. Drželo stopu jako v kolejích.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#20 Volvo S80 VIBRACE
Hle a kam s tím jezdíš dp servisu? Jen abych tam taky nejel s autem.) z tohohle by mě mrsklo, jsem na cokoliv na autě háklivka :?a.jani píše:Nebourané, předtím nám to nedělalo. Drželo stopu jako v kolejích.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#21 Volvo S80 VIBRACE
taky mi prijde ten servis nejaky divny... doporucovat zakaznikovi porad dookola nove pneumatiky, 4x vymena nejakeho dilu a vytahnout z nej 200000 mi prijde nejen nemoralni, mne to prijde spis jako trestni cin...petr S60 píše:Hle a kam s tím jezdíš dp servisu? Jen abych tam taky nejel s autem.) z tohohle by mě mrsklo, jsem na cokoliv na autě háklivka :?a.jani píše:Nebourané, předtím nám to nedělalo. Drželo stopu jako v kolejích.
koch píše:Tak tedy, abych napsal vše chronologicky a pokud možno správně: Začalo to tak, na autě při jízdě před 2 měsící se ozýval občas zvuk, něco jako cvaknutí, tak v servisu to vyřešily tak, že dali nové spodní misky pod pružiny a kus gumy originál na náběh pružiny, v ten den jsem ještě měnil pneu na letní (nové Pirelli Dragon tuším 215/55 R16 W) a ješte téhož dne mechanil šteloval servořízení, stěžoval jsem si na to cvakání). Cvakání bylo ale jen v kloubku mezi volantem a řízením, po výměně již necvaká. A pak to začalo, nechal jsem vyměnit brzdy - zadní - přední + destičky pochopitelně, následně to vibrovalo nejen při brždění ale stále..... Vyměnili tedy zadní náboje kol.... nic stejné, tak i přední náboje....nic, tak zas kotouče v zádu, pak vpředu, tuším asi 4 X !!!...byly to nějaké sýry, tak dali Brembo, ale ani to v zádu nevydrželo, tak tedy originály do zadu + or. destičky a brždění bylo OK. Vibrace ale při jízdě nepřestaly. Koupil jsem tedy opět nové pneu Michelin 225/55 R16. Nepomohlo. Mezitím se měnila zkušební celá kola, někdy se to malinko zlepšilo, ale nevyřešilo. Pokračovalo se dále: Spojovačky, čepy + kuláky, silentbloky v ramenou, tyčky stabilizátoru, poloosy (vše nové!), nepomohlo. Nechal jsem poté auto na delší čas v servisu, neboť mě nebavilo to řešit denně. Když jsem přijel opět do servisu, sdělili mě, že raději vyměnily celá ramena, přitom ve starých byly nové siletbloky, ale změnu v jízdě jsem moc nepoznal.... vibrace stále. Na jejich doporučení jsem opět zakoupil nové pneu zn. Brigstone Turanza 215/55 R16.... nepomohlo, k tomu jsem zakoupil jěště asi 2 alu kola stejné jako máme na voze, prý byly lepší než ty naše... to nebyla zas tak velká investice v ten moment, neboť celkové náklady na tyto vibrace již překročily více jak 200 tis. Kč a nikam to nevede. Jen převažování kol min. 15 x a přezouvání něco stojí. Tlumiče jsou též nové (měnily se cca 4 x ) nyní v zádu Sahs plyn+kapaliny, vpředu sahs or. Volvo kapalina. Pochopitelně nové horní uložení tlumičů + i horní ložiska. Tedy snad jsem napsal vše co se měnilo. Při dnešní jízdě na zapůjčených kolech, plech zimní Michelin, skoro nové, převážené se auto chovalo lépe, při jízdě na Benšovsko po hrubé dálnici to celkem šlo, ale pak jsem ještě jel na Liberec a na novém sil ničním povrchu, pěkně hladkém to zase začalo....vibrace, tedy čím hladší silnice, tím horší. Auto se dle mého a zkušeností nemám málo chovalo zvláštně, nedrželo, plavalo a to dnes bylo opět po geo. Při přejíždění nerovností stále cítím obzvláště z pravé strany jako byl byl špatný tlumič, bouchneto tak divně jako kov na kov. Při cestě zpět do Prahy to bylo snad jěště horší, jako by se to zahřátím více uvolnilo. Tedy se ptám? je to: náboj v kole, poloosa? Ikdyž je vše nové?
#22 Volvo S80 VIBRACE
Ty brdo a.jani to si si mohol kupit novu S80koch píše:taky mi prijde ten servis nejaky divny... doporucovat zakaznikovi porad dookola nove pneumatiky, 4x vymena nejakeho dilu a vytahnout z nej 200000 mi prijde nejen nemoralni, mne to prijde spis jako trestni cin...petr S60 píše:
Hle a kam s tím jezdíš dp servisu? Jen abych tam taky nejel s autem.) z tohohle by mě mrsklo, jsem na cokoliv na autě háklivka :?a.jani píše:Tak tedy, abych napsal vše chronologicky a pokud možno správně: Začalo to tak, na autě při jízdě před 2 měsící se ozýval občas zvuk, něco jako cvaknutí, tak v servisu to vyřešily tak, že dali nové spodní misky pod pružiny a kus gumy originál na náběh pružiny, v ten den jsem ještě měnil pneu na letní (nové Pirelli Dragon tuším 215/55 R16 W) a ješte téhož dne mechanil šteloval servořízení, stěžoval jsem si na to cvakání). Cvakání bylo ale jen v kloubku mezi volantem a řízením, po výměně již necvaká. A pak to začalo, nechal jsem vyměnit brzdy - zadní - přední + destičky pochopitelně, následně to vibrovalo nejen při brždění ale stále..... Vyměnili tedy zadní náboje kol.... nic stejné, tak i přední náboje....nic, tak zas kotouče v zádu, pak vpředu, tuším asi 4 X !!!...byly to nějaké sýry, tak dali Brembo, ale ani to v zádu nevydrželo, tak tedy originály do zadu + or. destičky a brždění bylo OK. Vibrace ale při jízdě nepřestaly. Koupil jsem tedy opět nové pneu Michelin 225/55 R16. Nepomohlo. Mezitím se měnila zkušební celá kola, někdy se to malinko zlepšilo, ale nevyřešilo. Pokračovalo se dále: Spojovačky, čepy + kuláky, silentbloky v ramenou, tyčky stabilizátoru, poloosy (vše nové!), nepomohlo. Nechal jsem poté auto na delší čas v servisu, neboť mě nebavilo to řešit denně. Když jsem přijel opět do servisu, sdělili mě, že raději vyměnily celá ramena, přitom ve starých byly nové siletbloky, ale změnu v jízdě jsem moc nepoznal.... vibrace stále. Na jejich doporučení jsem opět zakoupil nové pneu zn. Brigstone Turanza 215/55 R16.... nepomohlo, k tomu jsem zakoupil jěště asi 2 alu kola stejné jako máme na voze, prý byly lepší než ty naše... to nebyla zas tak velká investice v ten moment, neboť celkové náklady na tyto vibrace již překročily více jak 200 tis. Kč a nikam to nevede. Jen převažování kol min. 15 x a přezouvání něco stojí. Tlumiče jsou též nové (měnily se cca 4 x ) nyní v zádu Sahs plyn+kapaliny, vpředu sahs or. Volvo kapalina. Pochopitelně nové horní uložení tlumičů + i horní ložiska. Tedy snad jsem napsal vše co se měnilo. Při dnešní jízdě na zapůjčených kolech, plech zimní Michelin, skoro nové, převážené se auto chovalo lépe, při jízdě na Benšovsko po hrubé dálnici to celkem šlo, ale pak jsem ještě jel na Liberec a na novém sil ničním povrchu, pěkně hladkém to zase začalo....vibrace, tedy čím hladší silnice, tím horší. Auto se dle mého a zkušeností nemám málo chovalo zvláštně, nedrželo, plavalo a to dnes bylo opět po geo. Při přejíždění nerovností stále cítím obzvláště z pravé strany jako byl byl špatný tlumič, bouchneto tak divně jako kov na kov. Při cestě zpět do Prahy to bylo snad jěště horší, jako by se to zahřátím více uvolnilo. Tedy se ptám? je to: náboj v kole, poloosa? Ikdyž je vše nové?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#23 Volvo S80 VIBRACE
to nie ja... z nejakeho divneho dovodu to odcitovalo mna... treba citat cely topic...goalie píše: Ty brdo koch to si si mohol kupit novu S80
#24 Volvo S80 VIBRACE
stihol som to opravit skor ako Ty mna odcitovatkoch píše:to nie ja... z nejakeho divneho dovodu to odcitovalo mna... treba citat cely topic...goalie píše: Ty brdo koch to si si mohol kupit novu S80
#25 Volvo S80 VIBRACE
Děkuji Vám všem za příspěvky, zmiňovat blíže servis by asi nebylo fér, teď koukám všichni vidíte jako hlavní příčinu servis. Ano, třeba ty kotouče špatné co se měnily několikrát, nebo vyhozené peníze za ramena, když na starých se měnily silentbloky, beru, ale zas snaha v servisu je a já už to mi věřte to beru sportovně.
Otázka na geometrii byla správná, ano dělala se na autě snad 10 x. Naposledy včera, nebyl to laser. Zda-li je v pořádku nevím, ale myslím, že jen geometrií to stejně asi nebude. Jak jsem zmínil, když při jízdě krokem přejíždím nějakou nerovnost, cítím na pravé straně dosed kola jinak než u jiného auta, a to jsem projížděl i jinou S80 a tam to nedělalo. Vycházím tedy z toho, že když auto stále táhne do jednoho směru, je geo -, ale když jedu po super hladké silnici 100 km rychlostí a auto se třese, tak mám poocit, že mám na poloose asi potkana.
Nevím lidi, právě teď jedu opět do servisu vrátit půjčené kola.
Co bude dál netuším, auto mě časově již moc zatěžuje a děti mu "říkali" vibrátor. Teď již mají ale své autosedačky pro jistotu v jiném voze, toto auto teď není dle mého bezpečné pro rodinu.
Otázka na geometrii byla správná, ano dělala se na autě snad 10 x. Naposledy včera, nebyl to laser. Zda-li je v pořádku nevím, ale myslím, že jen geometrií to stejně asi nebude. Jak jsem zmínil, když při jízdě krokem přejíždím nějakou nerovnost, cítím na pravé straně dosed kola jinak než u jiného auta, a to jsem projížděl i jinou S80 a tam to nedělalo. Vycházím tedy z toho, že když auto stále táhne do jednoho směru, je geo -, ale když jedu po super hladké silnici 100 km rychlostí a auto se třese, tak mám poocit, že mám na poloose asi potkana.
Nevím lidi, právě teď jedu opět do servisu vrátit půjčené kola.
Co bude dál netuším, auto mě časově již moc zatěžuje a děti mu "říkali" vibrátor. Teď již mají ale své autosedačky pro jistotu v jiném voze, toto auto teď není dle mého bezpečné pro rodinu.
Naposledy upravil(a) a.jani dne 26 zář 2008 10:01, celkem upraveno 1 x.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 17 Odpovědi
- 3535 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od powl
-
- 6 Odpovědi
- 623 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 4 Odpovědi
- 662 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantuvdedek
-
- 9 Odpovědi
- 1175 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vztekloun
-
- 6 Odpovědi
- 415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr