Paliva v ČR
- Autor
- Zpráva
#1 Paliva v ČR
Mrkněte na to. http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
Roky jsem nečerpal u Benziny, ale asi přišel čas na změnu.
Kde berete palivo vy?
Roky jsem nečerpal u Benziny, ale asi přišel čas na změnu.
Kde berete palivo vy?
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1584
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#2 Paliva v ČR
to jsou pekny zmrdi ja cepuju vzdycky u shellu a koukam jak nemam super benzin a ted zjistim ze tam neni rozdil myslim ze V-Power Racing na tom nebude jinak nez tak jak je to s naftou...benzinu jsem mel vzdycky za socku, ale jak koukam tak se ukazala, k shellu uz nepolezu
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#3 Paliva v ČR
A jestli nezměníš slovník tak nepolezeš ani sem . Jasný?Kein píše:to jsou pekny zmrdi ja cepuju vzdycky u shellu a koukam jak nemam super benzin a ted zjistim ze tam neni rozdil myslim ze V-Power Racing na tom nebude jinak nez tak jak je to s naftou...benzinu jsem mel vzdycky za socku, ale jak koukam tak se ukazala, k shellu uz nepolezu
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1584
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#4 Paliva v ČR
Dovol abych te opravil:Honza píše:A jestli nezměníš slovník tak nepolezeš ani sem . Jasný?Kein píše:to jsou pekny zmrdi ja cepuju vzdycky u shellu a koukam jak nemam super benzin a ted zjistim ze tam neni rozdil myslim ze V-Power Racing na tom nebude jinak nez tak jak je to s naftou...benzinu jsem mel vzdycky za socku, ale jak koukam tak se ukazala, k shellu uz nepolezu
Slovo "****!", dobra pro tebe "ZM*D!", neni v teto republice vulgarni vyraz jiz od pradavnych casu, je to vlastni nazev pro osoby, jenz vykonavaji praktiky ne nepodobne vyse zminenych cinu, stejne jako mama,tata, kure, more. Ja se slusnosti na stiru nejsem, ovsem nijak jinak toto nazvat nejde a abych musel menit "slovnik" tak to bych zde musel psat o moc pestrejsi prispevky...ale chapu nekteri lide jsou citlivi...ovsem ja nic v tomto ohledu menit nehodlam jinymi slovy, muj prispevek co jsem naspal, mi vulgarni neprijde
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#5 Paliva v ČR
Nejsem zvědavej na tvoje důvody a varování platí dál.Kein píše:Dovol abych te opravil:Honza píše:A jestli nezměníš slovník tak nepolezeš ani sem . Jasný?
Slovo "****!", dobra pro tebe "ZM*D!", neni v teto republice vulgarni vyraz jiz od pradavnych casu, je to vlastni nazev pro osoby, jenz vykonavaji praktiky ne nepodobne vyse zminenych cinu, stejne jako mama,tata, kure, more. Ja se slusnosti na stiru nejsem, ovsem nijak jinak toto nazvat nejde a abych musel menit "slovnik" tak to bych zde musel psat o moc pestrejsi prispevky...ale chapu nekteri lide jsou citlivi...ovsem ja nic v tomto ohledu menit nehodlam
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 257
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
#6 Paliva v ČR
Podle mých zkušeností s kontrolami čerpaček tady nebude na vině Shell jako společnost, ale provozovatel, který má konktrétní čerpačku pronajatou, a který si chtěl asi trochu "přivydělat" . Ono se dost často hodně liší to co se vyrobí v rafinérce od toho co se nakonec prodává. Stačí nevymytá cisterna a tankujete s***ky. Nedávno jsem byl svědkem opravy jedné nejmenované pumpy: nádrž byla samá díra a při větším dešti do ní teklo. Provozovatel tvrdil, že si žádných úniků nevšiml...
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 242
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#7 Paliva v ČR
no, než jsem vyjel do švédska, bral jsem u shellek v praze (hostivař, smíchov), tady jsem bral v sobotu taky u shellky (frolunda torg), a jediný čeho jsem si všiml je, že mi kecá palivoměr , po cestě sem ukazoval 4,9. a po sobotním cca 260 km výetu spadl na 4,8. (celkový nájezd od resetu je cca 1200)
Tak nevim nevim jestli je to i palivem, každopádně cesta sem ([Jetebóój]) byla reálně kolem 6l/100km.
nicméně ty výsledky testu mne nenadchly... nicméně na doporučení které jsem dostal (mimo čr brát jen u shell) nic nemění, jako že tu shellky výrazně dražší nejsou... míjel jsem i jednu co byla široko daleko nejlevněší.
Tak nevim nevim jestli je to i palivem, každopádně cesta sem ([Jetebóój]) byla reálně kolem 6l/100km.
nicméně ty výsledky testu mne nenadchly... nicméně na doporučení které jsem dostal (mimo čr brát jen u shell) nic nemění, jako že tu shellky výrazně dražší nejsou... míjel jsem i jednu co byla široko daleko nejlevněší.
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
- Bydliště: Frýdek - Místek
#8 Paliva v ČR
Doteď Shell V-Power ALE koukám ... že nastanou veliké změny ...
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
#9 Paliva v ČR
Musím se KEINA zastat,protože opravdu tyto praktiky jsou těžkým ZMRDISMEM !!! Takhle ojebávat lidi!!! No to je opravdu možné jen u nás,v německu už by dostali takovou pokutu že by se z toho oprcali.Honza píše:Nejsem zvědavej na tvoje důvody a varování platí dál.
#10 Paliva v ČR
hele neblbněte tady, trochu jsem ten případ studoval:
porovnej: díky cetanu lze získat o 1-2 koně navíc v Německu kde není omezená rychlost a hóóóóóódně hustá síť dálnic přičemž po 3-5 letech auto stejně prodám na východ (řozuměj CZ, SK, PL atd.),
nebo je lepší v ČR místo Cetanu zlepšit čistící vlastnosti a tak prodloužit tomu autu životnost, nevím nemám chrochta ale vstřiky dnes nejsou moc levná záležitost nebo jo?
dát tam oboje jde taky, ale těžko - je to všechno dost vysoká chemie. Navíc 10 a více let starýmu motoru (konstrukčně) je prakticky úplně jedno jestli je cetan 50 nebo 60. Vyrobenej je pro hodnotu někde okolo 48.
A co se týká peněz - při tankování 50 litrů dáš za "lepší" = aditivovanou naftu o cca 75 Kč víc. A teď se běž podívat do obchodu co stojej takový ty zázraky typu generálka u šraněk.
Celý to testování bych si dal do souvislosti spíš s informacemi o odchodu šelu z ČR. Tam někde bude jádro pudla a ne v tý naftě...
porovnej: díky cetanu lze získat o 1-2 koně navíc v Německu kde není omezená rychlost a hóóóóóódně hustá síť dálnic přičemž po 3-5 letech auto stejně prodám na východ (řozuměj CZ, SK, PL atd.),
nebo je lepší v ČR místo Cetanu zlepšit čistící vlastnosti a tak prodloužit tomu autu životnost, nevím nemám chrochta ale vstřiky dnes nejsou moc levná záležitost nebo jo?
dát tam oboje jde taky, ale těžko - je to všechno dost vysoká chemie. Navíc 10 a více let starýmu motoru (konstrukčně) je prakticky úplně jedno jestli je cetan 50 nebo 60. Vyrobenej je pro hodnotu někde okolo 48.
A co se týká peněz - při tankování 50 litrů dáš za "lepší" = aditivovanou naftu o cca 75 Kč víc. A teď se běž podívat do obchodu co stojej takový ty zázraky typu generálka u šraněk.
Celý to testování bych si dal do souvislosti spíš s informacemi o odchodu šelu z ČR. Tam někde bude jádro pudla a ne v tý naftě...
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 43
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: V70 XC
- Bydliště: Zlín
#11 Paliva v ČR
Ve Valašském slovníku je slovo "****" přeloženo jako"nedochůdče".
Toš asi tak.
Toš asi tak.
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#12 Paliva v ČR
Ocekavam ze neco podobneho to bude i s benzinem...dnes jdu tankovat na Shellku, tak je zkusim prubnout, ze si beru V-Power Racing 100 oktan na rozborku pro kamarady do laborky...
Nemate nejaky clanek o soucasne kvalite benzinu v CR?
Nemate nejaky clanek o soucasne kvalite benzinu v CR?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#13 Paliva v ČR
taky na to jezdím - schválně si řekni o atest - jsou povinný ti ho ukázat. Mě to uklidnilo - byl z Německa.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 286
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5 147kW 2011
- Bydliště: Praha, Č.B.
#14 Paliva v ČR
No sakryš, to je fááákt šílený tady u nás na Balkáně - člověk už nemůže věřit nikomu a ničemu!!
Myslíte, že si to pro iDnes objednala Benzina? :pij:
Přece nezačnu jezdit k ní... nebo jo? Má někdo zkušenosti s tou jejich "lepší naftou"?
Myslíte, že si to pro iDnes objednala Benzina? :pij:
Přece nezačnu jezdit k ní... nebo jo? Má někdo zkušenosti s tou jejich "lepší naftou"?
Naposledy upravil(a) lookass_V70 dne 23 zář 2008 11:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 500
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#15 Paliva v ČR
Ja teda co muzu mluvit za benzin, tak u nas ve mestecku mame jen Benzinu, Shell a Slovnaft. Dlouho jsem je stridal, ale pocitove u me zvitezila benzina. Uz na predchozim aute, se kterym jsem jezdil nakejch 5 let jsem na plnou z benziny najezdil nejvic. Uprimne se mi nevyplatilo platit na shellce o 40 haleru na litr vic za obycejnej Natural95
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#16 Paliva v ČR
V Cechach snad jedine u Benziny, zkousel jsem i Shell, ale nevim, navic jejich neciste praktiky ve Guinejskym zalivu nechci podporovat Vetsinou si radsi zajedu par km do Reichu, cenove stejne. No a v Norsku Statoil (mam tam kafe zadara celej rok ), nekdy Esso.
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#17 Paliva v ČR
Jezdím jedině k shellu (benzinu jsem asi neprávem vyřadil) a rozdíl je znát - tedy u benzínu!
apropos, existuje takový srovnání taky pro kvalitu benzínu? moc jsem toho nenašel....
apropos, existuje takový srovnání taky pro kvalitu benzínu? moc jsem toho nenašel....
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#18 Paliva v ČR
Jezdím k OMV pro Carreru (asi přestanu...) a mám dojem, že je rozdíl i u které konkrétní pumpy natankuju.....
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#19 Paliva v ČR
Jak je ale možný, že Shell nabízí na jiných trzích různá pal,iva pod stejným názvem?? nebo tedy - jak je možný, že nabízí V-Power Diesel v mizerný kvalitě oproti Reichu??
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
#20 Paliva v ČR
a proč si myslíš že šel nabízí paliva v mizerný kvalitě? Konkrétní zkušenost nebo jen věříš objednanému článku v novinách?
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#21 Paliva v ČR
Může to být objednané a nebo ne, pokud to ale není pravda, taky se firma měla bránit..............................deanoli píše:a proč si myslíš že šel nabízí paliva v mizerný kvalitě? Konkrétní zkušenost nebo jen věříš objednanému článku v novinách?
PS: ne že bych Shellu nadržoval :?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#22 Paliva v ČR
Všechno závisí na pumpařích, ne za všechno může Shell. Někdy pumpaři objednají kalsiku a nechají naplnit tank s V Powerem a nebo to mixují. Rozhoduje i stojan na té které pumpě. Mám třeba vyzkoušeno, že Shell ve Zlíně loukách má kvalitní benzín na 6. stojanu a ÖMW pod Jižnímy Svahy na 3. stojanu, jinak je kvalita kolísavá. Pokud jedu jinam a musím tankovat jinde, tak je to sázka do loterie. Jinak co já vím, tak ve Zlíně má nejdražší benzín právě Benzina.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#23 Paliva v ČR
kdyby jen pumpa od pumpy ... ono je to od cisterny k cisterně. Jezdíval jsem pro Carreru 100 na OMV na D8 - výjezd z Prahy. Když to palivo uvedli na trh, bylo super, znatelně nižší spotřeba, motor dokázal táhnout od menších otáček ... po cca dvou měsících nastal na jedné a té samé pumpě zlom, tyhle vlastnosti zmizeli a auto na tu Carreru100 jezdilo úplně stejně jako na obyč N95tku, která je o 4Kč na litru levnější(LukOil)hroch32 píše:Jezdím k OMV pro Carreru (asi přestanu...) a mám dojem, že je rozdíl i u které konkrétní pumpy natankuju.....
Takže na tyhle superbenzíny prdím a leju tam to nejlevnější. Občas (v neděli kvůli slevě 2Kč/litr za -2 body) ještě beru Shell Vpower Racing v Teplicích - ul. nákladní. Ten se zdá být tím, čím má být, tj. 100 oktanovým benzínem.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#24 Paliva v ČR
Jarku promiň ale říkáš bludy, pumpy jsou v nájmu a pumpaři do toho odkud se benzín a nafta vozí nemaj vůbec co kecat. Dokonce ani nevědí kdy jim cisterna přijede. Platí nejen pro shell ale pro všechny - i pro Benzinu. Taky je blbost že by kvalita kolísala od stojanu - jsou napojený na jednu nádrž.jarek.krizan píše:Všechno závisí na pumpařích, ne za všechno může Shell. Někdy pumpaři objednají kalsiku a nechají naplnit tank s V Powerem a nebo to mixují. Rozhoduje i stojan na té které pumpě. Mám třeba vyzkoušeno, že Shell ve Zlíně loukách má kvalitní benzín na 6. stojanu a ÖMW pod Jižnímy Svahy na 3. stojanu, jinak je kvalita kolísavá. Pokud jedu jinam a musím tankovat jinde, tak je to sázka do loterie. Jinak co já vím, tak ve Zlíně má nejdražší benzín právě Benzina.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#25 Paliva v ČR
Já byl u stavby pumpy např ÖMW v Loukách a měl i co dočinění s pumpou v Bohuslavicích. Pumpař si může přesně zjistit téměř na hodinu kdy mu cisterna přijede ( sám jsem to dělal ) a záleží na smlouvě odkud přijede. Navíc smlouvy se dají měnit, tak jak kterékoli jiné - taky jsem to zažil. Je pravda, že pumpy jsou v soukromém vlastnictví a nejsou pronajaté ( ty o kterých píšu ).
Takže vím jak to na pumpách funguje od samého začátku, konstrukce a výstavby, až po provoz a sním spojené prasárny prováděné provozovateli. Takže vím moc dobře o čem mluvím, teda píšu.
Taky je nesmysl, že jsou napojeny všechny stojany na jednu nádrž, to snad možná jen u malých čerpaček, jinak je to z bezpečnostních důvodů zakázáno, je to určené nějak podle počtu stojanů.
Takže vím jak to na pumpách funguje od samého začátku, konstrukce a výstavby, až po provoz a sním spojené prasárny prováděné provozovateli. Takže vím moc dobře o čem mluvím, teda píšu.
Taky je nesmysl, že jsou napojeny všechny stojany na jednu nádrž, to snad možná jen u malých čerpaček, jinak je to z bezpečnostních důvodů zakázáno, je to určené nějak podle počtu stojanů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1382 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od AldaAlan
-
- 16 Odpovědi
- 3317 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 4 Odpovědi
- 2913 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 2 Odpovědi
- 332 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sibr
-
- 3 Odpovědi
- 488 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od CouDy