startování a zhasínání za jízdy

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#26 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od GDPR_user »

hamar píše:Problémy pokračují..... :cry:
Po výměně snímače otáček u Jarka cca 2 měsíce (6000km) auto jezdilo v pohodě, pak zase začlo zhasínat stále častěj.
Jelikož je Jarek trochu z ruky, tak jsem se svěřil do péče kamaráda - nastalo diodové období - výměna víčka od rozdělovače, palce, startovacích káblů, startovacího modulu (nebo tak nějak) - vždycky chvilku vše OK a pak nanovo.
Teď někdy ujedu 500km a nic, někdy během 5km 3x zhasne na 1-5 minut :(
Navíc stejně nepravidelně začalo auto "cukat a nechce se mu" (500km nic a někdy jedu 5km přískokem vpřed) :(
Jiskra by měla být OK.
A nemáš v pytli palivovou pumpu???

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: volvo945 B200FT lpg
Bydliště: Karviná

#27 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od wigo »

Ahoj, s tou palivovou pumpou by to mohlo být. Já mám ještě favorita na plyn a tam když mi odešla membrána v podávací pumpě tak mi taky motor chcípal.
_________________
Roman

hamar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 43
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Radějov
Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG

#28 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od hamar »

:Yahoo!: Nechcu to zakřiknout, ale snad se konečně zadařilo.
Našli jsme v relé ke vstřikům 3 studené spoje. :shock:
Zatím bez problémů. Uvidíme. :Search:
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG

hamar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 43
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Radějov
Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG

#29 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od hamar »

Auto nezhasíná :Yahoo!: , ale občas po zahřátí "cuká" (na benzín i na plyn) :( Jak zkontrolovat palivovou pumpu? Kde ji najdu?
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#30 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od tomasss »

hamar píše:Jak zkontrolovat palivovou pumpu? Kde ji najdu?
Je pod sedackou ridice, u palivovyho filtru v takovy kleci.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#31 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od tomasss »

Aby jste v tom nebyli tak sami, tak mne auto v patek taky malem vypeklo. Jel jsem po rovine, chystal se k predjeti a tak jsem manualne prepnul z plynu na benzin (jede to na nej o neco lip). V ten okamzik motor prestal okamzite tahnout a asi po vterine zhasnul. Zajel jsem ke krajnici, a zjistil ze nemuzu nastartovat. Starter tocil pekne, ale motor bez naznaku snahy o chytnuti. Palivova pumpa pri startovani bzucela, ale z vyfuku vubec nebyl ani po opakovanem startovani citit benzin (coz by asi mel). Tak jsem ho chvili nechal, po vychladnuti na cca 80°C znova startuju, motor chytnul, po vytoceni a ubrani opet chcipnul. A opet nesel nastartovat. Kdyz pak vychladl na cca 70°C, nastartoval jsem a pro jistotu hned prepl na plyn, od te doby vsechno ok. Vsechny relatka (vstriky, palivova pumpa) mam preletovany. Skrtici klapku i volnobezny ventil mam tak cisty ze by se z nich dalo jist... Ma nekdo nejakou genialni myslenku?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#32 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od jarek.krizan »

Já bych měl, ale nebude se ti to líbit :wink:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#33 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od tomasss »

jarek.krizan píše:Já bych měl, ale nebude se ti to líbit :wink:
No tak takovyhle prispevky miluju :o Tak sup sem s tim :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#34 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od neuman zdenek »

no to bude od Jarka pěkná pí.ovina :D vidím do něj jak do kozy,určitě ti navrhne nějaké řešení jako že to od tebe odkoupí za nějakou lidovku,nemám pravdu Jarku? a že už to jako spravit nepude ti bude vnucovat :D :D
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#35 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od tomasss »

neuman zdenek píše:...určitě ti navrhne nějaké řešení jako že to od tebe odkoupí za nějakou lidovku,nemám pravdu Jarku? :D
Jo, a udela z toho zavodaka, no to urcite :crazy:
Jinak uplne perfektne by na zavadu sedel nedostatek benzinu v nadrzi - pumpa vrci, benzin z vyfuku neni citit - problem je ze benzinu je tam dost.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

hamar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 43
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Radějov
Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG

#36 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od hamar »

tomasss píše:Je pod sedackou ridice, u palivovyho filtru v takovy kleci.
čerpadlo jsme nenašli - u filtru nic nebylo :oops: , ale vyměnili jsme palivový filtr a zatím v pohodě :Yahoo!:
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#37 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od Drtic »

hamar píše:čerpadlo jsme nenašli - u filtru nic nebylo :oops: , ale vyměnili jsme palivový filtr a zatím v pohodě :Yahoo!:
no, jedno podavaci cerpadlo je primo v nadrzi a pak druhy, ktery tlakuje okruh pro vstrikovani by melo fakt byt u palivovyho filtru pod autem. Jeste jsem ho videl v motorovym prostoru, ale to byly tusim jen starsi dvojky..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#38 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:Nejgenialnejsi... filtr
To asi ne-e; filtr tam sice je uz asi rok a pul, ale ja na benzin temer nejezdim - z tech 20tkm co mam za dobu vlastnictvi auta najeto, jsem na benzin mohl naject tak maximalne 1/20, spis ale jeste min.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#39 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od jarek.krizan »

Tak chtěl jsem napsat něco jiného, na závoďáka by to bylo moc drahé. :oops: :roll:
Myslel jsem regulátor tlaku paliva a zanesené, nebo zarezlé vstřiky. A rada by zněla demontovat plyn, nebo jezdit víc na benzín, protože jinak to trpí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#40 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od tomasss »

jarek.krizan píše:Myslel jsem regulátor tlaku paliva a zanesené, nebo zarezlé vstřiky.
Tak jsem dneska trochu zkoumal jak se to chova. Kdyz prudce seslapnu plynovej pedal, motoru prudce klesnou otacky a jakoby se dusi. Kdyz pridavam pozvolna, neni problem ho vytocit. Ale nekdy to dela, nekdy ne. Da se barometrem zjistit nacatej regulator tlaku, nebo muze bejt treba neco zanesenej?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#41 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od jarek.krizan »

Jakou tam máš váhu vzduchu ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#42 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od tomasss »

jarek.krizan píše:Jakou tam máš váhu vzduchu ?
0280213006. Ale nerekl bych ze vahou vzduchu to muze byt - kdyz se to projevilo naplno, tak skoro pul hodiny neslo nastartovat, a s odpojenou vahou vzduchu s klidem nastartuju...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#43 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od jarek.krizan »

A zkusil si to s odpojenou váhou, když to nešlo nastartovat ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#44 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od tomasss »

jarek.krizan píše:A zkusil si to s odpojenou váhou, když to nešlo nastartovat ?
jj, beze zmeny.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#45 startování a zhasínání za jízdy

Příspěvek od jarek.krizan »

Jo regulátor tlaku jde zjistit barometrem, ideální je s rozsahem do 5 - 10 atm
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“