jarek.krizan píše:Je to původně Normální Škoda 1100 MB , akorát upravena firmou AVON, která by se dalo říct byla za komančů taková tuningová firma. Takže nebylo to žádné samodomo, ale oficiálně i atestem a zapsáno v TP. Karburátor, dvoukomorový, přeplňovaný turbem. Interiér už byly moje překopávky. Otec jezdil na kamionce, tak tahal spoustu věcí ze západu z vrakáčů. Auto dostalo černý lak a spoustu chromu. Měla všech 8 oken ( 4 okna a 4 okýnka ) otevírací, což v u takového auta to rozhodně nebylo zvykem. Úpravy podvozku byly už moje práce. Bylo to takové moje české Porsche. A jezdilo jak vítr, a taky tak žralo. Ale tehdy stál benzín 6 kč/litr
Zajímavý Kolik to třeba mělo koní? Máš nějaký foto?
jarek.krizan píše:Je to původně Normální Škoda 1100 MB , akorát upravena firmou AVON, která by se dalo říct byla za komančů taková tuningová firma. Takže nebylo to žádné samodomo, ale oficiálně i atestem a zapsáno v TP. Karburátor, dvoukomorový, přeplňovaný turbem. Interiér už byly moje překopávky. Otec jezdil na kamionce, tak tahal spoustu věcí ze západu z vrakáčů. Auto dostalo černý lak a spoustu chromu. Měla všech 8 oken ( 4 okna a 4 okýnka ) otevírací, což v u takového auta to rozhodně nebylo zvykem. Úpravy podvozku byly už moje práce. Bylo to takové moje české Porsche. A jezdilo jak vítr, a taky tak žralo. Ale tehdy stál benzín 6 kč/litr
Zajímavý Kolik to třeba mělo koní? Máš nějaký foto?
Kolik to mělo koní nemám tušení, ani nevím, jestli to vůbec někdo někde udával. Když jsem to auto kupoval, tak byl rok 1985. Aspoň myslím. Je to už dávno. Fotky mám, ale jen ČB a analogové. Tehdy ještě digitály neexistovaly. Fotky jsou jen 2 a nevalné kvality. Já s tím jezdil takové ty orientační soutěže a tak bylo jednou i v novinách. Vyrobily se tuším 4 ks. A jeden je myslím ještě někde v Boleslavi schovaný.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
Koupil ji kdosi z Vysokého mýta a dál už nevím. Vím jen že asi po 3 letech na to sháněl nějakou plechařinu, že s tím někde praštil. A víc jsem o ní neslyšel.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204