Audio vo V50
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: zvolen
Audio vo V50
zaujimava tema uz som hladal vsade mozno co sa tyka pripojenia ci uz usb , zosilovaca subwofera nieco sa nachadza na volvoforum com len momentalne neviem link ked najdem dodam
a co sa tyka FM transmitter kamarat si kupoval do BMW dneska som to skusal vo volve uplne super v nay emgeton za 700sk aj z ovladacom
a co sa tyka FM transmitter kamarat si kupoval do BMW dneska som to skusal vo volve uplne super v nay emgeton za 700sk aj z ovladacom
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
Rozměr repro přední i zadní : 165 mm
Odpor : 4 ohmy
čerpáno s Vadisu ! A jestli budu mít chvilku zítra v rachotě čas , tak Ti to flaksy vyfotím a přeměřím na tom co mi zbylo z přestrojování dveří !
Odpor : 4 ohmy
čerpáno s Vadisu ! A jestli budu mít chvilku zítra v rachotě čas , tak Ti to flaksy vyfotím a přeměřím na tom co mi zbylo z přestrojování dveří !
Naposledy upravil(a) wrbics dne 21 srp 2009 09:25, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
To bys byl moc hodnej. 165mm tj mazec ... no snad to nekde najdu
4 ohmy, dobry ... no musim na to nekdy vlitnout, asi v tom tydnu pred srazem 
Zkus se prosim podivat a zmerit, kolik je za tim repro mista a vyfotit, jak to tam za nim vypada. To by mi bodlo
Jinak to jsou normalni stredove repro? (resp stredove nebo stredobasove) ze? Akorat vi nekdo, co znamena koaxialni? Jako na jednom webu ma koaxialni zvlast od stredovych ... tak mi to trosku vrta hlavou.


Zkus se prosim podivat a zmerit, kolik je za tim repro mista a vyfotit, jak to tam za nim vypada. To by mi bodlo

Jinak to jsou normalni stredove repro? (resp stredove nebo stredobasove) ze? Akorat vi nekdo, co znamena koaxialni? Jako na jednom webu ma koaxialni zvlast od stredovych ... tak mi to trosku vrta hlavou.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
Tak jsem si čas našel a snad Ti to pomůže !Je to sice ze předních dveří , ale až tolik se to snad lišit nebude.
Takhle vypadá reprák z Performance :
Tolik trčí do auta ,ta pěna se lehce dotýká tapecu : Tak vypadá ze zadu , rozteč mezi nýty je cca 167mm, trošku to zkresluje , díra je skoro 140mm: Tolik trčí dovnitř dveří , ten plast je trošku nad repro a chrání ho : Konektor :
Takhle vypadá reprák z Performance :
Tolik trčí do auta ,ta pěna se lehce dotýká tapecu : Tak vypadá ze zadu , rozteč mezi nýty je cca 167mm, trošku to zkresluje , díra je skoro 140mm: Tolik trčí dovnitř dveří , ten plast je trošku nad repro a chrání ho : Konektor :
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
Diky moc, kurnik ten konektor bude problem
Koukam, ze je primo zabudovany v repro ... sakrys 


_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Audio vo V50
[img]http://www.enika.cz/images/vyrobky/obrazek_4489_fullsize.jpg[/img]
Po zastrčení zalít pistolí s tekutou gumou.
Po zastrčení zalít pistolí s tekutou gumou.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
Takze jsem to vykoumal, ale pro jistotu se tp zitra jeste rozdelam a podivam se, co je napsano na reproduktoru. Jinak si koupim asi jedny z techto repro, vetsi W nemuzu, pac dozadu je max 80W na komplet (2x40W kazda strana):
http://www.ahifi.cz/reproduktory/magnat-car-fit-216.html
nebo
http://www.ahifi.cz/reproduktory-do-auta/magnat-dark-power-216.html
u tech prvnich je jeste vykonova rezerva 10W(2x5W) dvere, takze jsou favority
Jinak jsem nasel tyto konektory:
http://www.mh.cz/redukce-repro.htm ... part: repro redukce 250209 Volvo
A pokud bude potreba nejaka redukce na uchyt, tak si kdyztak neco udelam z preklizky, ktera zaroven pak bude krasne tlumit vybrace
Uvidim, jak to tam presne je ...
http://www.ahifi.cz/reproduktory/magnat-car-fit-216.html
nebo
http://www.ahifi.cz/reproduktory-do-auta/magnat-dark-power-216.html
u tech prvnich je jeste vykonova rezerva 10W(2x5W) dvere, takze jsou favority

http://www.mh.cz/redukce-repro.htm ... part: repro redukce 250209 Volvo
A pokud bude potreba nejaka redukce na uchyt, tak si kdyztak neco udelam z preklizky, ktera zaroven pak bude krasne tlumit vybrace

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: zvolen
Audio vo V50
znacka magnat spicka medzi auto hifi myslim ze ak vsetko sedi bude spravna volba ja som magnat mal pred tym v 440 v prednych dverach plus som dorobil vyskove v zadnom plate trojpasmove 4kanalovy zosilovac a subwofer vsetko magnat neuveritelny zvuk proste pecka
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
Magnat rozhodně neni špička v autohifi, je to taková střední cesta. Samozřejmě mají i High-End řadu.
Doporučuju v této cenové relaci zkouknout taky značky Helix, DLS, Hertz, Dragster, Mac Audio, MB Quart ...
Doporučuju v této cenové relaci zkouknout taky značky Helix, DLS, Hertz, Dragster, Mac Audio, MB Quart ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
Jj na DLS a Hertz jsem koukal meli meli o dost mensi nebo az moc velky vykon a hlavne mensi frekvencni rozsah. Rad bych mel so nejbliz 30Hz kvuli lepsimu vykresleni basu, bohuzel vetsina repro v teto cenove kategorii je az od 50-60Hz. Neni to nic lehkeho, vybrat neco v teto kategorii, ale myslim, ze by to nemuselo hrat spatne.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Audio vo V50
michalmalcek1 píše:znacka magnat spicka medzi auto hifi

Mohlo ti to hrát dobře, ale určitě ne špičkově.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
Jj presne ... me treba jde o to, aby to dobre hralo. Tak jak hraje original mi staci. Spickova aparatura by sice byla fajn, ale je to dosti velka investice o pracnosti instalace nemluve. Navic nepotrebuju, abych tim budil pohledy kolemjdoucich, staci mi dobra produkce uvnitr vozu 

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
Pokud vybíráš repro do auta a budeš je mít napojený jen na rádio (nebo výkon do cca 20W RMS) tak tě zajímá hlavně citlivost. Měla by být 90 a více dB. Frekvenční rozsah neřeš, tyhle repro ti nezahrajou 50Hz aby to bylo pořádně slyšet (cítit) na to potřebuješ větší výkon. Takže frekvenční rozsah 50/60 - 22.000Hz je OK. Velkej výkon taky nevadí, takže ber standard co uváděj, to bejvá kolem 50W RMS.flaksy píše:Jj na DLS a Hertz jsem koukal meli meli o dost mensi nebo az moc velky vykon a hlavne mensi frekvencni rozsah. Rad bych mel so nejbliz 30Hz kvuli lepsimu vykresleni basu, bohuzel vetsina repro v teto cenove kategorii je az od 50-60Hz. Neni to nic lehkeho, vybrat neco v teto kategorii, ale myslim, ze by to nemuselo hrat spatne.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
No vystup zesilovace u High Performance audia je 4x40W RMS pri 4ohm, tj pokud jsem to dobre pochopil tak 40W RMS na dvere. Citlivost tech Magnatu je 91dB, rozsah 35-24000Hz, coz je snad taky v pohode. Vykon sady je 70W RMS, tedy 35W na dvere, takze se vlezu do toho, co utahne zesik.
Proste original repro hraji pekne a nechci je menit za nejake male chrchlicky (i kdyz se mi libily jedny alpine za dobrou cenu o vykonu 40W sada), jake jsou napr u zakladni verze audia pro tuto radu aut. Totiz pro muj vuz jsou audia:
4x20W ... bez zesilovace
4x40W ... se zesilovacem, moznost subwooferu (ten ja nemam)
4x70W ... se zesilovacem, dolby surround, subwoofer
*tucne oznacene vlastnim
Nicmene pro me potreby si myslim, ze by ty Magnaty mohly odvest svou praci. Nebo jakou jinou sestavu do 2000 bys mi, Conane, mohl doporucit (max vykon soustavy 80W RMS, nejmene 60W).
Proste original repro hraji pekne a nechci je menit za nejake male chrchlicky (i kdyz se mi libily jedny alpine za dobrou cenu o vykonu 40W sada), jake jsou napr u zakladni verze audia pro tuto radu aut. Totiz pro muj vuz jsou audia:
4x20W ... bez zesilovace
4x40W ... se zesilovacem, moznost subwooferu (ten ja nemam)
4x70W ... se zesilovacem, dolby surround, subwoofer
*tucne oznacene vlastnim
Nicmene pro me potreby si myslim, ze by ty Magnaty mohly odvest svou praci. Nebo jakou jinou sestavu do 2000 bys mi, Conane, mohl doporucit (max vykon soustavy 80W RMS, nejmene 60W).
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 554
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Audio vo V50
Moje recflaksy píše:Navic nepotrebuju, abych tim budil pohledy kolemjdoucich, staci mi dobra produkce uvnitr vozu

_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
Toz hosi ted jsem z toho jelen. Originalni repro u High Performance ma 2ohm velke repro a 8ohm male repro. Tak a ted jak to nahradit
Premium ma vse 4ohm male 8ohm. Nicmene o rozdeleni vykonu u High Perf a Premium dle ohmu neni ani slovo. Udavaji to oboje nejak neurcite a to celkovy vykon 160W u High Perf a 305W u Premium, ohmy neohmy
Tak ted babo rad ...


_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
Na impedanci se teď vyprdni. Aby instalace za něco stála, tak stejně musíš vyhodit originál pásmové výhybky (ty spojujou ten "valkej" a "malej" reprák a dávají výslednou impedanci kolem 4ohm).
Tzn. že buď od zesilovače rovnou natáhneš novej reprokabel až k výhybce nových reproduktorů, které koupíš, nebo musíš najít místo, kde ten reprokabel vstupuje do origo výhybky a z tohoto místa vyvýst kabel k výhybce nových repro.
Netuším, jaká je přesně konfigurace origo audia u tebe, jestli je tam jen výhybka pro výšky ("malé repro"
) nebo jedna společná (reprokabel od zesilovače vede do výhybky / krabičky a odtud pak dva kabely, jeden to výšky, druhej do středobasu).
Když už tam máš ten zesilovač, přitlač na penězích za ty přední repro. Proč toho nevyužít. Alespoň něco kolem 3000Kč by si to zasloužilo. Kouknu se ti po něčem.
Tzn. že buď od zesilovače rovnou natáhneš novej reprokabel až k výhybce nových reproduktorů, které koupíš, nebo musíš najít místo, kde ten reprokabel vstupuje do origo výhybky a z tohoto místa vyvýst kabel k výhybce nových repro.
Netuším, jaká je přesně konfigurace origo audia u tebe, jestli je tam jen výhybka pro výšky ("malé repro"

Když už tam máš ten zesilovač, přitlač na penězích za ty přední repro. Proč toho nevyužít. Alespoň něco kolem 3000Kč by si to zasloužilo. Kouknu se ti po něčem.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
Takže z levnejch toto:
http://www.ahifi.cz/reproduktory/dls-k6.html
http://www.ahifi.cz/reproduktory/hertz-dsk-165-new.html
http://www.ahifi.cz/reproduktory/helix-dark-blue-62-1.html
Střední cesta:
http://www.ahifi.cz/reproduktory/dls-b6a.html
http://www.ahifi.cz/reproduktory/dragster-ds-632.html
http://www.ahifi.cz/reproduktory/dego-st-650.html
Co bych doporučil já:
http://www.ahifi.cz/reproduktory/dls-c6a.html
http://www.ahifi.cz/reproduktory/hertz-esk-165-new.html
http://www.ahifi.cz/reproduktory/dls-k6.html
http://www.ahifi.cz/reproduktory/hertz-dsk-165-new.html
http://www.ahifi.cz/reproduktory/helix-dark-blue-62-1.html
Střední cesta:
http://www.ahifi.cz/reproduktory/dls-b6a.html
http://www.ahifi.cz/reproduktory/dragster-ds-632.html
http://www.ahifi.cz/reproduktory/dego-st-650.html
Co bych doporučil já:
http://www.ahifi.cz/reproduktory/dls-c6a.html
http://www.ahifi.cz/reproduktory/hertz-esk-165-new.html
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
Klasicky vypadajici vyhybka neni (divne ja vim, vice dal v textu), dnes jsem to mel rozebrane a ani v manualu elektroinstalace neni o vyhybce ani zminka. Jedine co jsem nasel je az u maleho repra takovej buclatej kondenzator, coz by mela byt asi nahrazka za vyhybku (pac kabel jde do kondiku v objimce a z toho pak do maleho repra).
Je to tam tak, ze kabel k repro jde pres nejakej sdruzenej konektor na ovladani zamku a okna dveri, z tama jde kabel do hlavnich repro, z toho konektoru jde do maleho repro, kde na ceste je v objimce kondik a pak teprv to jde do maleho reproduktoru.
Jinak jsem dnes zkousel oba dva velke vzadu a ten jeden, pokud se pritlaci stred blize k magnetu, tak hraje (tj asi je unaveny magnet), ten druhy se na chvilicku chrchlave take rozjel, ale tim to haslo
a dalsi zvuk jsem z nej nedostal. Takze ten uz to ma uplne unaveny asi
Stava k kabelech samozrejme je.
Je to tam tak, ze kabel k repro jde pres nejakej sdruzenej konektor na ovladani zamku a okna dveri, z tama jde kabel do hlavnich repro, z toho konektoru jde do maleho repro, kde na ceste je v objimce kondik a pak teprv to jde do maleho reproduktoru.
Jinak jsem dnes zkousel oba dva velke vzadu a ten jeden, pokud se pritlaci stred blize k magnetu, tak hraje (tj asi je unaveny magnet), ten druhy se na chvilicku chrchlave take rozjel, ale tim to haslo


_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
Jo a ten int. eshop nevybírám záměrně
, ale jen proto, že tam je hodně značek pohromadě 


_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
Ten kondík je ta výhybka. Takže to je jen výhybka pro vějšky. V tom případě můžeš použít původní reprokabel a podle toho, které repro koupíš, ho připojíš. Levnější repro mají taky jen výhybku pro vejšku, dražší pak mají výhybku pro vejšku i středobas.flaksy píše:Klasicky vypadajici vyhybka neni (divne ja vim, vice dal v textu), dnes jsem to mel rozebrane a ani v manualu elektroinstalace neni o vyhybce ani zminka. Jedine co jsem nasel je az u maleho repra takovej buclatej kondenzator, coz by mela byt asi nahrazka za vyhybku (pac kabel jde do kondiku v objimce a z toho pak do maleho repra).
Je to tam tak, ze kabel k repro jde pres nejakej sdruzenej konektor na ovladani zamku a okna dveri, z tama jde kabel do hlavnich repro, z toho konektoru jde do maleho repro, kde na ceste je v objimce kondik a pak teprv to jde do maleho reproduktoru.
Jinak jsem dnes zkousel oba dva velke vzadu a ten jeden, pokud se pritlaci stred blize k magnetu, tak hraje (tj asi je unaveny magnet), ten druhy se na chvilicku chrchlave take rozjel, ale tim to hasloa dalsi zvuk jsem z nej nedostal. Takze ten uz to ma uplne unaveny asi
Stava k kabelech samozrejme je.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
Jo, teď mi došlo, že chcěš měnit zadní repráky. Tam klidně můžeš dát něco lovnější.
Osobně bych to teda udělal takhle, pokud přední a zadní repro mají stejné rozměry, tak bych repro z předních dveří dal do zadních a dopředu koupil něco lepšího, kolem těch 3,500Kč
Osobně bych to teda udělal takhle, pokud přední a zadní repro mají stejné rozměry, tak bych repro z předních dveří dal do zadních a dopředu koupil něco lepšího, kolem těch 3,500Kč
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
Super, takze normalne koupim nejakou tu sadu, vymenim repraky a je to. V pripade, ze bych chtel nahodit tu vyhybku a vymenit vse, tak prerusim kabel pred privodem do dolniho repro, pridam vyhybku a z te vyvedu kabel k velkemu a malemu repro podle pripojenych instrukci, vsak?
Jeste dotaz, musim menit oboje nebo staci jen velke? - v pripade, ze bych menil jen spodek, nemenil bych vyhybku, v pripade meneni vseho, bych tam dal vyhybku, co je v baleni (akorat vymena horniho repro bude porod kvuli uchyceni (je tam malo mista vedle kliky).
Jeste dotaz, musim menit oboje nebo staci jen velke? - v pripade, ze bych menil jen spodek, nemenil bych vyhybku, v pripade meneni vseho, bych tam dal vyhybku, co je v baleni (akorat vymena horniho repro bude porod kvuli uchyceni (je tam malo mista vedle kliky).
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Audio vo V50
Vepredu to je jinak. predni je velkej + stredni dole, malej u okna ... vzadu to je tak, ze je velkej dole a malej u kliky. Menit predni by me asi slehlo
Tam to bude s vyhybkama a vsim tim moznym asi sileny.

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 341
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
Přesně tak.flaksy píše:Super, takze normalne koupim nejakou tu sadu, vymenim repraky a je to. V pripade, ze bych chtel nahodit tu vyhybku a vymenit vse, tak prerusim kabel pred privodem do dolniho repro, pridam vyhybku a z te vyvedu kabel k velkemu a malemu repro podle pripojenych instrukci, vsak?
Vyměň oboje, takhle bys mohl zbytečně degradovat ten výslednej zvuk. Komponentní repro jsou vždycky sladěný na sebe, když tam šoupněš něco jinýho, tak to spíš bude k horšímu. Změř si průměr vejškáče (origo) a pak si zjisti jakej má průměr ten novej, kupovanej. Podle mě ho tam dostaneš.flaksy píše: Jeste dotaz, musim menit oboje nebo staci jen velke? - v pripade, ze bych menil jen spodek, nemenil bych vyhybku, v pripade meneni vseho, bych tam dal vyhybku, co je v baleni (akorat vymena horniho repro bude porod kvuli uchyceni (je tam malo mista vedle kliky).
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé