čau, mám takovou blbost...začaly mě předevčírem zlobit blinkry divným způsobem: po celodením stání přijdu, nastartuju a blinkry neblikají ani na jednu stranu.Tak dám na chvilku výstražný, všechny 4 blikají...po chvilince se chytnou i klasický blinkry levá/pravá strana...už třetí den po sobě...to fakt naštve.
Pak se mi dnes ráno rozsvítila oranž kontrolka "service", ale žádná závada není - mám poctivých 135000km, podle servisky a faktury byl poslední servis loni v dubnu při 129000km.Že by neodmázli interval?Jinak podle manuálu by to na těch 135tkm vycházelo, to jo...poradíte mi někdo, co s tím?Díky, Jirka
vtipné blinkry
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 1,9D (D4192T2) 2000 green
- Bydliště: stověžatá
vtipné blinkry
_________________
V40 1,9D (D4192T2) 2000 a fertik!
V40 1,9D (D4192T2) 2000 a fertik!
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
vtipné blinkry
Ty blinkry, to je klasika S/V 40 , že ty si to nechal stát na slunci bez sluneční clony.
A tím pádem je vypínač výstržných tam, kde slunce nezasvítí a vítr nezavěje. Jdou přes něj veškeré blinkry.
Servisní interval je možná nastavený jinak, napíchnout na diagnostiku a dá se to zjistit, nebo změnit, nebo přenastavit.
A tím pádem je vypínač výstržných tam, kde slunce nezasvítí a vítr nezavěje. Jdou přes něj veškeré blinkry.
Servisní interval je možná nastavený jinak, napíchnout na diagnostiku a dá se to zjistit, nebo změnit, nebo přenastavit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 1,9D (D4192T2) 2000 green
- Bydliště: stověžatá
vtipné blinkry
Jo tak dík, a co bych teda měl vyměnit, aby se to už neopakovalo?S tím stáním na slunci máš recht...ale oprava typu "parkuj ve stínu" mě neuspokojí
a další dotaz, kam v Praze na diagnostiku jezdíte?dělá někdo ze zdejších "klubový" servis? Auto Hase si na netu umím najít taky...

_________________
V40 1,9D (D4192T2) 2000 a fertik!
V40 1,9D (D4192T2) 2000 a fertik!
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
vtipné blinkry
V Praze je v Modřanech T6R (http://www.t6r.cz), není to autorizák, ale jsou specializovaný na Volva a maj na ně vybavení včetně diagnostiky, z lidí co znáš tady ze stránek tam dělá třeba Marra a Katty. Víc určitě najdeš v sekci firmy.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 1,9D (D4192T2) 2000 green
- Bydliště: stověžatá
vtipné blinkry
dnes jsem se tam stavil a v pohodě.Příjemný jednání, ceny mírné...dík za tip!Kuba píše:V Praze je v Modřanech T6R (http://www.t6r.cz), není to autorizák, ale jsou specializovaný na Volva a maj na ně vybavení včetně diagnostiky, z lidí co znáš tady ze stránek tam dělá třeba Marra a Katty. Víc určitě najdeš v sekci firmy.
_________________
V40 1,9D (D4192T2) 2000 a fertik!
V40 1,9D (D4192T2) 2000 a fertik!
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé