Gneisenau u klempíře

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 240
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od Miki »

Jarda S40 píše:........ pokud by měl někdo Dvojku v podobném stupni rozkladu jako Jojo, nechť mi ji nabídne, rád ho zbavím za pár korun starostí co s ní.
moje řeč :twisted: ;-)
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4925
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od Ondra. »

Jarda S40 píše:Kluci nevyplatí v žádném případě! Nechte je bejt, my se obětujeme a nějak si je rozdělíme. Akorát vidíte, že opravdu nemaj moc velkou cenu a proto musíte všici s cenou dolu :palec:

P.S. pokud by měl někdo Dvojku v podobném stupni rozkladu jako Jojo, nechť mi ji nabídne, rád ho zbavím za pár korun starostí co s ní.
:? :?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 18 roků
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od lookens »

Jarda S40 píše:Kluci nevyplatí v žádném případě! Nechte je bejt, my se obětujeme a nějak si je rozdělíme. Akorát vidíte, že opravdu nemaj moc velkou cenu a proto musíte všici s cenou dolu :palec:

P.S. pokud by měl někdo Dvojku v podobném stupni rozkladu jako Jojo, nechť mi ji nabídne, rád ho zbavím za pár korun starostí co s ní.
Tý Jardó ....
hada bosou nohou .... :evil:

:ryma: já zadní lemy a nejlíp všecky čtvery dveře :ryma:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

Odhad ceny je cca 30k Kč. Svoji Gneisenau nedám nikomu i kdyby stála dvakrát tolik. Popravdě řečeno prostředky do toho cpu protože chci, takže to tak nebolí jako kdybych musel.
Jinak souhlasím s tím, že dát v nákupu za dvojku do r. cca 1982 víc než 30k Kč je diskutabilní, uvážíme-li nutné investice.
Když to tak zhruba sečtu, až bude Gneisenau v cajku bude představovat investici kolem 70-80k což si milerád dopřeju, natolik se mám rád.
Ale většina z nás si dvojky pořizuje právě kvůli tomu, habychom si měli s čím hrát takže cena není primární.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od Jarda S40 »

lookens píše:
Jarda S40 píše:Kluci nevyplatí v žádném případě! Nechte je bejt, my se obětujeme a nějak si je rozdělíme. Akorát vidíte, že opravdu nemaj moc velkou cenu a proto musíte všici s cenou dolu :palec:

P.S. pokud by měl někdo Dvojku v podobném stupni rozkladu jako Jojo, nechť mi ji nabídne, rád ho zbavím za pár korun starostí co s ní.
Tý Jardó ....
hada bosou nohou .... :evil:

:ryma: já zadní lemy a nejlíp všecky čtvery dveře :ryma:
Prosím tě, já chtěl naznačit, že to co tam našel Jojo není žádná tragédie, ale v podstatě prkotiny. Nejsou to nosné prvky. Jinak to byl i pokus o žert :( Ty tvoje lemy a spodky dveří v dnešní době C-oček jsou taky jen malá nepříjemnost. Navíc každej šikovnej klempíř ti udělá nové potahy dveří a nebo jsou možné objednat přes Forcese za cenu asi 11 kKč nové ze Švédska ( o čemž vážně uvažuju). Nebo si koupit C-očko a udělat si to sám a mít C-očko v podstatě zadarmo ;-) Takže kdo svoji Dvojku miluje, má spousty možností :palec:
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 07 kvě 2008 21:26, celkem upraveno 2 x.

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 18 roků
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od lookens »

4 JoJo: palce džíme, korozi zničíme

4 Jarda: svatá pravda, enem nejde všecky opravy stihnout v jednom roce.
pude si vyřídit členství VK na dlouhých stráních s někým?
nejpozději příští rok bych s tím lakem měl něco udělat :(
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

Tak jsem byl včera večer u lakýry se podívat jak nám práce pokračuje a ejhle! Ono už je to hotovo! Gneisenau je nově lakovaná, kromě střechy a přední haubny, celá. A to tak že perfektně. Prahy svítí krásnou béžovou barvou a ne tím černým gumosráčem. Místa jako třeba vnitřní strany dveří pokud nejsou lakovány, tak jsou důkladně vyčištěny, na "A" sloupku je proveden rozstřik tak, že není vidět kde končí původní lak. A kdybyste viděli tu původně deformovanou zadní haubnu, jak svítí novotou! Labůžo!
Mě z toho snad picne! :palec:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Peťo-goalie
Offline
Příspěvky: 316
Registrován: 17 roků 9 měsíců

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od Peťo-goalie »

jojo píše:Tak jsem byl včera večer u lakýry se podívat jak nám práce pokračuje a ejhle! Ono už je to hotovo! Gneisenau je nově lakovaná, kromě střechy a přední haubny, celá. A to tak že perfektně. Prahy svítí krásnou béžovou barvou a ne tím černým gumosráčem. Místa jako třeba vnitřní strany dveří pokud nejsou lakovány, tak jsou důkladně vyčištěny, na "A" sloupku je proveden rozstřik tak, že není vidět kde končí původní lak. A kdybyste viděli tu původně deformovanou zadní haubnu, jak svítí novotou! Labůžo!
Mě z toho snad picne! :palec:
Tak to sa tesim s Tebou.. hod sem potom nejake fotky toho krasavca

Pablo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 263
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od Pablo »

jojo píše:Tak jsem byl včera večer u lakýry se podívat jak nám práce pokračuje a ejhle! Ono už je to hotovo! Gneisenau je nově lakovaná, kromě střechy a přední haubny, celá. A to tak že perfektně. Prahy svítí krásnou béžovou barvou a ne tím černým gumosráčem. Místa jako třeba vnitřní strany dveří pokud nejsou lakovány, tak jsou důkladně vyčištěny, na "A" sloupku je proveden rozstřik tak, že není vidět kde končí původní lak. A kdybyste viděli tu původně deformovanou zadní haubnu, jak svítí novotou! Labůžo!
Mě z toho snad picne! :palec:
Mě taky :lol: :palec: P.
_________________
945GL B230FD/M47 1993

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1785
Registrován: 21 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od standa »

máš zdokumentovaný, jak to vypadá pod novým lakem?
von takovej tmel se skelným vláknem... :?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

To žel nemám :cry: dost mě to mrzí.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

Takže přivezeno od lakýrníka. Jen škoda, že zrovna dost pršelo. Ale jinak co se týče laku, spokojenost maximální.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

prahy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

zadek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

zadní haubna
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

pod zadním oknem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

GDPR_user

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od GDPR_user »

jojo píše:pod zadním oknem
Jak dlouho počítáš,že to vydrží,než to bude stejné jako předtím. :(

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

Doufám, že dlouho. Spinká v garáži, jezdí jen za dobrého počasí max.pár set km ročně a navíc to dělali šikovný klucí
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

LP blatník
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

PP blatník
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1066
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od tnemec »

hocem ňákou celkovku... tocou samý dýtajly
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

torpédo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

torpédo dvě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

...a požadovaný celek, bude to chtít dopasovat zadní dveře...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Nižbor

Gneisenau u klempíře

Příspěvek od jojo »

Tak ještě nový tlumiče, silentbloky, čepy, zástěrky, poladit klimu, naházet zpátky lišty, nandat pokličky, vyluxovat vnitřek a bude z toho róls rójs a první cena za nejkrásnější kárku na DS je doma. :mrgreen: 8)
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Zpět na „200 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé