Turbo D24TIC

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Turbo D24TIC

Příspěvek od Sarkasmic »

ještě jednou polož otázku prosím...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12786
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Turbo D24TIC

Příspěvek od Urvanej »

Fouká mu aktuátor, ale luštil jsem to celkem dlouho.
To je ten ode mě, jak jsem ti řikal, že je fouklá membrána?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 458
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Turbo D24TIC

Příspěvek od trapiz »

jo to je on , nevjedel sem jak to mam popsat , ještě ze tu sou tak dobrý lustitelé , a ted co s tím akutatorem delat by to asi neměl , da se to nejak utesnit , nebo sehnat jiný?:.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12786
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Turbo D24TIC

Příspěvek od Urvanej »

Než jsem ti to turbo poslal, tak jsem ti řikal, že je KO a že bude třeba jinej. Posílal jsem ti možná i nějaký odkazy na aktuátory na ebay.
Můžeš zkusit ho rozpertlovat a podívat se na membránu, ale výsledek nejistý i kdybys tam nějakou jinou vrznul...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 458
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Turbo D24TIC

Příspěvek od trapiz »

ja to vim a taky nic neřikam jen sem se do toho pustil a tohle sem zjistil , takže pak je uplne jdeno jakej tam dam ?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12786
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Turbo D24TIC

Příspěvek od Urvanej »

Neni fuk jakej, záleží na plnícím tlaku, kterej tam má bejt a aby pasoval...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 458
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Turbo D24TIC

Příspěvek od trapiz »

maximalni je asi 0,8 a minimalni ?
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2622
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Turbo D24TIC

Příspěvek od Sergej »

trapiz píše:maximalni je asi 0,8 a minimalni ?
No pod 0 to snad asi nepojde... Ten aktuator, alebo inak wastegate kontroluje maximalny plniaci tlak motora a dba na to, aby nebol prekroceny.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12786
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Turbo D24TIC

Příspěvek od Urvanej »

Číhni semka, videjko je celkem výmluvné. Pak ti bude jasné, že tvoje poslední otázka byla špatně položena.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 458
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Turbo D24TIC

Příspěvek od trapiz »

takže chápu to dobře že když motoru překorčí plnicí tlak 0,8 baru tak se acutator otevře a přebitečí tlak pusí ven ?.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Zpět na „700 / 900“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé