T-5 Škubání při 4000ot.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#51 T-5 Škubání při 4000ot.
Jakou životnost mají zapalovací kabely? Už mám svíčky tak jestli pro sichr utratit trojku za káble nebo je to zbytečný? V servisce o nich není zmínka - kdy by se měli měnit?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#52 T-5 Škubání při 4000ot.
Mno když jsem tě dneska odpoledne viděl se rozjíždět na křižovatce u Igy, tak bych to taky tipoval na závadu mezi sedačkou a pedálama
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#53 T-5 Škubání při 4000ot.
Copa se ti nelíbilo? Dyť už nejsem mladej ocas abych musel na každým rozjezdu pálit gumy
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#54 T-5 Škubání při 4000ot.
Nevím jak má T5 řešenou regulaci turba, ale naprosto stejnou závadu mi u ropáka způsoboval vadnej elektromagnetickej ventil ovládání turba (N75 - umschaltventil se to jmenuje hochdojč) Ačkoli mi různý rozumbradové radili, že když ho připojím na zdroj a cvakne v něm, je OK, tak cvaknul ale OK rozhodně nebyl. Forces ho dodal za cca 1700Kč. Projevovalo se to zásadně při delší jízdě - min. cca 50km vkuse a nejvíc při předjíždění proti kopci - jako kdyby mi někdo střídavě šlapal na brzdu....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
- Kontaktovat uživatele:
#55 T-5 Škubání při 4000ot.
To co stavalo u tebe nama nic spolecnicho s vynechavanim motoru tobe auto prestalo tahnout protoze odesel ventil ktery vynechava turbo nic vic zavada pomerne bezna,u jeho auta je to bud civka ktera pri visich ot.vynechava nabo svicky nebo kable atd....a mozna by to mohl byt i Haluv snimac,ale ten jenom mozna.dali píše:Nevím jak má T5 řešenou regulaci turba, ale naprosto stejnou závadu mi u ropáka způsoboval vadnej elektromagnetickej ventil ovládání turba (N75 - umschaltventil se to jmenuje hochdojč) Ačkoli mi různý rozumbradové radili, že když ho připojím na zdroj a cvakne v něm, je OK, tak cvaknul ale OK rozhodně nebyl. Forces ho dodal za cca 1700Kč. Projevovalo se to zásadně při delší jízdě - min. cca 50km vkuse a nejvíc při předjíždění proti kopci - jako kdyby mi někdo střídavě šlapal na brzdu....
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#56 T-5 Škubání při 4000ot.
Nejprve půjdu do těch svíček už je vozím v kastlíku v pá nebo po se dokopu a nechám si je namontovat. Pak dám vědět. Kabely se mi preventivně za 3000kč fakt nechtěly kupovat. Jsem ultrasocka to si nemůžu dovolit. Už dost na tom že blbejch 5 svíček stojí 1750kč
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#57 T-5 Škubání při 4000ot.
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovaci-kabely-sada,volvo-850-2-3-t5-gle-glt-rok-94-motor-b5234-ft-objem-2300-166,3300,518drewid píše:Kabely se mi preventivně za 3000kč fakt nechtěly kupovat
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#58 T-5 Škubání při 4000ot.
Dík ! Ale stejně kde je problém když stejná věc stojí 1000 anebo 3000? To jsou 3x horší? Někde jsem dokonce viděl i nějakej polskej kabel za 70kč/kus ale to asi nebude to nejořechovější což?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 308
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
#59 T-5 Škubání při 4000ot.
Zrovna třikrát horší bych neřekl a Tesla není špatný výrobce.Ne vše co je levnější musí být zákonitě i horší.Někdy se dle mého mínění zbytečně připlácí za značku.drewid píše:Dík ! Ale stejně kde je problém když stejná věc stojí 1000 anebo 3000? To jsou 3x horší? Někde jsem dokonce viděl i nějakej polskej kabel za 70kč/kus ale to asi nebude to nejořechovější což?
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#60 T-5 Škubání při 4000ot.
Kabely tesla Blatná jsou jedny z nejkvalitnějších kabelů poměr cena/výkon. Silikonové Made in USA, čímž neříkám že jsou nejlepší, ale za ty prachy rozhodně stojí. A přístup technologa z jmenované Tesly mohu jenom vřele doporučit.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#61 T-5 Škubání při 4000ot.
doporucuji Championy - mam kabely a jsou ok. Akorat vsechny neorigo nemaji ty takove jakoby zaslepky na prostor svicky.. jen fajfky.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#62 T-5 Škubání při 4000ot.
Champion je v poslední době hned po BERU největší shit.wickey píše:doporucuji Championy - mam kabely a jsou ok. Akorat vsechny neorigo nemaji ty takove jakoby zaslepky na prostor svicky.. jen fajfky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#63 T-5 Škubání při 4000ot.
Hurá opraveno ! Bylo to svíčkama ! Jedna byla upálená fest a měla cca 2mm mezeru mezi takovým tím svíčkovým klitorisem a plíškem a to bylo ono.Asi.Ale jede to jak má.Mám už vymazané bodové konto tak to zase můžu pálit. Juhů !
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
#64 T-5 Škubání při 4000ot.
Takže v servisu svíčky neměnili??drewid píše:Hurá opraveno ! Bylo to svíčkama ! Jedna byla upálená fest a měla cca 2mm mezeru mezi takovým tím svíčkovým klitorisem a plíškem a to bylo ono.Asi.Ale jede to jak má.Mám už vymazané bodové konto tak to zase můžu pálit. Juhů !
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#65 T-5 Škubání při 4000ot.
Ale měnili, ale asi šly po těch 30tis.km do háje.Doufám.
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
#66 T-5 Škubání při 4000ot.
Je mi divné,že by toto škubání dělaly svíčky. :?drewid píše:Ale měnili, ale asi šly po těch 30tis.km do háje.Doufám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#67 T-5 Škubání při 4000ot.
kolik za si dal v origo servise jinak jestli je treba menit svicky co 30 000km to se me zda dost popicidrewid píše:Hurá opraveno ! Bylo to svíčkama ! Jedna byla upálená fest a měla cca 2mm mezeru mezi takovým tím svíčkovým klitorisem a plíškem a to bylo ono.Asi.Ale jede to jak má.Mám už vymazané bodové konto tak to zase můžu pálit. Juhů !
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 170
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
#68 T-5 Škubání při 4000ot.
ja dal v autorizaku po 20% sleve za sadu svice do 20V bez turba asi 564kc bez dph, sem cekal dardu a tohle me fakt prekvapilo i samotnyho technika no meli to tak v ceniku, jeste sme si delali srandu ze tam pred tim chybi 1ka.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#69 T-5 Škubání při 4000ot.
Podle symptomu a rad zkusenejsich to muze delat i zapalovaci civka/civky, ktera muze za urc. vyssi teploty delat problemy a nedavat kolik ma, pak jedine vymenit a zkusit. Zpocatku se motor dusi jen kdyz davate vice plynu, volnobeh OK, postupne ale uz nepali ani na volnobeh, jede na 4,3 valce a po dalsi jizde chcipa uplne. Ale po asi 30min vychladnuti nastartujete a nic nepoznate...
Apropo, jake civky na vymenu by jste doporucovali? Orig. od volvo autorizaku (asi Sagem) nebo jsou nejake jine snad i trvanlivejsi?dik
Apropo, jake civky na vymenu by jste doporucovali? Orig. od volvo autorizaku (asi Sagem) nebo jsou nejake jine snad i trvanlivejsi?dik
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#70 T-5 Škubání při 4000ot.
jeste jsem stoural na foru a neco s civkama na V40 1.8 se probiralo i tady
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=14323&hilit=Civka
a nejaka souvislost - podobne symptomy by mohla byt i s vadnym snimacem polohy skrtici klapky
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=15746&hilit=Civka
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=14323&hilit=Civka
a nejaka souvislost - podobne symptomy by mohla byt i s vadnym snimacem polohy skrtici klapky
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=15746&hilit=Civka
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#71 T-5 Škubání při 4000ot.
běžně používám svíce této provenience na již třetí benzínové turbo,měním dle předpisů a nikdy žádný problémhonzAK píše:ja dal v autorizaku po 20% sleve za sadu svice do 20V bez turba asi 564kc bez dph, sem cekal dardu a tohle me fakt prekvapilo i samotnyho technika no meli to tak v ceniku, jeste sme si delali srandu ze tam pred tim chybi 1ka.
http://www.brisk.cz/upload/fckedit/file/download/BRISK_SILVER_srovnavaci_tabulky_CZa.pdf
nebo
http://www.brisk.cz/catalog.php
pochopiteně jsem zkoušel i origo, ale rozdíl jsem nepoznal.
a cena odpovídá zdejším poměrům
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#72 T-5 Škubání při 4000ot.
jake mate zkusenosti se svickami s dvojitym jiskristem?
viz. napr. Brisk DOR14DS
viz. napr. Brisk DOR14DS
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 295
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
#73 T-5 Škubání při 4000ot.
No ja ma brisky DR14 YPP (myslim, ale Brisky su to urcite), v podstate som nezbadal rozdiel oproti povodnym DENSO .... Ale mam ich tam zatial len chvilu takze neviem viac povedat. kazdopadne funguju.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#74 T-5 Škubání při 4000ot.
vynechavanie motora pri vysokych otackach a tiez okamzite po nastartovani horuceho motora moze byt aj kvoli zoxidovanym kontaktom v koncovkach na vstrekovacoch, minule som hladal na mojej T6 zavadu vynechavania...sviecky tip-top, cievky asi dvojrocne ako nove uz gumove spodky, tak uz som nevedel co a nahodou som len odpojil konektor od jedneho vstrekovaca a problem sa nasiel...tie kontakty neboli nejako velmi zoxidovane ale bol na nich taky zlty povlak a najviac v mieste vodiveho spoja s protikusom, tak som ich vsetky po jednom odpojil a prestriekol kontoxom, po poskladani auto citelne ozilo! do 6000 ot toci krasne plynulo bez akychkolvek zachvevov a citit to aj na vykone, takze toto urcite odporucam urobit aj preventivne nakolko do vstrekovaca ide prud cca 1A+ a je tam hlavne podstatna ta rychla odozva a otvorenie vstreku ktore ma suvis aj s prechodovym odporom konektorov.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 5 Odpovědi
- 413 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od IgorS
-
- 6 Odpovědi
- 1318 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jarouš
-
- 10 Odpovědi
- 1549 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Punkexploited
-
- 10 Odpovědi
- 2694 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka