700 v dieslu 60kw?

Všechno o sedmách a devítkách!
This topic is 13 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Hradištko u Nymburka

700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od Miki »

zdar koukal jsem na nějaký inzeráty na mobile.de a nabízely tam tyhle auta ,mě se to zdá nějak málo těch 60kw,vždyť to musí bejt s těma kilama strašnej lenoch,není to nějaká pitomost? máte to někdo?
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

Anonymous

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od Anonymous »

Miki píše:zdar koukal jsem na nějaký inzeráty na mobile.de a nabízely tam tyhle auta ,mě se to zdá nějak málo těch 60kw,vždyť to musí bejt s těma kilama strašnej lenoch,není to nějaká pitomost? máte to někdo?
Miki má to tady docela dost lidu a je to tak...a všichni si s tim maximálně libujou podle mne dostupných informací. Třeba Tomáš Němec, pokud za něj můžu mluvit, má jenom atmosférickej chrocht a naprostá spokojenost. Plynulost provozu je podobná jako u Š120...ale musíš si uvědomit že je to pořád jeden a ten samej šestiválec kterýmu je všechno jedno. Ten motor vydrží všechno a co ho drží při životě neni výkon ale objem a kroutící moment.
Když se rozhodneš předjíždět tak musíš stylem "dejchavičnej autobus z kopce" ale dá se. Volvo s timhle motorem si myslim dokonale ukazuje co to znamená "valit se"... :wink: a to tak že pořád a asi navždy :D

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od travex »

motor D24 ma opravdu bidnych 60kW, nevim sice o tom ze by si Tomas Nemec chrochtal... nadsenej moc neni - hlavne kvuli tomu ze to auto je polomrtvy - zrychleni se meri kalendarem. Jinak atmosferu nedrzi pohromade ani kroutici moment, to co D24 na kroutaku v oblacich sazi vyplodi, je umerne mirne upravenemu motoru 1,3 ze skodovky.... takze zadna slava.... Jinak s klimoskou to taky neni problem, Saman ma D24ku s klimou ve 245ce a no problem, jede velmi slusne a o tom ze bezi klima pomalu ani nevis...

Pokud je to mozne a nebojis se investice do turba (dalsi vec co se muze vysr* a navic je to draha sranda) tak jdi do minimalne do D24T (81kW a o 70 Nm vetsi kroutak nez u D24).

Pravdou zustava, ze atmosfera ma nizsi spotrebu a je mene nachylna na servis a udrzbu (prave diky neexistenci turba). Pokud motor dostava to co ma (kazdych 7500 km olej) tak je vicemene vecna.... 500000 km bez vetsiho servisu je bezna zalezitost. SPotreba se bude pohybovat nekde mezi sedmi az deseti litry.... u turba pocitej minimalne s pullitrem navic,a le spis s litrem, maximaum zustava +- stejne....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Anonymous

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od Anonymous »

No chrochtání jsem myslel z hlediska spolehlivosti...o jízdních výkonech nemůže být ani řeč ale asi jsem se nechal unést že je to velice převelice známá věc a počítal že to každý pochopí. :oops:
Takže Travex uvedl na správnou míru... :wink:

P.S. O krouťáku jsem psal spíše jako o menším vlivu...větší má I6 a objem - Brácha když jede do kopce tak jede 60, zapřáhne káru s čistírnou (těžká, navíc aerodynamická brzda) a stejně tam těch 60 jede taky...a tuhle vlastnost D24 mi nikdo nevyvrátí :twisted: :D
Až na Travexe kterej popíše příběh z dálnice s 2xx :wink: Neber osobně! :D :D :D

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od travex »

