T5R versus sportovní vzduchový filtr
- Autor
- Zpráva
#1 T5R versus sportovní vzduchový filtr
Můžete mi někdo něco dopoučit? Jakou značku. Nefiltruje to pak hůř? Jsou vložky, které se dají dát normálně do plastové krabice, kam patří¨ bez dalších úprav?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#2 T5R versus sportovní vzduchový filtr
ANO jistěJirrka píše:Můžete mi někdo něco dopoučit?
K&N a BMC Jo od BMC má filtr třeba Marra nebo já a viděl jsem u pár lidí na fóru K&N vložkyJirrka píše: Jakou značku.
NE, lépe mají lepší propustnost jinak by se ani nedělali ne?Jirrka píše:Nefiltruje to pak hůř?
SamozřejměJirrka píše:Jsou vložky, které se dají dát normálně do plastové krabice, kam patří¨ bez dalších úprav?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#3 T5R versus sportovní vzduchový filtr
Já jsem si taky pořídil sportovní vložku K&N. Proč ne, když náklady se mi vzhledem k mnohem vyšší živostnosti bez problémů vrátí.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
#4 T5R versus sportovní vzduchový filtr
Tím filtrováním jsem myslel, jestli to nepropustí víc bordelu, který by mel filtr zachytit. Když říkáš, že je větší propustnost, tak to znamená, že se mi víc zas.... :?:
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#5 T5R versus sportovní vzduchový filtr
Neee tak toho se opravdu bát nemusíš hlavně u takhle kvalitnich filtrů.
Jo a s těma nákladama si nejsem tak jist teda alespoň u mě..
Bo já nemám klasickou vložku (tu mám u 480tky od Greena) ale tzv. CDA (Carbon Dynamic Airbox)
Ten jsem pořídil z důvodu že moje Cčko mělo při koupi origo airbox už pryč a místo něho klasickej kužel od JRfilter.
Nevýhoda tohoto řešeni je asi 4 násobná cena oproti samotné vložce od stejného výrobce a v čištění.
Při čištění musím box vymontovat, pak rozebrat a následně vyprat jenže toto řešení funguje jako obrácený kužel takže se zasírá zevnitř, tím pádem se také dost blbě čistí, někdy jsem musel na 6x přeprat v prostředku na to určeném = vysoká spotřeba přípravku.
Sada na čištění obsahujicí návod v AJ a NJ a IT a FR, čistící roztok a speciální konzervační olej ve spray stojí 650kč.
A teď je otázka kolik s tím člověk zvládne vyprat filtrů? Já ten svůj odhadem 3x až 4x...
Samo že na vložku to vydrží mnohem déle
Jo a s těma nákladama si nejsem tak jist teda alespoň u mě..
Bo já nemám klasickou vložku (tu mám u 480tky od Greena) ale tzv. CDA (Carbon Dynamic Airbox)
Ten jsem pořídil z důvodu že moje Cčko mělo při koupi origo airbox už pryč a místo něho klasickej kužel od JRfilter.
Nevýhoda tohoto řešeni je asi 4 násobná cena oproti samotné vložce od stejného výrobce a v čištění.
Při čištění musím box vymontovat, pak rozebrat a následně vyprat jenže toto řešení funguje jako obrácený kužel takže se zasírá zevnitř, tím pádem se také dost blbě čistí, někdy jsem musel na 6x přeprat v prostředku na to určeném = vysoká spotřeba přípravku.
Sada na čištění obsahujicí návod v AJ a NJ a IT a FR, čistící roztok a speciální konzervační olej ve spray stojí 650kč.
A teď je otázka kolik s tím člověk zvládne vyprat filtrů? Já ten svůj odhadem 3x až 4x...
Samo že na vložku to vydrží mnohem déle
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
#6 T5R versus sportovní vzduchový filtr
Rozhodně bych šel do filtru K&N, který vložíš do origo airboxu. Cena není přehnaně vysoká, filtr se snadno čistí a máš ho doživotně.
PS - přece nebudeš dělat z R-ka tuzingový auto
PS - přece nebudeš dělat z R-ka tuzingový auto
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#7 T5R versus sportovní vzduchový filtr
Jj, KN do airboxu jsem kupoval za nějakých 1700,- před měsícem
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#8 T5R versus sportovní vzduchový filtr
taky mam K&N ale koupil jsem jiz v aute, takze nemohu slouzit srovnanim s normalnim papirakem..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#9 T5R versus sportovní vzduchový filtr
já ho mám objednaný, tak pak můžu poreferovat rozdíl. ale třeba by se někdo mohl pochlubit zkušenostmi před a po.
_________________
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996
#10 T5R versus sportovní vzduchový filtr
Já to srovnat nemůžu, bo jsem ho koupil už s autem. Ale údržba je rychlá a krásně jednoduchá. A taky je více slyšet turbína a to se mi líbí..... Ale osobně si myslím, že nějaký nárůst výkonu je neznatelný, spíše jde o životnost a snadnou údržbu.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 T5R versus sportovní vzduchový filtr
U turba znateljejsi rozdil je... U atmosfery tolik ne.
Doporucuji KN - vlozku do airboxu.Na montaz snazsi... U konickych filtru je potreba doresit privod chladneho vzduchu zvenku.
Doporucuji KN - vlozku do airboxu.Na montaz snazsi... U konickych filtru je potreba doresit privod chladneho vzduchu zvenku.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1870 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 8 Odpovědi
- 619 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Robo3220
-
- 19 Odpovědi
- 1228 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dusan.pazicky
-
- 16 Odpovědi
- 3540 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju
-
- 14 Odpovědi
- 652 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Schumi_01