T-5 Škubání při 4000ot.

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#51 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od drewid »

Jakou životnost mají zapalovací kabely? Už mám svíčky tak jestli pro sichr utratit trojku za káble nebo je to zbytečný? V servisce o nich není zmínka - kdy by se měli měnit?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#52 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od yoby »

Mno když jsem tě dneska odpoledne viděl se rozjíždět na křižovatce u Igy, tak bych to taky tipoval na závadu mezi sedačkou a pedálama :lol:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#53 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od drewid »

Copa se ti nelíbilo? Dyť už nejsem mladej ocas abych musel na každým rozjezdu pálit gumy 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#54 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od dali »

Nevím jak má T5 řešenou regulaci turba, ale naprosto stejnou závadu mi u ropáka způsoboval vadnej elektromagnetickej ventil ovládání turba (N75 - umschaltventil se to jmenuje hochdojč) Ačkoli mi různý rozumbradové radili, že když ho připojím na zdroj a cvakne v něm, je OK, tak cvaknul ale OK rozhodně nebyl. Forces ho dodal za cca 1700Kč. Projevovalo se to zásadně při delší jízdě - min. cca 50km vkuse a nejvíc při předjíždění proti kopci - jako kdyby mi někdo střídavě šlapal na brzdu....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 111
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Kontaktovat uživatele:

#55 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Zbynek »

dali píše:Nevím jak má T5 řešenou regulaci turba, ale naprosto stejnou závadu mi u ropáka způsoboval vadnej elektromagnetickej ventil ovládání turba (N75 - umschaltventil se to jmenuje hochdojč) Ačkoli mi různý rozumbradové radili, že když ho připojím na zdroj a cvakne v něm, je OK, tak cvaknul ale OK rozhodně nebyl. Forces ho dodal za cca 1700Kč. Projevovalo se to zásadně při delší jízdě - min. cca 50km vkuse a nejvíc při předjíždění proti kopci - jako kdyby mi někdo střídavě šlapal na brzdu....
To co stavalo u tebe nama nic spolecnicho s vynechavanim motoru tobe auto prestalo tahnout protoze odesel ventil ktery vynechava turbo nic vic zavada pomerne bezna,u jeho auta je to bud civka ktera pri visich ot.vynechava nabo svicky nebo kable atd....a mozna by to mohl byt i Haluv snimac,ale ten jenom mozna.
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#56 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od drewid »

Nejprve půjdu do těch svíček už je vozím v kastlíku v pá nebo po se dokopu a nechám si je namontovat. Pak dám vědět. Kabely se mi preventivně za 3000kč fakt nechtěly kupovat. Jsem ultrasocka to si nemůžu dovolit. Už dost na tom že blbejch 5 svíček stojí 1750kč 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#57 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od VanThomas »

_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#58 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od drewid »

Dík ! Ale stejně kde je problém když stejná věc stojí 1000 anebo 3000? To jsou 3x horší? Někde jsem dokonce viděl i nějakej polskej kabel za 70kč/kus ale to asi nebude to nejořechovější což? 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 308
Registrován: 17 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

#59 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od hoffi »

drewid píše:Dík ! Ale stejně kde je problém když stejná věc stojí 1000 anebo 3000? To jsou 3x horší? Někde jsem dokonce viděl i nějakej polskej kabel za 70kč/kus ale to asi nebude to nejořechovější což? 8)
Zrovna třikrát horší bych neřekl a Tesla není špatný výrobce.Ne vše co je levnější musí být zákonitě i horší.Někdy se dle mého mínění zbytečně připlácí za značku. ;-)
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#60 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Dural8 »

Kabely tesla Blatná jsou jedny z nejkvalitnějších kabelů poměr cena/výkon. Silikonové Made in USA, čímž neříkám že jsou nejlepší, ale za ty prachy rozhodně stojí. A přístup technologa z jmenované Tesly mohu jenom vřele doporučit.
_________________
V60 D4

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#61 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od wickey »

doporucuji Championy - mam kabely a jsou ok. Akorat vsechny neorigo nemaji ty takove jakoby zaslepky na prostor svicky.. jen fajfky.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

GDPR_user

#62 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od GDPR_user »

wickey píše:doporucuji Championy - mam kabely a jsou ok. Akorat vsechny neorigo nemaji ty takove jakoby zaslepky na prostor svicky.. jen fajfky.
Champion je v poslední době hned po BERU největší shit.