Roj píše:zapřáhne káru s čistírnou (těžká, navíc aerodynamická brzda) a stejně tam těch 60 jede taky...a tuhle vlastnost D24 mi nikdo nevyvrátí :twisted: :D
Až na Travexe kterej popíše příběh z dálnice s 2xx :wink: Neber osobně! :D :D :D
Ja to nepotrebuju vyvracet, se dvema tunama na kouli jel D24 do kopce na D1 na dvojku a byl rad ze nahoru vylez... ale neni se cemu divit, dve tuny jsou dve tuny., celkovkou nekde kolem 3,5 tuny se nebylo co divit.... ale ten pocit byl strasnej - nakladaky kolem jenom litaly .....hmhmmmmmmmm, hmmmmmmm, vrrrrrrrrrrruuummmmmm - pripadal jsem si jako snek... ale ono s turbochrochtem bych do toho kopce nejl 30, ale 37 kmh... nedelam si iluze :-D
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Příspěvek od Miki »

hmm díky že jste mě zase v něčem poučili,no nakonec mám Volvo zatím pouze 3 měsíce,ale musím říci,že začínám chápat Karla s tím,že nafta patří do kamen ( sorry) ale nedovedu si představit,že bych měl takovýho lenocha, už těch mejch 84kw se mi zdá na tu tíhu tak tak a dovedu si leckde představit i větší akceleraci než mi poskytuje
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

Anonymous

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od Anonymous »

travex píše: ...ale ono s turbochrochtem bych do toho kopce nejl 30, ale 37 kmh... nedelam si iluze :-D
No o tom by se možná dalo polemizovat...jde o to že je něco jinýho auto rozject než jenom udržovat rychlost a kdyby ses u Brna dostatečně rozjel tak bys tam mohl zvládnou i 40km/h. Ne vážně myslim že by se s tim turbem dalo víc...věřil bych i těm 50-60km/h ale zkušenosti narozdíl od Tebe chybí... :lol:

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

Miki píše:hmm díky že jste mě zase v něčem poučili,no nakonec mám Volvo zatím pouze 3 měsíce,ale musím říci,že začínám chápat Karla s tím,že nafta patří do kamen ( sorry) ale nedovedu si představit,že bych měl takovýho lenocha, už těch mejch 84kw se mi zdá na tu tíhu tak tak a dovedu si leckde představit i větší akceleraci než mi poskytuje
je lenoch a lenoch.-... svez se s turbochrochtem a atmosferickej benzin ti prijde nezajimavej....

jinak i atmosfera je pouzitelna, ale zalezi jak na co... co je super je to ze naftak je sestivalec a podle toho se chova, je pomerne vysootackovej a zy ctyrvalec (byt v benzinu) bych nemenil.... i nafte se da prijit na chut... ja mam 81kW (o tri min jak ty) a 210 kroutak a pdole toho to taky lita, le never tomu co je v technicaku... tyhle parametry uz ani tvuj ani muj motor davno nemaji...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Miki píše:hmm díky že jste mě zase v něčem poučili,no nakonec mám Volvo zatím pouze 3 měsíce,ale musím říci,že začínám chápat Karla s tím,že nafta patří do kamen ( sorry) ale nedovedu si představit,že bych měl takovýho lenocha, už těch mejch 84kw se mi zdá na tu tíhu tak tak a dovedu si leckde představit i větší akceleraci než mi poskytuje
Počkej Miki o jakymže lenochovi to tady mluvíš? D24T? D24 má svoje výhody a ty všechny jsou dostajasna vykoupeny vlastnostmi motoru ale D24T?
Zeptám se takhle, jenom pro srovnání: Když Tě předjede ŠOC f červenym tédéíčku a Tobě to nedá, jak seš na tom v poměru k němu? Dáš kotel a předjedeš ho? Když teda taky solidně chvátá...nebo chce závodit :?: Já jenom pro představu že s těmahle 96kW šmejdama jsem už párkrát přišel do styku a bylo to čistě jenom o stylu, z kopce jsem využil "styl dejchavičnýho autobusu" a jel asi o 5km/h rychleji než on. Jenže ta ku*va zůstala v levym pruhu i po předjetí aut jenom abych musel dát nohu z plynu a pak už jsem to zase nenabral...takže nepředjel, ale ani mi neujel (a to je vlajkomotor Š). A jentak mimochodem aby sis udělal představu o rychlosti tak když blbeček vlítnul do obce ve 160 tak jsem řekl že na takovýhle závody mu se*u.
A když už jsem u toho psaní tak si i rovnou rejpnu, jel jsi už s D24T? Aby Tě tady Karlos jenom nemystifikoval a nebyls pak překvapenej až Ti nějaká načoudí saze do větráku :D :D :D

