VOLVO 343 - 1.8 16V - (amater)Rally

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Esis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 120
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: Volvo 760GL, TD
Bydliště: Praha

VOLVO 343 - 1.8 16V - (amater)Rally

Příspěvek od Esis »

To si nemyslým. Jak jsem psal děda je starej fachman a zámečník. Ty díly se nejprve upravovaly na soustruhu a všechno sedlo jak pr.. na hrnec. :D Ke všemu nějakou malou nesouosost by vychytal ten kloub na kardance. Aspoň myslím. :?
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1429
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

VOLVO 343 - 1.8 16V - (amater)Rally

Příspěvek od VanThomas »

Slibuju, že se pohrabu v dokumentaci, abych je tak netlachal, ale stejně to zkusim :) Dvoulitry v 345 (nevim jestli se vyskytly i v 343) měly od 65 až do 85 kW a kardan držel... Nevymejšlel bych vymyšlený a podíval se jak to vypadalo... to druhý udělám, alespoň na úrovni manuálů co mám - Heynes a nějaký Green Book a postnu - tedy pokud to tam bude... Auto už bohužel dávno nemám
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

TESA
Offline
Příspěvky: 189
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Mlada Boleslav

VOLVO 343 - 1.8 16V - (amater)Rally

Příspěvek od TESA »

Mezi 1.4/1.6/1.7 neni v prirube a kardanu skoro zadnej rozdil ( az na to ze ta 1.7 priruba ma trosku jinou dosedaci plochu..) Ale dvoulitr mel velice kratkou prirubu (brano k podelne ose vozidla) na kterou se montoval kardan, kterej bezel celej schovanej v trubce...
Podle me by nesel pouzit kvuli tomu, ze bude rozdilne dlouhej (diky tomu ze je ta priruba kratsi..)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

VOLVO 343 - 1.8 16V - (amater)Rally

Příspěvek od maxwell »

No už jsem to tu někde psal. Použít půjde ale asi jen s rychlostkou a diferákem z 360. Kdybych neměl zlomenou nohu tak ti pod obě auta vlezu a nafotím ti to jak to má vypadat. Jedno auto mám 360 2.0 karbec a druhé 343 2.0i. Je tam vidět přesně jak se to dá vyřešit.

I když teď nevím jak to z hlediska motoru. Hesli to půjde s 1.7 zkombinovat.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1860
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

VOLVO 343 - 1.8 16V - (amater)Rally

Příspěvek od Sarkasmic »

helek,ten kardan je u me doma na dvorku volne dostupnej,popř i převodovka s přírubou k tomuto kardanu-a předek opravdu není těžký dorešit,já to chtěl dělat na svý 1.4ce taky ale nějak mi nezbyl čas a pak sem sehnal origo hlinikovej kardan tak uz sem to neresil...... tak kdyby byl zájem....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

VOLVO 343 - 1.8 16V - (amater)Rally

Příspěvek od maxwell »

Sláva nazdar výletu :pij: :palec:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

TESA
Offline
Příspěvky: 189
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Mlada Boleslav

VOLVO 343 - 1.8 16V - (amater)Rally

Příspěvek od TESA »

To Sibr: Veskere akce na 16v jsou ted dany k ledu, nejak neni moc casu, penez, je zima (vse delam na ulici, nemam prakticky nic)... a musim vyklidit garaz, abych mel kde na zimu parkovat..(aby mi ho nekdo neocesal).

Jinak se mi v hlave rodi dalsi trojka, kterou bych pojmul tak na pul "street legal" s tim B230 FT =D
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

VOLVO 343 - 1.8 16V - (amater)Rally

Příspěvek od maxwell »

Tak se vyprdni na 16 ti ventil a hoď tam tohle. Je to ozkoušený a pasuje to. Po úpravách tedy. :twisted:

CVVT
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Zpět na „300 / 400“