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#63 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od drewid »

Hurá opraveno ! Bylo to svíčkama ! Jedna byla upálená fest a měla cca 2mm mezeru mezi takovým tím svíčkovým klitorisem a plíškem a to bylo ono.Asi.Ale jede to jak má.Mám už vymazané bodové konto tak to zase můžu pálit. Juhů ! :palec: 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

GDPR_user

#64 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od GDPR_user »

drewid píše:Hurá opraveno ! Bylo to svíčkama ! Jedna byla upálená fest a měla cca 2mm mezeru mezi takovým tím svíčkovým klitorisem a plíškem a to bylo ono.Asi.Ale jede to jak má.Mám už vymazané bodové konto tak to zase můžu pálit. Juhů ! :palec: 8)
Takže v servisu svíčky neměnili?? :shock: :shock: :shock:

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#65 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od drewid »

Ale měnili, ale asi šly po těch 30tis.km do háje.Doufám.
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

GDPR_user

#66 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od GDPR_user »

drewid píše:Ale měnili, ale asi šly po těch 30tis.km do háje.Doufám.
Je mi divné,že by toto škubání dělaly svíčky. :?

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1619
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#67 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Kein »

drewid píše:Hurá opraveno ! Bylo to svíčkama ! Jedna byla upálená fest a měla cca 2mm mezeru mezi takovým tím svíčkovým klitorisem a plíškem a to bylo ono.Asi.Ale jede to jak má.Mám už vymazané bodové konto tak to zase můžu pálit. Juhů ! :palec: 8)
kolik za si dal v origo servise jinak jestli je treba menit svicky co 30 000km to se me zda dost popici
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

honzAK
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 170
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: byla v70 a 740gle
Bydliště: Budejice

#68 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od honzAK »

ja dal v autorizaku po 20% sleve za sadu svice do 20V bez turba asi 564kc bez dph, sem cekal dardu a tohle me fakt prekvapilo i samotnyho technika no meli to tak v ceniku, jeste sme si delali srandu ze tam pred tim chybi 1ka.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#69 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Roger »

Podle symptomu a rad zkusenejsich to muze delat i zapalovaci civka/civky, ktera muze za urc. vyssi teploty delat problemy a nedavat kolik ma, pak jedine vymenit a zkusit. Zpocatku se motor dusi jen kdyz davate vice plynu, volnobeh OK, postupne ale uz nepali ani na volnobeh, jede na 4,3 valce a po dalsi jizde chcipa uplne. Ale po asi 30min vychladnuti nastartujete a nic nepoznate...
Apropo, jake civky na vymenu by jste doporucovali? Orig. od volvo autorizaku (asi Sagem) nebo jsou nejake jine snad i trvanlivejsi?dik
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#70 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Roger »

jeste jsem stoural na foru a neco s civkama na V40 1.8 se probiralo i tady
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=14323&hilit=Civka
a nejaka souvislost - podobne symptomy by mohla byt i s vadnym snimacem polohy skrtici klapky
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=15746&hilit=Civka
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#71 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od ksw »

honzAK píše:ja dal v autorizaku po 20% sleve za sadu svice do 20V bez turba asi 564kc bez dph, sem cekal dardu a tohle me fakt prekvapilo i samotnyho technika no meli to tak v ceniku, jeste sme si delali srandu ze tam pred tim chybi 1ka.
běžně používám svíce této provenience na již třetí benzínové turbo,měním dle předpisů a nikdy žádný problém

http://www.brisk.cz/upload/fckedit/file/download/BRISK_SILVER_srovnavaci_tabulky_CZa.pdf
nebo
http://www.brisk.cz/catalog.php
pochopiteně jsem zkoušel i origo, ale rozdíl jsem nepoznal.
a cena odpovídá zdejším poměrům
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#72 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Roger »

jake mate zkusenosti se svickami s dvojitym jiskristem?
viz. napr. Brisk DOR14DS
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#73 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Tomas BB, SK »

No ja ma brisky DR14 YPP (myslim, ale Brisky su to urcite), v podstate som nezbadal rozdiel oproti povodnym DENSO .... Ale mam ich tam zatial len chvilu takze neviem viac povedat. kazdopadne funguju.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 296
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: SK, St. Lubovna

#74 T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od dod »

vynechavanie motora pri vysokych otackach a tiez okamzite po nastartovani horuceho motora moze byt aj kvoli zoxidovanym kontaktom v koncovkach na vstrekovacoch, minule som hladal na mojej T6 zavadu vynechavania...sviecky tip-top, cievky asi dvojrocne ako nove uz gumove spodky, tak uz som nevedel co a nahodou som len odpojil konektor od jedneho vstrekovaca a problem sa nasiel...tie kontakty neboli nejako velmi zoxidovane ale bol na nich taky zlty povlak a najviac v mieste vodiveho spoja s protikusom, tak som ich vsetky po jednom odpojil a prestriekol kontoxom, po poskladani auto citelne ozilo! do 6000 ot toci krasne plynulo bez akychkolvek zachvevov a citit to aj na vykone, takze toto urcite odporucam urobit aj preventivne nakolko do vstrekovaca ide prud cca 1A+ a je tam hlavne podstatna ta rychla odozva a otvorenie vstreku ktore ma suvis aj s prechodovym odporom konektorov.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“