


Jirrka píše:Zdravím po dlouhé době Volvisty. Co mám T-5R tak nějak trávím radši čas s ní než na netu. Jinak jsem po cca půl roce stále spokojen. Spotřeba, které jsem se obával není tak špatná pokud člověk udrží nohu v klidu. Jezdim do 10 litrů. Na dálku odhaduji za 9 i méně - ale to už je hodně citovka. Mám to štěstí, že nevím co to je únik oleje. Nemusel jsem dolít ani kapku a to mam nyní lehce přes 10 000 km od výměny oleje. Výborná muzika, pohodlíčko, prostor. Kombík by byl samozřejmě lepší
. Jediné co mi trošku vadí je přílišné naklánění do zatáček při ostřejší jízdě. Jednou jsem si dal takovej menší 130 kilometrový sprintík s kolegou co měl Ochcávku s 2.O litr chrocht 118 kW. Je třeba korektně říci, že jsem měl co dělat, abych s ním držel krok. Hlavně jeho průjezdy zatáčkami byly ladné. Já musel mnohem víc přibrzdit a pak využít téměř plně výkon motoru, abych ho dojel. Sám mi říkal, že se divil jak hodně se to moje auto naklání do zatáček. O spotřebě psát nemá cenu
. Oktávka téměř poloviční co já. Jaký je váš názor. Ještě jsem nestihnul přezout na letní gumy. To se to asi trochu zlepší, ale ne moc. Chci nechat prověřit tlumiče. Jaké by jste pak případně doporučili. Nechci z toho udělat zase moc žebřiňák. Svoji roli jistě hraje, že to je Deltalinka a ne Multilink.
mohu potvrdit, že stejný kW nejsou vždycky stejný, záleží na krouťáku a ten má nafťák zatraceně lepší než benzín.Jirrka píše:Jj. Pravda. O tom sraní nevím. Ve Škodovce jdou auta po 30 000 km pryčNo v každém případě má takovej zátah, že T-5R ho předjede tak na dlouhý rovince nebo do delšího kopce. Jinak to jede skoro stejně. On je asi víc rozhodující krouťák a ten je u tohoto TDi myslím 350 Nm. Ve spojení s hodně slušným podvozkem se prostě nedivím, že ochcávkáři jezděj jako dobytci. To auto prostě sedí a jede. Jen je to trošku hlučnější
TomasB píše:Jirrka píše:Zdravím po dlouhé době Volvisty. Co mám T-5R tak nějak trávím radši čas s ní než na netu. Jinak jsem po cca půl roce stále spokojen. Spotřeba, které jsem se obával není tak špatná pokud člověk udrží nohu v klidu. Jezdim do 10 litrů. Na dálku odhaduji za 9 i méně - ale to už je hodně citovka. Mám to štěstí, že nevím co to je únik oleje. Nemusel jsem dolít ani kapku a to mam nyní lehce přes 10 000 km od výměny oleje. Výborná muzika, pohodlíčko, prostor. Kombík by byl samozřejmě lepší
. Jediné co mi trošku vadí je přílišné naklánění do zatáček při ostřejší jízdě. Jednou jsem si dal takovej menší 130 kilometrový sprintík s kolegou co měl Ochcávku s 2.O litr chrocht 118 kW. Je třeba korektně říci, že jsem měl co dělat, abych s ním držel krok. Hlavně jeho průjezdy zatáčkami byly ladné. Já musel mnohem víc přibrzdit a pak využít téměř plně výkon motoru, abych ho dojel. Sám mi říkal, že se divil jak hodně se to moje auto naklání do zatáček. O spotřebě psát nemá cenu
. Oktávka téměř poloviční co já. Jaký je váš názor. Ještě jsem nestihnul přezout na letní gumy. To se to asi trochu zlepší, ale ne moc. Chci nechat prověřit tlumiče. Jaké by jste pak případně doporučili. Nechci z toho udělat zase moc žebřiňák. Svoji roli jistě hraje, že to je Deltalinka a ne Multilink.
2,0TDi je 103kW nikoliv 118kW. Ten motor je ale dost na pikaču, sere se a to prakticky až na výjimky každej kus. Pokud je to v záruce, tak houby zle, ale lituju chudáka, kterýmu se vysere mimo záruku, protože ceny těch oprav jsou hodně mastné. Absolutní skvost je stará klasika TDi 66kW, to jsou ohromné držáky, skoro nesmrtelné. Sice to není trhač asfaltu, ale pokud ho člověk neojebává na výměnách oleje, tak věrně slouží za hodně málo nafty.
to nejsi výjimka, sype se na tom kde co a velmi často i při takových malých nájezdech a většinou to je za podobný prachy co jsi napsal.Jhonsee píše:TomasB píše:
2,0TDi je 103kW nikoliv 118kW. Ten motor je ale dost na pikaču, sere se a to prakticky až na výjimky každej kus. Pokud je to v záruce, tak houby zle, ale lituju chudáka, kterýmu se vysere mimo záruku, protože ceny těch oprav jsou hodně mastné. Absolutní skvost je stará klasika TDi 66kW, to jsou ohromné držáky, skoro nesmrtelné. Sice to není trhač asfaltu, ale pokud ho člověk neojebává na výměnách oleje, tak věrně slouží za hodně málo nafty.
Tvá slova mužu jenom potrvdit z vlastní skušenosti ...Firemni Superb 2,0TDi se mi zadřel na 60000km naštesti se to stalo 3měsíce pred koncem zaruky.Škoda na motore byla nejak kolem 100tkč..
za všechno mohl střihnuty klínek na ozubenem kolečku ktere pohaní olejove čerpadlo.
Ja osobne bych si 2,0TDi nikdy nekoupil 1,9TDi je odvědčenej motor.
Sory za OT mimo temu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé