Zdravíčko kolegové, nejdříve jeden, potom druhý, mi asi umřely motůrky stěračů světel. Z nějakého schematu jsem vyčet, že jsou přes stejnou pojistku (všechny ok) jako motor stěračů předního okna a ten šlape i ostřikování chodí, takže závada bude asi na těch motůrkách. Potřebuju se k nim dostat, ale nevím kudy. Zřejmě musím sundat světlo? Masku? Jde to společně i s blinkrem? Musim nějak sundat ramínko stěrače, pak tu lištu pod světlem a tam na mne vykoukne nějaký šroub, nebo je to jenom na těch (2,3,4?) šroubech zevnitř od motoru a pak to na mne vypadne komplet?
Předem díky za odpověď T.
motůrky stěračů světel 740
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
motůrky stěračů světel 740
_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
vyndas blinkr, pak masku. Sundej si stiratka (neni to nutne, ale aspon pak tolik neprekazej a stejne je budes muset pred demontazi motorku sundat. Pak vyhodis srouby co drzej svetlo a svetlo vydnas i s moturkem (je chycenej k telesu svetla plechovym drzakem (ctyri srouby drzej motorek k drzaku a dva drzej drzak ke svetlu). Motorky jsou celkem rozumne opravitelne.... akorat pri jejich rozebirani je dobre si dat pozor na plastove zapadky aby nepopraskaly.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
díky za tipy. Jednu stranu už mám hotovou, druhou zase zítra. Po rezi ani památky, je to všechno z nějakého pozinku a bylo to jenom potažené takovym bílým povlakem, takže povolit šlo úplně všechno velmi slušně. Motůrek jsem rozebral a vylila se z něj louže vody. Byl úplně plnej. Ten už to asi nerozchodí....
Jinak držák motůrku byl uchycen dvěma šrouby k autu a k motůrku jenom nasunut pod matkou na ose stěrače. Takže světlo jsem sundal a motůrek zůstal na autě, vůbec nebyl přichycen k světlu.

Jinak držák motůrku byl uchycen dvěma šrouby k autu a k motůrku jenom nasunut pod matkou na ose stěrače. Takže světlo jsem sundal a motůrek zůstal na autě, vůbec nebyl přichycen k světlu.
_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1847
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Protože ty maš ještě poctivej "kredenc" kdežto oni už 9xx tam je to jinak...tomis píše:díky za tipy. Jednu stranu už mám hotovou, druhou zase zítra. Po rezi ani památky, je to všechno z nějakého pozinku a bylo to jenom potažené takovym bílým povlakem, takže povolit šlo úplně všechno velmi slušně. Motůrek jsem rozebral a vylila se z něj louže vody. Byl úplně plnej. Ten už to asi nerozchodí....![]()
Jinak držák motůrku byl uchycen dvěma šrouby k autu a k motůrku jenom nasunut pod matkou na ose stěrače. Takže světlo jsem sundal a motůrek zůstal na autě, vůbec nebyl přichycen k světlu.

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
Hele z vody v motorku si vůbec nic nemusíš dělat,ale zřejmě jej budeš muset do šroubku rozebrat a promazat.Největší problém mi dělal plast do kterého je zastrčena ta malá ojnička.Ten plast se má hýbat v krycím plechu ale ani po hodně dlouhém přemlouvání nebylo možno s ním pohnout,takže jsem vzal pilník a prostě zvětšil díru.Pak jsem vše složil,promazal a ono to funguje!!!Na druhém motorku jsem měl prasklou pružinku od uhlíku tak jsem ji napájel a už to taky funguje!!!tomis píše:díky za tipy. Jednu stranu už mám hotovou, druhou zase zítra. Po rezi ani památky, je to všechno z nějakého pozinku a bylo to jenom potažené takovym bílým povlakem, takže povolit šlo úplně všechno velmi slušně. Motůrek jsem rozebral a vylila se z něj louže vody. Byl úplně plnej. Ten už to asi nerozchodí....![]()
Jinak držák motůrku byl uchycen dvěma šrouby k autu a k motůrku jenom nasunut pod matkou na ose stěrače. Takže světlo jsem sundal a motůrek zůstal na autě, vůbec nebyl přichycen k světlu.
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
tak to je přesně ono, už jsem je oba totálně rozložil (ne že bych se nezapotil, než jsem na to přišel..), pořádně promazal, trocha pilníku, složil a už oba šlapou jak hodinky. Diky!martinopel píše:.....Hele z vody v motorku si vůbec nic nemusíš dělat,ale zřejmě jej budeš muset do šroubku rozebrat a promazat.Největší problém mi dělal plast do kterého je zastrčena ta malá ojnička.Ten plast se má hýbat v krycím plechu ale ani po hodně dlouhém přemlouvání nebylo možno s ním pohnout,takže jsem vzal pilník a prostě zvětšil díru.Pak jsem vše složil,promazal a ono to funguje!!!......
_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha


A je zvláštní, že se tak samy hezky sesinchronizovaly, co je vlastně tak efektně ovládá?
Předem dík za odpovědi.
_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 2087
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
Aha, sakra, takže rozebrat. To si zase nechám na jindy, až bude velká nuda. Třeba si na to, že trčí nahoru zvyknu. Přítelkyně, když to včera viděla řekla "jé, on brečí...."standa píše:asi nepozorná sborka - doběhový kontakt je OPAČNĚ
A teď kde hledat ten doběhový kontakt. Vzhledem k tomu, že jsem vyndaval jenom ty převody, tak tuším, že by to mohlo být přes takový malý kolečko, který jsem moc netušil, k čemu je, ale šponovalo to právě nejaký kontakt (asi ten doběhový, že :?:


_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96