700 v dieslu 60kw?

Všechno o sedmách a devítkách!

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
hoffi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 477
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od hoffi »

No nevím,nemám sice zkušenosti s Volvem,ale tohle bude takové to auto start - cíl.Žádnej spěch,ale určitě vás doveze tam kam potřebujete.Sice je to na úkor času,ale kdo má rád takovou tu usedlou jízdu,kdy vám jem motor pod kapotou bublá,je to ono!!! :palec:
Měli jsme kdysi něco podobného a najezdil jsem sním dost kilometrů a bez závad.Většinou jsou to spolehlivé a věčné motory,jak už tu někdo psal(při správné údržbě).Pokud pospícháte,vyrazíte o hoďku či dvě dřív a je to.Pak si jen užíváte krajiny. :lol:
Osobně je to pro mě až moc usedlé,ale proti gustu.........ikdyž musím přiznat,že i toto auto má určitě své kouzlo.

cao Hof.
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3074
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od Sergej »

travex píše:
Sergej píše:Ja som "stastnym" majitelom auta s motorom bez turba (nejaka dobra dusa ho vymontovala) a jedine kde mi vykon chyba su kopce. Na bezne jazdenie po cestach, dialnici mi to uplne staci. Co ma viac trapi su kudoly dymu pri prudkej akceleracii, ale to bude asi tou ukrajinskou naftou na ktoru to kedysi chodilo...

to nebude zadnou naftou, bude to bud serizenim nebo vubec stavem motoru.... zalezi jak to cmoudi...

cerny cmoud = spatny predvstrik/velka davka paliva/stav trysek/nizka komprese
svetly cmoud = nizka davka paliva/priskrcene sani/netesna palivova soustava
To ma tiez napadlo, pretoze sytic je "napevno". Byvaly majitel sa dusoval ze mesiac pred predajom boli vstreky a pumpa nadstavene v servise... Teraz idem kupit druhu pumpu - vraj po repase, tak uvidim. Je mozne ju namontovat svojpomocne (zosynchronizovanie vstrekov s otvaranim/zatvaranim ventilov), alebo je to lepsie nechat servisu ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od travex »

Sergej píše:
To ma tiez napadlo, pretoze sytic je "napevno". Byvaly majitel sa dusoval ze mesiac pred predajom boli vstreky a pumpa nadstavene v servise... Teraz idem kupit druhu pumpu - vraj po repase, tak uvidim. Je mozne ju namontovat svojpomocne (zosynchronizovanie vstrekov s otvaranim/zatvaranim ventilov), alebo je to lepsie nechat servisu ?

(sÿtic napevno = rozhodne prilis velky predvstrik, mozna by stacilo vymenit jen termostat¨a nestarat se o cerpadlo, pokud tedy nebudes menit za pumpu pro atmosferickou verzi)

predvstik nenastavis od oka presne - idealni je merit "hodinkami" nebo a to je jednodussi pouzit stroboskop. Nejdriv nastavis predvstik a nasledne se budes bavit serizenim zakladni davky paliva, volnobehu a uplne nakonec sestelujes prebehove otacky.... zadna veda. Serizeni davky udelej tak aby to jelo slusne, ale moc to nekourilo - bude to kompromis mezi zatahem a oblaky cerneho dymu. Mne se osvedcilo dohnat davku na minimum, kdy uz to prestava tahnout a pak cca 1/4 otacky pridat a zkontrolovat si jak moc to kouri v otackach nad 2500. Doporucuju serizovat na teplem motoru a teprve nakonec doladit serizeni termostatu pro studeny start - po ohrati nastavis vuli cca 0.6 az 0.8 mm mezi ovladacim lanem od termostratu a tahlem plynu. PS: jako idealni mas dva pokusy na serizeni zakladni davky, kazdej pokus navic neni pro cerpadlo to nejlepsi co muze dostat.... ze stavu (od cerpadlare) dostanes serizeno na zakladni predepsane hodnoty, kde davka bude prilis velka.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od travex »

travex píše:
Sergej píše:
To ma tiez napadlo, pretoze sytic je "napevno". Byvaly majitel sa dusoval ze mesiac pred predajom boli vstreky a pumpa nadstavene v servise... Teraz idem kupit druhu pumpu - vraj po repase, tak uvidim. Je mozne ju namontovat svojpomocne (zosynchronizovanie vstrekov s otvaranim/zatvaranim ventilov), alebo je to lepsie nechat servisu ?

