850tka a neoriginal radio

Vše kolem audia a car Hifi, videa DVD, navigace, telefonů, ipodů a ostatní komunikace
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
  • Autor
  • Zpráva
vasako
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

850tka a neoriginal radio

Příspěvek od vasako »

Ahoj,

uvital bych radu a drobnou konzultaci. Mam v 850tce combiku r.v. 96 neoriginal radio Sony (nove). Antenu mam integrovanou v bočním zadnim skle. Příjem signálu je na můj vkus docela slabý, signál se občas ztrácí, přeskakuje, lehce šumí.

U řady jiných značek je prý problém způsoben tím, že neoriginál rádio nenapájí anténu. Prý se na to požívají různé redukce, které dodají potřebných 12V. Bude totéž řešení fungovat i v mém případě? Odkaz na DIN-DIN redukci zde: http://www.prohifi.cz/autoradia-prislus ... a-napajeni

Nebo je problém jinde, případně ta anténa tak špatná?

Díky
_________________
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 433
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

850tka a neoriginal radio

Příspěvek od Conan »

Záleží, jestli ta tvoje anténa má v sobě zesilovač.
Pokud ano, pak se musí napájet.
Jsou dvě varianty, buď na kabelu od antény je vedenej zvlášť kablík pro napájení, pak stačí tento kabel napojit na příslušný kabel autorádia.
Pokud tam kablík neni, jedná se o fantómové napájení a toto musí autorádio podporovat.
Některé značky to snad podporují, ale které to nevím. Každopádně by to mělo být popsané v manuálu.
Pokud to v manuálu neni, pak to řeší zakoupení toho adaptéru, na který jsi dal odkaz.

Výše uvedené ti ale bude k ničemu, pokud anténa nemá v sobě zesilovač.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

vasako
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

850tka a neoriginal radio

Příspěvek od vasako »

Ahoj, zesilovač (nějaká bedynka u anteny) by tam být měl, otázku je zda funkční. Mohu něco odpálit nebo poškodit když zkusím zapojit tu redukci?
_________________
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996

travex
Offline
Příspěvky: 1334
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

850tka a neoriginal radio

Příspěvek od travex »

vasako píše:Ahoj, zesilovač (nějaká bedynka u anteny) by tam být měl, otázku je zda funkční. Mohu něco odpálit nebo poškodit když zkusím zapojit tu redukci?

nestalo by nejdriv se podivat na tu bedynku a zjistit co je zac a jakje napajena,???? to co popisujes je postup ala "elektronik-praktik"
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

vasako
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

850tka a neoriginal radio

Příspěvek od vasako »

asi ano, zkusim k teto operaci nekoho premluvit :)
_________________
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996

travex
Offline
Příspěvky: 1334
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

850tka a neoriginal radio

Příspěvek od travex »

vasako píše:asi ano, zkusim k teto operaci nekoho premluvit :)

muzes se zkusit domluvit klidne i se mnou, ale casove jsem na tom docela divoce - aspon posledni dobou...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Zpět na „Audio, video, navigace, telefony a ostatní komunikace“