Zkušenosti s T-5R

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

Zkušenosti s T-5R

Příspěvek od Jirrka »

Zdravím po dlouhé době Volvisty. Co mám T-5R tak nějak trávím radši čas s ní než na netu :D . Jinak jsem po cca půl roce stále spokojen. Spotřeba, které jsem se obával není tak špatná pokud člověk udrží nohu v klidu. Jezdim do 10 litrů. Na dálku odhaduji za 9 i méně - ale to už je hodně citovka. Mám to štěstí, že nevím co to je únik oleje. Nemusel jsem dolít ani kapku a to mam nyní lehce přes 10 000 km od výměny oleje. Výborná muzika, pohodlíčko, prostor. Kombík by byl samozřejmě lepší :D . Jediné co mi trošku vadí je přílišné naklánění do zatáček při ostřejší jízdě. Jednou jsem si dal takovej menší 130 kilometrový sprintík s kolegou co měl Ochcávku s 2.O litr chrocht 118 kW. Je třeba korektně říci, že jsem měl co dělat, abych s ním držel krok. Hlavně jeho průjezdy zatáčkami byly ladné. Já musel mnohem víc přibrzdit a pak využít téměř plně výkon motoru, abych ho dojel. Sám mi říkal, že se divil jak hodně se to moje auto naklání do zatáček. O spotřebě psát nemá cenu :D . Oktávka téměř poloviční co já. Jaký je váš názor. Ještě jsem nestihnul přezout na letní gumy. To se to asi trochu zlepší, ale ne moc. Chci nechat prověřit tlumiče. Jaké by jste pak případně doporučili. Nechci z toho udělat zase moc žebřiňák. Svoji roli jistě hraje, že to je Deltalinka a ne Multilink.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

TomasB
Offline
Příspěvky: 50
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Pardubice

Zkušenosti s T-5R

Příspěvek od TomasB »

Jirrka píše:Zdravím po dlouhé době Volvisty. Co mám T-5R tak nějak trávím radši čas s ní než na netu :D . Jinak jsem po cca půl roce stále spokojen. Spotřeba, které jsem se obával není tak špatná pokud člověk udrží nohu v klidu. Jezdim do 10 litrů. Na dálku odhaduji za 9 i méně - ale to už je hodně citovka. Mám to štěstí, že nevím co to je únik oleje. Nemusel jsem dolít ani kapku a to mam nyní lehce přes 10 000 km od výměny oleje. Výborná muzika, pohodlíčko, prostor. Kombík by byl samozřejmě lepší :D . Jediné co mi trošku vadí je přílišné naklánění do zatáček při ostřejší jízdě. Jednou jsem si dal takovej menší 130 kilometrový sprintík s kolegou co měl Ochcávku s 2.O litr chrocht 118 kW. Je třeba korektně říci, že jsem měl co dělat, abych s ním držel krok. Hlavně jeho průjezdy zatáčkami byly ladné. Já musel mnohem víc přibrzdit a pak využít téměř plně výkon motoru, abych ho dojel. Sám mi říkal, že se divil jak hodně se to moje auto naklání do zatáček. O spotřebě psát nemá cenu :D . Oktávka téměř poloviční co já. Jaký je váš názor. Ještě jsem nestihnul přezout na letní gumy. To se to asi trochu zlepší, ale ne moc. Chci nechat prověřit tlumiče. Jaké by jste pak případně doporučili. Nechci z toho udělat zase moc žebřiňák. Svoji roli jistě hraje, že to je Deltalinka a ne Multilink.

2,0TDi je 103kW nikoliv 118kW. Ten motor je ale dost na pikaču, sere se a to prakticky až na výjimky každej kus. Pokud je to v záruce, tak houby zle, ale lituju chudáka, kterýmu se vysere mimo záruku, protože ceny těch oprav jsou hodně mastné. Absolutní skvost je stará klasika TDi 66kW, to jsou ohromné držáky, skoro nesmrtelné. Sice to není trhač asfaltu, ale pokud ho člověk neojebává na výměnách oleje, tak věrně slouží za hodně málo nafty.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007

Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

Zkušenosti s T-5R

Příspěvek od Jirrka »

Jj. Pravda. O tom sraní nevím. Ve Škodovce jdou auta po 30 000 km pryč :twisted: No v každém případě má takovej zátah, že T-5R ho předjede tak na dlouhý rovince nebo do delšího kopce. Jinak to jede skoro stejně. On je asi víc rozhodující krouťák a ten je u tohoto TDi myslím 350 Nm. Ve spojení s hodně slušným podvozkem se prostě nedivím, že ochcávkáři jezděj jako dobytci. To auto prostě sedí a jede. Jen je to trošku hlučnější :D
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

TomasB
Offline
Příspěvky: 50
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Pardubice

Zkušenosti s T-5R

Příspěvek od TomasB »

Jirrka píše:Jj. Pravda. O tom sraní nevím. Ve Škodovce jdou auta po 30 000 km pryč :twisted: No v každém případě má takovej zátah, že T-5R ho předjede tak na dlouhý rovince nebo do delšího kopce. Jinak to jede skoro stejně. On je asi víc rozhodující krouťák a ten je u tohoto TDi myslím 350 Nm. Ve spojení s hodně slušným podvozkem se prostě nedivím, že ochcávkáři jezděj jako dobytci. To auto prostě sedí a jede. Jen je to trošku hlučnější :D
mohu potvrdit, že stejný kW nejsou vždycky stejný, záleží na krouťáku a ten má nafťák zatraceně lepší než benzín.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4755
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

Zkušenosti s T-5R

Příspěvek od dali »

Jirrko, jestli budeš měnit, doporučuju tlumiče Koni FSD. Sice jsou dražší (15-17 tisíc na kombíka, já to uhádal na 13), ale udělalo to (spolu s tužšíma pružinama, kratšíma o 3cm, něco podobnýho bys měl na erku mít z výroby) z mý černý krabice úplně něco jinýho, byl jsem z toho tak nadšenej, jako kdybych si koupil nový auto. Jejich vtip spočívá v samonastavování útlumu na základě frekvence kmitů. Funguje to výborně.. žádnej nedostatek komfortu nepociťuju a do zatáček je to doslova chirurgickej nástroj. Když přilítneš do zatáčky, trochu se to zhoupne a hned na to se to zařízne do asfaltu abys projel zatáčku jak po kolejích. Zatím jsem nenašel (a doufám že ani nenajdu - asi by to bylo v poli nebo na střeše) hranice toho podvozku.