(sÿtic napevno = rozhodne prilis velky predvstrik, mozna by stacilo vymenit jen termostat¨a nestarat se o cerpadlo, pokud tedy nebudes menit za pumpu pro atmosferickou verzi)

pred demontazi cerpadla postav motor do uvrate prvniho valce tak, aby ryska na kole cerpadla licovala s ryckou na drzaku cerpadla. Pak shod teprve cerpadlo a nove vrat opacnym zpusobem, tzn prehod kolo (je na klinek) a pak vrat cerpadlo do drzaku, natoc kolo na rysky a nasad remen a napni ho (cca 1/5 pricneho protoceni uprostred volne delky mezi koly). Pokud bude remen hlucny tak ho nasledne povol. Dotahni si cerpalo na jediny sroub a serid predvstrik a pak ho teprve dotahni na vsechny ctyri.

predvstik nenastavis od oka presne - idealni je merit "hodinkami" nebo a to je jednodussi pouzit stroboskop. Nejdriv nastavis predvstik a nasledne se budes bavit serizenim zakladni davky paliva, volnobehu a uplne nakonec sestelujes prebehove otacky.... zadna veda. Serizeni davky udelej tak aby to jelo slusne, ale moc to nekourilo - bude to kompromis mezi zatahem a oblaky cerneho dymu. Mne se osvedcilo dohnat davku na minimum, kdy uz to prestava tahnout a pak cca 1/4 otacky pridat a zkontrolovat si jak moc to kouri v otackach nad 2500. Doporucuju serizovat na teplem motoru a teprve nakonec doladit serizeni termostatu pro studeny start - po ohrati nastavis vuli cca 0.6 az 0.8 mm mezi ovladacim lanem od termostratu a tahlem plynu. PS: jako idealni mas dva pokusy na serizeni zakladni davky, kazdej pokus navic neni pro cerpadlo to nejlepsi co muze dostat.... ze stavu (od cerpadlare) dostanes serizeno na zakladni predepsane hodnoty, kde davka bude prilis velka.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3074
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od Sergej »

No, vymenit termostat.... skor ho tam znovu namontovat...Jeho predna cast - tam kde sa pripaja hadica s vodou, tam nie je.
Ale da sa s tym jazdit aj bez dymenia - plyn uberat dovtedy dokial to este nezpomaluje a uz nedymi.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

_Iggy_
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Blatisrava
Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
Bydliště: Bratislava

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od _Iggy_ »

Sergej píše:Ale da sa s tym jazdit aj bez dymenia - plyn uberat dovtedy dokial to este nezpomaluje a uz nedymi.
Presne takto jazdim aj ja. Uplne uz som si na lahku nohu zvykol a nemam s tym problem, ani ked presadnem do ineho auta. Na druhej strane veci, co travex spominal, by som rad dal do poriadku.

travexi, myslis, ze ked tie tvoje odporucania vytlacim a odnesiem svojmu mechanikovi, bude si s tym vediet dat rady? :oops:
_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od travex »

_Iggy_ píše:
Sergej píše:Ale da sa s tym jazdit aj bez dymenia - plyn uberat dovtedy dokial to este nezpomaluje a uz nedymi.
Presne takto jazdim aj ja. Uplne uz som si na lahku nohu zvykol a nemam s tym problem, ani ked presadnem do ineho auta. Na druhej strane veci, co travex spominal, by som rad dal do poriadku.

travexi, myslis, ze ked tie tvoje odporucania vytlacim a odnesiem svojmu mechanikovi, bude si s tym vediet dat rady? :oops:
Jestli videl nekdy diesela detailneji nez z rozjeteho vlaku tak urcite... :-D
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
This topic is 13 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“