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

koukam Roji, ze chytas na prvni naslapnuti :-)

proste my dva uz vime co D24T nebo TIC umi a dovede.... kdo to nevyzkousel dlouhodobe nevi o cem mluvi.... nechci hanit benziny, ale az bude atmosfericka 2,3ka (je srovnatelna s D24T aspon priblizne co do vykonu) jezdit dlouhodobe bez setreni za 8,2 litru a nebude v ni pocitac tak s ni klidne jezdit budu :-) :-) :-) ...... 2,3kam muzou od nas maximalne cinkat o predni sklo saze velke jako petikoruny :-)

ale zacinali jsme se bavit o D24ce... srovntelna je s benzinovym dvoulitrem
Naposledy upravil(a) travex dne 13 kvě 2005 11:38, celkem upraveno 1 x.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Tak tych 81 kW s tou tazkou tehlou zahybe celkom v pohode, odpichy z krizovatiek su jedna basen - maloco udrzi krok do tych 60 km/h

Pozn. ale aj tak mam radsej benzin a diesel uz nechcem :)
Naposledy upravil(a) wickey dne 13 kvě 2005 13:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Chlumak
Offline
Příspěvky: 33
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Libeň 31, Praha - západ

Příspěvek od Chlumak »

Já si myslim, že 60 kW je asi málo na velký auto, ale má to svý výhody. A taky myslim, že ropa je styl života, stejně jako benzín. Já sem benzínovej, protože mi víc voní, někomu zase ty saze. Nový tédéíčkáři sou už zase jinej styl, ty to potřebujou všem natírat, ale hodně si hlídaji, aby jim ten nátěr ostatním moc nevysál kapsu. Já bych chrochta nechtěl, to si radši za ten čistej vejfuk trochu připlatim :lol:
_________________
Clifova 240 GLE, B230F 1988
béžová 244 DL, B21A, 1977, už jen doklady
cervena 244 DL, B19A, 1979
modrá V70 TDI, 1997, AT, už dělá radost jinde:-(
yamaha FZS 600 FAZER, na léto :-)

Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Příspěvek od Miki »

Roj píše:Počkej Miki o jakymže lenochovi to tady mluvíš? D24T? D24 má svoje výhody a ty všechny jsou dostajasna vykoupeny vlastnostmi motoru ale D24T?
Zeptám se takhle, jenom pro srovnání: Když Tě předjede ŠOC f červenym tédéíčku a Tobě to nedá, jak seš na tom v poměru k němu? Dáš kotel a předjedeš ho? Když teda taky solidně chvátá...nebo chce závodit :?: Já jenom pro představu že s těmahle 96kW šmejdama jsem už párkrát přišel do styku a bylo to čistě jenom o stylu, z kopce jsem využil "styl dejchavičnýho autobusu" a jel asi o 5km/h rychleji než on. Jenže ta ku*va zůstala v levym pruhu i po předjetí aut jenom abych musel dát nohu z plynu a pak už jsem to zase nenabral...takže nepředjel, ale ani mi neujel (a to je vlajkomotor Š). A jentak mimochodem aby sis udělal představu o rychlosti tak když blbeček vlítnul do obce ve 160 tak jsem řekl že na takovýhle závody mu se*u.
A když už jsem u toho psaní tak si i rovnou rejpnu, jel jsi už s D24T? Aby Tě tady Karlos jenom nemystifikoval a nebyls pak překvapenej až Ti nějaká načoudí saze do větráku :D :D :D
počkej kámo já tě nechtěl nas..at,a věřím,že turbíčko v dieslu šlape možná líp než ten můj benzín,já mluvil o tom,že mi přijde těch 60kw málo ( to je jestli to dobře chápu D24 ) a hlavně nemluvím o nějakejch rychlostech ty jsou mi ukradený,stejně jezdím max 130 kde to jde a většinou spíš kolem 100,nejsem žádnej závodník,mě šlo o tu akceleraci třeba když potřebuješ z vedlejší rychle do díry mezi auta a tam i já dávám majzla,prostě to není sporťák ( nebo co jsem měl SAAB 2.0 Turbo to bylo dělo ) a u tý 60kw to bude určitě ještě horší
jinak D jsem nikdy neměl a chtěl jsem teď V v turboD ale když jsem viděl u prvních 3 aut na který jsem se byl podívat tu olejovou sprchu zespoda,tak jsem vzal ( zase ) benzín a mám teda únik oleje trošku jenom z OD ale motor ani kapička
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

Miki píše: jinak D jsem nikdy neměl a chtěl jsem teď V v turboD ale když jsem viděl u prvních 3 aut na který jsem se byl podívat tu olejovou sprchu zespoda,tak jsem vzal ( zase ) benzín a mám teda únik oleje trošku jenom z OD ale motor ani kapička
ta olejova sprcha miva dve priciny: netesnosti na motoru - spise vyjimecna vec - ńebo a to je standardni funkce: olej vyhozeny do sani odvetranim skrine a stekajici hadicema od filtru k turbu, pripadne od filtru k saci komore...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Miki píše:
Roj píše:Počkej Miki o jakymže lenochovi to tady mluvíš? D24T? D24 má svoje výhody a ty všechny jsou dostajasna vykoupeny vlastnostmi motoru ale D24T?
Zeptám se takhle, jenom pro srovnání: Když Tě předjede ŠOC f červenym tédéíčku a Tobě to nedá, jak seš na tom v poměru k němu? Dáš kotel a předjedeš ho? Když teda taky solidně chvátá...nebo chce závodit :?: Já jenom pro představu že s těmahle 96kW šmejdama jsem už párkrát přišel do styku a bylo to čistě jenom o stylu, z kopce jsem využil "styl dejchavičnýho autobusu" a jel asi o 5km/h rychleji než on. Jenže ta ku*va zůstala v levym pruhu i po předjetí aut jenom abych musel dát nohu z plynu a pak už jsem to zase nenabral...takže nepředjel, ale ani mi neujel (a to je vlajkomotor Š). A jentak mimochodem aby sis udělal představu o rychlosti tak když blbeček vlítnul do obce ve 160 tak jsem řekl že na takovýhle závody mu se*u.
A když už jsem u toho psaní tak si i rovnou rejpnu, jel jsi už s D24T? Aby Tě tady Karlos jenom nemystifikoval a nebyls pak překvapenej až Ti nějaká načoudí saze do větráku :D :D :D
počkej kámo já tě nechtěl nas..at,a věřím,že turbíčko v dieslu šlape možná líp než ten můj benzín,já mluvil o tom,že mi přijde těch 60kw málo ( to je jestli to dobře chápu D24 ) a hlavně nemluvím o nějakejch rychlostech ty jsou mi ukradený,stejně jezdím max 130 kde to jde a většinou spíš kolem 100,nejsem žádnej závodník,mě šlo o tu akceleraci třeba když potřebuješ z vedlejší rychle do díry mezi auta a tam i já dávám majzla,prostě to není sporťák ( nebo co jsem měl SAAB 2.0 Turbo to bylo dělo ) a u tý 60kw to bude určitě ještě horší
jinak D jsem nikdy neměl a chtěl jsem teď V v turboD ale když jsem viděl u prvních 3 aut na který jsem se byl podívat tu olejovou sprchu zespoda,tak jsem vzal ( zase ) benzín a mám teda únik oleje trošku jenom z OD ale motor ani kapička
Počkej Miki, doufám že jsi z toho nepochopil že jsem se nějak naštval...to vůbec ne, ale pravdou je že to z toho mohlo vyznít, takže kdyžtak se omlouvám :wink:
Na těch 60kW je ta krabička hodně velká, to je pravda a na řízený vlet do křižovatky se a) musíš hodně dobře připravit b) je to nemožné. Většinou platí možnost b). Jenom ještě platí že jak tuhle loď jednou rozhoupeš tak "vopravdu valí" klíďo i kolem 150...do větších kopců ztrácí ale jestli trochu znáš tak z Budějic do Tábora to zvládla všude...

Jirrka
Offline
Příspěvky: 566
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Pardubice

Ropak

Příspěvek od Jirrka »

Ropa je ropa. Ma o polovinu lehci 340 s 1,6 D (kdysi 40 KW) se chova stejne. Kazdy predjeti si dvakrat rozmyslim pokud tam nema minimalne 100vku tj. ze se to uz vali, a do kopce max. 80 (kopecek ke za Chjomutovem na Horu sv. Sebestiana tak 30km/h na 2-ku, protoze vic sice jest klidne tahne, ale motor rve a 3-ka ztrati tak rychle rychlost, ze to tam nema cenu davat. Na dalnici to zvlada i 150 km/h.

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Re: Ropak

Příspěvek od lookens »

:)
Naposledy upravil(a) lookens dne 01 čer 2007 15:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 851
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

Příspěvek od HonzaA »

travex píše:koukam Roji, ze chytas na prvni naslapnuti :-)
ale zacinali jsme se bavit o D24ce... srovntelna je s benzinovym dvoulitrem
Nedá mi to. Jede D24 srovnatelně jako B230F? B200F totiž jo. To, co píšeš je zde běžně tradovaný nesmysl, nicméně stále nesmysl. Holt při srovnání je asi taky důležitý stav motoru, B200F nejede zase tak špatně.

Pokud někdo došel k tomuto nepravivému závěru, musel to srovnávat s nějakou vraždou. Za určitých okolností může D24 jet srovnatelně třeba jako T6 :twisted:
_________________
244 GLE B23E 1981 | 944 GLE B234F 1992 a další

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6065
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

HonzaA píše: Za určitých okolností může D24 jet srovnatelně třeba jako T6 :twisted:
Třeba ze skály :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

no D24 je lina, ale D24T bylo zihadlo (v ramci moznosti :D )
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

djtola
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od djtola »

Tak jsem to pročetl a jako budoucí majitel 740 kombi v tomto našlapanym vykonu jsem trosku deprimován. Ted mam Tempru 2.0 83kW, sice to je tak o 20kw slabší než segřina 1,8 ve Fordu (85kW) ale kdyz clovek chce, tak to jede... No co se da delat, aspon se nezabiju...

Jen tak mimo. Jak byste to viděli s ježděním na slunečnici, dle mě by to tomu motoru nemohlo uškodit, při dodržování výměn oleje (proč jen 7500km) budu menit každých 40dní :tlesk:
_________________
Budoucí majitel 740 2,4D, 1988

Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od Miki »

djtola píše:Tak jsem to pročetl a jako budoucí majitel 740 kombi v tomto našlapanym vykonu jsem trosku deprimován. Ted mam Tempru 2.0 83kW, sice to je tak o 20kw slabší než segřina 1,8 ve Fordu (85kW) ale kdyz clovek chce, tak to jede... No co se da delat, aspon se nezabiju...

Jen tak mimo. Jak byste to viděli s ježděním na slunečnici, dle mě by to tomu motoru nemohlo uškodit, při dodržování výměn oleje (proč jen 7500km) budu menit každých 40dní :tlesk:
Nechci ti do toho mluvit zřejmě máš dobrý důvod pro to jít do D24, a i já, když jsem tento topik v dávné minulosti zakládal jsem o tom uvažoval, nicméně dnes zastávám názor, že když diesel tak jedině D24TIC, nicméně asi to nejlepší co si myslím je B230F a plyn.( samozřejmě pokud se bavíme o sedmách a poměru ekonomický provoz/hybnost, nebo lépe řečeno hýbatelnost ;-) )
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

djtola
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od djtola »

Miki píše:
djtola píše:Tak jsem to pročetl a jako budoucí majitel 740 kombi v tomto našlapanym vykonu jsem trosku deprimován. Ted mam Tempru 2.0 83kW, sice to je tak o 20kw slabší než segřina 1,8 ve Fordu (85kW) ale kdyz clovek chce, tak to jede... No co se da delat, aspon se nezabiju...

Jen tak mimo. Jak byste to viděli s ježděním na slunečnici, dle mě by to tomu motoru nemohlo uškodit, při dodržování výměn oleje (proč jen 7500km) budu menit každých 40dní :tlesk:
Nechci ti do toho mluvit zřejmě máš dobrý důvod pro to jít do D24, a i já, když jsem tento topik v dávné minulosti zakládal jsem o tom uvažoval, nicméně dnes zastávám názor, že když diesel tak jedině D24TIC, nicméně asi to nejlepší co si myslím je B230F a plyn.( samozřejmě pokud se bavíme o sedmách a poměru ekonomický provoz/hybnost, nebo lépe řečeno hýbatelnost ;-) )
No Zatím mam tempru v sedanu a jsem DJ, a aparatury už mam více než místa v autě. Sestra má přítele z Německa, takže mě našel celkem pěkný kousek po celkovým GO motoru (opravoval ho nějaký jeliman, a od něj to muselo jít k někomu kdo tomu rozumí), po důchodci, prý bez koroze. A bohužel má motor D24, a hledat něco jiného, na to nemam cas a peníze, tohle je za 400 EUR. Chtěl bych to vzhledem k mému nájezdu předělat na slunečnicový olej a na to je tento motor asi nejvhodnějsí. Doma máme 1,9 SDI POlO 50kW, takze to bude na akceleraci to same. Uvidim jak me Volvo chytne a když jo, chtěl bych přístí rok něco novějšího a s turbem... Ale pozitivum je, ze díky pojistce na výkon zaplatím skoro o 2000,- menší ručení :-)
_________________
Budoucí majitel 740 2,4D, 1988

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3073
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od Sergej »

Ja som "stastnym" majitelom auta s motorom bez turba (nejaka dobra dusa ho vymontovala) a jedine kde mi vykon chyba su kopce. Na bezne jazdenie po cestach, dialnici mi to uplne staci. Co ma viac trapi su kudoly dymu pri prudkej akceleracii, ale to bude asi tou ukrajinskou naftou na ktoru to kedysi chodilo...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: 700 v dieslu 60kw?

Příspěvek od travex »

Sergej píše:Ja som "stastnym" majitelom auta s motorom bez turba (nejaka dobra dusa ho vymontovala) a jedine kde mi vykon chyba su kopce. Na bezne jazdenie po cestach, dialnici mi to uplne staci. Co ma viac trapi su kudoly dymu pri prudkej akceleracii, ale to bude asi tou ukrajinskou naftou na ktoru to kedysi chodilo...

to nebude zadnou naftou, bude to bud serizenim nebo vubec stavem motoru.... zalezi jak to cmoudi...

cerny cmoud = spatny predvstrik/velka davka paliva/stav trysek/nizka komprese
svetly cmoud = nizka davka paliva/priskrcene sani/netesna palivova soustava
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
This topic is 13 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“