Jhonsee
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Zkušenosti s T-5R

Příspěvek od Jhonsee »

TomasB píše:
Jirrka píše:Zdravím po dlouhé době Volvisty. Co mám T-5R tak nějak trávím radši čas s ní než na netu :D . Jinak jsem po cca půl roce stále spokojen. Spotřeba, které jsem se obával není tak špatná pokud člověk udrží nohu v klidu. Jezdim do 10 litrů. Na dálku odhaduji za 9 i méně - ale to už je hodně citovka. Mám to štěstí, že nevím co to je únik oleje. Nemusel jsem dolít ani kapku a to mam nyní lehce přes 10 000 km od výměny oleje. Výborná muzika, pohodlíčko, prostor. Kombík by byl samozřejmě lepší :D . Jediné co mi trošku vadí je přílišné naklánění do zatáček při ostřejší jízdě. Jednou jsem si dal takovej menší 130 kilometrový sprintík s kolegou co měl Ochcávku s 2.O litr chrocht 118 kW. Je třeba korektně říci, že jsem měl co dělat, abych s ním držel krok. Hlavně jeho průjezdy zatáčkami byly ladné. Já musel mnohem víc přibrzdit a pak využít téměř plně výkon motoru, abych ho dojel. Sám mi říkal, že se divil jak hodně se to moje auto naklání do zatáček. O spotřebě psát nemá cenu :D . Oktávka téměř poloviční co já. Jaký je váš názor. Ještě jsem nestihnul přezout na letní gumy. To se to asi trochu zlepší, ale ne moc. Chci nechat prověřit tlumiče. Jaké by jste pak případně doporučili. Nechci z toho udělat zase moc žebřiňák. Svoji roli jistě hraje, že to je Deltalinka a ne Multilink.

2,0TDi je 103kW nikoliv 118kW. Ten motor je ale dost na pikaču, sere se a to prakticky až na výjimky každej kus. Pokud je to v záruce, tak houby zle, ale lituju chudáka, kterýmu se vysere mimo záruku, protože ceny těch oprav jsou hodně mastné. Absolutní skvost je stará klasika TDi 66kW, to jsou ohromné držáky, skoro nesmrtelné. Sice to není trhač asfaltu, ale pokud ho člověk neojebává na výměnách oleje, tak věrně slouží za hodně málo nafty.

Tvá slova mužu jenom potrvdit z vlastní skušenosti ...Firemni Superb 2,0TDi se mi zadřel na 60000km naštesti se to stalo 3měsíce pred koncem zaruky.Škoda na motore byla nejak kolem 100tkč..
za všechno mohl střihnuty klínek na ozubenem kolečku ktere pohaní olejove čerpadlo.
Ja osobne bych si 2,0TDi nikdy nekoupil 1,9TDi je odvědčenej motor.
Sory za OT mimo temu.
_________________
Chci: T5 a nebo T4
Bylo: Volvo S70 2,5 10V
Bylo: Seat Ibiza GT TDi
Bylo: R5 GT Turbo

TomasB
Offline
Příspěvky: 50
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Pardubice

Zkušenosti s T-5R

Příspěvek od TomasB »

Jhonsee píše:
TomasB píše:

2,0TDi je 103kW nikoliv 118kW. Ten motor je ale dost na pikaču, sere se a to prakticky až na výjimky každej kus. Pokud je to v záruce, tak houby zle, ale lituju chudáka, kterýmu se vysere mimo záruku, protože ceny těch oprav jsou hodně mastné. Absolutní skvost je stará klasika TDi 66kW, to jsou ohromné držáky, skoro nesmrtelné. Sice to není trhač asfaltu, ale pokud ho člověk neojebává na výměnách oleje, tak věrně slouží za hodně málo nafty.

Tvá slova mužu jenom potrvdit z vlastní skušenosti ...Firemni Superb 2,0TDi se mi zadřel na 60000km naštesti se to stalo 3měsíce pred koncem zaruky.Škoda na motore byla nejak kolem 100tkč..
za všechno mohl střihnuty klínek na ozubenem kolečku ktere pohaní olejove čerpadlo.
Ja osobne bych si 2,0TDi nikdy nekoupil 1,9TDi je odvědčenej motor.
Sory za OT mimo temu.
to nejsi výjimka, sype se na tom kde co a velmi často i při takových malých nájezdech a většinou to je za podobný prachy co jsi napsal.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007

Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

Zkušenosti s T-5R

Příspěvek od Jirrka »

Probíral jsem to s kolegou a je to klidně možné. 2.0 litr má prý všechno stejný jako nejslabší 1.9 (66 kW). Proto je 1.9 nejslabší držák a dá se v klidku chipnout. Pochopitelně 2.0 litr jde brzo do kytek, protože ti kdo ho mají si s ním často honí ego. Jede super, ale asi na to není moc stavěnej.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé