Kontrolka DSA, jede na 2 válce...

  • Autor
  • Zpráva
Kopeček
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 102
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

Kontrolka DSA, jede na 2 válce...

Příspěvek od Kopeček »

Včera mi asi 3x začal škubat motor, vždycky tak minutu a pak se to srovnalo a svítila u toho DSA. Domníval jsem se, že jsem natankoval vodu a přidal jsem teda do benzínu líh. Ujel jsem asi 200km a všechno v pohodě. Dnes jsem normálně nastartoval a asi po 10km začalo znovu škubání a šlo to na dva válce. Zkusil jsem odpojovat konektory na vstřiku paliva, abych zjistil, který válce se flákají a byly to 2. a 3. Svíčky se mi nezdály, že by odešly dvě naráz a navíc jsou tam chvíli, tak jsem šel po cívkách a levá, tedy 2+3. válec bez jiskry. Fajn, odešla cívka. Ale proč se mi u toho na přístrojovce rožnula kontrolka DSA? Ve VOLFCR mi to vyhodilo DSA-224 DTC... Poradí někdo? Dík...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

peetrys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 22
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Skřečoň

Kontrolka DSA, jede na 2 válce...

Příspěvek od peetrys »

Měl jsem stejný problém. Je to indukčka. Proč mi svítila DSA nevím, ale po výměně indukčky je vše OK.
_________________
Volvo XC70 AWD, D5, Summum, Polestar, my2010
Volvo V70, 2.4, 125 kW, 2001
Mazda MX-5, 2.0 Revolution, 2010(angličák na léto pro radost z řízení)

Kopeček
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 102
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

Kontrolka DSA, jede na 2 válce...

Příspěvek od Kopeček »

Koupil jsem druhou cívku a zatím OK. Kupodivu to ráno normálně běželo, tak jsem ji vyměnil preventivně. Možná odpochoduje vždycky, jak se zahřeje.
Jinak díky za radu :D

Jo a pokud to někdo bude v budoucnu také řešit, tak se stav cívky dá změřit následovně: Zapnout zapalování a na 3-pinovém konektoru musí být hodnoty: pin 1 proti kostře (levý) = napětí baterie, pin 1 proti pin 2 = 0,5-1ohm, vývody ind. cívky (na kabely ke svíčkám) mezi sebou 10-11kiloohm.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé